دکتر عین الهی:


پزشکان بسیجی برای خدمت همیشه برای خدمت رسانی آماده اند
سپاه نیوز: رئیس شورای مرکزی بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: پزشکان بسیجی برای خدمت رسانی منتظر دستور مسئولان نبوده و همیشه قبل از اعلام فراخوان، خود را برای کمک رسانی در حوادث و بلایا آماده کرده اند.
به گزارش سپاه نیوز؛ دکتر بهرام عین الهی، در پنجمین نشست اعضای شورای استان های سراسر کشور در تالار ابن سینای دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: نیروهای پزشک بسیجی از اوایل جنگ تحمیلی فعالیت های امداد و نجات را در قالب نیروهايی فعال و برای کمک به رزمندگان مجروح آغاز کرده بودند به این صورت که از چند روز قبل از عملیات در محل حاضر شده و مقدمات امداد رسانی را فراهم می کردند.
وی افزود: امروز به جرات می توان گفت: بسیج جامعه پزشکی یکی از ارزش های مهم و قوی در کشور است چرا که درعرصه های مختلف حضور فعال داشته و به تکالیف خود با اطاعت از رهنمودهای مقام معظم رهبری عمل کرده است.
وی با اشاره به اینکه بسیج جامعه پزشکی کشور بدون هیچ چشم داشت و وابستگی به هیچ سازمانی به فعالیت می پردازند بیان داشت: نیروهای بسیچ چندان نیازی به تشکیلات رسمی ندارند و هرجا که باشند به صورت خودجوش به انجام وظیفه می پردازند و لزوم وجود تشکیلات منظم تنها برای سازماندهی نیروها برای بهره وری هرچه بیشتر احساس می شود.
وی ادامه داد: تشکیلاتي مانند بسیج را در هیچ نقطه جهان مشاهده نمی کنیم و همین که یک پزشک خود را بسیجی بداند عضو بسیج جامعه پزشکی محسوب می شود و بسیارند پزشکانی که بسیجی هستند اما در تشکیلات سازمان فعالیت نمی کنند.
وی با اشاره به اینکه بسیج جامعه پزشکی در عرصه های دیگری نیز حضور فعال داشته اند اذعان داشت: در قائله فتنه سال 88 در آن وضعیت غبارآلود بسیج جامعه پزشکی حضور موثری را ایفا کرد و فضای غبارآلود را به خوبی پشت سرگذاشت.
وی تاکید کرد: این آمادگی در همه بسجیان وجود دارد که با پیروی تام از فرمایشات مقام معظم رهبری چنانچه کوچکترین مسئله ای در هر صحنه ای ایجاد شود آماده همه نوع ایثارگری هستند.
وی خاطر نشان کرد: پزشکان بسیجی برای خدمت رسانی منتظر دستور مسئولان نبوده و همیشه قبل از اعلام فراخوان خود را برای کمک رسانی در حوادث و بلایا آماده کرده اند.
وی با اشاره به نقش سیاست گذاری شوراها در بسیج جامه پزشکی یادآور شد: شوراها در واقع نقش متذکر بسیج جامعه پزشکی هستند و برنامه های کلانی را برای آینده حوزه سلامت در نظر دارند.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : دکتر عین الهی, پزشکان بسیجی, خدمت رسانی, بسیج جامعه پزشکی, ,