منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 193
بازدید دیروز : 850
بازدید هفته : 1074
بازدید ماه : 6511
بازدید کل : 84137
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

 

یاد و زندگی نامه سردار شهید حاج خلیل مطهرنیا     

     

      در حیاط دبیرستان اسلامی شهرستان جهرم منتظر زنگ مدرسه بودیم که به سر صف برویم. بالاخره زنگ به صدا در آمد و به صف شدیم. بلندگو اعلام کرد یکی از برادران سپاه به ایراد سخنرانی خواهد پرداخت.

      حاج خلیل مطهرنیا پشت میکروفن قرار گرفت. چهره اش خیلی برایم آشنا بود و بارها در محله او را دیده بودم و دورا دور به همدیگر سلام داده بودیم اما نه نامش را می دانستم و نه میدانستم که ایشان پاسدار است. لبخندش به چهره حزب اللهی او یک جلوه خاص می داد. دانه های ریز تسبیح کوتاه او یکی پس از دیگری در هر دو دستان و بین دو انگشت شست و اشاره او گرفتار و آزاد می شدند و بر ابهت او می افزودند.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : گمنام ترین سردار, حاج خلیل مطهرنیا, لشکر 33 المهدی, ,
توسط : ولایتمداران |
پای درس «آمریکا شناسی» شهید آوینی:
از هر طریق که راه بسپاری، کار را به قطعنامه ۵۹۸ می‌کشانند/ وقتی طبل جنگ با دشمنان خدا نواخته می‌گردد، فقط «مارمولک‌ها» می‌ترسند

 

این روزها که سخن گفتن از رابطه با آمریکا و نرمش در برابر دشمنانی که برای دریدن خاک ایران، دندان تیز کرده‌اند، از آب نوشیدن هم راحت‌تر است، بازخوانی سخنان سید شهیدان اهل قلم در این زمینه که در نشریه سوره در سال 1369 منتشر شده، لذت خاصی دارد. به ویژه آن جایی که آقا مرتضی صراحتا از نرمش در برابر دشمنان ابراز برائت می‌کند و با شناخت دقیق از ماهیت استکبار، پیش‌بینی می‌کند که فرجام هر کوتاهی در برابر آمریکا نهایتا به پذیرش قطعنامه 598 می‌انجامد.



ادامه مطلب

برچسب ها : پای درس آمریکا شناسی, پای درس شهید آوینی, آمریکا شناسی شهید آوینی, ,
توسط : ولایتمداران |

وقتی حیثیت شیطان بزرگ در خلیج فارس بر باد رفت

روایت مردی که یک تنه ناوهای فوق مدرن آمریکا را تحقیر کرد + فیلم

جمهوری اسلامی ایران تجربه رویارویی مستقیم با ناو‌های آمریکایی در خلیج فارس در جریان جنگ تحمیلی را داشته است که از آن جمله ماموریت‌هایی است که به فرماندهی دلاور شهید «نادر مهدوی» و گروه چند نفره تحت امر وی در سال 66 واگذار شد؛ شهید نادر مهدوی با همراهی اندک همرزمانش، خلیج فارس را تا ماه‌ها برای ناوگان فوق‌مدرن‌ آمریکا و متحدانش ناامن کرد و حیثیت نظامی دولتمردان این کشور را بارها به بازی گرفت و کابوسی فراموش نشدنی برای نظامیان آمریکایی به یادگار گذاشت.



ادامه مطلب

برچسب ها : تحقیر ناوهای آمریکا, شهید نادر مهدوی, ,
توسط : ولایتمداران |
نامبرده به علت تعصبات مذهبی صلاحیت اعزام به خارج از کشور را ندارد
به این ترتیب جواد در برابر نگاه تمسخر‌آمیز داوران، در گزینش بانک ملی مردود شناخته شد. زیر ورقه آزمون او...


ادامه مطلب

برچسب ها : خاطرات شهید تندگویان, تعصبات مذهبی شهید تندگویان, صلاحیت اعزام شهید تندگویان, ,
توسط : ولایتمداران |

این رویداد واقعی است!
شهيد گمنامي كه پيكر خود را بعد از 31 سال به زادگاهش هدايت كرد

شهيد گمنام 18 ساله اردكاني پس از 31 سال زادگاه خود را براي تدفين انتخاب كرد. تا در همین روزهای پر هیاهو، شهر  اردکان یزد به کرامتی دیگر از شهدا متبرک شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : شهيد گمنام, هدايت پيكر شهيد, هدايت به زادگاه شهيد, وصیت نامه شهید دهقانی, شهید احمد دهقانی, ,
توسط : ولایتمداران |
زندانی کردن فرمانده تیپ به جرم تهیه سرپناه برای نیروهایش

 

 وقتی که اواخر اسفند 61، پس از تحمل مدت حبس مجددا به دوکوهه برگشتم، اصلا تو حال خودم نبودم. یک روند گریه می‌کردم. حرف من این بود؛ چرا باید من را نزدیک یک ماه در بدترین شرایط زندانی کنند؟ به جرم اینکه رفتم و چادرهای خالی را برای بچه‌های بی سرپناه بسیجی آوردم تیپ.



ادامه مطلب

برچسب ها : زندانی کردن فرمانده تیپ, جرم تهیه سرپناه, بچه‌های بی سرپناه بسیجی, سید محمدرضا دستواره, قصه ما همین بود, گلعلی بابایی, ,
توسط : ولایتمداران |

چند خاطره به مناسبت سالروز شهادت سومين شهيد محراب

روزي كه آيت‌الله صدوقي به درجه‌دار طاغوت گفت چخه!/ مردي خستگي ناپذير كه به جوانان ايمان داشت

محکم بود و استوار. هم مبارز بود و هم استاد. مطهری، جعفری و فاضل لکنرانی را پرورش داد و نشان داد که دیانت همان سیاست است و سیاست عین دیانت. همه او را به صلابتش و پر دل و جرات بودنش، می شناختند. يك بار مي گفت: «از طرف ساواك يك كسي پيش من آمد و گفت كه مامور مراقبت شما هستم، شما چه نقشه اي داريد؟!» و ما هم علنا نقشه خود را گفتيم و كارهايي را كه انجام داده بوديم و اطلاعيه ها و تلگرافات را همه نشان داديم و گفتيم در اين راه تا آخر هستيم. هر اقدامي كه قرار است از طرف ساواك نسبت به ما بشود، زودتر انجام بدهيد!»



ادامه مطلب

برچسب ها : خاطره سومين شهيد محراب, شهادت آيت‌الله صدوقي, زندگینامه آيت‌الله صدوقي, ,
توسط : ولایتمداران |

اختصاصی صابرنیوز/ آیت الله حیدری:

خاطره ای خواندنی از حضور شهید شحاته رهبر شیعیان مصر در ایران/ ماجرای مکاشفه شهید شحاته با امام زمان (عج) و رهایش از زندان حسنی مبارک


ادامه مطلب

برچسب ها : خاطره حیدری از شحاته, شحاته رهبر شیعیان مصر, مکاشفه شحاته با امام, ,

توسط : ولایتمداران |

عامل انفجار دفتر حزب جمهوری+ تصویر

انفجار تروریستی 7 تیر ماه 1360 از بزرگترین انفجارهای تروریستی تاریخ جمهوری اسلامی ایران است که طی آن آیت‌الله بهشتی و 72 تن از مسئولان نظام که عمدتا از اعضای حزب جمهوری اسلامی بودند به شهادت رسیدند.



ادامه مطلب

برچسب ها : عامل انفجار حزب جمهوری, تصویر, شهادت آیت‌الله بهشتی, محمدرضا کلاهی, ,
توسط : ولایتمداران |

 

به مناسبت هفتم تیر
زندگی آیت‌الله بهشتی به روایت خودش / بعد از کودتای 28 مرداد به فکر کادر سازی افتادم

من محمد حسینی بهشتی، در دوم آبان 1307 در شهر اصفهان در محله لومبان متولد شدم.منطقه زندگی ما از مناطق بسیار قدیمی شهر است. خانواده ام یک خانواده روحانی است.



ادامه مطلب

برچسب ها : زندگی آیت‌الله بهشتی, ,
توسط : ولایتمداران |

خاطراتي از شهيده ناهيد فاتحي كرجو به مناسبت ايام تولد و شهادتش
به امام توهين نكرد، كوموله زنده به گورش كرد/ دختري هفده ساله كه همه ناخن‌هايش را كشيده بودند
 

كار زيادي از او نخواسته بودند، گفتند به خميني توهين كن تا آزادت كنيم؛ همين! اما همين چيز كوچك براي او خيلي بزرگ بود. آنقدر بزرگ كه حاضر شد بخاطرش ماه‌ها اسارت بكشد، با سر تراشيده در روستاها چرخانده شود. ناخن‌هايش را بكشند و بعد از كلي شكنجه‌هاي ديگر زنده بگورش كنند. براي دختر هفده ساله‌اي كه به بعدها سميه كردستان معروف شد، تحمل همه اينها آسانتر بود از توهين به امام و رهبرش.



ادامه مطلب

برچسب ها : خاطرات شهيده ناهيد فاتحي, تولد و شهادت فاتحي, جنایت حزب کوموله, ,
توسط : ولایتمداران |

 

صوت اختصاصي رجانیوز، از شهيد شيخ حسن شحاته
روياي صادقه‌اي كه استاد الازهر را شيعه كرد/ درد دل شیخ شهید مصری با امیرالمومنین علیه‌السلام

66 سال فرصت مناسبي است براي رسيدن به جايي كه شهيد شيخ حسن شحاته رسيد. كسي كه فراگيري قرآن را از هنگام بودن در رحم مادر آغاز كرده بود و ايراد خطبه نماز جمعه را پيش از پانزده سالگي. كسي كه سياه‌پوشيدن و عزاداري براي سيدالشهدا(عليه اسلام) را زماني آغاز كرده بود كه بيشتر مردم در روز عاشورا جشن مي‌گرفتند و حتي شيريني مخصوص اين روز را توزيع مي‌كردند. كسي كه اگرچه در ابتدا حنفي بود اما محبتش به اهل بيت باعث شد تا رواي صادقه‌اي از پيامبر اكرم(صلوات الله عليه) او را شيعه كند. و حالا بايد گفت كسي كه روز نيمه شعبان امسال توسط تكفيري‌ها به شهادت رسيد؛ شهيد شيخ حسن شحاته!

 



ادامه مطلب

برچسب ها : صوت شيخ حسن شحاته, درد دل شیخ مصری, روياي صادقه‌ي استاد الازهر, شهيد شيخ حسن شحاته, ,
توسط : ولایتمداران |

شهید نیمه شعبان مصر را بیشتر بشناسیم

"حسن شحاته" رهبر معنوی پیروان اهل بیت (ع) در مصر یکشنبه گذشته در حمله گروهی از طرفداران جریانهای افراطی و تکفیری به همراه 3 تن از یارانش به صورت بسیار فجیعی کشته شد.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : شهید نیمه شعبان مصر, حسن شحاته, رهبر شیعیان مصر, ,
توسط : ولایتمداران |

شیخ فضل الله نوری؛ شهید مبارزه با التقاط و انحراف
عالمی که الویت او عمل به تکلیف شرعی بود و آنچه در خشت خام می دید، دیگران در آینه ندیدند/ وقتی کوتاه نیامدن از ادای تکلیف سیاسی سر شیخ را به چوبه دار سپرد
 

مرور تاریخ، مملو از عبرت های درس آموزی است که تامل در آن برای آیندگان راهگشاست و می توان بسیاری از حوادث گذشته را بگونه ای مورد بازخوانی قرار داد که در حوادث مشابه، درست ترین رفتار را به نمایش گذارد.



ادامه مطلب

برچسب ها : شیخ فضل الله نوری, مبارزه با التقاط, مبارزه با انحراف, عمل به تکلیف شرعی, ,
توسط : ولایتمداران |

ناگفته​های شهیدصیاد از ۳ خرداد/ متوسلیان‌گفت: این‌طرح ازکجا آمد؟

آنچه در ادامه می​خوانید بازخوانی بخشی از خاطرات سپهبد علی صیاد شیرازی از عملیات آزادسازی خرمشهر در کتاب «ناگفته​های جنگ» است.

به گزارش صابرنیوز به نقل از خبر، «فقط مانده بود خونین‌شهر. از شمال تا منطقة طلاییه جلو رفته بودیم و در کوشک به جاده زید حسینیه رسیده بودیم و الحاق انجام شده بود. جاده اهواز به خونین‌شهر هم کاملاً باز شده بود. پادگان حمید هم آزاد شده بود و سه قرارگاه روی یک خط قرار داشتند. در اینجا، نقص ما وضعیت دشمن در خونین‌شهر بود. بین خونین‌شهر و شلمچه، دشمن مثل یک غده سرطانی هنوز وجود داشت. یکی از حوادث مهمی که رخ داد و من سعی می‌کنم این حادثه را خوب تشریح کنم، مرحله آخر عملیات ماست.



ادامه مطلب

برچسب ها : ناگفته​های شهید صیاد, ناگفته​های ۳ خرداد, ناگفته​های متوسلیان‌, بازخوانی خاطرات صیاد شیرازی, عملیات آزادسازی خرمشهر, ناگفته​های جنگ, ,
توسط : ولایتمداران |

گفت‌وگوي اختصاصي رجانيوز با حجت‌الاسلام «محسني»
خاطرات طلبه‌اي كه نزد آويني سينما را آموخت/استادمان در حوزه گفت اگر ترورهاي اول انقلاب ادامه داشت، قطعاً آويني ترور مي‌شد/تا وقتي سلوك آويني تكرار نشود، حرف او فهميده نخواهد شد

حجه الاسلام «عباس محسني» خيلي كم حاضر به گفتگو با رسانه‌ها مي‌شود و البته براي اين موضوع دلايل زيادي هم دارد. او از جمله طلبه‌هايي است كه در سال 71، همراه با چند نفر از هم‌لباسانش از حوزه‌هاي علميه عزم آموختن سينما مي‌كنند و بعد از تحقيقات فراوان، تصميم مي‌گيرند «سيد مرتضي آويني» را به عنوان استاد برگزينند و از مباحث تدريسي او استفاده كنند. هر چند كه اين جلسات چهار پنج ساعته با شهادت آويني، چندان تداوم پيدا نمي‌كند، اما بهانه‌اي مي‌شود تا او و ديگر طلبه‌ها، «آويني پ‍ژوهي» را جدي‌تر دنبال كنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : خاطرات محسني, آويني, سينما, ,
توسط : ولایتمداران |
شرح كامل لحظه شهادت شهيدان آويني و يزدان پرست در گفتگوي رجانيوز باسعيد قاسمي
برگشتم و دیدم كه نه! اين سید مرتضي است که روی مین رفته/آخرين جمله‏ي سيدمرتضي قبل از شهادت ذكر يازهرا(س) بود/نصف آدم‌های زیر تابوت يزدان‌پرست آن طرفی بودند

 

 مهدي آذرپندار، امير ابيلي، علي مختاري: سعيد قاسمي را شايد خيلي‎هاي به سخنراني‎هاي سياسي و فرهنگي وگفتماني‎اش بشناسند و خيلي‎ها هم شايد او را فرماندهي از فرماندهان دوران مقدس در و حسرت رسيدن به ياران شهيد. اما سيد مرتضي آويني در وصفش حاج سعيد قاسمي اينگونه قلم به دست گرفته است: «آقا سعید، فرمانده این محور عملیاتی، همان كسی بود كه ما در جست‌وجوی او بودیم. او مظهر همان روحی است كه حزب‌الله را از انسان‌های دیگر جدا مي‌كند و البته در میان رزم‌آوران ما دلاورانی چون سعید كم نیستند...او یكی از پرورده‌های میدان رزم و جهاد فی سبیل‌الله است و اگر انقلاب اسلامی هیچ دستاوردی جز پرورش انسان‌هایی اینچنین نداشت، باز هم مي‌ارزید تا حزب‌الله جان و سر خویش را فدای حفظ آن كند.»



ادامه مطلب

برچسب ها : لحظه شهادت, شهيد آويني, شهيد يزدان پرست, ,
توسط : ولایتمداران |

متن کامل سخنان پناهيان در تشييع پيكر شهيد حسن شاطری + فیلم
شاطري ما كمتر از "عماد مغنيه" نبود/ خدايا تو شاهد باش شهيد ما به دست اشقي‌الاشقيا كشته شد

شهيد "حاج حسن شاطري" امروز بر روي دستان همسنگرانش تشييع شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : متن کامل سخنان پناهيان, شهيد حسن شاطری, فیلم, ,
توسط : ولایتمداران |
«آخرین روزهای زمستان»؛ شاهكاري به ياد حسن باقري و شهيد آويني

 

مهدي نوروزخاني: شايد شنيده باشيد شبکه‌ي رادیو تلویزیونی دربار انگلستان -یعنی بنگاه سخن پراکنی «بی بی سی»- به سبب تولیدات انبوه و پرهزینه‌ي مستندی که دارد، در میان مستندسازان و رسانه های بزرگ جهان به عنوان یک معیار و استاندارد مستندسازی تلقی و شناخته می شود و معمولا نسبت کیفیت یک مستند را با تولیدات مستند «بی بی سی» می سنجد.



ادامه مطلب

برچسب ها : آخرین روزهای زمستان, حسن باقري, شهيد آويني, ,
توسط : ولایتمداران |
متن كامل سخنان پناهيان در سومين سالگرد شهيد شوشتري + صوت و عكس
50 درصد بحران فتنه 88، فرانسه را زیر و رو می‎كرد/ زمزمه فروپاشي آمريكا و استقلال طلبي ايالت‌هايش به گوش مي‌رسد

 

سه سال پيش خبر شهادت مردی از ديار خراسان داغ بزرگی را بر دل ملت شهيدپرور ايران گذاشت و امروز تنها چند ورقی از خاطرات و رشادت‌های او برای ما باقی مانده است تا مسيرمان را گم نكنيم.



ادامه مطلب

برچسب ها : سخنان پناهيان, سالگرد شهيد شوشتري, ,
توسط : ولایتمداران |
اختصاصی رجانیوز/
فیلمی از آخرین نماز جماعت گروه "صابرین" یک ساعت قبل از شهادت

 

 

گروه صابرین سپاه انقلاب اسلامی در سال 1390 روزهای پر حادثه ای را پشت سر گذاشت.



ادامه مطلب

برچسب ها : فیلم آخرین نماز جماعت, گروه صابرین, شهادت گروه صابرین, ,
توسط : ولایتمداران |
يادكردي از شهید ابوالقاسم بزاز كه او را "اندرزگوی ثانی" می خواندند
شهيدي كه انجمن حجتيه حكم اعدامش را داد/هديه جالبي كه شهيد از آيت‌الله مشكيني براي بعد از شهادت خواست

 

هرچقدر گفتند تدریس در حوزه و مدارس کمتر از مبارزه مسلحانه نیست به بارش نرفت. تنها به مبارزه لسانی با شاه هم قانع نمي‌شد. از سوریه و عربستان گرفته تا پاکستان و افغانستان رشادت‌های ابولقاسم بزاز را خوب به یاد دارند. روحانی جوان خوش‌رو، خوش‌بيان و ورزشکار که یک تنه گردانی بود از استشهادیون...



ادامه مطلب

برچسب ها : شهید ابوالقاسم بزاز, اندرزگوی ثانی, ,
توسط : ولایتمداران |
آقای قوچانی عزیز، یا چشم نداری یا وجدان
وقتی مهرنامه راه ناتمام رجوی و بنی صدر درباره آیت را پی می گیرد

 

وحید خضاب: تاریخ ابتدای انقلاب و خصوصا سالهای 57 تا 60، ماجراهای جنجالی کم به خود ندیده است، اما در بین این ماجراها، ماجرای موسوم به «نوار آیت» جایگاه خاصی دارد. و این جایگاهی است که این ماجرا تا امروز هم برای خود حفظ کرده است. اجمال ماجرا این است که کسی که توانسته بود طی مدتی رفت و آمد با دکتر سید حسن آیت، نوعی امکان گفتگوی شخصی با او برای خود فراهم کند، در ابتدای سال 59 طی دو جلسه در منزل شخصی آیت و در فضایی مطلقا خصوصی حاضر شده و با پرسیدن سؤالهای جهت دار، خواسته بود از دکتر آیت جوابهای توطئه گرانه بیرون بکشد و البته موفق نشده بود، ولی از آنجا که جلسه را طی کاری ناجوانمردانه ضبط کرده بود، این متن را در اختیار روزنامه انقلاب اسلامی بنی صدر قرار داد و آنها هم طی یک جنجال کم سابقه رسانه ای متن این دو نوار را منتشر کرده و تلاش نمودند ثابت کنند آیت در حال توطئه و کودتا علیه نظام بوده است. توضیح تفصیلی ماجرا و اینکه آیت واقعا در آن نوار چه گفته بود، باشد وعده ما به خوانندگان رجانیوز اما مسئله اینجاست که سید حسن آیت با قاطعیت مدعی بود این متن منتشر شده تحریف شده است و حتی بعدها از طریق یکی از نیروهای حزب اللهی که توانسته بود در دفتر بنی صدر حاضر شود، اصل نوار را به دست آورده و سندی بر این ادعای خود داشت.



ادامه مطلب

برچسب ها : وحید خضاب, مهرنامه, راه ناتمام, رجوی و بنی صدر, آیت, نوار آیت, ,
توسط : ولایتمداران |
هفت‌شنبه؛ بسته پیشنهادی رجانیوز برای آخر هفته
تندترين برخورد آيت الله بهجت با همسرش/ فرمانده شهيدي كه مجلات او را زیباترین جوان ایرانی سال 38 خواندند/ گلچین اخبار و تصاویر هفته/ شعر، داستان و طنز

 

تعطیلات آخر هفته برای هر کس معنای خاص خودش را دارد. بعضی ها به زیارت اهل قبور می‌روند، برخی ترجیح می‌دهند از فرصت استفاده کنند و عطش ادبیات خود را با خواندن داستان و شعر سیراب کنند. نشستن پای منبر علما و بزم هیئت هم برنامه همیشگی بعضی دیگر است. البته سر زدن به مزار شهدا و صفا کردن با این زندگان حقیقی هم که جای خودش را دارد. افرادی هم هستند که با راحت شدن از مشغله های روزانه، به منابع خبری سرک می‌کشند تا از اوضاع و احوال زمانه بی خبر نمانند. ناگفته نماند که هیچ کس بدش نمی آید در آخر هفته لبخندی به لبش بنشیند. اما بعضی ها هم هستند که تا جایی که فرصت کنند، سعی می‌کنند همه این کارها را با هم انجام دهند. بسته هفت‌شنبه رجانیوز خوراک همچین افرادی است. نوش جان!



ادامه مطلب

برچسب ها : هفت‌شنبه, بسته پیشنهادی رجانیوز, برخورد بهجت با همسرش, زیباترین جوان ایرانی, اخبار و تصاویر, شعر, داستان, طنز, ,
توسط : ولایتمداران |
آيت الله جنتي از يار ديرين خود مي‌گويد:
شهيد قدوسي، مردي كه بهترين طلاب حوزه شاگردان مدرسه‌اش بودند

 

امروز سالروز شهادت شهيد علي قدوسي است، سال 1306 متولد شد و پس از تحصيل در مدارس جديد در سال 1321 وارد حوزه علميه قم شد. درس خارج را نزد آیت الله بروجردی و امام خمینی ( ره ) و دروس فلسفه را نزد علامه طباطبایی فرا گرفته و از جمله شاگردان اصول فلسفه و روش رئالیسم ایشان بود. بعد از سال‌ها تلمذ نزد علامه مورد توجه ایشان واقع شده و استادش او را به دامادی پذيرفت و در سال 1344 به دليل مبارزات انقلابي خود، توسط ساواک شناسایی، دستگیر و زندانی شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : آيت الله جنتي, شهيد قدوسي, بهترين طلاب حوزه, ,
توسط : ولایتمداران |
در مظلومیّت آیت، همه مقصّریم
راز مظلوميت افشاگري كه پس از 30 سال هنوز فحش مي خورد!

 

ابوالفضل منتظري: دوران دبیرستان را سپری می نمودم. در منزلمان گنجه ای قدیمی وجود داشت که مجله های دهه اول انقلاب را در خود جای داده بود. مثلاً از اولین شماره ی مجله ی سروش، پیام انقلاب و یا پاسداراسلام بدون مراجعه به کتابخانه های قدیمی و بزرگ، در اختیارم بود تا نشریاتی همچون راه زینب، امید ایران و... . من که در آن سنین، بیشتر با هدف تماشای تصاویر این نشریات، آن ها را ورق می زدم، در پشت جلد یکی از مجله های پیام انقلاب، تصویر بزرگ و رنگی شخصیتی را دیدم که ظاهر او با دیگر افرادی که تصویرشان اغلب در این نشریه به چاپ می رسید، فرق اساسی داشت. چهره ای قاطع و جدّی، صورتی کاملاً تراشیده، با موهایی که به عقب هدایت شده بود و عینکی که چندان گران قیمت به نظر نمی رسید. امّا آنچه که برایم باعث تعجب بیشتر شد، عبارتی سه کلمه ای بود که با رنگ قرمز و با خط نستعلیق در پایین این عکس خودنمایی می کرد:



ادامه مطلب

برچسب ها : مظلوميت افشاگر, آیت, شهید روشنگر, ابوالفضل منتظري, مظلومیّت آیت, پیام شهید دستغیب, ,
توسط : ولایتمداران |
انتقاد روزنامه "القدس العربی"از واکنش دوگانه آمریکا در قبال شهروندانش

اگر راشل کوری توسط مسلمانان بازداشت می شد!

اگر راشل كوري در يك كشور عربي يا اسلامي فقط بازداشت مي شد، بي شك دولت آمريكا برای قطع روابط، اعمال تحريم ها ... و یا ناوهواپيمابر خود را به سوي آن مي فرستاد، زيرا دولت آن كشور با جسارت تمام يك تبعه آمريكایي را بازداشت كرده است !!!


ادامه مطلب

برچسب ها : راشل کوری, القدس العربی, واکنش دوگانه آمریکا, ,
توسط : ولایتمداران |

هشدار شهيدلاجوردي به نفوذ تفکر انحرافی در ميان حزب‌الله


يادداشت پيش رو، نوشته‌اي از خانم "زهره سادات لاجوردی" فرزند شهيد بزرگوار اسدالله لاجوردي است كه با عنوان "شهید لاجوردی و دشمن‌شناسی" در كنگره "ديده‌بان انقلاب" در سال 1378 به عنوان مقاله برتر برگزيده شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : هشدار شهيدلاجوردي, نفوذ تفکر انحرافی, حزب‌الله, زهره سادات لاجوردی, دشمن‌شناسی, كنگره ديده‌بان انقلاب, ,
توسط : ولایتمداران |
شیعه‌ی تنوری

 

محمد مهدي اسلامي

عكس امام و رهبری را بالأخره بالای تخته‌سیاه كلاس نصب كردیم. همه دلهره داشتیم كه با توجه به حال و هوای ناهمراه بچه‌های كلاس بغلی و همراهی برخی مسئولان مدرسه با آنها، این كار ما چه واكنشی خواهد داشت. حاج‌آقا لاجوردی كه از تصمیم ما خبر شده بود، از كار ما استقبال كرده بود و گفته بود كه هزینه‌ی قاب‌ها را خواهد داد. تازه قاب‌ها را به دیوار زده بودیم كه مدیر مدرسه وارد كلاس شد و خبر آورد كه «سید اسدالله لاجوردی را چند دقیقه پیش شهید كردند.» نگاهمان روی آن دو قاب عكس ماند كه حالا یادگاری بودند از آن شهید بر دیوار كلاس. [بخشی از وصیت‌نامه‌ی شهید لاجوردی]



ادامه مطلب

برچسب ها : شیعه‌ی تنوری, سید اسدالله لاجوردی, محمد مهدي اسلامي, وصیت‌نامه‌ی شهید لاجوردی, ,
توسط : ولایتمداران |
21 مرداد سال 61؛ کوچ خونین شهیدان طاهری،میرجلیلی،طهماسبی
روايتي از شهدای شكنجه هاي منافقين/ اتوي داغ، آب جوش، گاز پيكنيكي بر روي بدن پاسدارها

 

محمدجواد شادانلو: پرونده سازمان منافقين بقدري ننگين است كه حتي بازخواني يكي از جنايتهاي اين سازمان، ننگ و نفرت ابدي را متوجه آن مي كند. يكي از اين جنايتها شكنجه سه تن از پاسداران انقلاب اسلامي به نام طالب طاهری،محسن میرجلیلی،شاهرخ طهماسبی است كه در 21 مرداد سال 61 به وقوع پيوست. متن زير شرح دلخراش اين جنايت است كه توسط يكي از شكنجه گران اعتراف شده است. خواندن اين اعتراف همانقدر كه انسان را از منافقين و حمايت كنندگان خبيث آنها متنفر مي كند، قدر و ارزش انقلاب اسلامي را در پيش چشم او بالا مي برد.



ادامه مطلب

برچسب ها : شكنجه هاي منافقين, محمدجواد شادانلو, سازمان منافقين, طالب طاهری, محسن میرجلیلی, شاهرخ طهماسبی, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 صفحه بعد