منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4787
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 4904
بازدید ماه : 4900
بازدید کل : 107159
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

زنده باد كدام بهار ؟! (يادداشت روز حسين شريعتمداري)

1- فرض كنيد كه اگر قرار بود مردم در يك انتخابات سراسري شركت كرده و فردي را به عنوان يك اسلام شناس برجسته انتخاب كنند تا درباره آموزه هاي ديني از وي راهنمايي بخواهند، آيا جناب آقاي احمدي نژاد را انتخاب مي كردند؟! حالا تصور بفرمائيد كه همين مردم قرار است با حضور در انتخابات سراسري يك كارشناس خبره و برجسته را براي «مديريت جهان»! برگزينند. در اين صورت چه كسي را انتخاب مي كردند؟ آقاي احمدي نژاد را؟! در فرض سوم، قرار است مردم باز هم در انتخابات سراسري ديگري شركت كرده و فردي را انتخاب كنند كه بتواند «اولياءالله» و مردان بزرگ اين مرز وبوم را شناسايي كرده و به ملت معرفي كند. آيا اين تخصص را در آقاي احمدي نژاد مي ديدند و ايشان را برمي گزيدند؟! يا اگر ايشان در تبليغات انتخاباتي خود، صادقانه به مردم مي گفت كه رئيس جمهور «اسمي» خواهد بود و رياست جمهوري «رسمي» را به آقاي اسفنديار رحيم مشايي واگذار مي كند، آيا مردم به ايشان رأي مي دادند؟!



ادامه مطلب

برچسب ها : زنده باد كدام بهار, يادداشت روز حسين شريعتمداري, ,
توسط : ولایتمداران |
نصیحت مشفقانه آیت الله یزدی به احمدی‌نژاد
اطلاعات رئیس‌جمهور درباره «رجعت» ناکافی است/ احمدی‌نژاد آرامش کشور را حفظ کند

 

آیت‌الله یزدی با اشاره به پیام تسلیت رئیس‌جمهور برای درگذشت چاوز و مطرح شدن مساله رجعت وی گفت: به ایشان نصیحت مشفقانه داریم که در مدت باقیمانده آرامش کشور را حفظ کرده و از اظهار نظر درباره مسائل دینی خودداری کند.



ادامه مطلب

برچسب ها : نصیحت مشفقانه, نصیحت آیت الله یزدی, نصیحت به احمدی ‌نژاد, رجعت, ,
توسط : ولایتمداران |
تناقضی که هاشمی و اصلاح طلبان باید پاسخ دهند

 

تاریخ دوباره در حال تکرار شدن است و اصلاح طلبان دست به دامن کسی شده اند که روزی او را آماج تیر های خود قرار دادند و حتی او را عالیجناب سرخ پوش نامیدند.

9 دی پیش از این در یکی از شماره های خود به تاکتیک  توافق شده بین اصلاح طلبان و هاشمی اشاره کرد مبنی بر این که تا زمان ثبت نام بازی رسانه ای از کاندیداتوری خاتمی خبر می دهد اما هاشمی رفسنجانی ثبت نام خواهد کرد. در حال حاضر نیز بی بی سی هر روزه با ادعای کاندیداتوری خاتمی یک فاز از این پروژه را آغاز کرده است. با این همه هاشمی رفسنجانی چه کاندیدای انتخابات یازدهم باشد و چه در طراحی و زمینه سازی ورود  یکی از عناصر نزدیک به خود نقش آفرینی کند، از کنشگرهای اصلی انتخابات پیش روست. در همه انتخاباتهای قبلی هم وی صحنه آرایی های خاص و ویژه خود را داشته است. آنچه که در این میان محل بحث و بررسی است، رفتار به شدت متناقض، چند گانه و پارادوکسیکال جریان دوم خرداد و اصلاح طلبان با هاشمی و مناسبات چندگانه هاشمی با آنهاست. اصلاح‌طلبانی که در زمانی علمداران تخریب سابقه و شخصیت هاشمی بودند و کتابهای تخریبی علیه وی در تیراژهای گسترده چاپ و به کتابخانه های کشور  ارسال می کردند، امروز او را منجی خود و نظام می دانند!


ادامه مطلب

برچسب ها : تناقض هاشمی, تناقض هاشمی اصلاح طلبان, عالیجناب سرخ پوش, ,
توسط : ولایتمداران |
یک بام و دو هوای داعیه داران وحدت اصولگرایان
سال گذشته؛ در غیاب فتنه گران و جریان انحرافی باید اصولگرایان وحدت کنند/ امسال؛ نصف اعضای 7+8 کاندیدای ریاست جمهوری می شوند!

 

 زمستان سال 90، بخش زيادي از اخبار رسانه هاي مختلف مربوط به "وحدت اصولگرايان" در انتخابات بود. جبهه متحد اصولگرايان با مدل 7+8 اعلام موجوديت كرد تا بتواند براي انتخابات مجلس نهم، ليست واحدي عرضه كند تا اصولگرايان با وحدت با هم، وارد عرصه رقابت شوند.



ادامه مطلب

برچسب ها : یک بام و دو هوا, داعیه داران وحدت اصولگرایان, وحدت اصولگرايان, جبهه متحد اصولگرايان, جبهه پايداري انقلاب اسلامي, ,
توسط : ولایتمداران |
وزیر اطلاعات چگونه سناریوی «خاتمی محور» فتنه‌گران را سوزاند؟
 

 

سناریوی جریان فتنه برای بازگشت به عرصه سیاسی کشور بدون اظهار ندامت و برائت از حوادث پس از انتخابات ریاست جمهوری دهم، مدت‌هاست که در دستورکار رسانه‌های این جریان قرار گرفته و به طور پرحجم بر روی این مساله مانور داده می‌شود؛ مساله‌ای که با محوریت محمد خاتمی شکل گرفته و مصاحبه چهره‌های سر‌شناس این جریان هم به طور صریح از حضور احتمالی خاتمی در عرصه فعالیت‌های انتخاباتی خبر می‌دهد. 



ادامه مطلب

برچسب ها : وزیر اطلاعات, سناریوی خاتمی محور, سناریوی خاتمی محور فتنه‌گران, ,
توسط : ولایتمداران |

وزيراطلاعات در همایش "روحانيون‌ سپاه"
گفتمان‌های اصلاحات و سازندگی مقابله با رهبری است/فردي كه ضدانقلاب دنبال كانديداتوري‌اش است می‌گوید امام هم تحت فشار مقوله ولایت فقیه را قبول کرد!
 

وزير اطلاعات گفت: برخي رؤسای سرویس‌های اطلاعاتی منطقه‌ در دیدارهایی که با من داشته‌اند بارها به گرفتن انتقام از بشار اسد تاکید كرده‌اند، انتقامی که ناشی از حمایت بشار اسد از جریان مقاومت است و باید گفت اوضاع امروز سوریه انتقام غربی‌ها از جریان مقاومت است نه از سوریه.



ادامه مطلب

برچسب ها : وزيراطلاعات, گفتمان‌های اصلاحات و سازندگی, مقابله با رهبری, روحانيون‌ سپاه, فشار مقوله ولایت فقیه, ,
توسط : ولایتمداران |

موج دعوت دانشجویان از جلیلی و لنکرانی به دانشگاه صنعتی شریف رسید
تکنوکرات ها با "عقلانیت محافظه کارانه" در برابر "عقلانیت انقلابی" می خواهند انقلاب را منحرف کنند/ حضور هر یک از شما، امتداد "گفتمان سوم تیر" و موجب امید مردم انقلابی

این روزها دعوت نخبگان و دانشجویان دانشگاه های سراسر کشور از چهره های گفتمانی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری تبدیل به یک موج فراگیر شده است و در آخرین مورد جمعی از دانشجویان و دانش آموختگان دانشگاه صنعتی شریف با نامه ای سرگشاده خطاب به دکتر سعید جلیلی و  دکتر کامران باقری لنکرانی، از آنها خواستند تا در این عرصه خطیر حضور داشته باشند.



ادامه مطلب

برچسب ها : تکنوکرات ها, عقلانیت محافظه کارانه, عقلانیت انقلابی, دعوت دانشجویان, دعوت دانشجویان از جلیلی, دعوت دانشجویان لنکرانی, دانشگاه صنعتی شریف, ,
توسط : ولایتمداران |
دیدار شورای عالی مركز طراحی الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت با رهبر انقلاب
رسوخ الگوی اسلامی ایرانی پیشرفت در آحاد مردم نيازمند گفتمان‎سازي است

 

 اعضای شورای عالی مركز طراحی الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت و اندیشكده های مرتبط با آن صبح امروز (دوشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار كردند.



ادامه مطلب

برچسب ها : دیدار شورای عالی, مركز طراحی, الگوی اسلامی – ایرانی پیشرفت, دیدار با رهبر انقلاب, گفتمان‎سازي, ,
توسط : ولایتمداران |
با اشاره به حوادث يكشنبه سياه مجلس
پناهیان: اگر کسی اهل اختلاف افکنی بود و بعداً سقوط کرد اصلاً تعجب نمی‌کنیم، حتی اگر قبلاً آدم خوبی بوده باشد /پیغام امام رضا(ع) برای شیعیان چه بود؟


ادامه مطلب

برچسب ها : حوادث يكشنبه سياه مجلس, پناهیان, ,
توسط : ولایتمداران |
فلسفه بی منطق؟!

 

 حیدر رحیم‌پور ازغدی

فلسفه‌ای که بر پایه منطق استوار نباشد هنگام درماندگی یک‌سره به معلول‌ها می‌پردازد و هر لحظه گمراه‌تر می‌گردد. اندیشه‌های غرب امروز به خاطر غیرمنطقی بودنش دچار چنین مصیبتی گشته است. زیرا امروز که درمانده گشته، به جای این که در پی کشف علت‌ها باشد، یک‌سره به معلول‌ها می‌پردازد و اندیشه‌ای نیست که بگوید علت بی‌چارگی‌های امروزتان، خطاهای دیروز می‌باشد. 


ادامه مطلب

برچسب ها : فلسفه بی منطق, حیدر رحیم‌پور ازغدی, ,
توسط : ولایتمداران |
سناتور سابق آمریکا در گفتگو با فارین پالیسی از مشاهداتش در تهران گفت

آیت الله خامنه‌ای به معنای واقعی کلمه رهبر مذهبی بانفوذ تمام شیعیان جهان است


یک سناتور سابق آمریکایی با تاکید بر اینکه تحریم‌ها، ایران را مستقل کرده است و اینکه رهبر ایران حقیقتا روحانی بانفوذ تمام شیعیان جهان محسوب می‌شود، اعلام کرد که آمریکا باید از الگوی سیاسی ایران درس بگیرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : سناتور سابق آمریکا, خامنه‌ای, رهبر مذهبی شیعیان, رهبر شیعیان جهان, ,
توسط : ولایتمداران |

دانشگاهیان اهل سنت: ما پاره ای از تن میهنیم خاک ما، مام ماست.
در هر جمعه باید نگران اظهار نظر های غیر مسئولانه مولوی عبدالحمید باشیم و از این درد بر خود بپیچیم که تریبون مقدس نماز جمعه زاهدان به دست کیست! چگونه به دست نا اهل و کم سوادی افتاده است که هر آنچه به ذهنش خطور می کند به زبان می آورد. چگونه تناقضات افکار ایشان را در مواجه با سوالات مردم و دانشجویان پاسخ دهیم؟



ادامه مطلب

برچسب ها : بی پرده, مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی, نماز جمعه زاهدان, ,
توسط : ولایتمداران |

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری:

اصلاح‌ طلبان‌ به‌ دنبال فساد زایی بودند/ مکتب ایرانی را قبول نداریم

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی کشور گفت: وقایع گذشته نشان می‌دهد که اصلاح‌طلب‌ها به‌دنبال فسادزایی بودند نه فسادزدایی.



ادامه مطلب

برچسب ها : اصلاح‌ طلبان‌, فساد زایی, جبهه پایداری, مکتب ایرانی, روانبخش, مصطفی کواکبیان, ,
توسط : ولایتمداران |

عاقبت پول گرفتن کروبی از جزایری
 
کرمی راد گفت: مهدی کروبی همانطور که از جزایری پول دریافت کرد از ضد انقلاب نیز کمک مالی گرفت
محمد کرمی راد در گفتگو با سایت مرصاد با اشاره به اظهارات مطرح شده محمود زمانی در مستند مثلث در خصوص دریافت کمک های مالی یکی از سران فتنه از عناصر ضد انقلاب اظهارداشت: این فرد که در این مستند از آن نام برده شد، در مناظرات ریاست جمهوری سال 88 اعلام کرده بود که اگر باز هم جزایری به من کمک مالی کند، قبول می کنم زیرا از امام (ره) مجوز دارم. اما این مسئله ای نبود که مردم در برابر آن بی تفاوت باشند.
 



ادامه مطلب

برچسب ها : عاقبت پول گرفتن کروبی, گرفتن کروبی از جزایری, اظهارات محمود زمانی, محمد کرمی راد, ,
توسط : ولایتمداران |

سرلشکر قاسم سلیمانی:، فرمانده سپاه قدس
اگر سوریه یک «همت» یا «خرازی‌ها» داشت وضعیتش این‌گونه نبود

فرمانده سپاه قدس گفت: اگر دولت و کشور سوریه یک «همت» یا «خرازی‌ها» از خودش داشت، وضعیتش این‌گونه نبود و هیچ‌یک از این اتفاقات در این کشور رخ نمی‌داد.



ادامه مطلب

برچسب ها : سرلشکر قاسم سلیمانی, فرمانده سپاه قدس, دولت و کشور سوریه, ,
توسط : ولایتمداران |

 

افزايش انتقادات به مبانی ائتلاف 2+1/ چرا نظرسنجي نمي تواند براي انتخاب كانديدا اطمينان بخش باشد؟

ائتلاف 2+1 با حضور محمد باقر قاليباف، غلامعلي حداد عادل و علي اكبر ولايتي كه از مدتها قبل اعلام موجوديت كرده است، اين روزها مورد نقد جريان راست سنتي نيز قرار گرفته است.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : افزايش انتقادات, مبانی ائتلاف 2+1, قاليباف, حداد عادل ولايتي, ,
توسط : ولایتمداران |

جوابیه‌ جمعی از جوانان پژوهشگر اقتصادی، بر بیانیه‌ 43 تن از مدرسان اقتصاد
بجای بازگشت به گذشته، باید الگوی اقتصادی انقلاب را بسازیم/ "عدالت اجتماعی" هنوز به محور سیاستگذاری‌های اقتصادی تبدیل نشده است
 
 روز یکشنبه ششم اسفندماه و سه روز مانده به مذاکرات هسته‌ای، چند تن از مدرسان و پژوهشگران اقتصاد، بیانیه‌ای تکراری و کلیشه‌ای درباب مسائل اقتصاد ایران منتشر نمودند.



ادامه مطلب

برچسب ها : جوابیه‌ جوانان پژوهشگر اقتصادی, بیانیه‌ مدرسان اقتصاد, الگوی اقتصادی انقلاب, عدالت اجتماعی, سیاستگذاری‌های اقتصادی, ,
توسط : ولایتمداران |

ادامه تلاش‌هاي ناكام براي خروج هاشمي از انزواي سياسي- اجتماعي/هاشمي 2013 كانديداي رياست مجلس خبرگان!؟

هاشمي رفسنجاني اين روزها سخت ترين شرايط سياسي خود را سپري مي كند، او كه روزگاري مخالفانش «دشمن پيغمبر» ناميده مي شدند، اين روزها حتي براي رياست مجلس خبرگان رهبري نيز كه مدتي بر كرسي آن تكيه زده بود حسرت مي خورد و اين موضوع به راحتي در محتواي رسانه هاي حامي وي خود را نشان مي دهد.



ادامه مطلب

برچسب ها : ادامه تلاش‌هاي ناكام, خروج هاشمي, انزواي سياسي- اجتماعي, كانديداي رياست مجلس خبرگان, ,
توسط : ولایتمداران |

بسته جامع ايران در مقابل پيشنهادات نخ نماي 1+5/آمريكا مانع اصلي موفقيت مذاكرات
 
حمداله عمادي حيدري: دور اول مذاكرات ايران و 5+1 در آلماتي قزاقستان در شرايطي ساعت 16 به وقت محلي پايان يافت كه قرار شد  چهارشنبه، دور دوم اين گفتگوها ادامه يابد.



ادامه مطلب

برچسب ها : بسته جامع ايران, پيشنهادات 1+5, موفقيت مذاكرات, حمداله عمادي حيدري, ,
توسط : ولایتمداران |

ادعاي تامل بر انگيز شهردار تهران: تكنوكرات بودن چيز بدي نيست
وقتي از "تكنوكرات ها" سخن مي گوييم،‌ مقصود چيست؟/ ارتجاع گفتماني به قبل از سوم تير با مدل مديريتي هاشمي و خاتمي
 

محمد باقر قاليباف در يكي از همايش هاي شهرداري تهران كه اخيرا در برج ميلاد برگزار شده، با تاكيد هميشگي خود بر تعابيري مانند "عقلانيت" و "اعتدال"،  "تكنوكرات" بودن خود را پذيرفته و اعلام كرده است: "ممکن است که بگویند قالیباف ، انسان تکنوکراتی است که باید بگوییم تکنوکرات بودن چیز بدی نیست و به معنای استفاده درست از ابزار خوب و مدرن است که برای پیاده سازی یک آرمان و یک عقل متصل به وحی الهی استفاده می شود."



ادامه مطلب

برچسب ها : ادعاي تامل بر انگيز, ادعاي شهردار تهران, تكنوكرات ها, ارتجاع گفتماني, سوم تير, مدل مديريتي هاشمي و خاتمي, محمد باقر قاليباف, ,
توسط : ولایتمداران |

تلاش معنادار اطرافیان هاشمی برای گره زدن مذاکره با امریکا و رفع مشکلات معیشتی مردم / مراد از تنش‌زادیی با قرائت هاشمی چیست!؟

در حالی که قریب به سه ماه تا برگزاری انتخابات ریاست جمهوری باقی است و در این میان رهبر معظم انقلاب در صحبتهای اخیر خود قاطعانه بر عدم مذاکره با امریکا سخن گفته اند، جریان نزدیک به هاشمی رفسنجانی قصد دارد تا با گره زدن مشکلات معیشتی مردم و موضوع رابطه با امریکا، ضمن منجی سازی از شخصیت های آزمون پس داده در آستانه انتخابات، "گفتمان سازش" در دیپلماسی را بار دیگر رونق بخشد.



ادامه مطلب

برچسب ها : تلاش اطرافیان هاشمی, مذاکره با امریکا, رفع مشکلات معیشتی مردم, محسن هاشمی رفسنجانی, ,
توسط : ولایتمداران |

نماز شب را چگونه می خوانند؟

وبلاگ نماز شب نوشت: در بین نوافع، نماز شب از فضیلت بیشتری برخوردار است و در قرآن درباره آن تأکید و سفارش بسیار شده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : نماز شب , شفع, وتر, ,
توسط : ولایتمداران |
افشاگری رابط کروبی با ضدانقلاب درباره مثلث سرویسهای اطلاعاتی غرب، ضد انقلاب و سران فتنه

 

مستند «مثلث» پیرامون مصاحبه با محمود زمانی که خود را بخش مهمی از پروژه‌های سیاسی- امنیتی و اطلاعاتی غرب و نقطه ثقل سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس می‌داند از رسانه ملي منتشر شد. در اين متن مستند، رابط كروبي با ضد انقلاب افشاگري هاي تكان دهنده اي را انجام داده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : افشاگری رابط کروبی, رابط کروبی با ضدانقلاب, ضد انقلاب و سران فتنه, مصاحبه با محمود زمانی, مستند مثلث, ,
توسط : ولایتمداران |
تسلط سپاه بر ذخائر استراتژیک دنیا/دشمن خط ارعاب و تهدید را کنار بگذارد

 

 فرمانده کل سپاه گفت: دشمنان ما برآوردها و الگوهای رفتاریشان را بر اساس واقعیت‌های موجود و قدرت جمهوری اسلامی ایران اصلاح کنند و خط ارعاب و تهدید را کنار بگذارند.



ادامه مطلب

برچسب ها : فرمانده کل سپاه, تسلط سپاه, ذخائر استراتژیک دنیا, ,
توسط : ولایتمداران |
گزارش وزارت اطلاعات از بزرگترین پایگاه شنود اطلاعاتی آمریکا

 

سایت وزارت اطلاعات در گزارشی به بررسی ساخت بزرگترین پایگاه شنود اطلاعات آمریکا در صحرای آفریقا پرداخته است
 
به گزارش سایت وزارت اطلاعات،آژانس امنیت ملی آمریکا در حال ساخت مرکزی مخفی را برای شنود همه ارتباطات الکترونیکی سراسری که بزرگ‏ترین مرکز از نوع خود است، در ایالت یوتا می‏باشد.این مرکز که هزینه ساخت آن 2 میلیارد دلار خواهد بود، برای ردیابی و ثبت ارتباطات الکترونیکی احداث می شود. گفته می‏شود این مرکز، پنهانی‏ترین و پیچیده‏ترین مرکز خواهد بود و حتی ارتباطات الکترونیکی که از اینترنت صورت می‏گیرد را دنبال خواهد کرد.


ادامه مطلب

برچسب ها : گزارش وزارت اطلاعات, بزرگترین پایگاه شنود, اطلاعات آمریکا, پایگاه شنود اطلاعاتی آمریکا, مرکز یوتا, ,
توسط : ولایتمداران |
دكتر لنكراني با حضور در غرفه رجانيوز در نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال انقلاب اسلامي
آيت‌الله خوشوقت كساني كه با تزوير خود را دوست انقلاب مي نماياندند به حضور نمي پذيرفت/ كانديداي جبهه پايداري بايد پرچمدار گفتمان انقلاب باشد/ سعيد جليلي نشان داد مي شود در عرصه ديپلماسي انقلابي بود

 

 دكتر كامران باقري لنكراني وزير بهداشت دولت نهم يكي از ميهمانان رجانيوز در نخستين نمايشگاه رسانه هاي ديجيتال انقلاب اسلامي بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : لنكراني, كانديداي جبهه پايداري, پرچمدار گفتمان انقلاب, آيت‌الله خوشوقت, ,
توسط : ولایتمداران |

نقطه پايان كجاست ؟! (يادداشت روزحسين شريعتمداري)

شايد تعجب آور باشد ولي واقعيت دارد كه اگر روند مذاكرات هسته اي كشورمان با گروه 1+5 به روال كنوني ادامه يابد و در چارچوب آن تغييري داده نشود، از هم اكنون مي توان حدس زد اجلاس روز سه شنبه 8 اسفند/26 فوريه- قزاقستان نيز كمترين نتيجه قابل قبولي در پي نخواهد داشت. چرا؟! در اين باره گفتني هايي هست.



ادامه مطلب

برچسب ها : نقطه پايان كجاست, يادداشت روز, حسين شريعتمداري, مذاكرات هسته اي, گروه 1+5, ,
توسط : ولایتمداران |
كارآمدي اقتصادي دردوره مديريت هاشمي رفسنجاني؛ مضحك‎ترين اظهار نظر سياسي روزهاي اخير/ آقاي هاشمي، ياد دولت شما با تورم 50 درصدي عجين شده است

رجانيوز: هاشمي رفسنجاني در آخرين ديدار انتخاباتي خود به يك تناقض "تاريخي" دچار شده است.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام كه اين روزها به اتكا رسانه هايي كه در اختيار دارد در تلاش است نقش پدري براي احزاب اصلاح طلب ايفا و طرح هاي انتخاباتي ارئه كند، روز گذشته با اعضاي شوراي مركزي حزب اعتدال و توسعه ديدار و گفتگو كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : مضحك ‎ترين اظهار نظر, اظهار نظر سياسي, روزهاي اخير, هاشمي رفسنجاني, تناقض تاريخي, تورم 50 درصدي, آخرين ديدار انتخاباتي, ,
توسط : ولایتمداران |

پيام تسليت رهبرانقلاب در پي درگذشت حضرت آيت‌الله خوشوقت
آيت‎الله خوشوقت؛ عالم ربانی، سالک الی‎الله و عارف‏بالله/فقدان اين معلم اخلاق و معرفت، براي مستفیدان محضرش ثلمه‎اي بزرگ است

در پی ارتحال آیت الله آقای حاج شیخ عزیز الله خوشوقت، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام تسلیتی، درگذشت آن عالم ربانی و سالک الی الله را مصیبتی اندوهبار برای آشنایانِ رتبه ی معنوی آن بزرگوار و ثلمه ئی بزرگ برای شاگردان و مستفیدان محضر پر فیض آن عارف بالله خواندند و این مصیبت را به خانواده مکرّم و فرزندان محترم و وابستگان و ارادتمندان ایشان تسلیت گفتند.



ادامه مطلب

برچسب ها : پيام تسليت رهبر انقلاب, درگذشت خوشوقت, ,
توسط : ولایتمداران |