منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 4746
بازدید دیروز : 48
بازدید هفته : 4863
بازدید ماه : 4859
بازدید کل : 107118
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
گرفتاری بی‌سابقه اسرائیل در میان انتخاب گزینه تقویت اقتصادی یا نظامی
موج جديد اعتراض‌ها در سرزمين‌هاي اشغالي دوباره آغاز مي‌شود؟

 

مهدي جهانتيغي: چندی قبل اعتراض‌ها به افزايش هزينه‌هاي زندگي، گروه های مختلف در رژيم صهيونيستي را به صحنه تظاهرات بی سابقه ضد حکومتی عليه سياست‌هاي اقتصادي نتانياهو نخست وزير رژيم اسرائيل کشاند. این اعتراض‌ها از سوي اقشار متنوعي از جمله کارگری، اساتید دانشگاه، معلمان، دانشجویان و گروه‌هاي جوان ترتيب داده شده بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : گرفتاری بی‌سابقه اسرائیل, انتخاب گزینه, تقویت اقتصادی یا نظامی, موج جديد, اعتراض‌ها در سرزمين‌هاي اشغالي, مهدي جهانتيغي, ,
توسط : ولایتمداران |
قيمت بالاي ارز، بخشنامه بانك مركزي و بند 5 كه نقض غرض است
 

 

افزايش قيمت ارز در بازار غير رسمي كه قيمت آن را تا روز گذشته به رقم بي‌سابقه 1445 تومان رسيد، خود به خود نگراني‌هايي را در بخش واردات و توليد براي تأمين ارز از مبادي رسمي ايجاد مي‌كند.



ادامه مطلب

برچسب ها : قيمت بالاي ارز, بخشنامه بانك مركزي, بند 5, نقض غرض, ,
توسط : ولایتمداران |
پيش به‌سوي مجلس آرمانگرا /4/ آيت‌الله صفايي بوشهري در گفت‌وگو با رجانيوز:
اگر دو يا چند گروه اصول‌گرا ليست دادند، چه بايد كرد/ جامعه نبوی را خواص، دچار فتنه سیاسی و معرفتی و انحراف کردند
 

 

دو ماه و نيم بيشتر تا زمان انتخابات مجلس شوراي اسلامي باقي نمانده است اما علي‌رغم بحث‌هاي زيادي كه در مورد آمدن و نيامدن گروه‌ها و ليست‌هاي انتخاباتي مطرح است، كمتر به ويژگي‌هاي يك مجلس آرمانگرا و نماينده‌ي در تراز اين مجلس پرداخته مي‌شود.

 

اين در حالي است كه در صورت شكل‌گيري يك مجلس كارآمد با نگاه‌هاي اصولي و تخصصي، ماجراهايي مانند وقف دانشگاه آزاد يا تصويب حقوق مادام العمر كه آبروي نظام را در معرض آسيب قرار مي‌دهد، تكرار نخواهد شد.

 

در آستانه انتخابات مجلس نهم در گفتگو با آیت الله صفایی بوشهری، شاخص‌های نماینده آرمان‌گرا مورد تحلیل و بررسی قرار دادیم. در این گفت‌وگو همچنین با توجه به شرایط فعلی کشور و هشدارهای دلسوزان نسبت به خطر انحراف از اهداف عالی انقلاب اسلامی، به واکاوی زمینه‌های انحراف در امت رسول الله صلی الله علیه و آله تا آنجا که منجر به شهادت حضرت سیدالشهدا علیه السلام شد، پرداخت و با استفاده تاریخی از آن دوران، راهکارهای مبارزه با انحراف در زمان حاضر مورد اشاره قرار گرفت.



ادامه مطلب

برچسب ها : مجلس آرمانگرا, آيت‌الله صفايي بوشهري, فتنه سیاسی و معرفتی و انحراف, جامعه نبوی, انتخابات مجلس نهم, ,
توسط : ولایتمداران |
كد آوردن حلقه وصل فتنه با سرويس‌هاي غرب از نمازجمعه هاشمي

 

حلقه دونفره‌اي كه از سال گذشته به‌دنبال حصر موسوي و كروبي با عنوان "شوراي هماهنگي راه سبز" اعلام موجوديت كرده، با انتشار يك متن در سايت‌هاي ضد انقلاب براي توجيه تحريم انتخابات از اظهارات هاشمي رفسنجاني در آخرين نمازجمعه او در سال 88 نيز كُد آورد.



ادامه مطلب

برچسب ها : كد آوردن حلقه وصل فتنه, سرويس‌هاي غرب, نمازجمعه هاشمي, شوراي هماهنگي راه سبز, ,
توسط : ولایتمداران |
ادعاي خنده‌دار و بي‌ادبانه پورنجاتي درباره فيلمي كه نوري‌زاد را افشا كرد
 

 

احمد پورنجاتي از نمایندگان عضو فراكسيون مشاركت در مجلس ششم كه از فعالين تحصن مجلس ششم نيز بود، با انتشار نامه‌اي به دختران محمد نوري‎زاد، فیلم پخش شده از او در اینترنت را فتوشاپی خواند.

به گزارش رجانيوز، پورنجاتي در اين نامه كوتاه اما سراسر توهين تعابير بي‌ادبانه متعددي را از جمله "عو عو كردن سگان"، "هاپ هاپ"، "لجن‌خواری"، "حرامزاده‌گی"، "رذالتی"، "سیاهچاله‌های دروغ و فریب و پلشتی و سنگواره زالوهای مندرس"، "دلپیچه ترحم انگیز در كالبد زهراگین خرچنگ‌های سمی"، " سالوس"، " دیوانه"، "زن‌باره"، "جادوگر"، "خوكان نجاست خوار"، "شكمبه عفن" و‌ "دزدان عقل و دل و دین" به‌كار برده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : ادعاي خنده‌دار و بي‌ادبانه پورنجاتي, فيلم افشای نوري‌زاد, نامه احمد پورنجاتي, دختران محمد نوري‎زاد, ,
توسط : ولایتمداران |
گزارش رجانیوز از ویژگی‎های منحصر به فرد پرنده جاسوسی امریکا/2
توانمندی‌های افسانه‌ای پهپاد RQ-170 در جمع‌آوری اطلاعات

 

شکار پهپاد RQ-170 توسط نیروهای پدافندی ایران، بمبی بود که هفته گذشته در رسانه‌های خبری جهان منفجر شد تا برای چندین روز خبر شکار این «پرنده هدایت پذیر از دور (پهپاد)» و آنکه این پرنده فوق مدرن و پر رمز و راز امریکایی با چه شیوه‌ای در دام ایران افتاده موضوع تحلیل و بررسی تحلیلگران رسانه‌های جهان باشد. اما شاید آنچه که شکار این پهپاد را به این میزان از اهمیت رسانده باشد ویژگی‌های منحصر به فرد تکنولوژیکی این هواپیمای بدون سرنشین باشد. چرا که ایران پیش از این نیز چندین هواپیمای بدون سرنشین امریکا را شکار کرده بود ولی به نظر می‌رسد مشخصات تکنولوژیکی این پهپاد آنقدر استراتژیک و منحصر به فرد باشد که چندین بار کلینتون و اوباما را به اظهار نظر و درخواست از ایران برای باز پس دادن آن وادار کرده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : ویژگی‎های منحصر به فرد, پرنده جاسوسی امریکا, توانمندی‌های افسانه‌ای, پهپاد RQ-170, جمع‌آوری اطلاعات, ,
توسط : ولایتمداران |
"الخوری" در ایران "کامیاب" شد

 

بر اساس اطلاعات جدیدی که فارس به آن دست یافت، الخوری متهم زمین خواری هویت جدید ایرانی به نام علیرضا کامیاب و 2 گذرنامه ایرانی و اماراتی دارد.



ادامه مطلب

برچسب ها : الخوری, کامیاب, متهم زمین خواری, ,
توسط : ولایتمداران |
پناهیان:برخی با ترویج اخلاق سکولار به جنگ تقوا آمده‌اند

 

گزیده ای از سخنرانی حجت الاسلام پناهیان در دانشگاه امام صادق(ع) ديشب با موضوع: «تقوا؛ فراتر از اخلاق» 



ادامه مطلب

برچسب ها : پناهیان, ترویج اخلاق سکولار, جنگ با تقوا, ,
توسط : ولایتمداران |
خاتمي در كمتر از يك‌ساعت حرفش را پس گرفت

 

رئیس بنیاد باران در فاصله کمتر از یک ساعت و تنها پس از شرکت در مجلس ختم و دیدار با دوستان و همکاران سابق موضع خود را در خصوص شرکت اصلاح طلبان در انتخابات تغییر داد.



ادامه مطلب

برچسب ها : حرف خاتمي, رئیس بنیاد باران, شرکت اصلاح طلبان, انتخابات, مراسم ختم, محمد خلیلی اردکانی, داماد آیت الله خاتمی, ,
توسط : ولایتمداران |
توصیه سردار نقدی به اوباما

 

رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: به رییس جمهور آمریکا توصیه می کنیم هنگام مطالعه نامه امام رحمه الله به گورباچف هر جا به واژه کمونیسم برخورد کرد؛ واژه سرمایه داری را جایگزین آن کند.



ادامه مطلب

برچسب ها : توصیه سردار نقدی, اوباما, واژه سرمایه داری, اردوگاه سرمایه داری, ,
توسط : ولایتمداران |

اهميت و مراتب ولايت پذيري

سيدمختار موسوي
ولايت پذيري در مكتب اسلام ناب محمدي(ص) همچون ديگر امور عبادي داراي مراتب و حد و نصاب تخصيصي است.
ولايت در مكتب اسلام و جهان بيني توحيدي از چنان جايگاه والايي برخوردار است كه، بزرگان و علماي اسلام از آن به عنوان ركن و اساس توحيد و دژ مستحكم الهي ياد كرده اند1.



ادامه مطلب

برچسب ها : اهميت و مراتب ولايت پذيري, سيدمختار موسوي, مكتب اسلام ناب محمدي, ,
توسط : ولایتمداران |
مخملباف، طبرزدی و اینک نوری زاد!

 

اميرحسين ثابتي

1. از همان روزهایی که محمد نوری زاد، نویسنده سوپر انقلابی دیروز و چهره محبوب امروز ضدانقلاب، دست به قلم برد و هر آنچه خواست نوشت و از هیچ فحش و تهمتی به نظام و رهبری فروگذار نکرد، بسیاری به نشانه تعجب انگشت به دهان گزیدند که چه اتفاقی افتاده است؟ چه شده که نوری زاد تا این حد تغییر موضع داده است؟ آیا جای حق و باطل عوض شده یا اتفاقات دیگری در حال وقوع است که به علت پیچیدگی! های آن نمی توان در حال حاضر آنها را فهم کرد و باید منتظر گذر زمان بود و...



ادامه مطلب

برچسب ها : مخملباف, طبرزدی, نوری زاد, اميرحسين ثابتي, ,
توسط : ولایتمداران |
اژه‌اي: پلیس بین‌الملل بدنبال خاوری/ بازداشت مدیرعامل کارخانه فولاد اهواز

 

سخنگوی قوه قضاییه با اشاره به دستگیری ۵ نفر از مدیران شرکت گروه آریا مرتبط با پرونده اختلاس ۳ هزار میلیارد تومانی اعلام کرد: موضوع استرداد محمود خاوری، مدیر سابق بانک ملی را از طریق پلیس بین‌الملل پیگیری می‌کنیم.



ادامه مطلب

برچسب ها : اژه‌اي, پلیس بین‌الملل, خاوری, بازداشت مدیرعامل, کارخانه فولاد اهواز, مدیران شرکت گروه آریا, اختلاس ۳ هزار میلیارد, ,
توسط : ولایتمداران |
ياركشي هاشمي در آستانه جلسه هيئت امناي دانشگاه آزاد
 

 

جلسه هيئت امناي دانشگاه آزاد در حالي قرار است سرانجام پس از چند سال كشمكش روز چهارشنبه در وزارت علوم برگزار شود كه آقاي هاشمي رفسنجاني از ابتداي اين هفته رايزني‌هاي فشرده‌اي را براي تغيير نكردن تيم اداره كننده اين دانشگاه آغاز كرده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : ياركشي هاشمي, هيئت امناي دانشگاه آزاد, ,
توسط : ولایتمداران |
فرمانده سابق جنگ‌هاي الكترونيك سپاه مطرح كرد
ناگفته‌هايي از سابقه و توانايي‌هاي ايران در جنگ الكترونيك و ويژگي‌هاي پهپاد
 

 

دکتر علی اصغر زارعی نماینده مردم تهران در مجلس شواری اسلامی به بهانه موفقیت اخیر سپاه پاسداران در شکار پهپاد به بیان اطلاعاتی شنیدنی از قدرت جمهوری اسلامی در عرصه جنگ الکترونیک پرداخت.



ادامه مطلب

برچسب ها : سابقه و توانايي‌هاي ايران, جنگ الكترونيك, ويژگي‌هاي پهپاد, جنگ‌هاي الكترونيك سپاه, دکتر علی اصغر زارعی, ,
توسط : ولایتمداران |
+ فيلم
چرا عناصر فراري فتنه منابع غربي را در مورد ايران سر كار مي‌گذارند/ آقای سوروس! شرط را باختید
 

 

ناموثق و جهت‌دار بودن منابع اطلاعاتی نظریه‌پردازان غربی درباره ایران، وضعیت اجتماعی و سیاسی افکار عمومی و همچنین میزان حمایت مردمی از حاکمیت و ساختار قانونی ایران موجب شده تا عمده محاسبات و طراحي‌هاي آن‌ها نيز در اين زمينه به‌دور از واقع‌بيني و مبناي علمي باشد و عموماً در اثر اين اشتباه‌هاي محاسباتي و برآوردي، تصميم‎گيري‌هاي نادرستي نيز انجام مي‌دهند.



ادامه مطلب

برچسب ها : فیلم, عناصر فراري فتنه, منابع غربي, منابع اطلاعاتی, نظریه ‌پردازان غربی, سوروس, ,
توسط : ولایتمداران |

آسيب هاي فرهنگي طرح بهبود مستمرِ فضاي كسب و كار در دستور مجلس/طرح ويژه‌خواري تاجران يك‌درصدي چگونه پازل سرمايه‌داري را پر مي‌كند؟

 

 

حدود سه هفته از بررسي طرح "بهبود فضاي كسب و كار"‌در مجلس شوراي اسلامي مي‌گذرد، رجانيوز پيش از اين در گزارش مفصلي به ايرادهاي حقوقي وارد بر اين طرح و مغايرت‌هاي متعدد آن با اصول قانون اساسي پرداخت. بر مبناي اين ايرادها، طرح بهبود فضاي كسب و كار عملاً منجر به تشكيل يك پارلمان و دولت جديد به‌موازات مجلس و دولت مي‌شود كه علاوه بر مغايرت با قانون اساسي، در زمينه اعمال وظايف اجرايي دولت به‌ويژه در حوزه تنظيم بازار نيز اخلال‌هاي جدي ايجاد مي‌كند، به‌طوري كه برخي با الهام گرفتن از اعتراض‌هاي سه ماه گذشته در امريكا به نظام سرمايه‌داري و جنبش 99 درصدي در مقابل سرمايه‌داران، از طرح "بهبود فضاي كسب و كار"‌ نيز به قانون مورد نظر "يك‌درصدي"ها يا همان تاجران ياد كرده‌اند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



ادامه مطلب

برچسب ها : آسيب هاي فرهنگي, طرح بهبود مستمر, فضاي كسب و كار, دستور مجلس, طرح ويژه ‌خواري تاجران, پازل سرمايه ‌داري, ,
توسط : ولایتمداران |
تكدي‌گري هنري با کارگردانی، نویسندگی، بازی و احتمالا تماشای یک نفر!
 

 

دوره‌گردی و «تکدی‌گری هنری» ‌‌نهایت دستاورد عناصر ضد انقلاب فراري از كشور پس از سال‌ها هجمه سنگین تبلیغاتی علیه جمهوري اسلامي است؛ دستاوردی که حتی از سوی حامیان دیروز این جریان نیز دیگر مورد پیگیری قرار نمی‌گیرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : تكدي‌گري هنري, کارگردانی, نویسندگی, بازی, ضد انقلاب خارج‌نشین, شبنم طلوعی, ,
توسط : ولایتمداران |
موسوي خوئيني‌ها سند بي‌اعتقادي خودش و موسوي به اصل "ولايت مطلقه فقيه" را رو كرد/ تعبير از فتنه به كوچك‌ترين انتقاد!
 

 

محمد موسوي خوئيني‌ها كه با فعال كردن سايت شخصي‌اش تحت پوشش پرسش و پاسخ پس از سال‌ها از پرده درآمده و بخشي از نظراتش را علني مي‌كند، به‌تازگي در واكنش به اظهارات آيت‌الله مهدوي‌كني رئيس مجلس خبرگان رهبري در مورد اعتقاد به "ولايت فقيه" نوشته‌اي را منتشر كرد و مدعي شد كه برخي مي‌خواهند با به آسمان بردن رهبري، اين جايگاه را از كوچك‌ترين انتقادي دور كنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : موسوي خوئيني‌ها, سند بي‌اعتقادي, خوئيني‌ها و موسوي, اصل ولايت مطلقه فقيه, كوچك‌ترين انتقاد, طرح براندازانه فتنه 88, ,
توسط : ولایتمداران |
در همایش مکتب امام و اصول‌گرایی راستین مطرح شد:
چرا رهبر معظم انقلاب گفتمان "مكتب امام(ره)" را بيان كردند/ ناگفته‌هایی شنیدنی از انقلاب و اعتقادات مردم مصر

 

ششمین نشست دفتر پژوهش‌های فرهنگی قم با موضوع "مکتب امام(ره) و اصولگرایی راستین" با حضور آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجت الاسلام و المسلمین حاجتی امام جمعه اهواز و جمعی از نخبگان و برگزیدگان خوزستانی در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : همایش مکتب امام, اصول‌گرایی راستین, گفتمان مكتب امام, اعتقادات مردم مصر, ,
توسط : ولایتمداران |

سي ان ان: استعداد ايراني ها در جنگ سايبري فوق العاده است
سي ان ان از قول مدير گوگل اعلام كرد: استعداد بالاي ايراني ها در جنگ سايبري، تهديدي براي غرب است.



ادامه مطلب

برچسب ها : سي ان ان, استعداد ايراني ها, جنگ سايبري, مدير گوگل, ,
توسط : ولایتمداران |

گفت: «مايكل لدين» يكي از دست اندركاران فتنه 88 گفته است؛ تخصص سران جنبش سبز(!) سخنراني كردن است و براي مديريت تغيير در حكومت ديني ايران توانايي لازم را نداشته اند!
گفتم: آقا رو باش! دو من تنباكو سوخته، تازه مي پرسه؛ كي مرده؟!



ادامه مطلب

برچسب ها : كبابي, طنز سیاسی گفت و شنود, ,
توسط : ولایتمداران |

هنري كيسينجر: انقلاب ها تازه آغاز شده اسلامگرايي آينده خاورميانه است

 

هنري كيسينجر با تائيد بر برتري بلامنازع اسلامگرايان در آينده منطقه خاورميانه گفت كه عقيده دارد مردم منطقه به دنبال دموكراسي غربي نيستند
كيسينجر، وزير خارجه اسبق آمريكا كه با تلويزيون بي بي سي گفت وگو كرده است، تاكيد كرد: عامل انقلاب ها در خاورميانه درد و رنج و تنفري است كه سال ها در دل مردم منطقه انباشته شده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : هنري كيسينجر, آغاز انقلاب ها, اسلامگرايي آينده خاورميانه, ,
توسط : ولایتمداران |

رئيس دوره اي «شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات»! بي آن كه به تركيب اين شورا اشاره اي داشته باشد و يا درباره وزن شوراي ياد شده كه بعد از فتنه88 فقط پوسته اي بدون مغز از آن باقي مانده است سخني گفته و توضيحي بدهد، در مصاحبه با خبرگزاري ايلنا، اعلام كرد: «شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات تصميم گرفته است كه اصلاح طلبان در انتخابات شركت نكنند» اظهارات وي بلافاصله با مخالفت برخي از مدعيان اصلاحات روبرو شد كه نسبت به هويت شوراي مزبور ابراز ترديد كرده و آن را در جايگاهي نمي دانستند كه براي اصلاح طلبان تعيين تكليف كند.



ادامه مطلب

برچسب ها : اين ادعا و آن مأموريت, حسين شريعتمداري, شوراي هماهنگي جبهه اصلاحات, سناريوي تحريم انتخابات, مدعيان اصلاحات, سران و عوامل فتنه, فتنه آمريكايي -اسرائيلي 88, ,
توسط : ولایتمداران |
مانع برخورد با نشريه مروج تفكر ضدانقلاب در هيئت نظارت كيست؟

 

ماهنامه نسيم بيداري كه در طول دو سال گذشته و روزهاي تعيين كننده فتنه بارها به انتشار ديدگاه‌هاي عناصر تابلودار فتنه و ضد انقلاب پرداخته و در آخرين شماره نيز نوشته‌اي از مسعود بهنود را منتشر كرد، كماكان به فعاليت خود ادامه مي‌دهد و يكي از اعضاي هيئت نظارت بر مطبوعات كه علاقه زيادي دارد در انتخابات آينده مجلس به‌عنوان كانديداي جريان موسوم به اصلاح‌ طلب نيز شناخته شود، در اين زمينه نقش مؤثري دارد.



ادامه مطلب

برچسب ها : مانع برخورد با نشريه, مروج تفكر ضد انقلاب, هيئت نظارت, ,
توسط : ولایتمداران |
جاسوس بازداشت شده سيا كيست
دومين ضربه اطلاعاتي ايران به سيا با شكار پهپاد انساني

 

انتشار خبر بازداشت جاسوس كاركشته سيا در ايران از سوي وزارت اطلاعات، دومين شوك خبري را به نهادهاي امنيتي دولت امريكا ظرف دو هفته اخير وارد كرده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : جاسوس بازداشت شده سيا, دومين ضربه اطلاعاتي ايران, شكار پهپاد انساني, ,
توسط : ولایتمداران |
پيش به‌سوي مجلس آرمانگرا /3/ حجت‌الاسلام آقاتهراني در گفت‌وگو با رجانيوز:
برخي که در لیست‌اصولگرایان بودند، جزو فتنه‌گران شدند/ نقش نظارتي نماينده با ساختار فعلي مجلس در حد صفر است
 

 

دو ماه و نيم بيشتر تا زمان انتخابات مجلس شوراي اسلامي باقي نمانده است اما علي‌رغم بحث‌هاي زيادي كه در مورد آمدن و نيامدن گروه‌ها و ليست‌هاي انتخاباتي مطرح است، كمتر به ويژگي‌هاي يك مجلس آرمانگرا و نماينده‌ي در تراز اين مجلس پرداخته مي‌شود.

اين در حالي است كه در صورت شكل‌گيري يك مجلس كارآمد با نگاه‌هاي اصولي و تخصصي، ماجراهايي مانند وقف دانشگاه آزاد يا تصويب حقوق مادام العمر كه آبروي نظام را در معرض آسيب قرار مي‌دهد، تكرار نخواهد شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : مجلس آرمانگرا, حجت‌الاسلام آقاتهراني, انتخابات مجلس شوراي اسلامي, ,
توسط : ولایتمداران |
نقدي:بسيج مي‌تواند مساله حجاب را حل كند

 

رييس سازمان بسيج مستضعفين با اشاره به نقش بسيج در رفع مشكلات كشور، تاكيد كرد: بسيج تجلي عزم ملي و حلال مشكلات جامعه است.



ادامه مطلب

برچسب ها : نقدي, بسيج, حل مساله حجاب, حلال مشكلات جامعه, ,
توسط : ولایتمداران |
جان امام را در بهشت زهرا چه کسی نجات داد
 

 

امام می‌آمد تا سیاهی‌ها را بزداید و نور ایمان را در قلوب امت بپراکند؛ اما نظامیان سرسپرده دولت بختیار در بهشت‌زهرا در روز ورود جهت ترور امام طرحی داشتند که با درایت یکی از یاران ایشان خنثی شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : نجات جان امام, بهشت زهرا, شهید غلام علی پیچک, ,
توسط : ولایتمداران |
نامه بسيج دانشجويي به دادستان كل كشور

 

بسیج دانشجویی دانشگاه تهران در نامه‌ای به دادستان کل کشور از وی خواست تا با رسیدگی سریع به پرونده‌ 'آقازاده‌ها'، عدالت اسلامی را اجرا و از 'لجن‌پراکنی آنها علیه آرمان‌های انقلاب' جلوگیری کند.

متن این نامه بدین شرح است:



ادامه مطلب

برچسب ها : نامه بسيج دانشجويي, دادستان كل كشور, رسیدگی سریع, پرونده‌ آقازاده‌ها, عدالت اسلامی, لجن ‌پراکنی, آرمان‌های انقلاب, ,
توسط : ولایتمداران |