منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 318
بازدید دیروز : 850
بازدید هفته : 1199
بازدید ماه : 6636
بازدید کل : 84262
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

گفتگوی تفصیلی با دکتر سیدحمید روحانی:
دیروز مرحوم شریعتمداری می‌گفت «ما حریف شاه نمی‌شویم»؛ امروز هاشمی می‌گوید «ما حریف آمریکا نمی‌شویم»/ امام معتقد بود «مرگ بر آمریکا» بهترین دعاست

سید حمید روحانی، مورخ انقلاب اسلامی و یکی از مطلع‌ترین و مسلط‌ ‌ترین افراد به تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که بر اساس همین تسلط و اشراف، امام خمینی (ره) طی نامه‌ای به وی در دی ماه ۱۳۶۷، "تدوین تاریخ انقلاب اسلامی" را به وی واگذار کردند.



ادامه مطلب

برچسب ها : حمید روحانی, دیروز شریعتمداری, امروز هاشمی رفسنجانی, مرگ بر آمریکا, ,
توسط : ولایتمداران |
پای درس «آمریکا شناسی» شهید آوینی:
از هر طریق که راه بسپاری، کار را به قطعنامه ۵۹۸ می‌کشانند/ وقتی طبل جنگ با دشمنان خدا نواخته می‌گردد، فقط «مارمولک‌ها» می‌ترسند

 

این روزها که سخن گفتن از رابطه با آمریکا و نرمش در برابر دشمنانی که برای دریدن خاک ایران، دندان تیز کرده‌اند، از آب نوشیدن هم راحت‌تر است، بازخوانی سخنان سید شهیدان اهل قلم در این زمینه که در نشریه سوره در سال 1369 منتشر شده، لذت خاصی دارد. به ویژه آن جایی که آقا مرتضی صراحتا از نرمش در برابر دشمنان ابراز برائت می‌کند و با شناخت دقیق از ماهیت استکبار، پیش‌بینی می‌کند که فرجام هر کوتاهی در برابر آمریکا نهایتا به پذیرش قطعنامه 598 می‌انجامد.



ادامه مطلب

برچسب ها : پای درس آمریکا شناسی, پای درس شهید آوینی, آمریکا شناسی شهید آوینی, ,
توسط : ولایتمداران |
رویکرد خطرناک موسسه نشر و تنظیم آثار امام(ره) برای حمایت از خاطرات جعلی
«سندی نداریم که امام با حذف مرگ بر آمریکا مخالفت کرده باشد!»/ لطفا به وصیتنامه امام (ره) مراجعه کنید

 

روند انحراف در عملکرد موسسه تنظیم و نشر اثار امام خمینی(ره) که بعد از فتنه 88 اوج گرفته بود، اکنون به حدی از بزرگی و گسترش رسیده که مسئولان این موسسه به جای استناد به مکتوباتی که از بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران باقی مانده، دیگر افرادی را که خاطرات جعلی و انحرافی خود را به ایشان نسبت می‌دهند، مورد استناد قرار داده و بر اساس نظر دیگران درباره مشی فکری امام خمینی(ره) نظرسازی می‌کنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : رویکرد موسسه آثار امام, حمایت از خاطرات جعلی, انحراف در عملکرد موسسه, ,
توسط : ولایتمداران |

وقتی حیثیت شیطان بزرگ در خلیج فارس بر باد رفت

روایت مردی که یک تنه ناوهای فوق مدرن آمریکا را تحقیر کرد + فیلم

جمهوری اسلامی ایران تجربه رویارویی مستقیم با ناو‌های آمریکایی در خلیج فارس در جریان جنگ تحمیلی را داشته است که از آن جمله ماموریت‌هایی است که به فرماندهی دلاور شهید «نادر مهدوی» و گروه چند نفره تحت امر وی در سال 66 واگذار شد؛ شهید نادر مهدوی با همراهی اندک همرزمانش، خلیج فارس را تا ماه‌ها برای ناوگان فوق‌مدرن‌ آمریکا و متحدانش ناامن کرد و حیثیت نظامی دولتمردان این کشور را بارها به بازی گرفت و کابوسی فراموش نشدنی برای نظامیان آمریکایی به یادگار گذاشت.



ادامه مطلب

برچسب ها : تحقیر ناوهای آمریکا, شهید نادر مهدوی, ,
توسط : ولایتمداران |

درخواست سردار مجاهد دفاع مقدس از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

مهدی را نیز مثل من به دادگاه معرفی کنید/ آنها که تماس با اوباما را عنایت خدا می‏دانند اثبات کرده‎اند که رد صلاحیتشان بی‏مناسبت نبود

" من از آقای هاشمی می‌خواهم مثل سال 68 که من را به خاطر ماجرای پادگان کرج به سازمان نیروهای مسلح معرفی کردند خود ایشان مهدی هاشمی را به قوه قضاییه بدهند تا به موضوعات رسیدگی شود." عبارت فوق بخشی از نطق میان دستور اسماعیل ( محمد ) کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس است که صبح دیروز در مجلس بیان شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : درخواست سردار دفاع مقدس, محمد اسماعیل کوثری, درخواست کوثری از رفسنجانی, ,
توسط : ولایتمداران |
پاسخ امام(ره) به آخوند مزدوری که خواستار حذف شعار "مرگ بر آمریکا" شد

 

 جهان نیوز - هاشمی رفسنجانی، در گفت‌وگویی که سایت رسمی مرتبط با ایشان آن را منتشر کرده، مدعی شده است که امام خمینی موافق حذف شعار «مرگ بر آمریکا» بوده است. ابتدا آنچه را که هاشمی مدعی آن شده است عیناً و بی‌کم‌وکاست نقل می‌کنیم و سپس به نقد آن می‌پردازیم.



ادامه مطلب

برچسب ها : پاسخ امام, آخوند مزدور, خواستار حذف شعار, شعار مرگ بر آمریکا, ,
توسط : ولایتمداران |
بازخوانی ماجرای مک فارلین به مناسبت فضای رسانه‌ای این روزهای ایران
انگیزه‌های ایرانی - آمریکایی برای سفر مشاور امنیت ملی آمریکا به تهران

محمدحسن روزی‌طلب: ماجرای مک فارلین و همه حواشی آن که مدت‌ها تاریخ نگاران انقلاب اسلامی را به خود مشغول کرده بود، اکنون وارد بیست و هفتمین سال خود شده است. «رجانیوز» سال گذشته پرونده مفصلی را درباره این مساله منتشر کرد که بخشی از آن را می‌توانید در زیر بخوانید:



ادامه مطلب

برچسب ها : ماجرای مک فارلین , مشاور امنیت ملی آمریکا, محمد حسن روزی ‌طلب, ,
توسط : ولایتمداران |

«تبلیغ گفتمان رقیب» توسط اصولگرایان؛ همه آنچه که نتایج انتخابات ۹۲ را رقم زد/2
آیا رویکرد تبلیغاتی محسن رضایی «تدبیر شده»بود؟!/ «سیاه‎نمایی از شرایط موجود»؛ پاسِ گُل رضایی به رقیب/ فلاکت‌زده نشان دادن ایران، چگونه به پیروزی روحانی کمک کرد؟

اگرچه پرونده یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تنفیذ و تحلیف رییس جمهور منتخب و تشکیل کابینه یازدهم بسته شد اما اخبار و حاشیه‌های آن هنوز در میان اهالی سیاست مفتوح است.



ادامه مطلب

برچسب ها : رویکرد تبلیغاتی محسن رضایی, تبلیغ گفتمان رقیب, اصولگرایان, نتایج انتخابات ۹۲, ,
توسط : ولایتمداران |

فتنه‌گران به اصحاب جمل نزديک ترند تا به ابن‌ملجم

حجت الاسلام والمسلمين احمد ابوترابي

هر چند ماه مبارک رمضان ماه سعه صدر و رحمت و مغفرت الهي و همدلي مؤمنين است(1) اما، با اين همه، در يکي از مهم‌ترين دعاهاي اين ماه يعني دعاي افتتاح مي‌خوانيم: «اللهم اني افتتح الثناء بحمدک ... و أيقنت انک انت ارحم الراحمين في موضع العفو و الرحمه و اشد المعاقبين في موضع النکال و النقمه(2).»



ادامه مطلب

برچسب ها : نزديکی فتنه‌گران, اصحاب جمل, احمد ابوترابي, ,
توسط : ولایتمداران |
هیئت هفتگی شهدای گمنام/تاریخ تحلیلی اسلام-1
پناهیان: امروز بیش از هرزمانی به تاریخ اسلام نیاز داریم/ نحوۀ برخورد با متمردین سال 88 را با برخورد امیرالمؤمنین با «مؤمنینِ متمرد» باید مقایسه کرد، نه با «عفو» مشرکین مکه توسط پیامبر

 

در مجلس شورای اسلامی، برادر بزرگواری به برخورد پیامبر(ص) در عفو مشرکین مکه و بخشیدن قاتلین حمزۀ سیدالشهداء اشاره کردند و گفتند که باید در برخورد با فتنه‌گران 88 به این رفتار پیامبر(ص) تأسی کنیم. آیا در فضای کنونی باید از برخورد پیامبر(ص) با مشرکین مکه سخن گفت، یا باید از نحوۀ برخورد امیرالمؤمنین(ع) با برخی از متمردین زمان خودش سخن گفت؟! ... مثالی که آن نمایندۀ محترم مجلس مطرح کرد، عفو پیامبر(ص) نسبت به کسانی بود که بیرون جامعۀ اسلامی بودند، ولی وضعیت فعلی ما مربوط به آن گروه از متمردین است که در درون جامعۀ اسلامی قرار دارند. در اینجا باید از مواردی در تاریخ اسلام مثال زد که گروهی از مؤمنین در داخل جامعۀ اسلامی، متمردانه عمل کردند و بعد برخورد پیامبر(ص) یا امیرالمؤمنین(ع) با آنها را مطرح نمود و مقایسه کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : تاریخ تحلیلی اسلام, پناهیان, هیئت هفتگی شهدای گمنام, ,
توسط : ولایتمداران |

11 دلیل برای رای ندادن به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش/ مروری بر اتفاقات ناگوار نه سال وزارت دکتر نجفی

جمعی از مدیران آموزش و پرورش که سابقه همکاری با دکتر محمدعلی نجفی را دارند، در نامه ای به نمایندگان مجلس با ارائه دلایلی خواستار رای منفی نمایندگان به گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش شدند.



ادامه مطلب

برچسب ها : اتفاقات ناگوار وزارت نجفی, وزیر آموزش و پرورش, ,
توسط : ولایتمداران |

بازخوانی ویژگی‌های وزرای پیشنهادی از نظر رئیس‌جمهور
روحانی 30 سال پیش پیرامون ویژگی‎های کابینه چه گفت؟ /کابینه باید جوان، انقلابی،مکتبی و خوش‌سابقه باشد؛ شرق‌گرا و غرب‌گرا نباشد

این روز‌ها بازار صحبت درباره کابینه پیشنهادی حسن روحانی به مجلس شورای اسلامی برای کسب رای اعتماد وزرا داغ است و هر کدام از فعالان سیاسی درباره معیارهای لازم برای کسب پست‌های پیشنهادی سخنرانی می‌کنند و معیارهای موردنظر خود را ارائه می‌دهند و بر اساس آن، به موافقت یا مخالفت با وزرای پیشنهادی می‌پردازند.



ادامه مطلب

برچسب ها : کابینه نظر روحانی, روحانی 30 سال پیش, ویژگی‎های کابینه روحانی, ,
توسط : ولایتمداران |

فساد استات اویل برگی دیگر از مدیریت زنگنه

استعفای دسته جمعی روسای استات اویل و جریمه این شرکت در دادگهای بین المللی موجب شد تا در کنار بازخوانی این پرونده فساد اقتصادی،موجب شد نوع برخورد با متخلفان آن را در دوکشور نروژ و ایران بررسی کنیم.



ادامه مطلب

برچسب ها : فساد استات اویل, مدیریت زنگنه, ,
توسط : ولایتمداران |

آیا «حلقه قتل‎های زنجیره‎ای»برای فعال کردن ظرفیت کارگری، روی وزیر شدن ربیعی حساب کرده‌ است؟/حجاریان: ایران می‏تواند دارای پایگاه گسترده کارگری حامل گفتمان اصلاحات بشود + سوابق ربیعی

شواهد حاکی از آن است که حلقه «قتل‎های زنجیره‎ای» برنامه ویژه ای برای استفاده از ظرفیت‎های اجتماعی قشر کارگری برای امتیازگیری سیاسی تدارک دیده اند، موضوعی که پس از معرفی «علی ربیعی» به عنوان وزیر کار، امروز با مصاحبه «سعید حجاریان» پیرامون لزوم استفاده از ظرفیت های کارگری وارد فاز جدیدی شده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : حلقه قتل‎های زنجیره‎ای, فعال کردن ظرفیت کارگری, وزیر شدن ربیعی, حجاریان, پایگاه گسترده کارگری, گفتمان اصلاحات, سوابق ربیعی, ,
توسط : ولایتمداران |

 

درباره رئیس ستاد موسوی در سال 88 و گزینه این روزهای تصدی وزارت نفت
روایتی از نقش زنگنه در قرارداد ننگین «کرسنت»/ روحانی درباره وزیر نفت پیشنهادی‌اش چه گفته بود؟
 

آقای روحانی در آذرماه سال 81 و از جایگاه دبیر شورای عالی امنیت ملی با ارسال نامه‌ای خطاب به آقای خاتمی رئیس جمهور وقت به عملکرد بیژن زنگنه، وزیر نفت کابینه اصلاحات به شدت اعتراض کرده و اقدام ایشان در انعقاد قرارداد نفتی «کرسنت» را بیرون از چارچوب قانون و از طریق «واسطه» دانسته و این قرارداد را دارای آثار منفی فراوان برای جمهوری اسلامی ایران دانسته بود.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : رئیس ستاد موسوی, تصدی وزارت نفت زنگنه, قرارداد ننگین کرسنت زنگنه, ,
توسط : ولایتمداران |
نگاهی آماری به برخی نتایج جالب در انتخابات 92
مدعیان دروغ تقلب در انتخابات 88، رای 100 درصدی روحانی در برخی حوزه‌ها را نمی‌بینند؟!

 

چهار سال از ماجرای فتنه ۸۸ و دروغ بزرگ تقلب می‌گذرد اما هنوز مردم ایران فراموش نکرده‌اند که یک جماعت سیاسی چگونه دستاورد ارزشمند انتخابات ریاست جمهوری دهم و مشارکت ۸۵ درصدی را به یک حادثه تلخ تبدیل کردند و با بهانه‌ها و دلیل‌های بیهوده و واهی، مدعی تقلب در انتخابات شدند. 



ادامه مطلب

برچسب ها : نگاه آماری نتایج انتخابات, ,
توسط : ولایتمداران |
مروری تاریخی بر جنگ 33 روزه از ابتدا تا انتها / 1
جنگ 33 روزه چگونه آغاز شد؟/اولین موضع گیری سید حسن نصر الله بعد از شروع جنگ 33 روزه چه بود؟/ محکومیت رسمی عملیات مقاومت توسط عربستان!

 

نیکولاس بلانفورد یکی از کارشناسان سیاست و تاریخ معاصر لبنان است که به صورت مشخص درباره حزب الله تحقیقات مفصلی انجام داده و از نزدیک با سران و نیروهای حزب الله مصاحبه های اختصاصی داشته است و درباره تاریخچه حزب الله کتابی به نام «سپاهیان خدا» به زبان انگلیسی منتشر کرده که به زبان عربی هم با عنوان «غول شیعی از بطری خارج می شود» چاپ شده است. رجانیوز وعده داده بود که از امروز، ترجمه ی بخش مربوط به جنگ سی و سه روزه این کتاب را به صورت روزانه تقدیم می کند. با هم قسمت نخست این ترجمه را می خوانیم:



ادامه مطلب

برچسب ها : مروری تاریخی, جنگ 33 روزه لبنان, موضع گیری حسن نصرالله, ,
توسط : ولایتمداران |
تحلیلی بر شرایط پذیرش قطعنامه در گفتگو با نویسنده کتاب «راز قطعنامه»
پرده برداری از رازهای قطعنامه 598/ ماجرای واکنش هاشمی به محتوای تارخی کتاب «رازهای قطعنامه»

 

کتاب «راز قطعنامه» جلد ۴۸ از مجموعه نیمه پنهان، یکی از چالش برانگیز‌ترین کتاب‌هایی است که از سوی دفتر پژوهش‌های مؤسسه کیهان در اختیار تاریخ‌پژوهان و عموم علاقه‌مندان قرار گرفته است. کامران غضنفری پژوهشگر و نویسنده کتاب، تلاش کرده است تا پاسخ سؤالات درباره پذیرش قطعنامه ۵۹۸، را از راه رجوع به مستندات و واقعیت‌های آشکار و پنهان به دست آورده و با جمع آوری اظهارنظر‌ها و مسولان و فرماندهان جنگ، خواننده را به کشف حقایق تاریخی رهنمون سازد.



ادامه مطلب

برچسب ها : رازهای قطعنامه 598, شرایط پذیرش قطعنامه, واکنش هاشمی, کتاب رازهای قطعنامه, کامران غضنفری, ,
توسط : ولایتمداران |

گزارش تحلیلی از وقایع تیرماه 1367
همه چیز درباره پذیرش قطعنامه 598 پایان جنگ تحمیلی/ مسببین نوشاندن جام زهر به حضرت امام (ره) چه کسانی بودند!؟

علیرضا سلیمانی: مسئله پذیرش قطعنامه و پایان جنگ به واسطه برخی ملاحظات شاید تا به امروز از نقاط مبهم تاریخ انقلاب به شمار می رود. اما مجموعه ای از اطلاعات و مسائلی که توسط افراد دخیل در تصمیم گیری در این امر مهم طی چند سال اخیر مطرح شده می تواند کمی در روشن کردن صحنه و نقش افراد و گروههای مختلف کمک کند.در این نوشتار سعی بر آن بوده که با نقل تاریخ و مواضع خواص دخیل در این ماجرا، گوشه ای از این حادثه تلخ را بازخوانی کنیم.تاکید می کنم که محتوای این نوشته به معنای مقصر دانستن و یا القای تحمیل گری قطعنامه توسط اشخاص خاصی بر حضرت امام نیست.



ادامه مطلب

برچسب ها : گزارش تحلیلی وقایع تیرماه, تحلیل وقایع تیرماه 1367, پذیرش قطعنامه 598, پایان جنگ تحمیلی, مسببین نوشاندن جام زهر, نوشاندن زهر به امام, علیرضا سلیمانی, ,
توسط : ولایتمداران |

آیت الله جنتی در خطبه نمازجمعه تهران:
مدعیان تقلب در سال 88 با مردم بد کردند؛خدا بسزای اعمالشان برساند/ اعتدال یعنی رفتار سیاسی امام (ره)/دولت احمدی‏نژادشعارهای انقلاب را زنده کرد

امام جمعه موقت تهران ضمن تقدیر از حماسه سیاسی ۲۴ خرداد گفت: کسانی که در سال 88 ادعای تقلب کردند باید از اینکه به روی مردم نگاه کنند خجالت کشیده و پیشانی‌شان عرق کند؛ تاکنون خیلی با آنها مسامحه شده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : اعتدال رفتار سیاسی امام, جنتی, مدعیان تقلب, دولت احمدی‏ نژاد, شعارهای انقلاب, ,
توسط : ولایتمداران |

خود کرده را تدبیر نیست
کم‏گذاشتن در امانتداری از تریبون نماز جمعه با حمایت از آشوب‏طلبان/چرا نماز جمعه 26 تیر 88 به آخرین خطبه دوران حیات هاشمی مبدل شد؟
 

حدود چهار سال از آخرین باری که اکبر هاشمی رفسنجانی به عنوان خطیب نماز جمعه در دانشگاه تهران حاضر شد و پشت تریبون رفت می‌گذرد؛ نماز جمعه‌ای که اغراق نیست اگر بگوییم برای نخستین بار، شان تریبون نماز جمعه توسط خود سخنران حفظ نشد و خطیب جمعه نتوانست امانتدار خوبی برای این امانت گرانبها باشد و با سخنان خود، کاری کرد که 26 تیر آخرین حضور دوران حیات هاشمی در تریبون نماز جمعه باشد.



ادامه مطلب

برچسب ها : آخرین خطبه هاشمی, شان تریبون نماز جمعه, حمایت هاشمی از فتنه‌گران, ,
توسط : ولایتمداران |
رهبرانقلاب در آخرین دیدار هیئت دولت دهم:
رشته خدمت را رها نكنید/این دولت توانست شعارهای انقلاب را سر دست بگیرد و افتخار کند/ همه‌فهمیدند حجم کار این‌دولت از همه دوره‌ها بالاتربود
 

 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پنجمین روز از ماه مبارك رمضان در دیدار رئیس جمهور و هیأت وزیران، كار و تلاش شبانه روزی و بسیار پرحجم، و برجسته كردن شعارهای انقلاب در عرصه های داخل و خارج را از ویژگیهای تحسین برانگیز دولت خواندند و از زحمات و تلاشهای آقای احمدی نژاد و همكاران وی صمیمانه قدردانی كردند.


ادامه مطلب

برچسب ها : دیدار رهبر انقلاب, دیدار هیئت دولت دهم, شعارهای انقلاب دولت, سخنان خامنه ای, ,
توسط : ولایتمداران |
ازغیبت ولایتی و قالیباف در مراسم تقدیر از هم‎ائتلافی تاسخنرانی جلیلی/عبرت‎های انتخابات برای مروجین«ائتلاف‎سیاسی» به‎جای«ائتلاف‏گفتمانی»

 

حضور سعید جلیلی و عدم حضور محمدباقر قالیباف و علی اکبر ولایتی در مراسم تقدیر از غلامعلی حداد عادل، باز هم زخم کهنه ائتلاف سیاسی موسوم به ۱+۲ را باز کرد و مشخص شد که فرجام این ائتلاف سیاسی که به جای جمع شدن حول محور گفتمانی، مبنای جمع شدن را مناسبات قدرت قرار داده و به دنبال مسائلی مانند نظرسنجی و سهم‌خواهی رفته بود، کماکان محلی برای کسب عبرت است. 



ادامه مطلب

برچسب ها : عبرت ‎های انتخابات, مروجین ائتلاف ‎سیاسی, ائتلاف ‏گفتمانی, ,
توسط : ولایتمداران |
بازخوانی سخنرانی تاریخی امام خامنه ای بعد از غائله 18 تیر 78
اقدام به حمله به خوابگاه دانشجویان اگرچه علی الظاهر به دست افرادی بود که شعار «یاحسین» و «یازهرا» سر می دادند، اما دلجویی های رهبر انقلاب از دانشجویان مضروب و نصایح پدرانه ایشان برای حادثه دیدگان، نشان داد که ...


ادامه مطلب

برچسب ها : سخنرانی خامنه ای, غائله 18 تیر 78, ,
توسط : ولایتمداران |

جزئياتي از طرح عجیب 21 نماينده مجلس نهم + اسامي امضاكنندگان
رانت‏خواهی عجیب چند نماینده برای تخصیص امکانات دائم‎العمر به آنهایی که زمانی نماینده بوده‎اند!

21 نماينده مجلس كه 19 نفر از آنها عضو فراكسيون رهروان ولايت هستند، پاي طرحي را امضا كرده اند كه در صورت تصويب در بهارستان، برخي از امتيازات ويژه دوران نمايندگي بعد از پايان اين دوره هم برای نمایندگان ادامه پيدا مي‌كند.



ادامه مطلب

برچسب ها : طرح عجیب 21 نماينده, مجلس نهم, امضاكنندگان حقوق مادام العمر, رانت‏خواهی عجیب چند نماینده, فراكسيون رهروان ولايت, استمرار حقوق مكتسبه نمايندگان, ,
توسط : ولایتمداران |

نظر رئیس جمهور منتخب درباره حادثه 18 تیر 78

اگر منع مسئولين نبود مردم ما، جوانان مسلمان، غيور و انقلابي ما با اين عناصر اوباش به شديدترين وجه برخورد مي‌كردند و آنها را به سزاي اعمالشان مي‌رساندند.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : نظر روحانی, حادثه 18 تیر 78, مسئله كوي دانشگاه, ,
توسط : ولایتمداران |

روایت روح‌ الله حسینیان از 18 تیر:
اساس فتنه ۸۸، در فتنه هجده تیر ۷۸ کلید خورده بود/ می‌خواستند وزارت اطلاعات را نابود کنند
 

حادثه کوی دانشگاه در 18 تیر 1378 یکی از حوادث ناگوار تاریخ معاصر است که ابعاد مختلفی از آن تاکنون مورد بررسی قرار گرفته است.



ادامه مطلب

برچسب ها : روایت روح‌ الله حسینیان, روایت 18 تیر, اساس فتنه ۸۸, فتنه هجده تیر ۷۸, حادثه کوی دانشگاه, ,
توسط : ولایتمداران |

دولت موسوی و اولین انشعاب در جریان خط امام(ره)

نظام مقدس جمهوری اسلامی از ابتدای تاسیس تا کنون همواره با جریان های منحرف و ناسازگار با انقلاب مواجه بوده است.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : دولت موسوی, اولین انشعاب, انشعاب خط امام, جریان های منحرف ناسازگار, محمد علی سافلی, ,
توسط : ولایتمداران |
حدادعادل در برنامه "شناسنامه":
روح حاکم بر جریان سیاسی مجلس ششم، سکولاریسم بود/ اگر روحانی واقعا اعتدال را رعایت کند، هیچ مشکلی نداریم

 

غلامعلی حدادعادل نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی که ریاست مجلس در دوره هفتم را نیز برعهده داشت با حضور در برنامه تلویزیونی «شناسنامه» به طرح خاطرات و ناگفته‌هایی از قبیل دوران مبارزاتی خود، دوره های مختلف مجلس و نحوه تعامل با رییس جمهور و نیز خصوصیات و ویژگی‌های زندگی مقام معظم رهبری پرداخت که متن این گفتگو به شرح زیر است:



ادامه مطلب

برچسب ها : حدادعادل, جریان سیاسی مجلس ششم, جریان سیاسی سکولاریسم, مجلس ششم سکولاریسم, ,
توسط : ولایتمداران |

چرا جمهوری اسلامی با وجود بحران های بزرگتر از مصر دوچار کوچکترین خدشه ای نشده است؟/ نبود ولایت فقیه مشکل اصلی امروز مصر

ثبات سیاسی جمهوری اسلامی ایران، که در سی و پنج سال اخیر در انواع و اقسام تهدیدها و تحریم ها و فشارها و خیانت ها و ... خود را به نمایش گذاشته است، مرهون عواملی است که به اختصار می توان در "اصل ولایت فقیه" خلاصه نمود.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : نبود ولایت فقیه, مشکل اصلی امروز مصر, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 29 صفحه بعد