منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1432
بازدید دیروز : 850
بازدید هفته : 2313
بازدید ماه : 7750
بازدید کل : 85376
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
نقد استراتژیک منطق و فلسفه

 

ابوالفضل امامي

در پرتو حاکمیت نائب امام زمان، زمینه طراحی نظام «ابردانش» فراهم شد. یکی از مسائلی که در این نظام نقد می شود، نشستن طاغوت فکر محور به جای عقل محوری است. نقد استراتژیک آنچه علوم عقلی خوانده می شود، نقدی کاملا متمایز است و دستگاه های فکری، عرفانی و تمدنی موجود را دچار انقلاب می کند. حدود دو سال است که مقالات مرتبط با طراحی «ابردانش» در وبلاگ منتشر شده است. تنها رسانه مطرحی که شجاعت نشر آن را داشته است، رجانیوز بوده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : نقد استراتژیک منطق و فلسفه, ابوالفضل امامي, انسان شناسی استراتژیک, ,
توسط : ولایتمداران |
آیت‌الله وحید خراسانی: حفظ نظام از اوجب واجبات است/ توصيه‌هايي براي ايام عزاداري فاطميه

 

آیة الله وحید خراسانی تاکید کرد حفظ نظام از اوجب واجبات است نه برای امروز که ما هستیم ، برای همیشه تا روزی که این پرچم به دست امام زمان ارواحنافداه برسد و ما همه در قبال اهل بیت علیهم السلام مسئولیم.



ادامه مطلب

برچسب ها : آیت‌الله وحید خراسانی, حفظ نظام, عزاداري فاطميه, ,
توسط : ولایتمداران |
بازی افشا کننده اطلاعات کارت‌ها در زمین سوخته

 

افشا کننده اطلاعات کارت بانکها در یک پست جدید نوشته است که:"با عوض کردن رمز هم کاری درست نمی شود و حتما باید کارتها باطل شود و کارت جدید صادر گردد. این فرد در ادامه اضافه کرده است که حتی این کارت های جدید هم نباید از دستگاه های کارتخوان شرکت "انیاک" استفاده کنند، زیرا دوباره همان قصه تکرار می شود. وی همچنین تعداد دقیق کارتهای ابطالی را ده میلیون براورد کرده است!



ادامه مطلب

برچسب ها : افشا کننده اطلاعات کارت‌ها, کارت بانکی, افشای اطلاعات بانکی, ,
توسط : ولایتمداران |
آخرین اطلاعات درباره شبکه بزرگ خرابکاری وابسته به موساد
وزارت اطلاعات: هدف بمب گذاری، تاسیسات حساس بود/ شناسایی همسایه هماهنگ کننده ترورها

 

بدنبال انتشار اطلاعیه‌ای از سوی وزارت اطلاعات مبنی بر شناسایی و دستگیری یک شبکه مهم جاسوسی و خرابکاری وابسته به اسرائیل در خاک ایران، این نهاد امنیتی پس از یک هفته با انتشار دومین اطلاعیه خود جزئیات جدیدی از این گروه و نحوه فعالیت آنرا را فاش کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : اطلاعیه وزارت اطلاعات, شبکه مهم جاسوسی, خرابکاری, بمب گذاری, ,
توسط : ولایتمداران |
گفتگوی اختصاصی رجانیوز با حجت الاسلام پناهیان پیرامون بیانات نوروزی رهبر انقلاب
جوانان انقلابی بدنه‎اصولگرایی را رسوب‌زدایی کنند/ ایراد رهبرانقلاب به اصل رقابت نبود،به شیوه رقابت بود
 

 

علی نادری ـ  انجام مصاحبه با حجت الاسلام علیرضا پناهیان بسیار دشوار است. هم از جهت تنظیم زمان مصاحبه و مشغله زیادش برای سخنرانی در شهرهای مختلف و هم از جهت دقت و عمق مباحثی که باید در گفتگویی دو طرفه با او مطرح شود. در یک روز بهاری از اولین روزهای فروردین 91 گفتگویی نسبتا مفصل را با این سخنران مشهور و محبوب نسل جوان انقلابی ترتیب دادیم که محور اصلی آن فرمایشات رهبر معظم انقلاب اسلامی در آغاز سال جدید در حرم مطهر امام رضا علیه السلام بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : جوانان انقلابی, بدنه‎ اصولگرایی, رسوب ‌زدایی, ایراد رهبرانقلاب, اصل رقابت, شیوه رقابت, علی نادری, ,
توسط : ولایتمداران |
دفاع از هاشمی با چاشنی هجمه به الهام/ این سوال‌ها هنوز بی‌پاسخ است!
 

 

مصاحبه رجانیوز با دکتر غلامحسین الهام که بازگوکننده حقایقی در خصوص انتخابات مجلس نهم بود، با واکنش‏های جالبی مواجه شد. برخی که بخش‏هایی از مصاحبه عصبانی‏شان کرده بود، بخش‏هایی دیگری را بهانه‏ی حمله به الهام کردند و جالب آنکه حمله‏شان را هم با دفاع از آقای هاشمی آذین بستند! در بخش نظرات یکی از این سایت‏ها در خصوص غلامحسین الهام چنین می‏خوانیم: «بیکار خودش است و انسان... می‏باشد که از رهبری مایه می‎گذارد؛ هاشمی همیشه در دل‌ها جای دارد و رهبری با بصیرتی داریم، شما نگران نباشید.»



ادامه مطلب

برچسب ها : دفاع از هاشمی, هجمه به الهام, انتخابات مجلس نهم, حمله به الهام, ,
توسط : ولایتمداران |
جزیره‌ای از هفت دولت آزاد با بومیانی که تحقیر می‌شوند و مساجدی که دیده نمی‌شود

 

مقداد همتی: با تمام ادعاهاي آرمان‌گرايانه و عدالت طلبانه به واسطه اصرار و تسهيلات مکاني و مسافرتي که در اختيار یکی از دوستان قرار گرفته بود و بيشتر از سر کنجکاوي، تعطيلات نوروزي امسال را همراه خانواده به مدت سه روز در کيش بودم!



ادامه مطلب

برچسب ها : جزیره‌ای از هفت دولت آزاد, مقداد همتی, کيش, ,
توسط : ولایتمداران |
مبارزات انتخاباتی پته‌ها را روی آب می‌ریزد
اعتراف مهم اوباما درباره گوگل و فیس‌بوک

 

مبازرات انتخاباتی در ایالات متحده به روزهای حساس خود رسیده و هر یک از طرفین به دنبال یافتن نکته‌ای برای افشاگری علیه رقبای خود هستند که در این میان، برخی از کاندیداها ناخواسته از برخی اقدامات پشت پرده در این کشور پرده‌برداری می‌کنند که واقعیت‌های زیادی را برای مردم جهان آشکار می‌کند.



ادامه مطلب

برچسب ها : اعتراف مهم اوباما, گوگل و فیس‌بوک, مبازرات انتخاباتی امریکا, ,
توسط : ولایتمداران |
نامه استاد قرآنی به حدادعادل در اعتراض به تقدیر از برنامه‌های سیما
 

 

استاد ابوالفضل بهرامپور که سابقه زیادی در تحقیق و پژوهش‌های قرآنی دارد، دو هفته پیش نیز در نامه‌ای که رجانیوز منتشر کرد خطاب به رئیس سازمان صداوسیما و وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با استنادهای قرآنی به برنامه‌های نوروزی رادیو و تلویزیون و برخی از فیلم‌های سینمایی دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعتراض کرده بود، در نامه‌ی جدیدی که این‌بار به حداد عادل رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس نوشت، از تقدیر او از برنامه‌های نوروز تلویوزیون و نگاه حداقلی به برنامه‌سازی در سیما انتقاد کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : نامه استاد قرآنی, نامه بهرامپور, نامه به حدادعادل, اعتراض به حدادعادل, تقدیر حدادعادل, تقدیر از برنامه‌های سیما, ,
توسط : ولایتمداران |
نمودارهای دیدنی که ندیده‌اید/ ابتکار جالب جوانان امریکایی برای افشای جنایات صهیونیست‌ها

ماجرای اشغال فلسطین و درگیری‌های رژیم صهیونیستی با مردم این کشور، یکی از جدی‌ترین مسائل انسانی حال حاضر جهان است که تاکنون نیز تلاش‌ها برای جلوگیری از ادامه جنایات اسرائیل علیه مردم فلسطین ناکام بوده است؛ موضوعی که در حمایت تام و تمام ایالات متحده آمریکا از این رژیم نیز ریشه دارد.



ادامه مطلب

برچسب ها : نمودارهای دیدنی, ابتکار جوانان امریکایی, جنایات صهیونیست‌ها, اشغال فلسطین, ,
توسط : ولایتمداران |
ضدانقلاب باید ساکت شود و به آقای ... رای بدهد

 

پيشنهاد يكي از همكاران فتنه سبز براي شكستن تحريم انتخابات و شركت در مرحله دوم، مورد اعتراض شماري از حاميان رسانه اي فتنه قرار گرفت. مهدي خزعلي خواستار شركت در مرحله دوم و راي به علي مطهري شده بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : جوينده آزادي, بالاترين, وبلاگ آذرك, ,
توسط : ولایتمداران |
نقش خاتمی، موسوی، هاشمی، قالیباف و احمدی نژاد در سنت های لایتغیر الهی!

 

امیرحسین ثابتی در وبلاگ "دستنوشته‌های یک دانشجو" نوشت:

دوستی به نقل از بزرگی نقل می کرد: خداوند هر کس را با شعارها و ادعاهایش، آزمایش می کند. اگر فرد از آن امتحان سربلند بیرون آمد که هیچ، اما اگر شکست خورد ...



ادامه مطلب

برچسب ها : نقش خاتمی, موسوی, هاشمی, قالیباف, احمدی نژاد, سنت های لایتغیر الهی, امیرحسین ثابتی, دستنوشته‌های یک دانشجو, ,
توسط : ولایتمداران |
بایدها و نبایدهای انتخاب رمز کارت‌های بانکی

 

نگهبان: بحث امنیت حساب های بانکی و کارت های اعتباری از داستان های حداقل دو جانبه ای است که یک سر آن مشتری و رفتار عملی وی است و طرف دیگر ماجرا هم سیستم بانکی و امنیت زیرساخت های آن است. ماجرای که به تازگی اتفاق افتاده، راه اندازی وبلاگی با ادعای فاش کردن اطلاعات ۳ میلیون کارت حساب ۲۸ بانک ایرانی است.



ادامه مطلب

برچسب ها : بایدها و نبایدها, انتخاب رمز کارت, رمز کارت‌های بانکی, ,
توسط : ولایتمداران |

عکس: نماز اول وقت در محل کار



ادامه مطلب

برچسب ها : عکس, نماز اول وقت, نماز در محل کار, ,
توسط : ولایتمداران |
کودتا در قطر

 

برخی رسانه‌های عربی به نقل از شبکه العربیه اعلام کرده‌اند که تعدادی از افسران عالی رتبه ارتش قطر اقدام به کودتا کرده‌اند و امیر قطر با کمک نیروهای آمریکایی از کاخ خود به مکان نامعلومی منتقل شده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : کودتا در قطر, ,
توسط : ولایتمداران |
برگزاری غیر استاندار آزمون دکترای 91 و سرگردانی 180 هزار متقاضی
 

 

آزمون نیمه متمرکز دکترای سال 91 در حالی برگزار شد که مانند سال گذشته اکثریت متقاضیان به برگزاری غیر استاندارد آن، نحوه طرح و چینش سوالات، عدم اعلام ظرفیت پذیرش دانشجو، عدم اعلام به موقع منابع آزمون و... معترض بودند.



ادامه مطلب

برچسب ها : برگزاری آزمون, آزمون غیر استاندار, آزمون دکترای 91, ,
توسط : ولایتمداران |
پاسخ‌های صریح جلیلی به سوال‌های شیطنت‌آمیز یک مجری
 

 گفت‌وگوهای میان ایران و نمایندگان کشورهای گروه 1+5 روز شنبه در استانبول برگزار شد و در حاشیه این نشست نیز دکتر سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی و مذاکره کننده کشورمان با شبکه‌های تلویزیونی سی‌ان‌ان و یورو نیوز گفت‌وگو کرد که مصاحبه‌ی او به‌ویژه با سی‌ان‌ان به یک گفت‌وگوی چالشی تبدیل شد و وی توانست منطق برتر ایران را به‌خوبی تبیین کند.



ادامه مطلب

برچسب ها : پاسخ‌های صریح جلیلی, سوال‌های شیطنت‌آمیز, گروه 1+5, سی‌ان‌ان, ,
توسط : ولایتمداران |

تهران رأي مي دهند،واشنگتن با اپوزيسيون لابي مي كنند
«اصلاح طلبان با عبور از جنبش سبز، از تهران تا واشنگتن در پي بازگشت به قدرت هستند».
اين تحليل به طور مشترك از سوي وبسايت راديوزمانه و شبكه بالاترين عنوان شده است. وبسايت راديو زمانه با مرور برخي اخبار منتشره نوشت: در چند روز گذشته انتشار دو خبر در فضاي مجازي و از سوي اعضاي شبكه هاي اجتماعي مورد توجه قرار گرفت. نخست، يك عضو جبهه مشاركت [آرش غفوري] پس از شركت در كنفرانس مخالفان حكومت در واشنگتن، يادداشتي را در سايت نوروز منتشر كرد و در بخشي از اين يادداشت يادآور شد «من به نظام سياسي جمهوري اسلامي ايران باور دارم، به قانون اساسي ملتزم هستم و به جنبش سبز در معناي اصلاح طلبانه آن كه در منشور جنبش سبز ارائه شده است وفادارم. از اين رو معتقدم هرگونه حركت اصلاحي بايد درون ساختار و چارچوب موجود و با رعايت مصالح كشور و ملت ايران باشد.»



ادامه مطلب

برچسب ها : اصلاح طلبان, جنبش سبز, شبكه بالاترين, وبسايت راديوزمانه, آرش غفوري, كنفرانس مخالفان, محمدرضا خباز, ,
توسط : ولایتمداران |

بازتاب حضور مقتدرانه ايران در نشست با 1+5
محافل غربي: از اسلامبول با نتيجه معكوس بازگشتيم

توافق ايران و گروه 1+5 در اسلامبول براي تداوم گفت وگوها و اذعان غرب به پذيرش غني سازي اورانيوم در ايران بيش از همه خشم صهيونيست ها را برانگيخته است.



ادامه مطلب

برچسب ها : نشست 1+5, اسلامبول, غني سازي اورانيوم, ,
توسط : ولایتمداران |
جزئیات حیرت انگیز از مین‌ها و جنگنده‌های ایران در تنگه هرمز
 

 

دی ماه سال گذشته بود که به‌دنبال اوج گرفتن تهدیدها علیه کشورمان، برخی از مقام‌های نظامی و دولتی ارشد کشورمان تأکید کردند که در صورت هرگونه تعرض، تنگه هرمز نیز روی امنیت و ثبات را به خود نخواهد دید.



ادامه مطلب

برچسب ها : جزئیات حیرت انگیز, مین‌ها و جنگنده‌های ایران, تنگه هرمز, ,
توسط : ولایتمداران |
در حاشیه اظهارات تازه منتشر شده از دکتر حسن عباسی
نقدي بر ناقدان فلسفه و عرفان اسلامي

نقد زیر ناظر به روش کلی مخالفان فلسفه و عرفان اسلامی است که پیش از این سرقفلی آن در اختیار جریان فکری با عنوان "مکتب تفکیک" بود و در حال حاضر نیز تا حدود زیادی همین‌طور است. در عین حال، اظهارات دو سال قبل آقای دکتر حسن عباسی نیز که به‌تازگی فیلم آن منتشر شده در نقد فلسفه اسلامی و یکی از فیلسوفان معاصر بازتاب‌های زیادی داشت.



ادامه مطلب

برچسب ها : حاشیه اظهارات, اظهارات عباسی, ناقدان فلسفه, عرفان اسلامي, مکتب تفکیک, محمد حسين سجادي, ,
توسط : ولایتمداران |
تکرار ماجرای ناکارآمدی در حفظ امنیت از عراق به افغانستان رسید
امریکا پس از 10 سال حضور نظامی در افغانستان: حملات طالبان نشان داد که باز هم باید بمانیم!!
 

 

داستان ناکامی امریکا در تامین امنیت کشورهایی که به بهانه حفظ امنیت جهانی اقدام به اشغال آنها کرده است ظاهرا داستان دنباله‌داری است چنانکه پس از عراق اینبار نوبت افغانستان است تا پس از 10 سال حضور نظامی امریکا در این کشور و استقرار 130 هزار نظامی از کشورهای مختلف، با حمله رعدآسای گروه طالبان این سفیر امریکا باشد که به میان رسانه‌ها بیاید و از لزوم باقی ماندن نیروهای نظامی‌ کشورش در افغانستان سخن بگوید.



ادامه مطلب

برچسب ها : حفظ امنیت, افغانستان, حملات طالبان, ناکامی امریکا, امنیت جهانی, ,
توسط : ولایتمداران |
گفت‌وگوی تفصیلی رجانیوز با دکتر غلامحسین الهام
مردم نشان دادند جریان سوم تیر اشتباهی نیست!/ منطق حضور افراد با گرایش‌های متنوع در مجمع تشخیص مصلحت
 

 

محمد مهدی تهرانی: دکتر غلامحسین الهام را بیش از یک کنش‌گر سیاسی باید به عنوان یک چهره فکری و گفتمانی شناخت؛ کسی که از بانیان و مروّجان گفتمان سوم تیر بود و همواره نیز از خط این گفتمان دفاع کرد. بعد از انتخابات مجلس نهم بود که با او به گفت‌وگو نشستیم تا ارزیابی‏اش را از نتایج انتخابات بدانیم. الهام معتقد است برخورد برخی اصولگرایان در فضای انتخابات انحصارگرایانه بود. وی می‌افزاید برخی جریان سوم تیر را یک جریان اشتباهی تلقی می‏کردند و خواستند آن را پاک کنند، اما مردم نشان دادند این جریان نه تنها اشتباهی نیست، بلکه واقعیتی در متن جامعه است.



ادامه مطلب

برچسب ها : گفت‌وگوی الهام, محمد مهدی تهرانی, جریان سوم, مجمع تشخیص مصلحت, گرایش‌های متنوع, ,
توسط : ولایتمداران |
رهبر انقلاب خطاب به ناجا: جلب رضایت مردم زمینه ساز کسب رضایت الهی است/ امنیت و آرامش جامعه لازمه پیشرفت

 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی ظهر امروز (یکشنبه) در دیدار وزیر کشور و جانشین فرمانده کل قوا در نیروی انتظامی، فرمانده نیروی انتظامی و جمعی از فرماندهان و کارکنان این نیرو، جلب رضایت مردم را زمینه ساز جلب رضایت الهی دانستند و خاطرنشان کردند: اگر مسئولان بتوانند دلهای مردم را با حضور خود آسوده و امن نگه دارند، مطمئنا رضایت الهی را نیز جلب خواهند کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : رهبر انقلاب, خطاب به ناجا, جلب رضایت مردم, کسب رضایت الهی, امنیت و آرامش جامعه, فرمانده نیروی انتظامی, ,
توسط : ولایتمداران |
روایت منتشر نشده از کارشکنی نفوذی‌ها در سپاه تهران
حاج همت به اکبر گنجی گفت ارزش مشت من را هم نداری!
 

 

نشریه پلاک هشت در شماره جدید خود با انتشار ماجرایی به قلم حسین بهزاد از حاج سعید قاسمی، به روایت تقابل اکبر گنجی با شهید همّت در دوره دفاع مقدس پرداخت.



ادامه مطلب

برچسب ها : روایت منتشر نشده, کارشکنی نفوذی‌ها, نفوذی‌ها در سپاه تهران, حاج همت, اکبر گنجی, نشریه پلاک هشت, حسین بهزاد, ,
توسط : ولایتمداران |
ابتکاری ساده برای تبدیل آزمون دکتری به کانون کم‌نظیر تولید علم کشور
 

 

سید مصطفی میرمحمدی: 1. بدون شک یکی از اقدام‌های بسیار خوب دولت دهم در جهت بسط عدالت آموزشی، یکسان سازی آزمون دکتری تخصصی تمام دانشگاه‌های کشور به‌جای برگزاری مجزای این آزمون در هر دانشگاه است. این رویه مثبت که از سال گذشته آغاز شده است، موجب شده تا ده‌ها داوطلب فارغ التحصیل مقطع کارشناسی ارشد، ذیل آزمونی هماهنگ، منسجم و بدون تبعیض محک بخورند و در این فرآیند، بهترین ها راهی مصاحبه و در نهایت مقطع دکتری شوند.



ادامه مطلب

برچسب ها : ابتکاری ساده, تبدیل آزمون دکتری, کانون تولید علم کشور, سید مصطفی میرمحمدی, ,
توسط : ولایتمداران |
«ثریا» باز هم گل کاشت
آمار تکان‌دهنده "ثریا" از واردات تجهیزات پزشکی/ تولید کننده‌ای که به 30 کشور صادر می‌کند اما در داخل تحویل گرفته نمی‌شود +فیلم و انیمیشن
 

 

برنامه تلویزیونی "ثریا" که در مدت کوتاه پخش خود از سیما با استقبال روبرو شده است، در قسمت‌های سال جدید، به موضوعات مهم و پایه‌ای کشور بر محور شعار سال می‌پردازد که از سوی رهبر معظم انقلاب اعلام شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : آمار تکان‌دهنده ثریا, واردات تجهیزات پزشکی, حمایت از تولید ملی, ,
توسط : ولایتمداران |
نظرات صریح پناهیان درباره وضعیت پوشش اسلامی، انتخابات و بازگشت خاتمی به عرصه سیاست
 

 

همدان: دو موضوع مهم سیاسی و فرهنگی از جمله محورهای سخنرانی حجت الاسلام علیرضا پناهیان در همایشی با عنوان بینش سیاسی نسل سوم بود که صبح امروز در همدان برگزار شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : نظرات صریح پناهیان, وضعیت پوشش اسلامی, بازگشت خاتمی, عرصه سیاست, ,
توسط : ولایتمداران |
علائم نگران کننده از ضعف فنی زیر ساخت‌های بانکی هفت ماه پس از افشای فساد بانکی و ضعف نظارت
بانک مرکزی درباره عابر بانک‌ها به مردم اطمینان داد/ لزوم شفاف‌سازی

 

پس از آنکه دارندگان تعداد قابل توجهی از دارندگان عابر بانک‌ها با پیغام "کارت شما غیر فعال است" در زمانی که قصد داشتند از این دستگاه‌ها پول بگیرند، مواجه شدند، سیستم بانکی روز شنبه اطلاعیه‌ای منتشر کرد و از دارندگان این کارت‌ها بدون ارائه هر گونه توضیح اضافی خواست که برای تعویض رمز کارت‌های خود اقدام کنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : علائم نگران کننده, ضعف فنی, زیر ساخت‌های بانکی, فساد بانکی, ضعف نظارت, عابر بانک‌ها, ,
توسط : ولایتمداران |
جزئیات لغو استیضاح جنجالی/ اما و اگرهای جدید احمدی‌نژاد/ توکلی: مرتضوی گفت به تأمین اجتماعی باز نمی‌گردم

 

چهارشنبه 24 اسفند الیاس نادران در آخرین لحظات آخرین جلسه علنی مجلس هشتم در سال 90 با اشاره به قوت گرفتن احتمال انتصاب سعید مرتضوی به‌عنوان مدیرعامل صندوق تأمین اجتماعی تأکید کرد که در صورت بروز چنین اتفاقی، بلافاصله تعدادی از نمایندگان طرح استیضاح وزیر کار، رفاه و تعاون را تقدیم هیئت رئیسه خواهند کرد تا در اولین جلسه مجلس در سال 91 لین طرح اعلام وصول شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : لغو استیضاح جنجالی, اما و اگرهای جدید احمدی‌نژاد, مرتضوی, الیاس نادران, ,
توسط : ولایتمداران |