منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 576
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 607
بازدید ماه : 6044
بازدید کل : 83670
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
حمیدرضا اسماعیلی:جبهه دوم خرداد از مخالفین خود چهره منفی می ساخت

حمیدرضا اسماعیلی از نویسندگان پرتلاشی است که تاکنون هفت کتاب و بیش از ده مقاله از او به چاپ رسیده است. او متولد سال 1358 بوده و در شهرری به دنیا آمده است. وی دانش‌آموخته دانشگاه امام صادق است و در حال حاضر مشغول به پژوهش در حوزه اندیشه سیاسی و مسائل ایران می‌باشد.

به عنوان اولین سؤال بفرمائید هدف شما از نوشتن کتاب «شورش اشرافیت علیه جمهوریت» چه بود و چه شد که دیدگاه خود را در مورد فتنه 88 قطعی کردید؟
 

 


ادامه مطلب

برچسب ها : شورش اشرافیت بر جمهوریت, رفتار آنارشیستی از جانب این نخبه‌های سیاسی, ,
توسط : ولایتمداران |

واکاوی نقش خاتمی در اغتشاشات سال 1388

 روز 27 خرداد، خاتمی به همراه موسوی در نامه‎ای مشترک به رییس دستگاه قضا، برخورد با اغتشاش‎گران -که به‎نام این افراد، جان و مال مردم را هدف قرار داده بودند- و محرکان و برنامه‎ریزان فتنه را ناسازگار با معیار‎های جمهوری اسلامی خواندند. معنای این نامه این بود که دستگاه قضایی باید این افراد را آزاد بگذارد تا کشور را به اغتشاش بکشند...



ادامه مطلب

برچسب ها : واکاوی نقش خاتمی در اغتشاشات سال 1388, استقبال از خاتمی در روز قدس با شعارمرگ بر منافق, شرط ‎گذاری برای نظام!, ,
توسط : ولایتمداران |

سیری اجمالی در عوامل فرار شاه و حوادث منتهی به آن

شکست طرح آشتی ملی و رسوایی این حربه، تردید و اختلاف درونی سران در بکارگیری سیاست سرکوب در نزد رژیم، به بن‌بست رسیدن خط سازش و انفعال ملی گرایان در برابر مردم پیرو امام خمینی (ره)، فلج شدن اقتصاد فاسد رژیم ، انقلاب درونی در نیروهای نظامی و فرار سربازها و درجه داران و چندین مورد دیگر، از جمله پیامدهای این جنایت بودند...

محمدعلی صدر شیرازی
 



ادامه مطلب

برچسب ها : سیری اجمالی در عوامل فرار شاه و حوادث منتهی به آن,
توسط : ولایتمداران |

راه‌اندازی پایانه ترانزیت و ترانشیپ‌منت سوخت در گمرک مراغه

رئیس کمیته پیشگیری و ساماندهی اقتصادی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز آذربایجان شرقی گفت: به زودی پایانه ترانزیت و ترانشیپ‌منت سوخت در گمرک مراغه راه‌اندازی می‌شود.

 

به گزارش اقتصاد پنهان به نقل از روابط عمومی سازمان بازرگانی آذربایجان شرقی، صادق نجفی در جلسه کمیته پیشگیری و ساماندهی اقتصادی کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان از واقعی کردن قیمت‌ها که هدف نهایی از اجرای طرح ملی هدفمند کردن یارانه‌هاست، به عنوان تنها راه مبارزه با قاچاق کالا در کشور و به خصوص آذربایجان شرقی یاد کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : پایانه ترانزیت و ترانشیپ‌منت سوخت, ,
توسط : ولایتمداران |

27/10/1389دوشنبه پيام رييس كل گمرك ايران به همكاران محترم در سراسر كشور با استعانت از خداوند بزرگ و سپاس و قدرداني بيكران نسبت به الطاف و نعمات الهي, از اينكه بنابر تكليف و به حكم وظيفه, افتخار همكاري با يكي از زحمتكش‌ترين و صديق‌ترين كاركنان دولت در اين برهه از زمان نصيب اينجانب شده است, بسيار خوشحال و خرسندم و اميدوارم كه با برخورداري از عنايات حق‌تعالي و همكاري و همدلي همه همكاران عزيز گمرك جمهوري اسلامي ايران بتوانيم فصل نويني از خدمت را در سازمان آغاز كنيم.



ادامه مطلب

برچسب ها : پيام رييس كل گمرك ايران به همكاران, اصلاح ساختار و تشكيلات اداري در گمرك, ,
توسط : ولایتمداران |

شبکه ایران - حجت الاسلام ابراهیمی، عضو هیئت داوری فراکسیون اصولگرایان مجلس و روحانیون مجلس شورای اسلامی اخیرا در گفت‌وگویی اعلام کرد که روحانیون مجلس نامه‌ای اعتراضی را به آقای هاشمی رفسنجانی نوشته اند. به گفته او آنان به مواضع هاشمی درباره جریان فتنه معترضند.



ادامه مطلب

برچسب ها : جزئیات‌‌نامه‌اعتراض‌آمیزروحانیون مجلس به هاشمی, هاشمی باید رسما از جریان فتنه 88 اعلام برائت کند, ,
توسط : ولایتمداران |
این چیزهایی که می‏گویید اصلی و اصولی نیست/دلخوری‏ها را دخالت‌ندهید

این میزان تأکید بر روی یک مسئله آن هم در یک دوره زمانی محدود از سوی رهبر انقلاب کم‏نظیر به نظر می‎رسد؛ و البته این میزان بی‏توجهی به فرمایشات ایشان نیز! مقام معظم رهبری بارها و بارها لب به سخن گشودند، گاه با لحنی ارشادی، گاه با لحنی هشدارآمیز و گاه با بیانی گلایه‏گونه باب این بحث را پیش کشیدند؛ اما گويا حتي عده‌اي که خود را داعیه‏داران ولایتمداری نیز دارند، ترجيح دادند از كنار اين بيانات به‌سادگي عبور كنند.

به گزارش رجانیوز، اکنون رهاورد این بی‏توجهی، حاکم شدن گفتمانی صد‏در‏صد سلبی در فضای سیاسی کشور است که بر مبنای آن همه جریان‏های سیاسی از سوی رقیب به عناوینی نظیر ضد ولایت فقیه، منحرف، فاسد، ظالم، بی‎بصیرت، بانی فتنه دوم و... متهم می‎شوند! هر جریانی در این فضا می‏کوشد تا با نفی رقیب، اثبات خود را نتیجه بگیرد و با مدیریت افکار عمومی، توپِ اتهام را در میدان حریف بیاندازد! در این شرایط همه مسئولین نظام فاسدند و غیر قابل اعتماد!



ادامه مطلب
توسط : ولایتمداران |

انديشه‌های امام خمينی(ره) تنها محدود به جمهوری اسلامی نيست

سپاه نیوز: معاون سیاسی سپاه گفت: انديشه‌های امام خمينی(ره) تنها محدود به جمهوری اسلامی نيست، بنيانگذار انقلاب اسلامی با درك شرايط جهان و با در نظر گرفتن اهداف انقلاب اسلامی توجه به مسائل جهان را لازمه پايداری جمهوری اسلامی می دانستند،
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ دوم پاسدار دکتر یدالله جوانی در تبیین اندیشه های جهانی حضرت امام خمینی(ره) با اشاره به رابطه دين و سياست اظهار كرد: در اين زمينه ديدگاه‌های متفاوتی وجود دارد و برخی معتقد به تفكيك دين از سياست هستند، ولی حضرت امام (ره) سياست را به دو نوع الهی و شيطانی تقسيم می‌كردند و معتقدند بود كه سياست ما الهی و مطابق همان جمله معروف شهيد مدرس، «سياست ما عين ديانت ماست»، است.
 



ادامه مطلب

برچسب ها : حدود اندیشه های ناب امام,
توسط : ولایتمداران |

بسيج تشكلي منحصر به فرد و بي‌نظير در همه دنياست

سپاه نیوز: رئيس سازمان بسيج مستضعفين گفت: هسته‌هاي اصلي جريان بزرگ انقلاب اسلامي در جمهوري اسلامي ايران پايگاه‌هاي بسيج هستند و چون بسيج تشكلي منحصر به فرد و بي‌نظير در همه دنياست و نمونه و نظيري ندارد و بهترين پشتيبان نظام، ولايت و مردم است.
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار محمدرضا نقدي در ديدار با بسيجيان پايگاه‌هاي مقاومت بسيج كرمانشاه در نشست هم‌انديشي با بسيجيان در حسينيه بزرگ ثارالله اين شهر، اظهار داشت: امروز دوره جهاد علمي بسيج است و اين بدين معني است كه بسيجي‌ها نمره‌شان از همه بهتر است از اين رو نياز به اعطاي امتياز ويژه ندارند، اما وظيفه داريم بسترهاي لازم را براي ارتقاي دانش و تحصيلات بسيجيان آماده كنيم.
 



ادامه مطلب

برچسب ها : تشكلي منحصر به فرد و بي‌نظير در دنیا, ,
توسط : ولایتمداران |

 

يك موسسه آمريكايي ضدايراني و فعال در حوزه براندازي، پايگاه اينترنتي فارسي زبان خود را تعطيل كرد.
«خانه آزادي» در بيانيه اي چند سطري اعلام كرد پس از 4 سال سايت «گذار» را تعطيل مي كند. در اين بيانيه اعلام شده كه «گذار به دليل مسائل مالي متاسفانه مجال ادامه فعاليت نيافته است»، اما توضيح داده نشده كه منظور از مسائل مالي،فساد مالي وبالا كشيدن بودجه يا كمبود منابع مالي است. «گذار» پس از يك دوره ركود و نيمه تعطيلي، سال گذشته در بحبوحه فتنه سبز فعال شده بود اما پس از علني شدن مرگ فتنه، گذار هم وارد گذار نهايي به مرحله تعطيلي شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : فتنه مرد, , , دكان قابله ها يكي يكي تخته مي شود, ,
توسط : ولایتمداران |


منافقين همكار با جبهه اصلاحات و دست اندركاران فتنه سبز همچنان تأكيد مي كنند كه توسل به نفاق كساني چون موسوي و خاتمي و كروبي، تنها شيوه براندازي است.
دويچه وله آلمان از قول سعيد رضوي فقيه (عضو مشاركتي ستاد انتخاباتي كروبي!) نوشت: در شرايط فعلي، جمهوري اسلامي هيچ آلترناتيوي ندارد بايد واقع بين باشيم. شعار سرنگوني جمهوري اسلامي بدون ارائه يك چشم انداز روشن و بدون اينكه به واقعيت هاي موجود و توازن قواي اجتماعي و سياسي توجه داشته باشيم، مي تواند ما را دچار نوعي خيال گرايي يا تقديرگرايي كند كه هيچ فايده اي براي نيروهاي سياسي ندارد.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : تظاهر به همراهي با جمهوري اسلامي تنها راه براندازي است, ,
توسط : ولایتمداران |

رسانه هاي زنجيره اي ضدانقلاب با آب و تاب فراوان و البته با دو ماه تاخير، بيانات رهبر معظم انقلاب در ديدار جامعه مدرسين حوزه علميه قم را منتشر كردند!
حضرت آيت الله خامنه اي در اين ملاقات به تشريح دلايل اعتماد و اطمينان خويش نسبت به رئيس جمهور و دولت پرداخته و اين اطمينان و اعتماد را با عملكرد غيرقابل اعتماد پيشينياني مقايسه كرده اند كه اهتمام به ايجاد حاكميت دوگانه همسو با توقع آمريكا و اروپا داشتند. معظم له همچنين به همراهي و همسويي رئيس جمهور و دولت اصولگرا با رهبري تاكيد كرده و البته به برخي انتقادها نسبت به عملكرد اجزاي دولت را قابل تامل توصيف كرده اند.



ادامه مطلب

برچسب ها : اعتراف شبكه عنكبوت به دروغ پراكني در جنگ رواني ناكام, دادن تنفس مصنوعي به فتنه, ,
توسط : ولایتمداران |

1- اوايل آبان ماه 1384- اكتبر 2005- خبرنگار شبكه تلويزيوني CNN در تماس تلفني با نگارنده گفت؛ «شما در مصاحبه با روزنامه واشنگتن پست ادعا كرده ايد كه حمله نظامي آمريكا به عراق برخلاف انتظار آمريكا نه فقط ايران را با دشواري روبرو نكرده است، بلكه در نهايت به نفع جمهوري اسلامي ايران نيز تمام شده است» و در اين باره توضيح خواست. نگارنده به مواردي نظير؛ حذف صدام، آزادسازي پتانسيل متراكم مردم عراق به نفع جهان اسلام و اشتياق آنان به حاكميت اسلامگرايان در اين كشور، افشاي ماهيت واقعي ليبرال دموكراسي آمريكا، شرمندگي و بي اعتبار شدن گروه ها و احزاب طرفدار آمريكا- آمريكوفيل- در منطقه و نمونه هاي ديگري از اين دست اشاره كرده و خطاب به خبرنگار CNN يادآور شد؛ «اگر جرج بوش ، آدمكش و غارتگر نبود، وظيفه خود مي دانستيم براي مادام العمر شدن رياست جمهوري وي در آمريكا دعا كنيم»!



ادامه مطلب

برچسب ها : سران فتنه را دعا كنيد!, ,
توسط : ولایتمداران |

بنده ی بی ادعای خدا:                            28 دی 1389              0:18  

و اما بدان هر آنچه که رضایت حق تعالی را بدنبال نداشته باشد، فانی و نیست می گردد و خداوند هیچ کس را با ارتکاب به گناه و دروغ و (( نیتی غیر از آنچه که در ظاهر نشان می دهد )) به مقصود خویش نمی رساند . و بدان که ولایتمدار حقیقی و مومن راستین و بسیجی مخلص نیازی به جلب توجه دیگران ندارد . و بی تقوایی است اگر عیب های خود را ندانی و به تقبیح دیگران مشغول باشی . و موج سواری دردی را دوا نمی کند . خوب است که انسان جایگاه و حد خود را بشناسد (( کلام حق و زبان نا حق )) و بدان که آیات قرآن کریم و روایات متعدد اسلامى كه در باره این موضوع وارد شده نظر اسلام را در این زمینه روشن مى سازد.

توجه: مطلب فوق و آنچه در ادامه مطلب آمده است نظر یکی از بازدید کنندگان این وبلاگ است که بعلت طولانی بودن مطلب شان متاسفانه ظرفیت نوشتاری وبلاگ قادر به دریافت متن کامل نگردیده است. و امکان پاسخ در قسمت نظرات بازدید کنندگان نیز وجود نداشت لذا در این پست به پاسخ ولایتمداران به (اقای بی ادعا!)میپردازیم تا حقیقت روشن گردد. لازم بذکر است اقای بی ادعا این نظر خود را نسبت به پست(شادی در گمرک بندر امام خمینی)اظهار داشته اند.



ادامه مطلب

برچسب ها : پاسخ ولایتمداران به بنده بی ادعای خدا!! ( گمرک بندر امام خمینی ), ادعای بی ادعائی, بزرگترین ادعا, کجای شما سوخت, اینقدر احساس درد و رنج, ,
توسط : ولایتمداران |

 

 

ديكته مشترك موساد و سيا به دادگاه ترور رفيق حريري (خبر ويژه)
گزارش مجعول دادگاه ترور رفيق حريري پيش از انتشار، از چند رسانه صهيونيستي و آمريكايي سر درآورد.
روزنامه هاي هاآرتص و جروزالم پست به همراه رسانه آمريكايي نيوزمكس دو روز پيش از انتشار گزارش تحقيق دادگاه كذايي، فاش كردند كه نويسندگان اين سناريو چند مقام ارشد حزب الله را به همراه مقاماتي از ايران و سوريه مورد هدف قرار داده و متهم كرده اند.

ارزيابي اطلاعاتي از دنده عقب موساد مقابل برنامه هسته اي ايران (خبر ويژه)
ادعاي اخير مقامات امنيتي رژيم صهيونيستي مبني بر اينكه ايران تا سال 2015 نمي تواند بمب اتمي توليد كند، به چه دليل عنوان شده است؟ يك مقام اطلاعاتي سابق آمريكايي احتمالاتي را در اين باره پيش كشيده است.
پل پيلار در محافل رسانه اي به عنوان «افسر ارشد سيا»، «تحليلگر ارشد شوراي اطلاعات ملي آمريكا در امور خاورميانه» و «كارشناس مسائل خاورميانه در دانشگاه جرج تاون كلمبيا» معرفي مي شود

مو ضع جديد خاتمي جبهه اصولگرايان را متحدتر كرده است (خبر ويژه)
عناصر مخالف خارج نشين مي گويند سخنان اخير خاتمي باعث انسجام بيشتر در جبهه اصولگرايان شد و اكنون اصولگرايان او را نيز همسو با ديگر دست اندركاران فتنه قلمداد مي كنند.
راديو فردا ضمن ميزگردي، تحركات اصلاح طلبان و سخنان خاتمي را مورد بررسي قرار داد. علي افشاري در اين ميزگرد با اشاره به واكنش هاي فعالان اصولگرا اظهار داشت: اين اظهارات و واكنش ها نشان مي دهند كه نظر كليت جريان اصول گرا در مورد خاتمي در حال تغيير از اين كه قبلاً بين ايشان و آقاي موسوي و كروبي فاصله و فرقي مي گذاشتند، به سمت اين هست كه او را هم، هم كاسه كنند با موسوي و كروبي و حذف كامل خاتمي و جريان پشت سر آن از صحنه سياست.

كيهان خوشحال نباشد، پس كي خوشحال باشد؟! (خبر ويژه)

«ادعاي كيهان كه مي گويد حوادث تونس نتيجه بيداري مسلمانان است و عنقريب در ديگر كشورهاي اسلامي وابسته به غرب هم رخ مي دهد، ادعايي درست است».
اين مطلب را يكي از عناصر سلطنت طلب در سايت ضدانقلابي بالاترين عنوان كرد. بالاترين مي نويسد: حسين شريعتمداري و خيلي هاي ديگر در جهان اسلام و غيراسلام و البته اغلب روشنفكرها دست هاي شان را به هم ماليده اند در روزنامه ها و رسانه هايشان كه حوادث تونس نتيجه بيداري مسلمانان است و عنقريب مصر و اردن و ساير كشورهاي مشابه هم خواهند تركيد. و البته خيلي هم بي ربط نيست ادعايشان. زيرا كه از همين دريچه دوربين ها و كيبوردهاي غربي نيز معلوم است كه در تونس خبرهايي از جنس اسلامي - چه سلفي ها و چه روشنفكران مسلمان- هست و اينان فعلاً در اول صفوف اعتراضي هستند.



ادامه مطلب

برچسب ها : ديكته مشترك موساد و سيا به دادگاه ترور رفيق حريري (خبر ويژه), ارزيابي اطلاعاتي از دنده عقب موساد مقابل برنامه هسته اي ايران (خبر ويژه), موضع جديد خاتمي جبهه اصولگرايان را متحدتر كرده است (خبر ويژه), كيهان خوشحال نباشد, پس كي خوشحال باشد؟! (خبر ويژه), اخبار ویژه و مهم کیهان, ,
توسط : ولایتمداران |

دروغ مي گفتيم كه «رأي ما رو دزديدن» اصلاً رأي نداده بوديم

ارگان حلقه لندن فاش كرد بسياري از كساني كه سال گذشته به بهانه تقلب در انتخابات، در تجمع عليه جمهوري اسلامي در خارج كشور شركت كرده بودند، اساسا در انتخابات حضور نداشتند.
«جرس» كه قصد داشت به همراهي اپوزيسيون مخالف اصل انقلاب با فتنه اصلاح طلبان بپردازد و پيوند اضلاع فتنه را ثابت كند، به نقل از يكي از عناصر ضدانقلاب نوشت: بسياري از ما با آن كه در انتخابات شركت نكرده و راي نداده بوديم اما با جان و دل و اندكي كمك مالي، به خيابانهاي شهر محل اقامتمان ريختيم و رژه رفتيم و فرياد زديم «راي ما چه شد»، «راي ما را دزديدن، دارن باهاش پز مي دن»، «احمدي دروغگو، شصت و سه درصدت كو» در حالي كه بسياري از ما راي نداده بوديم



ادامه مطلب

برچسب ها : دروغ مي گفتيم كه «رأي ما رو دزديدن» اصلاً رأي نداده بوديم, اغلب آنها اساسا در اين انتخابات همه- يا بسياري از- انتخابات قبلي شركت نداشته اند, ,
توسط : ولایتمداران |


گفت: تازه چه خبر؟!
گفتم: فرار ديكتاتور تونس بد جوري آمريكا و اسرائيل را به وحشت انداخته.
گفت: آره، نتانياهو با عصبانيت گفته است «اسرائيل نگران تشكيل يك حكومت اسلامگرا در تونس است كه مي تواند قدرت منطقه اي ايران را به شدت افزايش بدهد.»



ادامه مطلب

برچسب ها : زنداني (گفت و شنود), اسرائيل نگران تشكيل يك حكومت اسلامگرا, ,
توسط : ولایتمداران |

 

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: «مکالمات جنسی در فضای سایبر موجب بروز اعتیاد، وسواس و ناامیدی در افراد می شود.»

به گزارش ايلنا، علی کامکار در اين ارتباط افزود: «این مکالمات موجب ایجاد نوعی تعامل اجتماعی منفی بین حداقل دو نفر که پیام های دیجیتالی مجازی را با هم مبادله می کنند می شود تا از نظر جنسی باعث تحریک شده و در ظاهر موجب رضایت خاطر آنها شود.»



ادامه مطلب

برچسب ها : عوارض مکالمات جنسی در فضای سایبر ,
توسط : ولایتمداران |
مركز تحت مديريت حسن عباسي چه مي‌كند، رسانه‌هاي بيگانه چه مي‌گويند؟

«(آيت‌الله) علی خامنه ای، رهبر ايران بود که نبرد عليه "تهديدات نرم" را در صدر اولويت های نهادهای اطلاعاتی و امنيتی کشور قرار داد. از آن زمان تا کنون، سازمان های اطلاعاتی و پشتيبانان آنها نظير مرکز تنظيم دکترين تحليلی به رهبری حسن عباسی به صرف ميليون ها دلار برای تحقيق بر روی کارتون ها دست زده اند تا دسيسه های جاسوسی غرب جهت براندازی رژيم را برملا سازند.» اين بخشي از نوشته گاردين در مورد دكتر حسن عباسي است. (http://www.guardian.co.uk/commentisfree/2010/nov/30/iran-nuclear-scientists-roadrunner)

به گزارش رجانيوز، چندی پیش نیز هفته‌نامه نيويورك تايمز، "دكستر فيلكينز" (DEXTER FILKINS) در مقاله‌اي باعنوان "شبكه تلويزيوني فارسي وان جذاب براي بينندگان اما تهديدي براي دولت ايران" از مبارزه دولت ايران با جنگ نرم فرهنگي خبر داد.



ادامه مطلب

برچسب ها : مركز مطالعات استراتژيك و دكترين امنيت بدون مرز وابسته به سپاه پاسداران انقلاب اسلامی, مركز تحت مديريت حسن عباسي چه مي‌كند, رسانه‌هاي بيگانه چه مي‌گويند؟, ,
توسط : ولایتمداران |

 

بازگشت راشد الغنوشی حکومتی اسلامی را در تونس نوید می‎دهد؟

بازگشت انقلابی کهنه کار به تونس

شش روز بیشتر از خودسوزی جوان تحصیلکرده تونسی به دلیل توقیف چرخ دست فروشی اش نگذشته بود که حکومت 24 ساله و پوسیده زین العابدین بن علی با چند تظاهرات و اعتراض خیابانی ساده فروپاشید و بن علی مجبور به فرار به عربستان به عنوان مادر حکومت‎های خودکامه در منطقه خاورمیانه شد. این اتفاق شاید برای اولین بار برای مردم تونس هم چندان قابل باور نبود. این‎را می‎شد از نوع بروز شادی و خوشحالی تونسی‎ها در خیابان‎ها دریافت. اما آنچه مهمتر از همه می‎نمود، ماهیت این حرکت انقلابی مردم تونس و سرانجام آن است.



ادامه مطلب

برچسب ها : بازگشت انقلابی کهنه کار به تونس, نوید حکومتی اسلامی در تونس, بازگشت راشد الغنوشی, ,
توسط : ولایتمداران |

سید‏حسن‏نصرالله شب گذشته طی سخنانی تصریح کرد:
به ساقط کردن دولت حریری افتخار می‏کنیم
كساني كه به واشنگتن دلخوش كرده‌اند شرمسار خواهند شد

دبیرکل حزب الله لبنان گفت: حزب الله از دولت هایی که حامی شاهدان دروغین و فساد مالی بوده و از مسوولیت خود در حل مشکلات مردم لبنان آگاه نباشند، حمایت نمی کند.

به گزارش رجانیوز سید "حسن نصر الله" دبیر کل حزب الله لبنان در سخنانی که یکشنبه شب به طور مستقیم از شبکه خبری العالم پخش شد؛ خطاب به افراد و گروههایی که از طرح 'هدف قرار دادن مقاومت' حمایت می کنند، هشدار داد و گفت: راه شما درست نیست و به بیراهه می روید.

وی خطاب به مردم لبنان اظهار داشت: آنچه که اخیرا در کشور ما روی داده، مرا وادار کرد تا به منظور روشن شدن برخی مسائل با شما صحبت کرده و مطالبی را روشن کنم.



ادامه مطلب

برچسب ها : سید‏حسن‏نصرالله, به ساقط کردن دولت حریری افتخار می‏کنیم, كساني كه به واشنگتن دلخوش كرده‌اند شرمسار خواهند شد, حامی شاهدان دروغین و فساد مالی, ,
توسط : ولایتمداران |

جناب منشأ رحمانيت! عهده‌دار تطهير و جاده صاف‌كني براي سران فتنه  ؟

آقاي سيد محمود دعايي مديرمسئول روزنامه اطلاعات در حالي با كنايه و لحني نامناسب روزنامه تحت مديريت خود را منشأ رحمانيت و صلح و صفا و در مقابل روزنامه كيهان را منشأ جباريت خوانده است كه آخرين اخبار از تحركات وي حاكي است جناب منشأ رحمانيت به‌طور دائمي مشغول رايزني با افراد و طيف‌هاي مختلف براي تطهير خاتمي و نوعي كارچاق‌كني براي بازگشت طلبكارانه او به عرصه سياست است.



ادامه مطلب

برچسب ها : جاده صاف‌كني براي سران فتنه, جناب منشأ رحمانيت! عهده‌دار تطهير و جاده صاف‌كني براي سران فتنه؟, ,
توسط : ولایتمداران |
 

 

حزب‌الله: "حریری " را نمی‌پذیریم

منابع حزب‌الله لبنان اعلام كردند، تصمیم مخالفان دولت در مورد معرفی نكردن سعد حریری به عنوان نخست‌وزیر آینده قطعی است.
                      
روزنامه الشرق الاوسط به نقل از محافل نزدیك به حزب‌الله لبنان نوشت:  تصمیم حزب‌الله و تمام مخالفان دولت لبنان در مورد معرفی شخصی غیر از "سعد حریری "، به عنوان رئیس دولت آینده قطعی است.

این منابع با اشاره به ناتوانی حریری در برابر فشارهای خارجی و تسلیم شدن وی در مورد دیكته‌های خارجی‌ها اعلام كردند، تجربه حریری در دولت مستعفی ناامید كننده بود.

آنها همچنین از ناتوانی وی در پایبندی به تعهداتش در قبال شركای داخلی و در برابر مقررات نشست سه جانبه رؤسای سوریه، عربستان و لبنان كه در كاخ بعبدا تشكیل شد نیز انتقاد كردند.

برخی منابع در گروه هشت مارس به روزنامه الاخبار گفتند: شخصیتی كه نمایندگان وابسته به گروه هشت مارس و جریان ملی آزاد لبنان در رایزنی‌های نمایندگی معرفی خواهند كرد، از اهالی شهر طرابلس در شمال لبنان خواهد بود.

این منابع افزودند كه به احتمال زیاد توافق درباره نام "عمر كرامی " برای تصدی ریاست دولت آینده لبنان صورت گیرد.

این درحالی است كه گروه 14 مارس متشكل از جریان المستقبل و همپیمانان آن در لبنان اصرار دارند كه سعد حریری باید بار دیگر پست نخست وزیری لبنان را به‏عهده گیرد و دولت را تشكیل دهد.

چندی پیش با خروج یازده وزیر از كابینه سعد حریری دولت وی از اكثریت افتاد و وی ازسمت نخست وزیری لبنان بركنار شد.





برچسب ها : حزب‌الله: "حریری " را نمی‌پذیریم, ,
توسط : ولایتمداران |

انقلاب‌آمد که‌این‌دیوارها را بردارد/اين چندسال، خيلى اهانت‌ها به‌شما شد

این میزان تأکید بر روی یک مسئله آن هم در یک دوره زمانی محدود از سوی رهبر انقلاب کم‏نظیر به نظر می‎رسد؛ و البته این میزان بی‏توجهی به فرمایشات ایشان نیز! مقام معظم رهبری بارها و بارها لب به سخن گشودند، گاه با لحنی ارشادی، گاه با لحنی هشدارآمیز و گاه با بیانی گلایه‏گونه باب این بحث را پیش کشیدند؛ اما گويا حتي عده‌اي که خود را داعیه‏داران ولایتمداری نیز دارند، ترجيح دادند از كنار اين بيانات به‌سادگي عبور كنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : انقلاب‌آمد که‌این‌دیوارها را بردارد/اين چندسال, خيلى اهانت‌ها به‌شما شد, ,
توسط : ولایتمداران |

پايان خويشتنداري حزب‌الله با اوج‌گرفتن توطئه/ فايل صوتي در تأييد افشاگري نصرالله و دروغ‌گويي حريري منتشر شد

فايل صوتي منتشر شده در يك شبكه محلي نزديك به حزب‌الله لبنان از يك جلسه چهارنفره كه در اين جلسه، علاوه بر سعد حريري و دو مقام امنيتي لبنان، محمد زهير الصديق از شاهدان زور (دروغين) پرونده ترور رفيق حريري نيز حضور دارد، به يك بمب خبري در رسانه‌هاي جهان تبديل شده و علاوه بر تأييد افشاگري مهرماه سال جاري سيد حسن نصرالله، موجب رسوايي سعد حريري شده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : پايان خويشتنداري حزب‌الله با اوج‌گرفتن توطئه, فايل صوتي در تأييد افشاگري نصرالله و دروغ‌گويي حريري منتشر شد, ,
توسط : ولایتمداران |

خبر ويژه مستند كيهان با عنوان «ارتباط حلقه لندن با عمليات تروريستي موساد» همانگونه كه انتظار مي رفت عصبانيت توأم با دستپاچگي و اضطراب مهاجراني و كديور مديران اسمي سايت جرس را در پي داشته است. عصبانيت و سراسيمگي حلقه ماسوني لندن براي كيهان قابل درك است چرا كه خبر ويژه كيهان براي اثبات رابطه مهاجراني و كديور با عمليات تروريستي موساد در ايران، شواهد مستند و غيرقابل ترديدي ارائه كرده بود و سايت جرس به جاي آن كه اسناد و شواهد ارائه شده از سوي كيهان را نفي و يا تكذيب كند- كه قابل تكذيب نيست- به فحاشي روي آورده و از جمله مي نويسد «حسين شريعتمداري مديرمسئول روزنامه كيهان در سرمقاله ها و خبرهاي ويژه و ستون گفت وشنود خود افسار پاره كرده است»!



ادامه مطلب

برچسب ها : عصبانيت قابل درك حلقه ماسوني لندن از كيهان, خبرنگار جرس در تماس تلفني خود اصرار داشت اطلاعاتي درباره چگونگي بازداشت عامل ترور كسب كند, ,
توسط : ولایتمداران |



گفت: ديروز ديكتاتور تونس كه يكي از حاكمان وابسته به آمريكا و از دشمنان جمهوري اسلامي ايران بود در مقابل اعتراض گسترده مردم مسلمان تونس مجبور به فرار از كشور شد.
گفتم: جل الخالق! سي و دو سال پيش در همين روزها، محمدرضا شاه، عامل دست نشانده آمريكا هم در مقابل خروش مردم مسلمان ايران ناچار به فرار شد.
گفت: چند روز پيش دولت لبنان هم به خاطر زد و بند نخست وزير اين كشور با آمريكا و فرانسه، توسط حزب الله لبنان سقوط كرد.
گفتم: حيوونكي ها، آمريكا و اسرائيل و اتحاديه اروپا و دنباله هاي اجق وجق آنها در منطقه مثل سران فتنه را بگو كه هر روز با يك مصيبت جديد روبرو مي شوند.
گفت: آخه اين سران فتنه عقلشون كجا رفته بود كه خودشان را به آمريكاي بدبخت و بيچاره فروختند كه حالا كارشون به اينجا بكشه؟!
گفتم: چه عرض كنم؟! دو تا خرما با هم ازدواج كرده بودند، ماه عسل رفتند مجلس ختم!





برچسب ها : خرما (گفت و شنود), سران فتنه را بگو كه هر روز با يك مصيبت جديد روبرو مي شوند, ,
توسط : ولایتمداران |

12 سؤال 12 تشكل دانشجويي در مقابل 12 سؤال در يادداشت سايت شخصي رفسنجاني؛

رابطه نامه هاشمي با "اميدواري دشمن به براندازي"، "هشت ماه از بين رفتن فرصت‌هاي پيشرفت كشور"، و...

انتشار يادداشتي در سايت شخصي آقاي اكبر هاشمي رفسنجاني كه در آن با طرح 12 سؤال تلاش شده است، در مورد نامه بدون سلام و السلام او به رهبر انقلاب در روز 19 خرداد 88 و تهديد به آشوب، فرافكني شود و با متهم كردن دولت، از زير تبعات سنگين آن نامه كه اكنون گريبان حيثيت هاشمي را چسبيده و وي براي دو ماه آينده خطر آن را به شدت احساس مي‌كند، شانه خالي شود، 12 تشكل دانشجويي را بر آن داشت كه با طرح 12 سؤال به يادداشت جديد واكنش نشان دهند.

به گزارش رجانيوز، متن بيانيه انجمن اسلامي دانشجويان 12 دانشگاه كشور به شرح ذيل است:



ادامه مطلب

برچسب ها : 12 سؤال 12 تشكل دانشجويي در مقابل 12 سؤال در يادداشت سايت شخصي رفسنجاني, رابطه نامه هاشمي با "اميدواري دشمن به براندازي, ,
توسط : ولایتمداران |
با انتشار يادداشت جديد در سايت شخصي رفسنجاني محرز شد؛
تأیید افشاگری رجانیوز در مورد تاكتيك جديد هاشمي

در حالی که همچنان حرف و حدیث‏ها در خصوص یادداشت پرابهام هاشمی رفسنجانی که مطابقت عمیقی با نامه سرگشاده 19 خرداد 88 او به رهبر انقلاب داشت، ادامه دارد، سایت شخصي وي، با انتشار يادداشت جديدي البته اين بار بدون ذكر نام نويسنده، بر افشاگری رجانیوز درخصوص اهداف پشت پرده این نامه مهر تأیید زد تا کم‏کم ابعاد پنهان دیگر آن نیز برملا شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : تأیید افشاگری رجانیوز در مورد تاكتيك جديد هاشمي, پرده‏برداری از یک برنامه از پيش طراحي شده, ,
توسط : ولایتمداران |

فتنه‌گران بايد مطالبات 18 ماه گذشته را به ملت پراخت كنند
سپاه نیوز: فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: در صورت تمايل به برگشت به صحنه سياسي از سوي برخي از سران فتنه، بايد مطالبات 18 ماه گذشته به ملت توسط اين افراد برآورده شود.
به گزارش سپاه نیوز به نقل ار فارس؛غلامرضا احمدي اظهار داشت: سران فتنه در طول ماه‌هاي گذشته و حوادث بعد از انتخابات سال 88 خسارات زيادي را بر پيكره كشور و حقوق مردم وارد آوردند.
فرمانده سپاه امام رضا (ع) ادامه داد: جبران خسارات‌هاي وارد شده به ملت و همچنين آبرو و حيثيت نظام و انقلاب از عهده اين افراد بر نمي‌آيد.



ادامه مطلب

برچسب ها : اين افراد خدشه‌اي كلي بر پيكره امنيت ملي در طول ماه‌هاي اخير وارد آورده‌اند, در صورت برگشت به صحنه سياسي, ,
توسط : ولایتمداران |