منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2709
بازدید دیروز : 850
بازدید هفته : 3590
بازدید ماه : 9027
بازدید کل : 86653
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

لقمه حرام با انسان چه مي‌كند؟

 

معصیت‌ها مثل آهن ربا و لقمة حرام مانند ذرّات آهن است، وقتی که انسان در وجودش لقمة حرام نباشد، می‌تواند از کنار معصیت‌ها عبور کند و خود را نگه دارد، امّا وقتی که لقمة حرامی را خورد، از کنار معصیّت که می‌گذرد، مجذوب آن می‌شود.
 
آیتالله حائری شیرازی در کتاب «پندها و اندرزها»ی خود دربارة لقمة حلال و حرام این گونه می‌آورد: آهن ربا، ذرّة آهن را هر کجا که باشد، به سمت خود می‌کشد. اگر یک مقدار پنبه را از کنار یک آهن ربا عبور دهید، آهن ربا کششی نسبت به پنبه ندارد، امّا اگر مقداری خردة آهن را درون پنبه قرار دهیم، در این حالت پنبه به سمت آهن ربا
کشیده شده و جذب آن می‌شود.
 
در اینجا خود پنبه جذب نمی‌شود؛ بلکه براده‌های آهنی که با خود آهن ربا هم جنس هستند، به سمت آن کشیده می شوند.


ادامه مطلب

برچسب ها : لقمه حرام با انسان چه مي‌كند؟, حلال و حرام وقتی مخلوط شود, لقمة حرام, معصیت‌ها, پندها و اندرزها, تاثیر لقمه حرام, ,
توسط : ولایتمداران |
علت ایجاد شبهه در سخن برخی افراد از دیدگاه آیت‌الله بهجت

 

«خيلى خطرناك است كه ندانيم قُدما چه راهى را مى‌رفتند! دليل عقب ماندگى ما آن است كه اموال شبهه ناك مصرف مى‌كنيم، و مال شبهه ناك، ايجاد ترديد و شبهه مى‌كند، و به قدر ضرورت و نان خالى اكتفا نمى‌كنيم.»

 

به گزارش رجانیوز به نقل از جهان، تردید یکی از همراهان انسان است که در مواقع حساس زندگی می‌تواند زمینه سقوط فرد را موجب شود که این سقوط هم می‌تواند دنیایی باشد و هم اخروی. تردید در تمام امور وجود دارد، اما برخی از تردیدها از حالت فردی خارج می‌شود مثل تردیدهای سیاسی که ممکن است آسیب‌هایی را برای یک جامعه به همراه داشته باشد.



ادامه مطلب

برچسب ها : علت ایجاد شبهه در سخن برخی افراد از دیدگاه آیت‌الله بهجت, ,
توسط : ولایتمداران |

ببخشيد ! اينجا كجاست ؟!

خدا رحمت كند «مشهدي عبدالله» را. در ميدان خراسان گاراژدار بود و اتوبوس ها و كاميون ها از گاراژش بار و مسافر مي گرفتند. او را در نوجواني ديده بودم، هنگامي كه پيرمردي تقريبا از كار افتاده بود. داستاني كه نقل مي كنم را از مرحوم پدرم شنيده ام كه با مشهدي عبدالله رفيق مسجد و هيئت بود. آن روزها برخي از اتوبوس ها كه قصد مسافرت به مشهد مقدس را داشتند به علت خرابي جاده ها و طولاني بودن راه يكي از افرادي كه با راه و جاده آشنا بودند، به عنوان بلد-راهنما- با خود مي بردند. مشهدي عبدالله از جمله اين بلدها بود كه گاهي اوقات همراه رانندگان نابلد اتوبوس ها به مشهد مي رفت تا به قول خودش، هم به پابوس امام رضا عليه السلام رفته باشد و هم به زوار آقا خدمتي كرده باشد.



ادامه مطلب

برچسب ها : ببخشيد ! اينجا كجاست ؟!, بررسي سخنان احمدي ن‍ژاد, حسين شريعتمداري, ,
توسط : ولایتمداران |
ارتجاع در مبارزه با مفاسد اقتصادي؟
دستور مشایی به وزیر اقتصاد برای کمک‌هاي ويژه به بدهكار بزرگ بانكي كه احمدي‌نژاد پنج سال قبل او را افشا كرد

 

محمود احمدي‌نژاد اولين‎بار در دي ماه سال 84 در جمع نمايندگان مجلس هفتم در صحن علني مجلس از قصد خود مبني بر اعلام اسامي مفسدان اقتصادي خبر داد.



ادامه مطلب

برچسب ها : ارتجاع در مبارزه با مفاسد اقتصادي؟, دستور مشایی به وزیر اقتصاد برای کمک‌هاي ويژه به بدهكار بزرگ بانكي كه احمدي‌نژاد پنج سال قبل او را افشا كرد, ,
توسط : ولایتمداران |
رهبر انقلاب در دومين نشست انديشه‌هاي راهبردي تاكيد كردند:
كشف نظريات اسلامي ناب در باب عدالت به دور از التقاط/ كارهاي زيادي در زمينه عدالت شده اما راضي كننده نيست
 

 

دومين نشست انديشه هاي راهبردي در جمهوري اسلامي، صبح امروز با "موضوع عدالت " و با هم انديشي و تبادل نظر رهبر معظم انقلاب و دهها نفر از انديشمندان، متفكران، استادان و محققان دانشگاهي و حوزوي برگزار شد.

 
به گزارش رجانيوز به نقل از پايگاه اطلاع رساني دفتر مقام معظم رهبري، در اين نشست 4 ساعته، ابتدا 10 نفر از صاحبنظران و نخبگان در دو بخش نظري و كاربردي ديدگاههاي خود را درباره "مباني، مفاهيم، ابعاد، كاركردها و ضرورتهاي عدالت " بيان كردند.


ادامه مطلب

برچسب ها : رهبر انقلاب در دومين نشست انديشه‌هاي راهبردي تاكيد كردند, كشف نظريات اسلامي ناب در باب عدالت به دور از التقاط/ كارهاي زيادي در زمينه عدالت شده اما راضي كننده نيست, ,
توسط : ولایتمداران |
چون مجلس در رأس امور است، نظارت بر آن اولی است
 

 

"مجلس نسبت به دستگاه‌هاى اجرايى كشور شأن نظارتى دارد -كه خوب، چيز بسيار بااهميتى هم هست- يك شأن نظارتى هم براى خود مجلس و براى آحاد نمايندگان تعريف كنيد. من معتقدم كه شما دو سال ديگر توى مجلسيد، معلوم نيست بعد از اين توى مجلس باشيد يا نباشيد؛ ممكن است ديگر هرگز گذارتان به مجلس نيفتد؛ اما صدها و صدها نفر در طول زمان از اينجا عبور خواهند كرد؛ كسانى خواهند آمد و روى اين صندلى‌ها خواهند نشست. اگر شما امروز توانستيد يك سازوكار كنترلىِ متقن و محكم براى نظارت بر كار نماينده پايه‌گذارى كنيد، تا هر وقتى كه اين دستگاه خوب كار كند، اجرش مال شماست؛ مزد الهى‌اش مال شماست. آن طرف قضيه هم متأسفانه همين جور است. اگر امروز با قدرتى كه خدا به شما داده -توان نمايندگى- مي‌توانيد اين ابزار كنترلى را كار بگذاريد، ولى كار نگذاريد، از شما سؤال خواهد شد. روز قيامت خدا سؤال ميكند. همه‌اش اينجور نيست كه ما فكر كنيم حرف دادگاه‌پسند داريم يا نه. اين دادگاه‌ها كه چيزى نيست، دادگاه‌هاى بشرى كه اهميتى ندارد؛ دادگاه الهى اهميت دارد."



ادامه مطلب

برچسب ها : چون مجلس در رأس امور است, نظارت بر آن اولی است, نظارت نمایندگان بر خودشان, مخالفت با كليات, ,
توسط : ولایتمداران |
افزایش فعالیت جریان انحرافی در جنوب با کمک‌های مالی به اصلاح‌طلبان

 

فعالیت جریان انحرافی در استان های جنوبی کشور خصوصا استان هرمزگان همراه با کمک های مالی به گروه های مدعی اصلاحات افزایش پیدا کرده است.

در استان هرمزگان که استاندار آن یکی از ۱۳ امضا کننده نامه حمایت از جریان انحرافی در مسائل اخیر بوده است، اقدامات مشابه و مشکوکی مشاهده می شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : افزایش فعالیت جریان انحرافی در جنوب با کمک‌های مالی به اصلاح‌طلبان, ,
توسط : ولایتمداران |
رويكرد غالب گفت‌وگوي تلويزيوني يكشنبه شب رئيس‌جمهور با مردم؛
پرهيز از ورود به حاشيه‌ها و موارد اختلافي و بيان اظهارات دلگرم‌كننده منوط به پايبندي عملي
 

 

رئيس‌جمهور كه پس از نشست خبري 15 فروردين خود با رسانه‌هاي داخلي و خارجي در معرض پرسش و پاسخ رسانه‌اي قرار نگرفته بود، به برنامه گفت‌وگوي ويژه خبري شبكه دوم سيما آمد و در مدت حدود 80 دقيقه به سؤال‌هاي متنوع در مورد آثار اجراي هدفمندي يارانه‌ها، ساير برنامه‌هاي دولت در سال جاري، تحولات منطقه و هسته‌اي و برخي حاشيه‌هاي ايجاد شده پاسخ داد.

شايد مهم‌ترين ويژگي گفت‌وگوي تلويزيوني يكشنبه شب احمدي‌نژاد پرهيز از ورود به مباحث حاشيه‌اي بود، به‌طوري كه وي ترجيح داد علي‌رغم برخي گمانه‌زني‌ها به حاشيه‌هايي كه عمدتاً در اثر رفتار او و برخي تصميمات ايجاد شده بود، ورود حاشيه‌اي نكند و با مواجهه‌اي اصولي و تنش‌زدا از كنار آن‌ها بگذرد.

همچنين احمدي‌نژاد كه در اثر اتفاقات اخير مورد انتقاد جمع زيادي از دلسوزان انقلاب اسلامي قرار گرفته و آن‌ها ضرور ولايت‌پذيري در عمل را يادآوري كرده بودند، پس از اظهارات يكشنبه هفته قبل خود در جلسه هيئت دولت در مورد نقش و جايگاه ولايت فقيه، شب گذشته نيز بدون پرسش مجري به‌عنوان كلام آخر و در حالي كه به ‌نظر مي‌رسيد خود را براي بحث تفصيلي در اين زمينه آماده كرده است، نكات ارزشمند و دلگرم كننده‌اي را در جهت رفع اتهام بيان كرد كه پايبندي عملي به آن‌ها مورد انتظار مردم است.



ادامه مطلب

برچسب ها : پرهيز از ورود به حاشيه‌ها و موارد اختلافي و بيان اظهارات دلگرم‌كننده منوط به پايبندي عملي, نشست خبري, گفت‌وگوي تلويزيوني يكشنبه شب احمدي‌نژاد, ,
توسط : ولایتمداران |

منطقه در انتظار يك سقوط ديگر

از ابتداي سال جاري ميلادي كه جهان صداي فرياد استبداد ستيزي را از شمال آفريقا شنيد تا به امروز بيش از پنج ماه مي گذرد. صداي فريادي كه به نظر مي رسد قرار نيست تنها به سقوط دو ديكتاتور به عنوان دستاوردهاي خود، اكتفا كند. به همين خاطر و به تبع شكل اتفاقاتي كه تا كنون رخ داده است، به وضعيت موجود چنان نگريسته مي شود كه گويي هر لحظه بايد منتظر اتفاقي جديد بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : منطقه در انتظار يك سقوط ديگر, غافلگيري كشورهاي غربي, استراتژي كاستن از سرعت تحولات, ,
توسط : ولایتمداران |

وزنه‌ها و پارسنگ‌ها

محمدحسين صفارهرندی

پیش از اختراع و رایج شدن ترازوهای دیجیتال، مغازه دارها از ترازویی استفاده می کردند که دو کفه داشت؛ در یک کفه کالایی را که باید توزین می شد، قرار می دادند و در کفه دیگر وزنه ها را به تناسب درخواست مشتری؛ وزنه های بزرگ یک، دو، سه و ... کیلویی و یا وزنه های کوچک 500 گرمی، 250 گرمی، 100 گرمی و ... هر کدام دارای هویت مشخصی بودند که روی آنها حک شده بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : وزنه‌ها و پارسنگ‌ها, محمدحسين صفارهرندی, کارنامه جریان انحراف, انتخابات آخر امسال, ,
توسط : ولایتمداران |

ارزيابي حقوقي‌يك تصميم عجولانه


[دولت بر اساس ماده 53 قانون برنامه پنجم توسعه "مكلف" است يك يا چند وزارتخانه را به نحوي در وزارتخانه‌هاي ديگر ادغام نمايد و "تا پايان سال دوم" برنامه تعداد وزارتخانه‌ها از 21 به 17 وزارتخانه كاهش يابد]

 در ذيل اين ماده آمده است: "وظايف و اختيارات وزارتخانه‌هاي جديد با پيشنهاد دولت به تصويب مجلس شوراي اسلامي مي‌رسد."



ادامه مطلب

برچسب ها : ارزيابي حقوقي‌يك تصميم عجولانه, ماده 53 قانون, ادغام وزارتخانه‌ها, ,
توسط : ولایتمداران |

لاريجاني قانون بودجه 90 را به احمدي‌نژاد ابلاغ كرد

رئيس مجلس شوراي اسلامي قانون بودجه 1390 كل‌كشور را براي اجرا به رئيس ‌جمهور ابلاغ كرد.

 
به گزارش فارس، علي لاريجاني رئيس مجلس شوراي اسلامي طي نامه‌اي قانون بودجه 1390 كل‌كشور براي اجرا به محمود احمدي‌نژاد رئيس‌جمهوري كشورمان ابلاغ كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : لاريجاني قانون بودجه 90 را به احمدي‌نژاد ابلاغ كرد, ,
توسط : ولایتمداران |

احمدی‌نژاد؛ امشب در گفتگوی ویژه خبری شبکه 2

واحد مرکزی خبر: زمان مصاحبه یکشنبه شب رئیس جمهور تغییر کرد.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : احمدی‌نژاد؛ امشب در گفتگوی ویژه خبری شبکه 2,
توسط : ولایتمداران |

جزئیات فیلترینگ در کشور

سایتهای مجرم با اعلام فهرست مصادیق محتوای مجرمانه فضای مجازی از سوی از سوی کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه فیلتر می شوند که بر اساس گفته رئیس مرکز توسعه فناوری اطلاعات وزارت ارشاد تنها مسئول پالایش فضای مجازی است.

به گزارش مهر، طبق ماده (22) قانون جرائم رایانه ای قوه قضائیه موظف است نسبت به ایجاد کمیـته تعیین مصادیق محـتوای مجرمانه در محل دادستانی کل کشور اقدام کند.



ادامه مطلب

برچسب ها : جزئیات فیلترینگ در کشور, ,
توسط : ولایتمداران |

كدام صندلي ؟!


دقيقاً به خاطر نمي آورم كه اين داستان را كجا خوانده ام؟ شايد در يكي از مجموعه كتاب هايي كه درباره «عمليات رواني» نوشته شده است و به احتمال قوي در كتاب «جنگ رواني» اثر «پل لاينبرگر». ماجرا، اما اينگونه است كه يكي از اساتيد عمليات رواني در پنتاگون وقتي به مبحث «انكار واقعيت ها»
-FACTS DENEGATION- مي رسد، بعد از شرح مفصلي درباره اين بخش از عمليات رواني، براي آزمون يك صندلي روي ميز مي گذارد و از افسران تحت آموزش خود مي خواهد كه هر يك از آنها مقاله اي در نفي وجود اين صندلي بنويسند و از همه ترفندهايي كه آموخته اند براي انكار اين واقعيت استفاده كنند! استاد در جلسه بعد يكي از افسران حاضر در كلاس را به عنوان كسي كه بدترين مقاله را نوشته ولي بهترين نمره را گرفته است، معرفي مي كند.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : كدام صندلي ؟!, ,
توسط : ولایتمداران |

استفتاء از رهبرانقلاب درباره دریافت اجاره‌ بها به صورت یکجا

 

استفتاء زیر درباره اجاره خانه در قسمت استفتائات جدید سایت مقام معظم رهبری منتشر شده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : استفتاء از رهبرانقلاب درباره دریافت اجاره‌ بها به صورت یکجا, ,
توسط : ولایتمداران |
جدول تعداد کاربران اینترنت در ایران

 

 

مرکز مدیریت توسعه ملی اینترنت شمار مشترکان اینترنت کشور را تا پایان سال 89 بالغ بر 24 میلیون و 550 هزار نفر و ضریب نفوذ این پروتکل ارتباطی را 66/32 درصد اعلام کرد.

 

ضریب نفوذ اینترنت یکی از بنیادی ترین شاخص هایی است که نشان می دهد یک کشور تا چه حد به اینترنت دسترسی دارد براین اساس سرشماری کاربران اینترنت یکی از راههای تعیین ضریب نفوذ اینترنت به شمار می رود.



ادامه مطلب

برچسب ها : جدول تعداد کاربران اینترنت در ایران, ضریب نفوذ اینترنت, ,
توسط : ولایتمداران |

رجانيوز ضمن گفت‌وگو با رحيم مخدومي منتشر كرد؛

قصه‌های آشوب در نمایشگاه + متن كامل سه داستان زيباي "پيدا"، "فتنه‌ی کدخدا" و "دیگر قابل تحمل نیست"
 

 

پس از گذراندن سالی پر فراز و نشیب و بعد از رهنمود های رهبری، موسسه رسول آفتاب فراخوانی برای جشنواره ای تحت عنوان "داستان های فتنه 88" ترتیب داد که با استقبال مواجه شد. اکنون برگزیده ای از داستان ها و و خاطره ها در چهار جلد عرضه شده است. امروز پای سخن دبیر همایش می نشینیم تا از چند و چون ماجرا آگاه شویم.



ادامه مطلب

برچسب ها : قصه‌های آشوب در نمایشگاه + متن كامل سه داستان زيباي "پيدا", "فتنه‌ی کدخدا" و "دیگر قابل تحمل نیست", ,
توسط : ولایتمداران |
گزارش رجانیوز از مشکلات مسجدسلیمان
نخستین شهر مدرن خاورمیانه در حسرت ساده ترین امکانات زندگی

 

نخستين خط آهن خاورميانه، نخستين كارخانه برق خاورميانه، نخستين بيمارستان و مسكن مدرن خاورميانه، فوران چاه شماره يك خاورميانه و...؛ مسجدسليمان با نفت متولد شد، اما در گذر زمان اکنون مسجدسليمان كه روزگاری نخستين نشانه‌های شهرنشينی در كشور در آن ظهور يافت، از در اختيار داشتن كمترين امكانات يك زندگی ساده شهری بی نصيب مانده و بسياری از ساكنان آن در آرزوی مهاجرت از اين شهر رويايی هستند.



ادامه مطلب

برچسب ها : گزارش رجانیوز از مشکلات مسجدسلیمان, نخستین شهر مدرن خاورمیانه, فوران چاه شماره يك خاورميانه , نخستين خط آهن خاورميانه, نخستين بيمارستان, نخستين كارخانه برق خاورميانه, ,
توسط : ولایتمداران |

قرآن اهدایی ارشاد با نماد فراماسونری+عکس

قرآنی توسط انتشارات دارالعلم قم در سال ۱۳۸۹ منتشر شده است که طرح روی جلد آن شبیه ستاره داوود است!



ادامه مطلب

برچسب ها : قرآن اهدایی ارشاد با نماد فراماسونری+عکس, ستاره داوود, ,
توسط : ولایتمداران |
سياهه جنايات آل خليفه عليه مردم بحرين در آغاز چهارمين ماه قيام

 

امروز 14 ماه مي ميلادي (24 ارديبهشت) در حالي سه ماه پس از قيام مردم 14 فوريه مردم بحرين، شرايط به شكل عجيبي در سركوب معترضان با همدستي نيروهاي امنيتي آل‌خليفه و آل‌سعود ادامه دارد كه علي‌رغم گزارش‌هاي مستند و دقيق نه تنها سازمان‌هاي بين‌المللي هيچ اقدام مؤثري براي توقف اين جنايت‌ها نكرده‌اند، بلكه با رفتار دوگانه و چراغ سبز امريكا اين موارد افزايش يافته است.



ادامه مطلب

برچسب ها : سياهه جنايات آل خليفه عليه مردم بحرين در آغاز چهارمين ماه قيام, كشتار تظاهركنندگان و معترضان, شكنجه و قتل در زندان ها, شكنجه فعالان زن و تعدي به آنها, محاصره مراكز درماني و ممانعت از درمان بيماران, بازداشت‌هاي شبانه, اخراج اساتيد و دانشجويان, اختلاف افكني ميان شيعه و سني, ,
توسط : ولایتمداران |

مروی تطبیقی بر بیانیه های علنی و اسناد محرمانه ی سید کاظم شریعتمداری/1

سعی کردم خمینی را راضی به ترک مبارزه کنم ولی نتوانستم!
 

 

 

انسان ها همواره در معرض خطای در قضاوت هستند. گاهی این خطاها از ضعف های تحقیقی و تدقیقی شخص قضاوت کننده یا حب و بغض های او ناشی می شود، گاهی از فریب کاری و دغل بازی و نفاق کسی که درباره ی او قضاوت می کنند و گاهی هم از کمبود اسناد و مدارک.
این مطلب در قضاوت های تاریخی هم صادق است و موجب شده که بعضی از مردم ما و حتی برخی از خواص (که بعضا جزو مبارزین پیش از انقلاب و مسئولین صدیق پس از انقلاب و یا تاریخنگاران مذهبی هم بوده اند) درباره برخی افراد قضاوت های بسیار اشتباهی بکنند.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : مروی تطبیقی بر بیانیه های علنی و اسناد محرمانه ی سید کاظم شریعتمداری/1, ,
توسط : ولایتمداران |
مسیح مهاجری کلید زد؛
ماهی‌گیری روزنامه تریبون هاشمی از اتفاقات اخیر برای پروژه "تطهیر فتنه"
 

 

حوادث و اتفاقات هفته‌های اخیر که توسط جریان نفوذی در دولت صورت گرفت، موجب شده تا دلسوزان و حامیان انقلاب اسلامی، انتقاداتی را در مورد عملکرد این جریان بیان و نسبت به لزوم تفکیک مرز رئیس جمهور با این گروه از افراد تاکید کنند؛ انتقاداتی که به دلیل برخی اقدامات احمدی نژاد در ماجرای وزارت اطلاعات صورت گرفت و از آنجایی که از سوی علما و بزرگان بود، مورد استقبال و همراهی مردم قرار گرفت.



ادامه مطلب

برچسب ها : ماهی‌گیری روزنامه تریبون هاشمی از اتفاقات اخیر برای پروژه "تطهیر فتنه", مسیح مهاجری کلید زد, ,
توسط : ولایتمداران |
طنز: هفته‌ای که مفسدان اقتصادی جیز شدند

 

هفته گذشته پر از اخبار ریز و درشت بود. برخی اخبار آن‌قدر درشت بود که از قد و قواره ما بزرگ‌تر بود و برخی هم آن‌قدر ریز بود که از دست‌مان در رفت. می ماند همین‌هایی که در زیر می بینید:



ادامه مطلب

برچسب ها : طنز: هفته‌ای که مفسدان اقتصادی جیز شدند, دایی تا قلب برنابئو, ,
توسط : ولایتمداران |
شوراي‌نگهبان:ادغام وزارتخانه اختلاف سليقه ساده بود

 

سخنگوي شوراي نگهبان با اشاره به مباحث مطرح شده درباره ادغام وزارت‌خانه از سوي دولت و مجلس، اين موضوع را يك اختلاف سليقه ساده توصيف كرد.

عباسعلي كدخدايي سخنگوي شوراي نگهبان قانون اساسي در نشست خبري صبح امروز خود در پاسخ به سؤالي درباره مباحث مطرح شده در خصوص ادغام وزارتخانه‌ها بين قوخ مجريه و مقننه گفت: اين مسئله يك موضوع بسيار ساده و در حد يك اختلاف سليقه ساده بود كه در همه جوامع، مراكز و نهادها وجود دارد.


ادامه مطلب

برچسب ها : شوراي‌نگهبان:ادغام وزارتخانه اختلاف سليقه ساده بود, ادغام وزارتخانه‌ها, ,
توسط : ولایتمداران |
احمدي‌نژاد با محصولي، محرابيان و ميركاظمي خداحافظي كرد

 

رئيس جمهور در اجراي ماده 53 قانون برنامه پنجم مصوب مجلس و مصوبه هيات وزيران در نامه‌هاي جداگانه‌اي پايان مسئوليت محصولي، محرابيان و ميركاظمي را اعلام كرده و از خدمات و تلاش‌هاي آنان قدرداني كرد.
 
به گزارش فارس، محمود احمدي‌نژاد رئيس جمهور در اجراي ماده 53 قانون برنامه پنجم مصوب مجلس شوراي اسلامي و مصوبه هيات وزيران در نامه‌هاي جداگانه‌اي پايان مسئوليت محصولي، محرابيان و ميركاظمي را اعلام كرده و از خدمات و تلاش‌هاي آنان قدرداني كرد.
 
متن كامل نامه‌هاي محمود احمدي‌نژاد كه از سوي دفتر امور رسانه‌هاي رياست جمهوري منتشر شده به اين شرح است؛


ادامه مطلب

برچسب ها : احمدي‌نژاد با محصولي, محرابيان و ميركاظمي خداحافظي كرد, اجراي ماده 53 قانون, ,
توسط : ولایتمداران |
تجمع مردم لامرد در مقابل فرمانداري اين شهرستان

 

مردم لامرد در اعتراض به نحوه عزل فرماندار اين شهرستان توسط استاندار فارس، اقدام به تجمع در مقابل فرمانداري اين شهرستان كردند.

به گزارش فارس ، صبح امروز جمع كثيري از مردم لامرد در اعتراض به شيوه تغييرات مديريتي در اين شهرستان در مقابل فرمانداري لامرد تجمع كردند.


ادامه مطلب

برچسب ها : تجمع مردم لامرد در مقابل فرمانداري اين شهرستان, ,
توسط : ولایتمداران |
تحولات جدید در ماجرای تحصیلی هاشمی

 

ماجرای تحصیل مهدی هاشمی در آکسفورد وارد مرحله جدید شده است

 

به گزارش الف، با تحولات روزهای گذشته، ماجرایی که با ادعاهای برخی اساتید دانشگاه آکسفورد علیه فرایند پذیرش مهدی هاشمی در دانشگاه آکسفورد آغاز شده بود، وارد مرحله ای جدید شده است.

در جدیدترین تحولات، یک استاد آکسفورد قسم خورده است که یکی از دانشجویان آکسفورد در قبال دریافت پول، برای نوشتن پروپوزال هاشمی کمک کرده است.


ادامه مطلب

برچسب ها : تحولات جدید در ماجرای تحصیلی هاشمی, مهدی هاشمی در آکسفورد, ,
توسط : ولایتمداران |
آيت‌الله بهجت با رهبرانقلاب بارها ديدار خصوصي داشتند

 

آيت‌الله محفوظي گفت: مقام معظم رهبري گاهي خصوصي حركت مي‌كردند، مي‌آمدند در آن منزل سابقشان در آنجا با آيت الله بهجت صحبت مي‌كردند و ديداري داشتند. نه يك بار نه دو بار؛ ايشان حفظ نظام را لازم مي‌دانستند.

 
آيت‌الله عباس محفوظي رييس دفتر آيت‌الله بهجت در گفت‌وگوي تفصيلي با خبرنگار سياسي خبرگزاري فارس، به سؤالات متعددي از جمله رابطه ايشان با امام راحل و مقام معظم رهبري، نظرات و ديدگاه‌هاي سياسي آن مرحوم پاسخ گفت.

متن كامل اين گفت‌وگو به شرح زير است:



ادامه مطلب

برچسب ها : آيت‌الله بهجت با رهبرانقلاب بارها ديدار خصوصي داشتند, خاطره‌اي از امور عرفاني آيت‌الله بهجت, نحوه ارتباط آيت‌الله بهجت با مردم , ,
توسط : ولایتمداران |
عمليات خرابكاري جايگزين حمله نظامي آمريكا به ايران

 

هزينه‏هاي سرسام‏آور و غيرقابل جبران اقدام نظامي ضد ايران روز‌به‌روز اين باور را تقويت مي‌كند كه اقدامات تروريستي و خرابكارانه اثربخشي بيشتري در مقابله با ايران دارد.

 
به گزارش فارس، "راديو ملي آمريكا " در مقاله‌اي به قلم "مايك شوستر " مي نويسد: ايران و برنامه هسته اي اين كشور براي آمريكا تبديل به حريفي شده است كه به راحتي از ميدان به‏در نمي شود. ايران در بسياري از حوزه هاي چالش برانگيز سياست خارجي آمريكا از جمله عراق، مناقشات فلسطينيان و اسرائيل، افغانستان و حتي برنامه هسته اي خود به عنوان بازيگري برجسته مقابل اين كشور قد علم مي‌كند. سال هاي طولاني است كه ساكنان كاخ سفيد يكي پس از ديگري اسباب‏كشي مي‏كنند و هنوز هم هيچ دولتي نتوانسته است راه‏حل دقيقي براي اصلاح آنچه ‌‌ "رفتار بد ايران "‌ ناميده مي‏شود، پيدا كنند. اما در اين ميان، ‌ "كريم سجادپور‌ " كارشناس ايراني "بنياد كارنگي " براي صلح بين الملل نظر ديگري دارد؛ به گفته وي در سال پيش راه‏حل تازه‌اي براي اصلاح اين معضل يافت شده است.


ادامه مطلب

برچسب ها : عمليات خرابكاري جايگزين حمله نظامي آمريكا به ايران, ,
توسط : ولایتمداران |