منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 1761
بازدید دیروز : 850
بازدید هفته : 2642
بازدید ماه : 8079
بازدید کل : 85705
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

نگاهي به سوابق علمي و آموزشي وزراي پيشنهادي دولت يازدهم
کابینه یازدهم؛ كابينه‌اي خالی از چهره‎های دانشگاهی

با معرفي كابينه پيشنهادي دولت يازدهم به مجلس شوراي اسلامي، بحث و تبادل نظر پيرامون اعضاي اين كابينه بالا گرفته است كه سوابق دانشگاهي و علمي اين افراد يكي از محورهاي اين امر است.

 

 



ادامه مطلب

برچسب ها : سوابق علمي وزراي پيشنهادي, سوابق وزراي دولت روحانی, ,
توسط : ولایتمداران |

آیا «حلقه قتل‎های زنجیره‎ای»برای فعال کردن ظرفیت کارگری، روی وزیر شدن ربیعی حساب کرده‌ است؟/حجاریان: ایران می‏تواند دارای پایگاه گسترده کارگری حامل گفتمان اصلاحات بشود + سوابق ربیعی

شواهد حاکی از آن است که حلقه «قتل‎های زنجیره‎ای» برنامه ویژه ای برای استفاده از ظرفیت‎های اجتماعی قشر کارگری برای امتیازگیری سیاسی تدارک دیده اند، موضوعی که پس از معرفی «علی ربیعی» به عنوان وزیر کار، امروز با مصاحبه «سعید حجاریان» پیرامون لزوم استفاده از ظرفیت های کارگری وارد فاز جدیدی شده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : حلقه قتل‎های زنجیره‎ای, فعال کردن ظرفیت کارگری, وزیر شدن ربیعی, حجاریان, پایگاه گسترده کارگری, گفتمان اصلاحات, سوابق ربیعی, ,
توسط : ولایتمداران |

«محمد مرسی» که بود؟

محمد مرسی که از وی تحت عنوان اولین رئیس جمهوری «منتخب»، «اسلامگرا» و «غیرنظامی» در تاریخ مصر یاد می‌شود، یک‌سال پس از پیروزی در انتخابات ریاست جمهوری این کشور با کودتای نرم ارتش از قدرت برکنار شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : محمد مرسی که بود, زندگینامه محمد مرسی, ,
توسط : ولایتمداران |

اختصاصی صابرنیوز/ آیت الله حیدری:

خاطره ای خواندنی از حضور شهید شحاته رهبر شیعیان مصر در ایران/ ماجرای مکاشفه شهید شحاته با امام زمان (عج) و رهایش از زندان حسنی مبارک


ادامه مطلب

برچسب ها : خاطره حیدری از شحاته, شحاته رهبر شیعیان مصر, مکاشفه شحاته با امام, ,

توسط : ولایتمداران |

تلاش برای فهم پدیده ای به نام حاج حبیب‌الله معلمی
استعاره ی معلمی و استمرار اسلام انقلابی

مجتبي نامخواه: انقلاب اسلامی واجد حسی شور انگیز بود که از یک سو با خلق پدیده ای به نام «سرود»، تحولی فرمی اما ژرف در موسیقی پدید می آورد، از سوی دیگر تحولی عمیق را در فضای مداحی و موسیقایی مذهبی به وجود می آورد. معلمی استعاره ای در فضای این تحول دوم است.



ادامه مطلب

برچسب ها : فهم پدیده حبیب‌الله معلمی, مجتبي نامخواه, استعاره ی معلمی, استمرار اسلام انقلابی, ,
توسط : ولایتمداران |

 

صوت اختصاصي رجانیوز، از شهيد شيخ حسن شحاته
روياي صادقه‌اي كه استاد الازهر را شيعه كرد/ درد دل شیخ شهید مصری با امیرالمومنین علیه‌السلام

66 سال فرصت مناسبي است براي رسيدن به جايي كه شهيد شيخ حسن شحاته رسيد. كسي كه فراگيري قرآن را از هنگام بودن در رحم مادر آغاز كرده بود و ايراد خطبه نماز جمعه را پيش از پانزده سالگي. كسي كه سياه‌پوشيدن و عزاداري براي سيدالشهدا(عليه اسلام) را زماني آغاز كرده بود كه بيشتر مردم در روز عاشورا جشن مي‌گرفتند و حتي شيريني مخصوص اين روز را توزيع مي‌كردند. كسي كه اگرچه در ابتدا حنفي بود اما محبتش به اهل بيت باعث شد تا رواي صادقه‌اي از پيامبر اكرم(صلوات الله عليه) او را شيعه كند. و حالا بايد گفت كسي كه روز نيمه شعبان امسال توسط تكفيري‌ها به شهادت رسيد؛ شهيد شيخ حسن شحاته!

 



ادامه مطلب

برچسب ها : صوت شيخ حسن شحاته, درد دل شیخ مصری, روياي صادقه‌ي استاد الازهر, شهيد شيخ حسن شحاته, ,
توسط : ولایتمداران |

شهید نیمه شعبان مصر را بیشتر بشناسیم

"حسن شحاته" رهبر معنوی پیروان اهل بیت (ع) در مصر یکشنبه گذشته در حمله گروهی از طرفداران جریانهای افراطی و تکفیری به همراه 3 تن از یارانش به صورت بسیار فجیعی کشته شد.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : شهید نیمه شعبان مصر, حسن شحاته, رهبر شیعیان مصر, ,
توسط : ولایتمداران |

حبيب الله معلمي، شاعر حماسه‌ها درگذشت
در سوگ مردي كه «اي لشكر صاحب زمان» را سرود/ از تذكر امام(ره) به آهنگران درباره خواندن شعرهاي حماسي تا ستايش آقا از شعرهاي معلمي

امام گفته بود به فلاني بگوييد حماسي بخواند. دو بار هم گفته بود. آهنگران دو بار نوحه‌هايي خوانده بود كه بيش از حد بوي ماتم و غم داشت و از حماسه در آنها خبري نبود. همين هم شد كه اما اينطور به او پيغام بدهند. آهنگران هم كه پيغام امام را گرفت رفت سراغ «حبيب الله معلمي» و بعد از چند روز شعري را خواند كه معروف‌ترين نوحه او را رقم زد: «اي لشكر صاحب زمان آماده باش آماده باش...»



ادامه مطلب

برچسب ها : حبيب الله معلمي, شاعر حماسه‌ جنگ, اي لشكر صاحب زمان, ,
توسط : ولایتمداران |

نامه سر گشاده یک طلبه به آقای هاشمی

آیا تشبیه کروات به دُم خر آن هم در تریبون نماز جمعه، زبان مهربانی، تعامل و اعتدال بود؟/چندبار به منتقدینتان اجازه ی صحبت دادید؟
آنچه که حقیر را بر آن داشت تا این نامه را به محضرتان بنگارم، مطالعه ی پیام جنابعالی در قدردانی از ملّت ایران به خاطر خلق حماسه ی سیاسی بود. پیامی که هرچند به جا بود، امّا ...

 



ادامه مطلب

برچسب ها : نامه یک طلبه, نامه طلبه به هاشمی, تشبیه کروات به دُم خر, ,
توسط : ولایتمداران |

سخنان کمترمنتشرشده ازشهیدمطهری پیرامون شریعتی

شهید مطهری: به خدا قسم اگر روزی مصلحت اقتضا کند و اندیشه های دکتر شریعتی حلاجی شود...صدها مطلب بدست می آید که بر ضد اصول اسلام است
نظر به غرور بی حد و نهایتش (دکتر شریعتی) همان طور که خاصیت هر مغروری است، عقده ندانستن علوم اسلامی از فلسفه، کلام، فقه، عرفان و غیره دارد و با دو نمود روانی، عقده خود را آشکار می کند.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : سخنان مطهری پیرامون شریعتی, ضد اصول اسلام, ,
توسط : ولایتمداران |

زندگینامه 8 کاندیدای احراز صلاحیت شده
نامزدهای انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران که صلاحیت آنان مورد تایید شورای محترم نگهبان قرار گرفته است 1- سعید جلیلی 2- غلامعلی حداد عادل 3- محسن رضایی 4- حسن روحانی 5- محمدرضا عارف 6- محمد غرضی 7- محمدباقر قالیباف 8- علی اکبر ولایتی



ادامه مطلب

برچسب ها : زندگینامه کاندیدها, زندگینامه احراز صلاحیت شدها, ,
توسط : ولایتمداران |

سلسله گفتارهایي پيرامون هاشمي و دولت سازندگي-1
هاشمی رفسنجانی چگونه در جمهوری اسلامی، برجسته شد؟/ «مک فارلین» و «قطعنامه 598»؛ اوج تاثیرگذاری هاشمی

عملکرد اکبر هاشمی رفسنجانی در طول دوران مسئولیت‌های مختلف خود در کشور در طی 34 سال گذشته یکی از رویکردهای مورد علاقه مورخان تاریخ معاصر ایران است؛ چرا که هاشمی حضور پیوسته‌ای در عرصه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور داشته است و در بسیاری از نقاط حساس تاریخ انقلاب اسلامی هم حضور داشته است.



ادامه مطلب

برچسب ها : برجستگی هاشمی رفسنجانی, برجستگی در جمهوری, دولت سازندگي, مک فارلین, قطعنامه 598, تاثیرگذاری هاشمی, ,
توسط : ولایتمداران |

تقلاي هاشمي برای بازگشت به قدرت با ارتجاع به قبل از انقلاب کوک مي‎شود
امام خميني(ره): اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود
هاشمی 2013: با اسرائیل سر جنگ نداریم
 

بالاخره ساز حضور رفسنجانی۷۹ ساله در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم هم کوک شد و کنسرتی که از ماه‌ها پیش با نوازندگانی متفاوت از جناح‌ها و گروه‌های مختلف سیاسی داخل و خارج کشور شکل گرفته بود، نهایتا به بلیط فروشی رسید و شخص اکبر هاشمی رفسنجانی با بيان مواضعي كه حكايت از ارسال پيام به فراتر از داخل مرزهاي ايران دارد، اعلام کرد احتمال حضورش در انتخابات آتی، خیلی هم کمرنگ نیست.



ادامه مطلب

برچسب ها : تقلاي هاشمي, بازگشت به قدرت, ارتجاع هاشمي, ,
توسط : ولایتمداران |
نامه بسيج دانشگاه امام صادق عليه السلام به هاشمي رفسنجاني
بزرگترين انحرافات از دولت سازندگي شروع شد/ با مبناي سازندگي اين دولت بيشتر از دولت شما خدمت كرده است
 

 

برپايه خبري كه سايت شخصي هاشمي رفسنجاني منتشر كرده است وي بزرگترین انحراف را انحراف از توسعه و سازندگی کشور دانسته و با اشاره به شعارهای بی‌پشتوانه اقتصادی و نیز قرار دادن سرمایه‌های کشور و پول نفت در جیب مردم گفته است: « حمایت واقعی از اقتصاد و اشتغال کشور کمک به تولید ثروت و حمایت از سرمایه‌گذاری و صنعت و سایر بخش‌های اقتصادی است و ایجاد اشتغال و توسعه جز از طریق حمایت از تولید و فعالان اقتصادی امکان‌پذیر نخواهد بود.»



ادامه مطلب

برچسب ها : نامه بسيج, دانشگاه امام صادق, نامه بسيج به هاشمي, نامه بسيج به رفسنجاني, ,
توسط : ولایتمداران |
بازخوانی خاطرات ناطق‌نوری از روزهای بحرانی تشکیل دولت دوم موسوی
ماجرای حکم حکومتی حضرت امام برای نخست‌وزیری موسوی/ آقای خامنه‌ای گفتند که حجت برای من تمام شد
 

 

هفته گذشته رجانيوز در گزارشي با بررسي وي‍ژگي هاي مديرتي امام خميني(ره) در زمان دفاع مقدس پرداخت و از جمله در برداشتي از ماجراي انتخاب ميرحسين موسوي به نخست وزيري براي بار دوم نوشت:



ادامه مطلب

برچسب ها : خاطرات ناطق‌نوری, روزهای بحرانی, دولت دوم موسوی, ,
توسط : ولایتمداران |
بازخوانی نقش مهدی هاشمی در فتنه 88
روایت مخملباف از نقش فرزندان هاشمی در مواضع ضد انقلابی وی/ دفاع تمام قد هاشمی از مهدی: می خواهد بیاید من می گویم نیا!

 

مهدی هاشمی رفسنجانی، شاه کلید فتنه 88 بود؛ وی که تا پیش از برگزاری انتخابات دهم ریاست جمهوری، بارها نامش در رسانه ها مطرح شد و از تشدید فعالیت های وی و دیگر فرزندان هاشمی در ستاد انتخاباتی موسوی اخبار مختلفی منتشر شد، بعد از انتخابات فعالیت هایش بیشتر شدو تقریبا روزی نبود که نام وی بر سر زبان ها نباشد.



ادامه مطلب

برچسب ها : نقش مهدی هاشمی, فتنه 88, ,
توسط : ولایتمداران |
پاسخ مستند رجانیوز به شبهه پراکنی ها ‌درباره نامه 1/6
امام خمینی:ترسيدم كه با پخش اين نامه، خون مردم به جوش بيايد و بريزند و آقاي منتظري را بكشند

 

 

محمدامین فرج اللهی: اطرافیان و وابستگان آیت الله منتظری که از هواداران سیدمهدی هاشمی معدوم هستند بار دیگر با تشکیک در به صحت نامه ی 6/1 امام خمینی(ره) خطاب به آیت الله منتظری، نسبت های ناروایی را متوجه امام راحل نموده و به بهانه ی حمایت از آیت الله منتظری به عقده گشایی علیه امام امت پرداختند.



ادامه مطلب

برچسب ها : پاسخ رجانیوز, شبهه پراکنی, نامه 1/6 امام خمینی, منتظري, فرج اللهی, ,
توسط : ولایتمداران |
بررسی تفصیلی ماجرای آیت الله مصباح و دکتر شریعتی/1
شهید مطهری در اوج انقلاب چگونه از شريعتي انتقاد کرد/ اسلام‌شناسان بزرگ در آثار دکتر چه می‌دیدند؟

 

وحید خضاب: ماجرای این نوشته، خیلی خلاصه، به آنجا بر می گردد که چندی پیش یک سایت طرفدار جریان نفوذي، در نوشته ای مشمئزکننده و سراسر توهین راجع به علامه مصباح یزدی (حفظه الله) فحاشی های عجیب و غریبی کرده بود. بعد از شروع موج محکومیت ها از طرف دوستداران اسلام و انقلاب، آقای دکتر عبدالرضا داوری در جایی بحثی کرده بود و به نوعی اصل ایراد به حضرت علامه را وارد دانسته و تنها به لحن آن فحش نامه ایراد گرفته بود. در طرف دیگر هم کسی احساس تکلیف کرده و ضمن رجوع به سوابق نوشتاری آقای دکتر داوری در برخی نشریات از دوره اصلاحات به بعد، نشان داده بود ایشان که زمانی خود خنجر دهن دریدگان مثلا اصلاح طلب را درباره حضرت علامه تیز می کرده، بعد از مدتی در بحث با همان ها خود را طرفدار علامه نشان داده و حالا هم مجددا به حکم کل شیء یرجع الی اصله، به دوره تیز کردن خنجر فحاشان برگشته و معلوم نیست این سیکل معیوب را تا کی ادامه خواهد داد.



ادامه مطلب

برچسب ها : ماجرای مصباح و شریعتی, ,
توسط : ولایتمداران |
بررسی تفصیلی ماجرای آیت الله مصباح و دکتر شریعتی/2
هماهنگی عمقی و اصولی نظرات شهید بهشتی و آیت‌الله مصباح درباره اشتباهات فکری دکتر شریعتی

 

وحید خضاب: متن حاضر، در اصل یک نوشته ی بلند به هم پیوسته است ولی به دلیل طولانی بودن صلاح دیده شد در چند بخش ولی همزمان منتشر شود. بخش اول را می توانید در اینجا بخوانید. اینک بخش دوم:



ادامه مطلب

برچسب ها : ماجرای مصباح و شریعتی, ,
توسط : ولایتمداران |

گفتگو با رضا برجي

گوشه‌اي از جنايات بعثي ها در عراق و صربها در بوسني/ بلوفي كه برجي را از اعدام در افغانستان نجات داد
 

 

خواندن سرگذشت بعضي‌ها بيشتر از آنكه موجب شناخت ما از آن بنده خدا شود، به خودشناسي ما كمك مي‌كند؛ باعث مي‌شود كوچكي و حقارت خود را بدون رودربايستي درك كنيم. رضا برجي يكی از آنهاست. در 19 سالگي عكاسي از دفاع مقدس را آغاز كرد و بعد به روايت فتح پيوست. در همين روزها شيميايي شد و با اين حال روز به كشورهايي مانند افغانستان رفت و جنگ هاي آذربايجان و ارمنستان و به کشمير، چچن، بوسني، کوزوو، عراق، سومالي و لبنان و... را به تصوير كشيد. همه اينها موجب شد تا هم اكنون او بعنوان يك خبرنگار فعال جنگ در جهان مطرح باشد. چند وقت پيش دوباره بيماري شيميايي او عود كرد. وقتي براي گفتگو كنارش نشستيم، هنوز مي‌شد رد پاي اين بيماري قديمي را بر روي نفسهايش ديد. اين «باشگاه چانه زني» ذره اي از حرفهايي كه برجي براي زدن دارد را در خود جاي نداده است اما همين گوشه گوچك از خاطرات او به شدت خواندني و در مواردي شگفت آور است. اي كاش كسي پيدا شود و همه خاطرات و ناگفته‌هاي او را براي تاريخ ثبت كند



ادامه مطلب

برچسب ها : جنايات بعثي ها, عراق, جنايات صربها, بوسني, رضا برجي, خبرنگار فعال جنگ, ,
توسط : ولایتمداران |
چه مولفه هایی حسن رحیم پور را از دیگر متفکران جبهه فرهنگی انقلاب متمایز می کند

 

محمد صادق شهبازی: پخش خبر نافرجامی تنها ترور از میان متخصصین علوم انسانی و اسلامی کشور به وسیله ی برنامه ریزان ترور دانشمندان هسته ای کشور موج رسانه ای زودگذری را ایجاد کرد که با چند خبر کوتاه به زودی فرو نشست. اما بازخوانی ویژگی های خاصّی که منجر به تمرکز دشمن روی گزینه ی ترور یعنی حسن رحیم‌پور گشته بود، مسکوت ماند. این نوشته تلاشی است برای ارائه ی گزارشی از زمینه های پیدایش، زندگی و ویژگی های خاص پدیده ای به نام حسن رحیم‌پور در فضای حوزوی-دانشگاهی، فکری-معرفتی کشور، که گرته ی اولیه آن حاصل ارائه ای در همین مورد در حلقه مطالعاتی دانشکده ی علوم اجتماعی دانشگاه تهران در سال ۱۳۹۰ است.



ادامه مطلب

برچسب ها : حسن رحیم پور, متفکران جبهه فرهنگی, محمد صادق شهبازی, روشن فکری دینی انقلابی, ,
توسط : ولایتمداران |

ناگفته‌هایی از زندگی 9 ماهه صدام در «حفره عنکبوت»

به گزارش مشرق، فردی که ماه‌ها صدام را در حفره‌ای در مزرعه خود پنهان کرده بود، ناگفته‌هایی را درباره حضور 9 ماهه وی در حفره عنکبوت بازگو کرد.


ادامه مطلب

برچسب ها : زندگی صدام, حفره عنکبوت, ,
توسط : ولایتمداران |
خاطرات خواندنی سمیر قنطار از اسارتگاه اسرائیل در جنگ 33 روزه/قسمت‌آخر
به افسر اسرائیلی گفتم نیروهای حزب الله از بس بر شما مسلطند انگار دارند آتاری بازی می کنند!
 

 

آنچه ما تا کنون راجع به جنگ 33 روزه شنیده ایم و خوانده ایم، عموما مربوط بوده به عرصه سیاسی یا نظامی این نبرد. اما در آن روزهای بیم و امید، در درون اسارتگاه های اسرائیل چه می گذشته است؟ نیروهای فلسطینی و لبنانی و ... چگونه از ماجراها خبردار می شده اند؟ احساس آنها نسبت به این جنگ چه بوده؟ واکنش افسران اسرائیلی نسبت به اخبار جنگ به چه شکلی بوده؟ اینها از جمله مطالبی است که با خواندن فصل اول کتاب خاطرات سمیر قنطار می توانیم در جریانش قرار بگیریم و رجانیوز وعده تقدیم ترجمه آن را داده بود. در قسمت های قبل، چگونگی در جریان قرار گرفتن زندانیان از عملیات حزب الله و اولین موضع گیری های اسرائیلی ها و همچنین برخورد جناحی و ناراحت کننده برخی گروه های لبنانی با این قضیه و بدبینی زندانیان به نتایج جنگ و سپس مثبت شدن دید زندانیان به موازات رشد موفقیت های میدانی حزب الله را خواندیم. با هم قسمت پنجم و آخر این خاطرات را می خوانیم*:



ادامه مطلب

برچسب ها : خاطرات سمیر قنطار, اسارتگاه اسرائیل, جنگ 33 روزه, ,
توسط : ولایتمداران |

گفتگو با محمدحسن روزي طلب

دوست دارم با اميرمنصور آريا هم سلولي شوم!/ خاطرات روزي طلب از تاسيس رجانيوز و بيرون آمدن از روزنامه ايران

 

یکی از مشكلات سيستم قضايي ما طولاني بودن روند دادرسي پرونده هاست، اما هيچ بعيد نيست در اين يك مورد روند تجديد نظر و اعلام حكم نهايي به سرعت برق و باد طي شود. به همين دليل گفتيم تا فرصت هست با محمدحسن روزي طلب گفتگو كنيم چون بعيد نيست كه چند وقت بعد مجبور باشيم براي مصاحبه به اندازه چند تا كمپوت هزينه كنيم! وگرنه قبول داريم كه گفتگوي يك رسانه با يكي از اهالي خودش خيلي معمول نيست.



ادامه مطلب

برچسب ها : محمدحسن روزي طلب, خاطرات روزي طلب, تاسيس رجانيوز, مشكلات سيستم قضايي, ,
توسط : ولایتمداران |
نبوی،خوئینی‌ها،کروبی،موسوی و ... سران فتنه‌‌اند

 

مرحوم قدیریان در یکی از سخنرانی‌های خود گفته بود: ‌خوئینی‌ها مرتباً به ترکیه تردد می‌کند و با دوستانش در آنجا ارتباط دارد و پول‌ها به داخل می‌آید. سران اینها 5 نفرند؛ ‌نبوی، خوئینی‌ها، کروبی، موسوی و خاتمی.



ادامه مطلب

برچسب ها : نبوی, خوئینی‌ها, کروبی, موسوی, سران فتنه, مرحوم قدیریان, زوایای فتنه 88, ,
توسط : ولایتمداران |
گفتگو با استادمیرباقری از همراهان‌ استاد علی صفایی:
یکی از مهمترین نکات تربیتی ایشان همین بود که بصیرت برای فرد ایجاد می کرد و به جای فرد تصمیم نمی گرفت. زمینه ها را ایجاد می کرد و اگر موانعی بر سر راه بود با برخوردهای صحیح خودشان سعی درا برطرف کردن آن می نمود. لذا بعضی از برخوردهای تربیتی ایشان به ذائقه برخی تلخ می آمد. یکی از مهم ترین نکات ایشان در روش تربیتی یک طرح مبتنی بر طرحی روشن و مستند بود به شرع و یکی از ویژگی های تفکر ایشان این بود که تلاش داشت تا تفکرش تفکری اصیل باشد. یعنی منفعل از فرهنگ های دیگران حتی فرهنگ، فلسفه و عرفان نبوده و بر منابع دینی و وحیانی متکی باشد.


ادامه مطلب

برچسب ها : شیخ علی صفایی, استادمیرباقری, ,
توسط : ولایتمداران |
باشگاه چانه زني/ گفتگو با مازيار بيژني+ كاريكاتور
كشف آمريكا طنزترين اتفاق تاريخ است/ فكر نمي كردم بشود از كاريكاتور نان خورد
 

 

وقتي شروع كرد به كاريكاتور كشيدن عليه مفسدان و غارتگران بيت المال، مغضوب آنها شد. عليه زمين خواران چنان كاريكاتورهايي كشيد كه آنها مي خواستند بخورندش. وقتي زيرآب اصلاحات آمريكايي را مي‌زد، آنها هرچه از دهنشان در مي‌آمد به او گفتند. وقتي هم كه پا توي كفش افسانه هلوكاست كرد و يك مجموعه پر و پيمان عليه آن كشيد، دايره تشنه‌كامان خونش از مرزها هم رد شد! و البته همه اينها باعث نشد كه او پا پس بكشد؛ همانطور كه باعث شد تا مردم او را بعنوان يك هنرمند متعهد كه دغدغه مردم و مستضعفان را دارد بشناسند.



ادامه مطلب

برچسب ها : باشگاه چانه زني, مازيار بيژني, كاريكاتور, ,
توسط : ولایتمداران |
گفتگوی رجانیوز با سیدناصر حسینی‌پور، نویسنده کتاب
پایم را در عراق جا گذاشتم اما پای کربلا رفتن ندارم/ خیلی از شکنجه‌ها را در کتاب نیاورده‌ام

 

محمدرضا شهبازی:  وقتی وارد ساختمان شد همان مسافت کمی که پیاده راه رفته بود، درد کمرش را تشدید کرده بود و باعث شده بود تا نفس نفس بزند. پایی که در بغداد جا گذاشته بود طی کردن مسیر چند ده متری کوچه را برایش سخت می‌کرد. از آن چیزی که با خواندن شکنجه‌هایی که شده بود انتظار داشتیم جوانتر بود و از آن چیزی که در عکس‌ها دیده بودیم شکسته تر. والبته از آن چیزی که فکرش را بکنید گرم و صمیمی تر.



ادامه مطلب

برچسب ها : سیدناصر حسینی‌پور, محمدرضا شهبازی, پایی که جاماند, ,
توسط : ولایتمداران |
پيش به‌سوي مجلس آرمان‌گرا/16/ گفت‌وگو با حسين استادآقا
ناگفته‌هايي از تجمع سال76 عليه منتظري و تحصن سال78 در حمايت از علامه مصباح/ مي‌گفتند عدالت فقط به‌درد منبر مي‌خورد!

 

محمد مهدي تهراني: محمدحسین استادآقا که از اعضای فهرست انتخاباتی جبهه پایداری انقلاب اسلامی است، از فعالان عرصه دفاع از ولایت در دو دهه گذشته در قم بوده است. او که متولد تهران و بزرگ شده در این شهر است، در دوران جنگ از رزمندگان گردان‌های حبیب‌ابن‌مظاهر و میثم تمار بوده و پس از پایان جنگ، برای تحصیلات حوزوی به قم رفته است. استادآقا فعالیت های فرهنگی در سیستان و بلوچستان و پشتيباني مدرسه علميه شهرستان‌هاي زابل و ايرانشهر در ابتدای دهه‌ي 70 را از افتخارات خود می داند. او از سال 1387 تا چند ماه پیش، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قم بود و منشأ خدمات زيادي مانند برگزاری همایش های ملی مختلف درباره مهدویت و حضرت فاطمه معصومه(س) شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : حسين استادآقا, تجمع سال76, تجمع عليه منتظري, تحصن سال78, حمايت از علامه مصباح, فهرست انتخاباتی جبهه پایداری, ,
توسط : ولایتمداران |
در نشست خبري سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي
ليست 30نفره جبهه پايداري در تهران/ در مواردي مانند توجه به مستضعفين و عدالت‌محوري با جبهه متحد اختلاف‌نظر داريم

 

ليست 30 نفره جبهه پايداري انقلاب اسلامي در حوزه انتخابيه تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در نشست خبري امروز (سه‌شنبه) سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي اعلام شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : ليست جبهه پايداري, توجه به مستضعفين, عدالت‌محوري, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد