منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2856
بازدید دیروز : 850
بازدید هفته : 3737
بازدید ماه : 9174
بازدید کل : 86800
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

انتصاب رئیس هیات کوهنوردی شهرستان بندر امام خمینی (ره)



ادامه مطلب

برچسب ها : هیات کوهنوردی بندر امام, مهندس نیکخواه, رضا بانی, حکم انتصاب رضا بانی, ,
توسط : ولایتمداران |

همرزم شهید جهان آرا به او پیوست

سرهنگ پاسدار بازنشسته، شیرزاد پیرمرادی، همرزم شهید محمد جهان آرا به خيل عظيم شهدا پيوست

خلاصه اي از زندگينامه شهيد شيرزاد پيرمرادي:

   سرهنگ پاسدار شيرزاد پيرمرادي در تاريخ15/3/ 1336در شهر مقاوم آبادان در خانواده اي مذهبي ديده به جهان گشود. پدر بزرگوارشان از اهالي شهر رامهرمز و از كاركنان زحمتكش و متدين شركت نفت آبادان بود. شيرزاد تا سن 13 سالگي در شهر آبادان در دامان و جوار مادري متعهد و متدين پرورش يافت و سپس بهمراه خانواده در شهر خرمشهر سكنا گزيدند.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : شهید شیرزاد پیرمرادی, همرزم جهان آرا, سپاه خرمشهر, کمارج, ,
توسط : ولایتمداران |

معاون استاندار لرستان تاكيد كرد:


تقويت فعاليت‌هاي فرهنگي در پايگاه‌هاي بسيج
معاون سياسي امنيتي استانداري لرستان گفت: اظهار داشت: با توجه به اينكه دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام و به خصوص قشر بسيج است، تقويت فعاليت‌هاي فرهنگي در پايگاه‌هاي مقاومت در سطح كشور امري ضروري است.



ادامه مطلب

برچسب ها : تقويت فعاليت‌هاي فرهنگي در پايگاه‌هاي بسيج, ,
توسط : ولایتمداران |

احمدي نژاد: مدير پروازي توهين به ملت است  

 

مديران پروازي مي‌توانند ادعاي اجرايي كردن منويات ولي فقيه را داشته باشند!!؟

 

 رهبر معظم انقلاب امسال را به عنوان سال همت و كار مضاعف نامگذاري كرده‌اند ولي آيا مديران پروازي مي‌توانند ادعاي اجرايي كردن منويات ولي فقيه را داشته باشند.

 مدير پروازي اصطلاحا مديري است كه در محل كار خود اقامت ندارد، حال ممكن است فاصله محل اقامت از محل كار آن قدر زياد باشد كه با پرواز به محل كار خود برود و يا آن كه با خودرو روزانه و يا چند روز يك بار در مسير سكونت و كار رفت و آمد داشته باشد.



ادامه مطلب

برچسب ها : جهت اطلاع مدیر پروازی!!, احمدي نژاد: مدير پروازي توهين به ملت است, مديران پروازي مي‌توانند ادعاي اجرايي كردن منويات ولي فقيه را داشته باشند؟!, ,
توسط : ولایتمداران |

 

السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین

زنده نگه داشتن عاشورا یک مسئله بسیار مهم سیاسی عبادی است. امام خمینی(ره)

در باز گشت بازماندگان کاروان عشق به کر بلا با شاهدان عینی و راویان عشق حضرت امام سجاد و حضرت زینب کبری علیهما السلام هم ناله شویم.

به اطلاع عاشقان اهل بیت عصمت و طهارت میرساند به مناسبت سالروز اربعین شهادت سید الشهدا ابا عبدالله الحسین علیه السلام و هفتاد و دو تن از یاران صدیق و با وفایش علیهم السلام مراسم سوگواری و سینه زنی با سخنرانی حجت الاسلام سعید ریاضی مسوول محترم طرح صالحین سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بندر امام  و مداحی برادران حاج احمد ملکزاده و عباس عبدالله زاده در میعادگاه ولایتمداران بندرامام خمینی حسینیه المهدی(عج) به مدت دو شب توسط هبات محبین انصارالمهدی(عج) برگزار میگردد.

 زمان:4 و 5/11/1389 ساعت19:30

نشانی:ابتدای خیابان شهید کلاهدوز مرکز فرهنگی هنری المهدی(عج)

پایگاه مقاومت بسیج گمرک بندر امام خمینی(ره)





برچسب ها : برگزاری مراسم اربعین حسینی(ع) در مرکز فرهنگی هنری المهدی(ع) بسیج گمرک بندر امام مینی(ره), ,
توسط : ولایتمداران |

بنده ی بی ادعای خدا:                            28 دی 1389              0:18  

و اما بدان هر آنچه که رضایت حق تعالی را بدنبال نداشته باشد، فانی و نیست می گردد و خداوند هیچ کس را با ارتکاب به گناه و دروغ و (( نیتی غیر از آنچه که در ظاهر نشان می دهد )) به مقصود خویش نمی رساند . و بدان که ولایتمدار حقیقی و مومن راستین و بسیجی مخلص نیازی به جلب توجه دیگران ندارد . و بی تقوایی است اگر عیب های خود را ندانی و به تقبیح دیگران مشغول باشی . و موج سواری دردی را دوا نمی کند . خوب است که انسان جایگاه و حد خود را بشناسد (( کلام حق و زبان نا حق )) و بدان که آیات قرآن کریم و روایات متعدد اسلامى كه در باره این موضوع وارد شده نظر اسلام را در این زمینه روشن مى سازد.

توجه: مطلب فوق و آنچه در ادامه مطلب آمده است نظر یکی از بازدید کنندگان این وبلاگ است که بعلت طولانی بودن مطلب شان متاسفانه ظرفیت نوشتاری وبلاگ قادر به دریافت متن کامل نگردیده است. و امکان پاسخ در قسمت نظرات بازدید کنندگان نیز وجود نداشت لذا در این پست به پاسخ ولایتمداران به (اقای بی ادعا!)میپردازیم تا حقیقت روشن گردد. لازم بذکر است اقای بی ادعا این نظر خود را نسبت به پست(شادی در گمرک بندر امام خمینی)اظهار داشته اند.



ادامه مطلب

برچسب ها : پاسخ ولایتمداران به بنده بی ادعای خدا!! ( گمرک بندر امام خمینی ), ادعای بی ادعائی, بزرگترین ادعا, کجای شما سوخت, اینقدر احساس درد و رنج, ,
توسط : ولایتمداران |

   كاركنان ولايتمدار گمرك بندر امام خميني(ره) باشنيدن خبر بركناري اقاي اردشير محمدي از سمت رياست كلي گمرك جمهوري اسلامي ايران به شادي پرداخته و بين همكاران شيريني پخش نمودند.



ادامه مطلب

برچسب ها : شادي در گمرك بندر امام خميني(ره), ضعف شهامت مديريتي عدم داشتن تجربه و تخصص گمركي پست و مقام پرستي بعضي از منتصبين سمتهاي فوق الذكر از نمونه هاي بارز ودلايل انتقادات شديد ولايتمداران به ساختار گمرك ميباشد, , ,
توسط : ولایتمداران |

و ایا امروز کسی از رئیس کل برکنار شده گمرک خواهد پرسید اقای اردشیر محمدی ایا ارتباط نامناسب درون سازمانی با کارکنان گمرک را مناسب کردید یا نه؟ ایا به بزرگترین گمرک ایران سری زدید که ببینید ارتباط سامان داده شما با کارکنان گمرک بندر امام خمینی(ره) چگونه است یا نه؟ یا فقط مشغول عکس انداختن در نشریات گمرک و وبلاگ شخصی خود را در سایت دولتی گمرک مطرح کردن و به فکر هم پیمانان خود بودید؟؟

در مراسم معارفه اقای اردشیر محمدی در خرداد87 چه مطرح شد:

اردشير محمدي، هاشم رهبري را تنها مدعي قانون‌مداري دانست و برداشت‌هاي او از قانون را در تضاد باسياست تسهيل‌گري دانست. محمدي همچنين از او به دليل ارتباط نامناسب درون‌سازماني با كاركنان گمرك به شدت انتقاد كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : در مراسم معارفه اقای اردشیر محمدی در خرداد87 چه مطرح شد, ,
توسط : ولایتمداران |
 
رئیس كل گمرک ایران باید سمت خود را ترک گفته و به‌زودی صندلی خود را تحویل فرد دیگری دهد.
حكم دكتر عباس معمارنژاد برای ریاست كل گمرک جمهوری اسلامی ایران از جانب وزیر اقتصاد امضا شده و وی به‌زودی جایگزین اردشیر محمدی رئیس كل فعلی گمرک ایران خواهد شد.


ادامه مطلب

برچسب ها : رییس كل گمرك بركنار شد, رئیس كل گمرک ایران باید سمت خود را ترک گفته و به‌زودی صندلی خود را تحویل فرد دیگری دهد, ,
توسط : ولایتمداران |

مراسم گرامیداشت هفته بسیج با حضور نمایندگی ولی فقیه در سپاه ماهشهر در نمازخانه گمرک بندر امام خمینی برگزار شد.

 

 

 



ادامه مطلب

برچسب ها : عكس, هفته بيسج, گمرك بندر امام خميني, مراسم پايگاه, ,
توسط : ولایتمداران |

به مناسبت عید سعید غدیر خم ، عید ولایت و هفته مبارک بسیج مراسم جشن<عید ولایت> توسط پایگاه مقاومت ابوذر بمدت دو شب در حسینیه المهدی(مرکز تجمع ولایتمداران)برگزار میگردد.

زمان:سوم و چهارم اذر ساعت۱۹

ادرس:بندر امام خمینی،ابتدای خیابان شهید کلاهدوز،حسینیه المهدی(عج)



ادامه مطلب

برچسب ها : عکس, بسیج, امام علی, المهدی, ,
توسط : ولایتمداران |

 

اداره کل گمرک بندر امام خمینی

خبر اول:امروز اولین روز هفته مبارک بسیج بود و پایگاه مقاومت بسیج گمرک با نصب پارچه نوشته و پخش سرودهای ویژه هفته بسیج یه حالا و هوای بسیجی به اداره داد. ظاهرا قرار تا اخر هفته بسیج نوای لذت بخش سرودهای بسیج رو در اداره پخش کنه.

خبر دوم:امروز علاوه بر تابلو اعلانات، سیستم صوتی اداره چند نوبت اطلاعیه پایگاه مقاومت بسیج گمرک را که خبر از برگزاری مراسمات بسیج میداد پخش کرد. ظاهرا مراسمات از این قرار است: ۱/۹/۱۳۸۹ساعت۱۹ مراسم انس با قران در مسجد جامع شهر با حضور قاری بین المللی و حافظ قران. ۴/۹/۸۹ ساعت۱۹ مراسم جشن ولایت در حسینیه المهدی با مشارکت پایگاه های مقاومت ابوذر و اداره کشتیرانی. ۷/۹/۸۹ گردهمائی بسیجیان و کارکنان گمرک در نماز خانه گمرک با حضور فرمانده سپاه بندر امام و مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه بندرماهشهر.





برچسب ها : بسیج گمرک, هفته بسیج, مراسمات, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 صفحه بعد