منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2904
بازدید دیروز : 850
بازدید هفته : 3785
بازدید ماه : 9222
بازدید کل : 86848
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

تعریف جدید وزیر خارجه از خطوط قرمز هسته‎ای، یک روز قبل از مذاکرات ژنو
ایران به دنبال به رسمیت شناختن حق هسته‎ایش نیست؛ فقط به آن احترام بگذارند!/چرا ظریف بدون اشاره به «چرخه کامل سوخت»، تنها «غنی سازی» را خط قرمز اعلام می‎کند؟

 علی نادری: یک روز مانده به مذاکرات ایران و 1+5 در ژنو و در حالی که گمانه‎زنی‎ها از شکل گیری یک توافق در این زمینه حکایت دارد، وزیر امور خارجه و مسئول ارشد پرونده هسته‎ای ایران، تعریف جدید و متفاوتی از خطوط قرمز ایران در مذاکرات هسته‎ای ارائه کرده است که به نظر می‎رسد با آنچه به صورت صریح به عنوان حق مسلم کشورها در ان‎پی‎تی قید شده تفاوت‎های قابل توجهی دارد.



ادامه مطلب

برچسب ها : تعریف جدید وزیر خارجه, خطوط قرمز هسته‎ای, مذاکرات ایران و 1+5, علی نادری, مذاکرات هسته‎ای, ,
توسط : ولایتمداران |

بازی برد – برد یا ترکمانچای هسته‎ای؛ آیا قرار بود پای این توافقنامه امضا شود!؟
گام اعتمادساز ایران؛ زمین گذاشتن برگ برنده‎، اقدام طرف مقابل؛ پس دادن مقداری از پول بلوکه شده ایران!

علی نادری: مذاکرات فشرده و البته پرحاشیه ژنو 5 پس از سه روز بحث و تبادل نظر در سطح وزیران امور خارجه ایران و شش کشور طرف مذاکره با ایران، سرانجام نیمه شب شنبه بدون رسیدن به توافقی مشخص پایان یافت تا به گفته عراقچی، این مذاکرات هفت تا ده روز آینده مجددا در ژنو و در سطح معاونان پیگیری شود، این در حالی است که با وجود انتشار اخباری مبنی بر کارشکنی فرانسه در رسیدن به یک توافق مشخص، شب گذشته بی‎بی‎سی گزارش داد که  این امریکا بوده است که در آخرین لحظات برخی از مفاد توافق شده با ایران در جلسات دو جانبه را نپذیرفته و کار رسیدن به یک توافق مشخص به تعویق افتاده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : بازی برد – برد, ترکمانچای هسته‎ای, علی نادری, مذاکرات ژنو 5, ,
توسط : ولایتمداران |
اگر امام خميني(ره) در قيد حيات بودند

 

حميد رسايي 

اظهارنظر برخي از شخصيت ها در این روزها  از ادعای خلاف واقع مخالفت حضرت امام (ره) با شعار مرگ بر آمریکا توسط آقای هاشمی رفسنجاني تا ادعای توهین آمیز نعیمه اشراقی در باره خانواده شهدا در محضر امام، مرا به یاد خاطره ای از مرحوم آیت الله اشراقی انداخت که حدود ۱۶ سال قبل روزنامه جمهوری اسلامی به نقل از حجت الاسلام والمسلمین سید حمید روحانی آن را منتشر کرده بود. بعد از کمی جستجو این خاطره را در کتاب مهر و قهر یافتم. این کتاب که  که مجموعه ای از خاطرات درباره رفتارهای محبت آمیز و صلابت ها و برخوردهای غضب گونه امام راحل است با مجوز مؤسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) به شماره ۷۴۹ مورخ ۷۹/۴/۵ منتشر شده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : اگر امام خميني بودند, حيات امام خميني, حميد رسايي, مخالفت امام با شعار, شعار مرگ بر آمریکا, ادعای هاشمی رفسنجاني, توهین نعیمه اشراقی, توهین به خانواده شهدا, ,
توسط : ولایتمداران |