منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 48
بازدید دیروز : 850
بازدید هفته : 929
بازدید ماه : 6366
بازدید کل : 83992
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
لیلا حاتمی: نمایش صحنه‌های خصوصی بدون سانسور برای من لذت بخش است!

 

لیلا حاتمی که اخیرا به عنوان عضو هیئت داوران در جشنواره فیلم مراکش حضور یافته است نمایش دادن صحنه‌های بدون سانسور در فیلم‌های سینمایی حاضر در این مراسم را خوشایند و لذت بخش توصیف کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : لیلا حاتمی, نمایش, صحنه‌های خصوصی, بدون سانسور, صحنه‌های لذت بخش, جشنواره فیلم مراکش, خودباختگی فرهنگی, ,
توسط : ولایتمداران |
دومين نامه 12 فرمانده سپاه به حسين علايي

 

فارس: پس از انتشار دومین جوابیه حسین علایی درخصوص مقاله 19 دی و ابراز وفاداری به نظام اسلامی و رهبری معظم انقلاب، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، جمعی از سرداران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که پیش از این طی نامه ای به علایی از مواضع او ابراز گلایه کرده بودند، دومین نامه‌ خود خطاب به حسین علایی، را منتشر کردند.

متن کامل نامه در ذیل آمده است:



ادامه مطلب

برچسب ها : دومين نامه, 12 فرمانده سپاه, دومين نامه به علايي, دومین جوابیه حسین علایی, ,
توسط : ولایتمداران |
گلشیفته فراهانی بی حیایی اش را تایید کرد!

 

 گلشیفته فراهانی بی آنکه اندکی از انتشار این تصاویر خجل و ناخرسند باشد، صحت تصاویر منتسب به خود را تایید کرد.یکی از زنان فعال ایرانی نوشت:‌ تو داری آنجا عقده هایت را خالی می کنی و سر ما هم منت می گذاری که داری اعتراض می کنی؟



ادامه مطلب

برچسب ها : عکس, عکس گلشیفته فراهانی, ,
توسط : ولایتمداران |
شخصیت شهید نواب صفوی از زبان رهبر معظم انقلاب 
  پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در آستانه‌ی بیست و هفتم دی‌ماه سالروز شهادت شهید سیدمجتبی نواب صفوی، بیانات معظم‌له را كه در گفتگویی درباره شخصیت این شهید بزرگوار در تاریخ بیست و دوم دی‌ماه سال 1363 ایراد شده است، بازنشر می‌كند.

 سوال: چنانچه حضرتعالى مستحضريد اولين مبارزه‌ى مرحوم نواب صفوى پيش از آنكه جنبه‌ى سياسى، نظامى داشته باشد جنبه‌ى فرهنگى داشت، به اين معنى كه ايشان اولين مبارزه را با افكار كسروى شروع كرد، حالا از نظر حضرتعالى تأثير اين حركت در جامعه‌ى آن روز مخصوصاً در ميان روشنفكران و علماء چگونه بود؟


ادامه مطلب

برچسب ها : شخصیت شهید نواب صفوی, رهبر معظم انقلاب, خامنه ای, مبارزه‌ى نواب صفوى, مبارزه با افكار كسروى, روشنفكران و علماء, حركت ضد دينى, افكار ضد مذهبى, ,
توسط : ولایتمداران |

آیت الله نوری همدانی:


نقش حضرت زینب(س) در تبیین حقایق كربلا بیان شود
سپاه نیوز: حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید خواستار بیان ابعاد متفاوت خطبه حكیمانه و نقش گسترده حضرت زینب(س) در تبیین حقایق كربلا شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : آیت الله نوری همدانی, نقش حضرت زینب, تبیین حقایق كربلا, ,
توسط : ولایتمداران |
طنز/ نامه جمعی از روشنفکران چاله میدون در حمایت از عماد افروغ

 

محمد رضا شهبازي: همان‌طور که استحضار دارید جناب آقای عماد افروغ در برنامه پارک ملت سخنانی گفت که باعث اعتراض شد و حتی خود ایشان هم اعتراض نمود، البته به اعتراض کنندگان. جناب دکتر افروغ در همین راستا توضیح نامه ای اعتراضی منتشر کرد و با ادبیاتی روشنفکرانه منتقدین را نواخت. از آنجا که این نامه فصل نوینی در ادبیات روشنفکری این مرز و بوم گشوده است، جمعی از روشنفکران هم سلک آقای افروغ نتوانستند خوشحالی خود را از این نامه مخفی کرده و لذا تقدیر نامه ای برای آقای افروغ فرستاده اند.

در زیر ابتداءاً چند سطر مشعشع از نامه آقای افروغ و در ادامه نامه روشنفکران به ایشان را ملاحظه می‎کنید:



ادامه مطلب

برچسب ها : طنز, نامه جمعی از روشنفکران, چاله میدون, حمایت از عماد افروغ, محمد رضا شهبازي, ,
توسط : ولایتمداران |
ادبيات‌فاخر افروغ در قبال يك منتقد: هتاك، كاسب، ريشه فتنه، وكيل‌الدوله، كركس فتنه!
 
عماد افروغ كه اظهارات وي در برنامه يكشنبه شب پارك ملت با انتقادهايي مواجه شد و حجت‌الاسلام والمسلمين حميد رسايي نيز در جلسه علني روز سه شنبه 27/10/90 مجلس تذكر آيين‌نامه‌اي خود را مطرح كرد كه رئيس جلسه نيز از صداوسيما خواست نظارت بيشتري داشته باشد.


ادامه مطلب

برچسب ها : ادبيات ‌فاخر افروغ, هتاك, كاسب, ريشه فتنه, وكيل ‌الدوله, كركس فتنه, عماد افروغ, پارك ملت, حميد رسايي, ,
توسط : ولایتمداران |
پارك كدام ملت؟ كدام روشن‌فكر؟
 

 

محمد حسن صادق‌پور

برنامه يكشنبه‌شب پارک ملت با حضور عماد افروغ، نماینده مجلس هفتم رنگ و بویی به شدت سیاسی به خود گرفت. هر چند شهیدی فر که خود با دعوت افروغ، غائله را به پا کرده بود، به‎خاطر محکم نبودن ریشه‏ی برنامه نوپای پارک ملت هم که شده، تلاش کرد مسیر سخنان افروغ را تغییر دهد، اما افروغ با صراحت لهجه خود در فرصت نصفه و نیمه ای که آنتن در اختیارش قرار داده بود، دغدغه های همیشگی اش را گفت و شد آن چه شد…



ادامه مطلب

برچسب ها : پارك كدام ملت؟, كدام روشن‌فكر؟, عماد افروغ, پارک ملت, ,
توسط : ولایتمداران |
علی رغم سانسور چند قسمتی سریال جنجالی سیما:
آخرین ضربه ی تاثریا به خانواده دینی
... عسل نگران است؛ آخر تاحالا رابطه ی شیرینی با پویا داشته. چند ماه است با یکدیگر دوست هستند و با هم به به گردش و تفریح می روند. اما پویا به دلیل باورهای سنتی اش، اسرار دارد که این رابطه حتماً شرعی شود. عسل تاکنون چیزی در این رابطه به پدر و مادرش نگفته. زیرا پویا که (باز هم به دلیل عقاید قدیمی اش) این مطلب را با خواهر و برادرانش و مادرش در میان گذاشت، مورد عتاب قرار گرفت. عسل هرطور شده ...


ادامه مطلب

برچسب ها : آخرین ضربه, تا ثریا, ضربه به خانواده دینی, سریال جنجالی سیما, ,
توسط : ولایتمداران |
منطق "مقابله به مثل" در مقابل ترور دانشمندان ايران
سخنگوی جامعه روحانیت مبارز با تأکید بر لزوم مقابله به مثل علیه آمران و مباشران ترور دانشمندان ایرانی گفت: آقایانی که درباره این مقابله به مثل خدشه وارد می‌کنند، مغالطه می کنند و این مغالطه در اسلام مقبول نیست، چرا که در فقه آل محمد علیهم‌السلام مباحث قتال، تعدی و مسائل مربوط به مقابله به مثل و قصاص مبنا دارد.


ادامه مطلب

برچسب ها : مقابله به مثل, ترور دانشمندان ايران, حجت‌الاسلام و المسلمین سالک, سخنگوی جامعه روحانیت مبارز, ,
توسط : ولایتمداران |
نسخه نویسی خاتمی درباره سکولاریسم اسلامی
«سید محمد خاتمی» یک «نسخه شیعی»‌ برای سکولاریسم اسلامی پیچیده و مشروعیت حکومت را از سوی خدا و حاکمیت را متعلق به اشخاص ماذون از جانب خدا نمی داند. از آنجا می گویم «نسخه شیعی» که خاتمی حتی برای امام مهدی(عج) در دوران ظهور نیز حق حاکمیت قائل نشده و مردم را موظف به اطاعت از ایشان ندانسته است.
مبانی سکولاریسم
 


ادامه مطلب

برچسب ها : نسخه نویسی خاتمی, سکولاریسم اسلامی, نسخه شیعی, مشروعیت حکومت, ,
توسط : ولایتمداران |

سید مجتبی میرلوحی معروف به نواب صفوی در سال ۱۳۰۳در محلهٔ خانی‌آباد نو و در خانواده‌ای روحاني به دنیا آمد. پس از درگذشت پدرش سیدجواد میرلوحی، زیر نظر عمویش بزرگ شد. سید مجتبی در ۷ سالگی وارد دبستان حکیم نظامی شد. سپس در مدرسه صنعتی آلمانی‌ها در رشتهٔ مکانیک ادامهٔ تحصیل داد.آنجا را رها کرده و برای کار به آبادان رفت و در شرکت نفت به سوهانکاری مشغول شد. پس از آن به نجف رفته به فراگیری دروس دینی مشغول شد.او برای امرار معاش به ساخت و فروش عطر روی آورد. او در آنجا تحصیلات دینی خود را ادامه داد و با عبدالحسین امینی که مشغول نوشتن و جمع آوری الغدیر بود آشنا شد. وی فقه و اصول و تفسیر را از استادانی چون عبدالحسین امینی، حاج آقا حسین قمی و آقا شیخ محمد تهرانی آموخت.



ادامه مطلب

برچسب ها : تصاویر, شهید نواب صفوی, زندگینامه, ,
توسط : ولایتمداران |
رهبر معظم انقلاب در منزل شهیدان احمدی‌روشن و رضایی‌نژاد حضور یافتند

 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیشب (پنجشنبه) با حضور در منزل شهیدان مصطفی احمدی روشن و داریوش رضایی نژاد، دو تن از شهدای نخبه کشور، در فضایی معنوی با خانواده‌های آنان دیدار و گفتگو کردند.



ادامه مطلب

برچسب ها : رهبر معظم انقلاب, شهیدان احمدی‌روشن و رضایی‌نژاد, شهدای نخبه جوان, ,
توسط : ولایتمداران |
محمد پورغلامي
بعد از اعلام نتايج انتخابات هشتم مجلس شوراي اسلامي، نشريه «راه» متعلق به دفتر مطالعات فرهنگي انقلاب اسلامي، طي پرونده‌اي كه اختصاص به عملكرد مجلس هفتم داشت سراغ بعضي از نمايندگان، من‌جمله جناب آقاي افروغ رفت. در آن مصاحبه كه در آرشيو دفتر مطالعات موجود است، آقاي افروغ در برابر سؤالات مصاحبه‌كننده كه نقدهاي جدي به عملكرد ايشان داشت واكنش‌هاي تندي از خود نشان داد و از كوره در رفت. همان موقع به مصاحبه‌كننده - كه حق استادي بر من دارد- گفتم كه: «جواب‌هاي افروغ به شما خيلي بي‌ادبانه بود، اصلا خوشم نيامد.»


ادامه مطلب

برچسب ها : عماد افروغ, منتقدين, توهين, ,
توسط : ولایتمداران |
آیت الله رجبی؛ عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم:
توصیه به رقابت در امر خیر توصیه صریح قرآن است و مهم این است که رعایت سلامت در رقابت صورت گیرد و انگیزه الهی مدنظر باشد. اصل رقابت قطعا مشکلی ندارد و به پرشورتر شدن فضا هم کمک می‌کند


ادامه مطلب

برچسب ها : آیت الله رجبی, رقابت سالم, نهمین دوره انتخابات مجلس, ,
توسط : ولایتمداران |
تمام جشن و عروسی اش به عزا تبدیل شد؛ خیلی سعی کرده بود این اسم را از چشم من پنهان کند و به گونه ای مخاطب را مجبور کند به یکی از گزینه های قرائت شده پاسخ دهد و بعدها ادعا کنند که مردم به گزینه ی علامه مصباح یزدی رای نداده اند!
همواره در آستانه انتخابات ها که می شود، برخی از احزاب و گروههای بی بهره از اخلاق اسلامی برای راه انداختن جنگ روانی و تضعیف روحیه طرف مقابل و بهره برداری انتخاباتی در سطح افکار عمومی ، دست به هر کاری می زنند و برایشان هیچ فرقی ندارد که با این نوع عملکردهای خود تیشه به ریشه چه خواهند زد؛ انقلاب باشد یا ...


ادامه مطلب

برچسب ها : پشت پرده جالب, نظرسنجی انتخاباتی, بهره برداری انتخاباتی, نظرسنجی, سازمان صدا و سیما, نظرسنجی انتخابات, علامه مصباح یزدی, ,
توسط : ولایتمداران |
به گزارش پایگاه 598، طرح شفاف سازی هزینه های انتخاباتی علی رغم تاکیدات فراوان رهبر معظم انقلاب و هشدارهای ایشان درباره نزدیکی کانون های قدرت و ثروت به مجلس شورای اسلامی این هفته توسط نمایندگان مجلس هشتم شورای اسلامی با مخالفت روبه رو گردید.


ادامه مطلب

برچسب ها : نماینده مردم مشهد, طرح مطالبه رهبری, هزینه های انتخاباتی, کانون های قدرت و ثروت, مجلس شورای اسلامی, ,
توسط : ولایتمداران |
به گزارش بی باک به نقل از بولتن، در علم مديريت، شناخت وظايف سازماني و هدايت و اداره مجموعه مورد نظر به سمت اهداف تعريف شده از طرف مدير عالي سازمان یکی از اصول اساسی است ومدير هر سازمان با شناسايي مسائل مرتبط با مجموعه اش بايد بتواند راهكارهايي متناسب با شرح وظائف خود تهيه و ارائه كندو اولویت های اصلی را متناسب با وظایف خود مشخص کند.


ادامه مطلب

برچسب ها : راهبردهای متناسب, مسائل روز کشور, بازنگری قانون اساسی, شناخت وظايف سازماني, هدر دادن منابع, اتلاف وقت, مركز تحقيقات استراتژيك, مجمع تشخيص مصلحت نظام, بازنگري در قانون اساسي, ,
توسط : ولایتمداران |
بعدها تحقیقات صورت گرفته نشان داد كه این پمپ ها از سوی شركت فایفر واكیوم آلمان به كارخانه تولید فناوری هسته ای در نیومكزیكو ارسال شده و مورد دستكاری آمریكایی ها قرار گرفته و پس از آن به ایران فرستاده شده بود.
 
یك روزنامه سوییسی دو هفته قبل از سفر بازرسان آژانس بین المللی انرژی اتمی به تهران، ماجرایی جالب از مشاهدات بازرسان آژانس در نطنز را منتشر كرد.


ادامه مطلب

برچسب ها : ماجرایی خواندنی, مشاهدات بازرسان آژانس, نطنز, فناوری هسته ای دستكاری شده, ,
توسط : ولایتمداران |
وزير جنگ رژيم صهیونیستی:
سالهاست که دیکتاتورهای جهان، استقلال و اقتدار جمهوری اسلامی در عرصه بین الملل را مانع زیاده خواهی و قدرت طلبی خود می بینند از همین رو بعد از شکست خفت بارشان در جنگ رژیم بعث عراق علیه ایران، هر از چند گاهی خبر از حمله قریب الوقوع به ایران می دهند امّا در نهایت خود اعتراف و تصریح به عدم ناتوانی شان در این نوع اقدامات احمقانه می کنند.


ادامه مطلب

برچسب ها : حمله نظامی, تاسیسات ایران, وزير جنگ, رژيم صهیونیستی, دیکتاتورهای جهان, استقلال و اقتدار, ,
توسط : ولایتمداران |
نامه‌هاي جداگانه آقاتهراني به آيت الله مظاهري و مردم اصفهان

 

در پی بهبودی بیماری آیت الله مظاهری و بازگشت ایشان به اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین آقاتهرانی نامه‌هاي جداگانه‌اي را خطاب به رئیس حوزه علمیه اصفهان و  مردم  اصفهان نگاشته است.


ادامه مطلب

برچسب ها : نامه‌هاي جداگانه آقاتهراني, نامه‌ به آيت الله مظاهري, نامه به مردم اصفهان, آقاتهرانی, ,
توسط : ولایتمداران |

خبر روز پنج شنبه 29/10/1390

آيت الله نمازي:
حضور در عرصه انتخابات
نوعي جهاد سياسي است
آيت الله سيد احمد خاتمي:
عدم گرايش عملي به كانديداها
وظيفه مسؤولان دستگاه هاي
اجرايي است
وزير امور خارجه روسيه:
روسيه مخالف تحريم هاي
يكجانبه آمريكا و اتحاديه اروپا
عليه تهران است
رمزي كلارك دادستان سابق آمريكا:
ترور دانشمندان ايران كار
آمريكا و اسرائيل است
جزئيات بيشتر نامه اوباما به رهبر معظم انقلاب

ادامه مطلب

برچسب ها : خبر روز, پنج شنبه, 29/10/1390, اخبار روزنامه ها, ,

توسط : ولایتمداران |

پيشنهاد عجيب ضد انقلاب به هاشمي رفسنجاني

مواضع انتقادبرانگيز و دو پهلوي آيت الله هاشمي رفسنجاني در ايام فتنه 88 آنقدر ادامه دار شده كه محافل ضدانقلاب كه پيش تر در جبهه مخالفان سرسخت وي قرار داشتند، به راحتي آرزوهاي عجيب و غريب خود را در قالب پيشنهاد به آقاي هاشمي ارائه مي دهند.



ادامه مطلب

برچسب ها : پيشنهاد عجيب, ضد انقلاب, پيشنهاد به هاشمي رفسنجاني, ,
توسط : ولایتمداران |
يكي از ظرفيت‌هاي فتنه و چالش امنيتي جديد كجاست؟
هم‌گونی خطرناک ادبیات برخی اصول‌گرایان و اصحاب فتنه در قبال رد صلاحيت‌ها

 

محمد مهدي تهراني: ميرايي جريان فتنه پس از 9 دي 88 و حضور نيافتن چهره‌هاي شاخص اين جريان در مجلس، موجب شد كه علائم هشدار دهنده در مورد چالش‌هاي امنيتي احتمالي پيش‌روي انتخابات آينده تا حدي كم‌رنگ‌تر شود اما رفتار برخي افراد و رسانه‌هاي مدعي اصول‌گرايي در قبال مرحله اول بررسي صلاحيت‌ها در انتخابات مجلس نهم نشان داد كه اين جريان‌ها نيز خواسته يا ناخواسته ظرفيت تبديل شدن به مهره‌ي دشمن و پياده كردن همان خط خروج از چارچوب‌ها و سازوكارهاي قانوني را دارند و اگرچه مانند جريان فتنه، به هيچ‌وجه ظرفيت اردوكشي و زورآزمايي خياباني را ندارند اما حداقل با اردوكشي رسانه‌اي و آماده كردن خوراك براي رسانه‌هاي دشمن مي‌توانند بخشي از همان سناريو را به پيش ببرند.



ادامه مطلب

برچسب ها : هم‌گونی خطرناک, ادبیات برخی اصول‌گرایان, اصحاب فتنه, رد صلاحيت‌ها, ظرفيت‌هاي فتنه, چالش امنيتي, ,
توسط : ولایتمداران |
کودتاگر، اخباری‏مأب، دروغگو، خودخواه، کاسب‎کار، تمامیت‌خواه و...
اگر چه تخریب‏ها علیه جبهه پایداری از همان آغاز اعلام موجودیت کلید خورد، اما طی ماه‎های اخیر شخصی‏تر شد و شدت بیشتری نیز به خود گرفت. تکذیبیه‏ های چهره‏ هایی مانند حسینیان، رسایی و زارعی نیز در پی انتشار اخبار نادرست و نقل قول‏های تحریف شده، گاه بر روی صفحات این رسانه‏ ها نقش می‏بست، اما اطلاق صفت‏هایی مانند "کودتاگر"، "اخباری‏مآب"، "دروغ‌گو"، "خودخواه" و "سوء استفاده‏چی"، "کاسب‌کار"، "تمامیت‏خواه" و... را با کدامین جوابیه می‏توان پاسخ گفت؟


ادامه مطلب

برچسب ها : کلکسیون تخریب, بي‌ اخلاقي, علیه جبهه پایداری, چراغ سبز, کودتاگر, اخباری ‏مأب, دروغگو, خودخواه, کاسب‎ کار, تمامیت ‌خواه, نوع نگاه جبهه پایداری, ,
توسط : ولایتمداران |
فاطمه رجبی در گفتگو با " بی باک":
من ريشه تمام فساد اقتصادی اخیر را در تفکرات و عملکرد آقای هاشمی رفسنجانی می بینم. وقتي خصوصي سازي به معناي اقتصاد لجام گسيختگه مطرح مي‌شود؛ وقتي رانت‌خواري از زمان او شروع مي‌شود و براي حقله‌هاي نزدیک بعنوان يک اصل در مي آيد؛ ما از کجا بدانيم که در آن دوران بدتر از این فساد انجام نشده و آقایان سرپوش نگذاشته اند؟


ادامه مطلب

برچسب ها : ریشه مفاسد اقتصادی, تفکرات هاشمی, فاطمه رجبی, اقتصاد لجام گسيخته, رانت‌خواري, فاطمه رجبی, همسر دکتر غلامحسین الهام, ,
توسط : ولایتمداران |

 رمزگشايي از يك فريب اطلاعاتي رسانه اي؛ بررسي همكاري هاي بين سرويسي و نقش موساد براي مرعوب شدن ايران

قتل‎هاي سريالي دانشمندان هسته‎اي كشورمان اگرچه با شهادت شهيد احمدي روشن به قسمت چهارم خود رسيد و نحوه ترورها حكايت از استفاده از يك روش و يك مركز عملياتي جاسوسي دارد اما با گذشت حدود يك هفته از اين ماجرا، يك طراحي رسانه اي براي ارائه كدهاي غلط به افكار عمومي در اين زمينه مشهود است.

در بررسي هاي ابتدايي از اين ترور، مجموعه اهدافي مانند ضربه زدن به پيشرفت هسته اي ايران، امنيتي كردن انتخابات مجلس، ايجاد رعب و وحشت ميان دانشمندان هسته اي كشورمان و در نتيجه منصرف كردن آن‎ها از ادامه همكاري، القاي ناتواني نظام در تأمين امنيت نخبگانش و در نتيجه افزايش نااميدي در ميان مردم، پاسخ منفعلانه به شكار پهباد فوق پيشرفته RQ170 و رزمايش ولايت 90، جلوگيري از هرچه بيش تر تثبيت ايران در منطقه و نهايتاً بازسازي قسمتي از فتنه 88 را مي توان عنوان كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : رمزگشايي, فريب اطلاعاتي رسانه اي, قتل‎هاي سريالي, دانشمندان هسته‎اي, شهيد احمدي روشن, نحوه ترورها, ,
توسط : ولایتمداران |
هشدار انقلابی آیت الله آملی لاریجانی خطاب به تروریست های غربی
 
رئیس قوه قضاییه گفت: غربی‌ها باید بدانند که اگر راه ترور باز شد؛ حتماً لازم نیست که ایران انتقام خون جوانان و دانشمندان هسته‌ای خود را بگیرد، بلکه در آن صورت میلیون‌ها مسلمان در سراسر جهان خودشان راه مقابله با این ترورها را خواهند یافت.


ادامه مطلب

برچسب ها : هشدار انقلابی, آیت الله آملی لاریجانی, تروریست های غربی, مقابله به مثل, ,
توسط : ولایتمداران |
طنز ایرانی در رسانه های آمریکا جدی گرفته شد:
«آسوشیتدپرس» به نقل از رادیو دولتی ایران خبر داده است که ایران می خواهد مدلی از هواپیمای بدون سرنشین آمریکا را به این کشور بفرستد. پیش تر رئیس جمهور آمریکا خواهان پس دادن هواپیمای بدون سرنشین شکار شده آمریکایی از سوی ایرانیان شده بود.


ادامه مطلب

برچسب ها : هواپیمای بدون سرنشین آمریکایی, RQ170, ,
توسط : ولایتمداران |

 

به گزارش بی باک به نقل از بولتن، گلشیفته فراهانی در مصاحبه با یک مجله مشهور فرانسوی، نفرت خود را از حجاب بیان کرده و امروز دست گلی دیگر به آب داد تا بگوید سرنوشت آزادی (لیبرالیسم) و سکولاریسم (جدایی دین از سیاست) چیزی جز نابودی ارزش ها نیست،


ادامه مطلب

برچسب ها : ایران در شوک, عکس مبتذل گلشیفته, تصویر, گلشیفته فراهانی, لیبرالیسم, سکولاریسم, ,
توسط : ولایتمداران |