منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 511
بازدید دیروز : 850
بازدید هفته : 1392
بازدید ماه : 6829
بازدید کل : 84455
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

واکنش صریح حجت‌الاسلام سیدحمید روحانی به هاشمی:

خاطره‌‌سازی با هدف منزوی کردن خط امام(ره)/ موسسه تنظیم آثار امام از مسیر خود منحرف شده است/ 13 آبان بهترین نظرسنجی درباره آمریکاست

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت:‌ آمریکا به دنبال فرار از مخمصه‌ای است که گرفتار آن شده است و عده‌ای خواسته و برخی‌ها ناخواسته در تلاشند تا با طرح موضوعاتی از قبیل حذف شعار مرگ برآمریکا،این کشور را از مخمصه نجات دهند.



ادامه مطلب

برچسب ها : واکنش سیدحمید روحانی, واکنش به هاشمی, هدف خاطره‌‌سازی هاشمی, منزوی کردن خط امام, ,
توسط : ولایتمداران |

مژده می‌دهم تا ۱۰ سال دیگر وهابیت نابود می‌شود

شیوخ وهابی به بنده زنگ زدند که آیا شما واقعا گفته اید تا ده سال دیگر وهابیت در عربستان از بین خواهد رفت؟ بنده گفتم بله...



ادامه مطلب

برچسب ها : نابودی وهابیت, علامه علی کورانی, زندگینامه علامه علی کورانی, ,
توسط : ولایتمداران |

چند خاطره به مناسبت سالروز شهادت سومين شهيد محراب

روزي كه آيت‌الله صدوقي به درجه‌دار طاغوت گفت چخه!/ مردي خستگي ناپذير كه به جوانان ايمان داشت

محکم بود و استوار. هم مبارز بود و هم استاد. مطهری، جعفری و فاضل لکنرانی را پرورش داد و نشان داد که دیانت همان سیاست است و سیاست عین دیانت. همه او را به صلابتش و پر دل و جرات بودنش، می شناختند. يك بار مي گفت: «از طرف ساواك يك كسي پيش من آمد و گفت كه مامور مراقبت شما هستم، شما چه نقشه اي داريد؟!» و ما هم علنا نقشه خود را گفتيم و كارهايي را كه انجام داده بوديم و اطلاعيه ها و تلگرافات را همه نشان داديم و گفتيم در اين راه تا آخر هستيم. هر اقدامي كه قرار است از طرف ساواك نسبت به ما بشود، زودتر انجام بدهيد!»



ادامه مطلب

برچسب ها : خاطره سومين شهيد محراب, شهادت آيت‌الله صدوقي, زندگینامه آيت‌الله صدوقي, ,
توسط : ولایتمداران |

اختصاصی صابرنیوز/ آیت الله حیدری:

خاطره ای خواندنی از حضور شهید شحاته رهبر شیعیان مصر در ایران/ ماجرای مکاشفه شهید شحاته با امام زمان (عج) و رهایش از زندان حسنی مبارک


ادامه مطلب

برچسب ها : خاطره حیدری از شحاته, شحاته رهبر شیعیان مصر, مکاشفه شحاته با امام, ,

توسط : ولایتمداران |

تلاش برای فهم پدیده ای به نام حاج حبیب‌الله معلمی
استعاره ی معلمی و استمرار اسلام انقلابی

مجتبي نامخواه: انقلاب اسلامی واجد حسی شور انگیز بود که از یک سو با خلق پدیده ای به نام «سرود»، تحولی فرمی اما ژرف در موسیقی پدید می آورد، از سوی دیگر تحولی عمیق را در فضای مداحی و موسیقایی مذهبی به وجود می آورد. معلمی استعاره ای در فضای این تحول دوم است.



ادامه مطلب

برچسب ها : فهم پدیده حبیب‌الله معلمی, مجتبي نامخواه, استعاره ی معلمی, استمرار اسلام انقلابی, ,
توسط : ولایتمداران |

 

صوت اختصاصي رجانیوز، از شهيد شيخ حسن شحاته
روياي صادقه‌اي كه استاد الازهر را شيعه كرد/ درد دل شیخ شهید مصری با امیرالمومنین علیه‌السلام

66 سال فرصت مناسبي است براي رسيدن به جايي كه شهيد شيخ حسن شحاته رسيد. كسي كه فراگيري قرآن را از هنگام بودن در رحم مادر آغاز كرده بود و ايراد خطبه نماز جمعه را پيش از پانزده سالگي. كسي كه سياه‌پوشيدن و عزاداري براي سيدالشهدا(عليه اسلام) را زماني آغاز كرده بود كه بيشتر مردم در روز عاشورا جشن مي‌گرفتند و حتي شيريني مخصوص اين روز را توزيع مي‌كردند. كسي كه اگرچه در ابتدا حنفي بود اما محبتش به اهل بيت باعث شد تا رواي صادقه‌اي از پيامبر اكرم(صلوات الله عليه) او را شيعه كند. و حالا بايد گفت كسي كه روز نيمه شعبان امسال توسط تكفيري‌ها به شهادت رسيد؛ شهيد شيخ حسن شحاته!

 



ادامه مطلب

برچسب ها : صوت شيخ حسن شحاته, درد دل شیخ مصری, روياي صادقه‌ي استاد الازهر, شهيد شيخ حسن شحاته, ,
توسط : ولایتمداران |

شهید نیمه شعبان مصر را بیشتر بشناسیم

"حسن شحاته" رهبر معنوی پیروان اهل بیت (ع) در مصر یکشنبه گذشته در حمله گروهی از طرفداران جریانهای افراطی و تکفیری به همراه 3 تن از یارانش به صورت بسیار فجیعی کشته شد.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : شهید نیمه شعبان مصر, حسن شحاته, رهبر شیعیان مصر, ,
توسط : ولایتمداران |

حبيب الله معلمي، شاعر حماسه‌ها درگذشت
در سوگ مردي كه «اي لشكر صاحب زمان» را سرود/ از تذكر امام(ره) به آهنگران درباره خواندن شعرهاي حماسي تا ستايش آقا از شعرهاي معلمي

امام گفته بود به فلاني بگوييد حماسي بخواند. دو بار هم گفته بود. آهنگران دو بار نوحه‌هايي خوانده بود كه بيش از حد بوي ماتم و غم داشت و از حماسه در آنها خبري نبود. همين هم شد كه اما اينطور به او پيغام بدهند. آهنگران هم كه پيغام امام را گرفت رفت سراغ «حبيب الله معلمي» و بعد از چند روز شعري را خواند كه معروف‌ترين نوحه او را رقم زد: «اي لشكر صاحب زمان آماده باش آماده باش...»



ادامه مطلب

برچسب ها : حبيب الله معلمي, شاعر حماسه‌ جنگ, اي لشكر صاحب زمان, ,
توسط : ولایتمداران |

رئیس سابق دانشکاه علوم پزشکی اهواز:
دكتر لنكراني حرکت خوبی را در زمینه "تبدیل علم به ثروت" ایجاد کرد/ لنکرانی مرا به یاد شهید باقری انداخت

دکتر سلطان زاده رئیس سابق دانشکاه علوم پزشکی اهواز می گوید که با دیدن دکترلنکرانی در اولین جلسه به یاد شهیدحسن باقری افتادم. ایشان حرکت خوبی را در زمینه "تبدیل علم به ثروت" در دوره وزارتش ایجاد کرد. جزء پرکارترین وزرابودند. در کمتر از یک سال، سه بار ایشان به استان خوزستان سفر کردند و مطالبی که کاربران بی باک را به خواندن این مصاحبه که سایت جبهه پایداری استان خوزستان با این چهره برجسته علمی کشور انجام داده است، دعوت می کنیم.



ادامه مطلب

برچسب ها : دکتر سلطان زاده, دكتر لنكراني, حرکت خوب لنكراني, تبدیل علم به ثروت, ,
توسط : ولایتمداران |
مروری بر 13 سال مقابله با توطئه و فتنه‌گری
چگونه چاوز پنج سفیر آمریکا را مهار کرد؟

 

 *امیر تفرشی – رئیس‌جمهور کنونی ونزوئلا طی 13سال ریاست جمهوری خود با پنج سفیر آمریکا و چند سفیر موقت این کشور کار کرده است. تاریخ روابط چاوز با دیپلمات‌های واشنگتن، نمونه زنده سیاست مقابله با تحریک، توطئه و کودتا است.



ادامه مطلب

برچسب ها : مقابله با توطئه, فتنه‌گری, امیر تفرشی, چاوز, مهار سفیر آمریکا, ,
توسط : ولایتمداران |
کلیپ اختصاصی رجانیوز از صحبت های سید حسن نصرالله در دهه 60
وقتی سید حسن نصرالله در دهه شصت هم از ولایت فقیه دفاع می کرد و گاف های کروبی را جواب می داد!

 

عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. این ضرب المثل دقیقا بر ماجرای مخالفان ولایت فقیه و حضرت سید حسن نصرالله منطبق است. اخیرا، برخی از این افراد، به زعم خود برای آنکه شخصیت سید حسن نصرالله را زیر سؤال ببرند، یک فایل قدیمی ویدئویی از او را منتشر کرده اند که طی آن، سید حسن نصرالله از رابطه حزب الله با انقلاب اسلامی می گوید. طبق قرائن، این فایل به سال های 64 تا 67 مربوط است. در حالیکه منتشر کنندگان این ویدئو سعی داشته اند اینگونه جلوه دهند که سید حسن نصرالله به «ایران» ابراز وفاداری می کند، محتوای سخنان سید دقیقا برعکس آن است و سید حسن نصرالله ضمن تأکید بر وابستگی و پیوستگی به «انقلاب اسلامی» و «ولایت فقیه»، تأکید می کند حرفهای کسانی مانند آقای کروبی (نماینده وقت امام در حج) که می گویند حزب الله وابسته به «ایران» است مطلقا صحیح نیست. با هم این ویدئوی قدیمی و جذاب را می بینیم.



ادامه مطلب

برچسب ها : کلیپ, سید حسن نصرالل, دهه 60, گاف های کروبی, دفاع از ولایت فقیه, ,
توسط : ولایتمداران |
بررسی تفصیلی ماجرای آیت الله مصباح و دکتر شریعتی/1
شهید مطهری در اوج انقلاب چگونه از شريعتي انتقاد کرد/ اسلام‌شناسان بزرگ در آثار دکتر چه می‌دیدند؟

 

وحید خضاب: ماجرای این نوشته، خیلی خلاصه، به آنجا بر می گردد که چندی پیش یک سایت طرفدار جریان نفوذي، در نوشته ای مشمئزکننده و سراسر توهین راجع به علامه مصباح یزدی (حفظه الله) فحاشی های عجیب و غریبی کرده بود. بعد از شروع موج محکومیت ها از طرف دوستداران اسلام و انقلاب، آقای دکتر عبدالرضا داوری در جایی بحثی کرده بود و به نوعی اصل ایراد به حضرت علامه را وارد دانسته و تنها به لحن آن فحش نامه ایراد گرفته بود. در طرف دیگر هم کسی احساس تکلیف کرده و ضمن رجوع به سوابق نوشتاری آقای دکتر داوری در برخی نشریات از دوره اصلاحات به بعد، نشان داده بود ایشان که زمانی خود خنجر دهن دریدگان مثلا اصلاح طلب را درباره حضرت علامه تیز می کرده، بعد از مدتی در بحث با همان ها خود را طرفدار علامه نشان داده و حالا هم مجددا به حکم کل شیء یرجع الی اصله، به دوره تیز کردن خنجر فحاشان برگشته و معلوم نیست این سیکل معیوب را تا کی ادامه خواهد داد.



ادامه مطلب

برچسب ها : ماجرای مصباح و شریعتی, ,
توسط : ولایتمداران |
بررسی تفصیلی ماجرای آیت الله مصباح و دکتر شریعتی/2
هماهنگی عمقی و اصولی نظرات شهید بهشتی و آیت‌الله مصباح درباره اشتباهات فکری دکتر شریعتی

 

وحید خضاب: متن حاضر، در اصل یک نوشته ی بلند به هم پیوسته است ولی به دلیل طولانی بودن صلاح دیده شد در چند بخش ولی همزمان منتشر شود. بخش اول را می توانید در اینجا بخوانید. اینک بخش دوم:



ادامه مطلب

برچسب ها : ماجرای مصباح و شریعتی, ,
توسط : ولایتمداران |

گفتگو با رضا برجي

گوشه‌اي از جنايات بعثي ها در عراق و صربها در بوسني/ بلوفي كه برجي را از اعدام در افغانستان نجات داد
 

 

خواندن سرگذشت بعضي‌ها بيشتر از آنكه موجب شناخت ما از آن بنده خدا شود، به خودشناسي ما كمك مي‌كند؛ باعث مي‌شود كوچكي و حقارت خود را بدون رودربايستي درك كنيم. رضا برجي يكی از آنهاست. در 19 سالگي عكاسي از دفاع مقدس را آغاز كرد و بعد به روايت فتح پيوست. در همين روزها شيميايي شد و با اين حال روز به كشورهايي مانند افغانستان رفت و جنگ هاي آذربايجان و ارمنستان و به کشمير، چچن، بوسني، کوزوو، عراق، سومالي و لبنان و... را به تصوير كشيد. همه اينها موجب شد تا هم اكنون او بعنوان يك خبرنگار فعال جنگ در جهان مطرح باشد. چند وقت پيش دوباره بيماري شيميايي او عود كرد. وقتي براي گفتگو كنارش نشستيم، هنوز مي‌شد رد پاي اين بيماري قديمي را بر روي نفسهايش ديد. اين «باشگاه چانه زني» ذره اي از حرفهايي كه برجي براي زدن دارد را در خود جاي نداده است اما همين گوشه گوچك از خاطرات او به شدت خواندني و در مواردي شگفت آور است. اي كاش كسي پيدا شود و همه خاطرات و ناگفته‌هاي او را براي تاريخ ثبت كند



ادامه مطلب

برچسب ها : جنايات بعثي ها, عراق, جنايات صربها, بوسني, رضا برجي, خبرنگار فعال جنگ, ,
توسط : ولایتمداران |
چه مولفه هایی حسن رحیم پور را از دیگر متفکران جبهه فرهنگی انقلاب متمایز می کند

 

محمد صادق شهبازی: پخش خبر نافرجامی تنها ترور از میان متخصصین علوم انسانی و اسلامی کشور به وسیله ی برنامه ریزان ترور دانشمندان هسته ای کشور موج رسانه ای زودگذری را ایجاد کرد که با چند خبر کوتاه به زودی فرو نشست. اما بازخوانی ویژگی های خاصّی که منجر به تمرکز دشمن روی گزینه ی ترور یعنی حسن رحیم‌پور گشته بود، مسکوت ماند. این نوشته تلاشی است برای ارائه ی گزارشی از زمینه های پیدایش، زندگی و ویژگی های خاص پدیده ای به نام حسن رحیم‌پور در فضای حوزوی-دانشگاهی، فکری-معرفتی کشور، که گرته ی اولیه آن حاصل ارائه ای در همین مورد در حلقه مطالعاتی دانشکده ی علوم اجتماعی دانشگاه تهران در سال ۱۳۹۰ است.



ادامه مطلب

برچسب ها : حسن رحیم پور, متفکران جبهه فرهنگی, محمد صادق شهبازی, روشن فکری دینی انقلابی, ,
توسط : ولایتمداران |
خاطرات خواندنی سمیر قنطار از اسارتگاه اسرائیل در جنگ 33 روزه/قسمت‌آخر
به افسر اسرائیلی گفتم نیروهای حزب الله از بس بر شما مسلطند انگار دارند آتاری بازی می کنند!
 

 

آنچه ما تا کنون راجع به جنگ 33 روزه شنیده ایم و خوانده ایم، عموما مربوط بوده به عرصه سیاسی یا نظامی این نبرد. اما در آن روزهای بیم و امید، در درون اسارتگاه های اسرائیل چه می گذشته است؟ نیروهای فلسطینی و لبنانی و ... چگونه از ماجراها خبردار می شده اند؟ احساس آنها نسبت به این جنگ چه بوده؟ واکنش افسران اسرائیلی نسبت به اخبار جنگ به چه شکلی بوده؟ اینها از جمله مطالبی است که با خواندن فصل اول کتاب خاطرات سمیر قنطار می توانیم در جریانش قرار بگیریم و رجانیوز وعده تقدیم ترجمه آن را داده بود. در قسمت های قبل، چگونگی در جریان قرار گرفتن زندانیان از عملیات حزب الله و اولین موضع گیری های اسرائیلی ها و همچنین برخورد جناحی و ناراحت کننده برخی گروه های لبنانی با این قضیه و بدبینی زندانیان به نتایج جنگ و سپس مثبت شدن دید زندانیان به موازات رشد موفقیت های میدانی حزب الله را خواندیم. با هم قسمت پنجم و آخر این خاطرات را می خوانیم*:



ادامه مطلب

برچسب ها : خاطرات سمیر قنطار, اسارتگاه اسرائیل, جنگ 33 روزه, ,
توسط : ولایتمداران |

آشنایی با زندگی پدر و مادر رهبر انقلاب

 
آیت الله سید جواد خامنه ای را نمی توان مرد سیاست و مبارزه به مفهومی که امروز تصور می شود نامید. وی پا به این عرصه نگذاشت و ادعای آن را هم بر زبان نراند. ایشان امام خمینی را از نزدیک دیده و با ایشان آشنا شده بود.؛ بلکه می توان گفت او با حاج آقا روح الله رفاقت داشت.


ادامه مطلب

برچسب ها : پدر و مادر رهبر انقلاب, سید جواد خامنه ای, شرح اسم, ,
توسط : ولایتمداران |
خاطرات خواندنی سمیر قنطار از داخل اسارتگاه اسرائیل در جنگ 33 روزه/4
با زدن ناوچه اسرائیل، جو زندان از بدبینی به خوش بینی رفت/ نزدیک بود با گشتن سلولم، تلفن را پیدا کنند
 

 

آنچه ما تا کنون راجع به جنگ 33 روزه شنیده ایم و خوانده ایم، عموما مربوط بوده به عرصه سیاسی یا نظامی این نبرد. اما در آن روزهای بیم و امید، در درون اسارتگاه های اسرائیل چه می گذشته است؟ نیروهای فلسطینی و لبنانی و ... چگونه از ماجراها خبردار می شده اند؟ احساس آنها نسبت به این جنگ چه بوده؟ واکنش افسران اسرائیلی نسبت به اخبار جنگ به چه شکلی بوده؟ اینها از جمله مطالبی است که با خواندن فصل اول کتاب خاطرات سمیر قنطار می توانیم در جریانش قرار بگیریم و رجانیوز وعده تقدیم ترجمه آن را داده بود. در قسمت های قبل، چگونگی در جریان قرار گرفتن زندانیان از عملیات حزب الله و اولین موضع گیری های اسرائیلی ها و همچنین برخورد جناحی و ناراحت کننده برخی گروه های لبنانی با این قضیه و بدبینی زندانیان به نتایج جنگ را خواندیم. با هم قسمت چهارم این خاطرات را می خوانیم



ادامه مطلب

برچسب ها : خاطرات سمیر قنطار, اسارتگاه اسرائیل, جنگ 33 روزه, ,
توسط : ولایتمداران |

پاسخ جدید کوثری به هاشمی رفسنجانی+سند

محمد کوثری با ارائه سندی مطالب منتشر شده توسط دفتر آیت‌الله هاشمی رفسنجانی را رد کرد
فارس: آیت‌الله علی اکبر هاشمی رفسنجانی در بخشی از کتاب خاطرات خود (سال 68) آورده است "با وساطت من در این سال محمد اسماعیل کوثری که در حبس به سر می‌برد، آزاد شد و من عامل آزادی وی بودم."


ادامه مطلب

برچسب ها : پاسخ جدید کوثری, پاسخ کوثری به هاشمی, رفسنجانی, سند, ,
توسط : ولایتمداران |
خاطرات خواندنی سمیر قنطار از داخل اسارتگاه اسرائیل در جنگ 33 روزه/1
موقع اسارت شالیت، حسودی‎ام شد که چرا حزب‌الله اسیر نمی‌گیرد/رسانه‌های اسرائیل در ابتدا فقط می‌گفتند: ظاهرا حزب الله می‌خواهد دست به کاری بزند!

 

آنچه ما تا کنون راجع به جنگ 33 روزه شنیده ایم و خوانده ایم، عموما مربوط بوده به عرصه سیاسی یا نظامی این نبرد. اما در آن روزهای بیم و امید، در درون اسارتگاه های اسرائیل چه می گذشته است؟ نیروهای فلسطینی و لبنانی و ... چگونه از ماجراها خبردار می شده اند؟ احساس آنها نسبت به این جنگ چه بوده؟ واکنش افسران اسرائیلی نسبت به اخبار جنگ به چه شکلی بوده؟ اینها از جمله مطالبی است که با خواندن فصل اول کتاب خاطرات سمیر قنطار می توانیم در جریانش قرار بگیریم و رجانیوز وعده تقدیم ترجمه آن را داده بود. آنچه در پی می آید قسمت اول این ترجمه است*:



ادامه مطلب

برچسب ها : خاطرات خواندنی, سمیر قنطار, اسارتگاه اسرائیل, جنگ 33 روزه, ,
توسط : ولایتمداران |
خاطرات خواندنی سمیر قنطار از داخل اسارتگاه اسرائیل در جنگ 33 روزه/3
گروه 14 مارس می‌گفت حزب‌الله اسیر گرفته تا فشار از روی ایران کم شود!/جوانهای زندانی فکر می‌کردند اسرائیل حزب‌الله را نابود خواهد کرد

 

آنچه ما تا کنون راجع به جنگ 33 روزه شنیده ایم و خوانده ایم، عموما مربوط بوده به عرصه سیاسی یا نظامی این نبرد. اما در آن روزهای بیم و امید، در درون اسارتگاه های اسرائیل چه می گذشته است؟ نیروهای فلسطینی و لبنانی و ... چگونه از ماجراها خبردار می شده اند؟ احساس آنها نسبت به این جنگ چه بوده؟ واکنش افسران اسرائیلی نسبت به اخبار جنگ به چه شکلی بوده؟ اینها از جمله مطالبی است که با خواندن فصل اول کتاب خاطرات سمیر قنطار می توانیم در جریانش قرار بگیریم و رجانیوز وعده تقدیم ترجمه آن را داده بود. در قسمت های اول و دوم، چگونگی در جریان قرار گرفتن زندانیان از عملیات حزب الله و اولین موضع گیری های اسرائیلی ها را خواندیم. با هم قسمت سوم این خاطرات را می خوانیم*:



ادامه مطلب

برچسب ها : سمیر فرنجیه, جیزیل خوری, بسام قنطار, سمیر قنطار, ولید جنبلاط, خاطرات سمیر قنطار, جنگ 33 روزه, ,
توسط : ولایتمداران |
به مناسبت سالروز شهادت شهید عارف حسین حسینی؛ سیدالشهدای پاکستان
روایتی‌ازغروب آفتاب‌پاراچنار/امام‌ (ره):شهادت این‌سید دور از انتظارنبود

 

محمدجواد شادانلو: تاریخ شیعیان پاکستان هنوز فریادهای سید عارف الحسینی در برابر حاکمان جور آن سرزمین را در یاد دارد کسی که حیات پر بارش در جامعه مسلمان پاکستان، مشعل فروزان هدایت گردید و شهادت او سبب استحکام باورهای دینی و افشای چهره دشمنان اسلام شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : شهید عارف حسین حسینی, سیدالشهدای پاکستان, محمدجواد شادانلو, ,
توسط : ولایتمداران |
به مناسبت سالگرد پیروزی مقاومت در جنگ با اسرائیل
خاطرات جذاب«سمیرقنطار» ازجنگ ۳۳روزه را ازفردا در رجانیوز بخوانید
 

 

سمیر قنطار، مبارز نام آشنای لبنانی است. کمتر کسی است که نام او را نشنیده باشد یا راجع به اقدامات دلاورانه او چیزی نخوانده باشد. او را «محور اسرای لبنانی» و «قدیمی ترین اسیر دربند اسرائیل» می خواندند. او که در عنفوان جوانی در عملیاتی در داخل فلسطین اشغالی به دست اسرائیلی ها اسیر شده بود در دادگاهی در آن رژیم به 582 سال و 6 ماه زندان محکوم شد! جالب است که خودش می گوید به آنها گفتم اگر فکر می کنید اسرائیل تا 582 سال دیگر وجود خواهد داشت که مرا در زندان نگه دارد اشتباه می کنید!



ادامه مطلب

برچسب ها : خاطرات سمیر قنطار, جنگ ۳۳روزه, پیروزی مقاومت, ,
توسط : ولایتمداران |
گفتگوی خواندنی باحجت‌الاسلام‎صدیقی درباره‎حالات آیت‎الله بهاءالدینی و بهجت
آیت‌الله بهاءالدینی فرمود: کسی که ما به او دلخوش هستیم آسید علی‌آقاست/ آیت‎الله بهجت گفتند: شما بهتر از ایشان سراغ دارید!؟ من‌که ندارم!
 

 

 فرارسیدن پانزدهمین سالگرد رحلت عارف پارسا، حضرت آیت الله سیدرضا بهاءالدینی، بهانه‌ای شد تا حجت الاسلام والمسلمین صدیقی، خطیب محبوب جمع‌های مذهبی و امام جمعه موقت تهران که توفیق درک شاگردی این بزرگوار را داشته است، در گفتگویی خواندنی، صحبتهایی شنیدنی و نکاتی جالب درخصوص ایشان، آیت الله بهجت، امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب مطرح کرده و دریچه‌های جدیدی را در شناخت این بزرگواران به روی مخاطب بگشاید.



ادامه مطلب

برچسب ها : حجت‌الاسلام, ‎صدیقی, ‎حالات بهاءالدینی و بهجت, امام خمینی, رهبر معظم انقلاب, خامنه ای, ,
توسط : ولایتمداران |
واکنشی اخلاقی از حسینیان به موج اهانت‎ها و تخریب‌ها
از دوستان سابق احساس ظلم مي‌كنم ظلمي كه هنوز ادامه دارد
 

 

به دنبال انتشار مجموعه‌ای پر حجم از تخریب‌ها و توهین‌های سازماندهی شده علیه روح الله حسینیان در هفته‌های اخیر، این نماینده شجاع و انقلابی مجلس در واکنشی اخلاقی به این حجم گسترده تخریب، با ارسال رنج‌نامه‌ای برای رجانیوز، به بخشی از شبهات وتهمت‌های وارد شده در رسانه‌ها و شب‌نامه‌های گروه‌های مختلف سیاسی علیه خود پاسخ داد.

در ادامه متن کامل یادداشت رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی را می‌خوانید: 


ادامه مطلب

برچسب ها : واکنشی حسینیان, اهانت‎ها و تخریب‌ها, رنج‌نامه‌, ,
توسط : ولایتمداران |
گفتگوی رجانیوز با سیدناصر حسینی‌پور، نویسنده کتاب
پایم را در عراق جا گذاشتم اما پای کربلا رفتن ندارم/ خیلی از شکنجه‌ها را در کتاب نیاورده‌ام

 

محمدرضا شهبازی:  وقتی وارد ساختمان شد همان مسافت کمی که پیاده راه رفته بود، درد کمرش را تشدید کرده بود و باعث شده بود تا نفس نفس بزند. پایی که در بغداد جا گذاشته بود طی کردن مسیر چند ده متری کوچه را برایش سخت می‌کرد. از آن چیزی که با خواندن شکنجه‌هایی که شده بود انتظار داشتیم جوانتر بود و از آن چیزی که در عکس‌ها دیده بودیم شکسته تر. والبته از آن چیزی که فکرش را بکنید گرم و صمیمی تر.



ادامه مطلب

برچسب ها : سیدناصر حسینی‌پور, محمدرضا شهبازی, پایی که جاماند, ,
توسط : ولایتمداران |
در نشست خبري سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي
ليست 30نفره جبهه پايداري در تهران/ در مواردي مانند توجه به مستضعفين و عدالت‌محوري با جبهه متحد اختلاف‌نظر داريم

 

ليست 30 نفره جبهه پايداري انقلاب اسلامي در حوزه انتخابيه تهران، ري، شميرانات و اسلامشهر در نشست خبري امروز (سه‌شنبه) سخنگوي جبهه پايداري انقلاب اسلامي اعلام شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : ليست جبهه پايداري, توجه به مستضعفين, عدالت‌محوري, ,
توسط : ولایتمداران |

گفت‌وگو با دكتر سليماني پدر صنعت ماهواره ايران

اعزام افراد خاص به انگليس در دهه 70 با هدف كادرسازي براي فتنه/ خاطراتي از انقلاب مخابراتي در دولت نهم
 

 

دكتر محمد سليماني از چهره‌هاي خوشنامي است كه از وزيران دولت نهم بود. استاد تمام رشته برق دانشگاه علم و صنعت را پدر دانش ماهواره اي در ايران مي دانند. او از سال 76 در يك اتاق 12 متري اين فن‌اوري را دنبال كرد و جالب اين جاست كه در دهه فجر سال 1387 خود او به عنوان وزير ارتباطات، مجري پروژه‌ي پرتاب ماهواره‌بر اميد و ماهواره سفير بود. سليماني همچنين تحليل دقيقي از رفتار جريان فتنه در دانشگاه‌ها دارد. گفت‌وگوي خواندني رجانيوز با دكتر سليماني را در ادامه مي خوانيد:



ادامه مطلب

برچسب ها : اعزام افراد خاص, اعزام به انگليس, كادرسازي براي فتنه, دكتر سليماني, پدر صنعت ماهواره ايران, انقلاب مخابراتي, ,
توسط : ولایتمداران |
شخصیت شهید نواب صفوی از زبان رهبر معظم انقلاب 
  پایگاه اطلاع‌رسانی حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، در آستانه‌ی بیست و هفتم دی‌ماه سالروز شهادت شهید سیدمجتبی نواب صفوی، بیانات معظم‌له را كه در گفتگویی درباره شخصیت این شهید بزرگوار در تاریخ بیست و دوم دی‌ماه سال 1363 ایراد شده است، بازنشر می‌كند.

 سوال: چنانچه حضرتعالى مستحضريد اولين مبارزه‌ى مرحوم نواب صفوى پيش از آنكه جنبه‌ى سياسى، نظامى داشته باشد جنبه‌ى فرهنگى داشت، به اين معنى كه ايشان اولين مبارزه را با افكار كسروى شروع كرد، حالا از نظر حضرتعالى تأثير اين حركت در جامعه‌ى آن روز مخصوصاً در ميان روشنفكران و علماء چگونه بود؟


ادامه مطلب

برچسب ها : شخصیت شهید نواب صفوی, رهبر معظم انقلاب, خامنه ای, مبارزه‌ى نواب صفوى, مبارزه با افكار كسروى, روشنفكران و علماء, حركت ضد دينى, افكار ضد مذهبى, ,
توسط : ولایتمداران |

سید مجتبی میرلوحی معروف به نواب صفوی در سال ۱۳۰۳در محلهٔ خانی‌آباد نو و در خانواده‌ای روحاني به دنیا آمد. پس از درگذشت پدرش سیدجواد میرلوحی، زیر نظر عمویش بزرگ شد. سید مجتبی در ۷ سالگی وارد دبستان حکیم نظامی شد. سپس در مدرسه صنعتی آلمانی‌ها در رشتهٔ مکانیک ادامهٔ تحصیل داد.آنجا را رها کرده و برای کار به آبادان رفت و در شرکت نفت به سوهانکاری مشغول شد. پس از آن به نجف رفته به فراگیری دروس دینی مشغول شد.او برای امرار معاش به ساخت و فروش عطر روی آورد. او در آنجا تحصیلات دینی خود را ادامه داد و با عبدالحسین امینی که مشغول نوشتن و جمع آوری الغدیر بود آشنا شد. وی فقه و اصول و تفسیر را از استادانی چون عبدالحسین امینی، حاج آقا حسین قمی و آقا شیخ محمد تهرانی آموخت.



ادامه مطلب

برچسب ها : تصاویر, شهید نواب صفوی, زندگینامه, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 صفحه بعد