منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 138
بازدید دیروز : 20
بازدید هفته : 169
بازدید ماه : 5606
بازدید کل : 83232
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
بوی انتخابات ریاست جمهوری، اصلاح‌طلبان را مست کرد/ وقتی سعید حجاریان از رادیکال‌ها انتقاد می‌کند!
 

 

وقتی که سعید حجاریان از «افراط» و «آشوب‌طلبی» انتقاد کند و اصلاح‌طلبان را به حضور منطقی و فعالانه در عرصه سیاسی کشور دعوت کند، یعنی تحول جدیدی در این طیف شکل گرفته یا در حال شکل‌گیری است؛ ماجرایی که قطعا بی‌ارتباط با نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری یازدهم نیست.



ادامه مطلب

برچسب ها : انتخابات ریاست جمهوری, اصلاح ‌طلبان, سعید حجاریان, افراط, آشوب‌ طلبی, ,
توسط : ولایتمداران |
یادداشت خواندنی دکتر لنکرانی درباره سخنان اخیر رهبر انقلاب
اشتباه در تحلیل؛ آفتی که گریبان خواص را می‌گیرد
 

دکتر کامران باقری لنکرانی - استاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز:

«سعى کنیم در تحلیل‌هامان، در شناخت حوادث، دچار خطا و اشتباه نشویم. بدانیم که آمریکا و صهیونیسم دشمنان امت اسلامىاند؛ سردمداران رژیمهاى جبار، دشمنان امت اسلامىاند. اگر دیدیم در یک جائى آن‌ها در یک جهت قرار گرفتند، بدانیم که آن جهت، جهت باطلى است، جهت غلطى است؛ دچار خطاى در تحلیل نشویم» - بیانات رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مد ظله‌العالی در خطبه‌های نماز عید سعید فطر ۱۴۳۳



ادامه مطلب

برچسب ها : یادداشت لنکرانی, سخنان رهبر, اشتباه در تحلیل, ,
توسط : ولایتمداران |

هشدار به کاربران VPN ها و فیلترشکن ها

استفاده از vpn های موجود که امروزه با قیمتهای نازل عرصه می گردد می تواند برای کاربران خطرات زیادی داشته باشد.
محسن زمانی کارشناس با گفتگو با خبرنگار فناوري اطلاعاتباشگاه خبرنگاران افزود: مردم بدون بررسی عملکرد نرم افزارهای فیلترشکن، آنها را بر روی رایانه خود نصب می کنند و ممکن است این نرم افزارها خود یک تروجان یا بدافرار باشد که اطلاعات مربوط به نام عبور و کاربری افراد را سرقت و در اختیار سرور خود قرار دهند، همچنین vpn ها اطلاعات را به صورت Encrypt شده منتقل می کنند و فرمول Decrypt کردن آن در اختیار سرور است و تضمینی وجود ندارد که سرور قبل از رسیدن اطلاعات به مقصد آن را بازخوانی نکرده باشد.


ادامه مطلب

برچسب ها : کاربران VPN, فیلتر شکن, سرور, كاربر, نرم افزار, پروكسي, ,
توسط : ولایتمداران |

تصمیم تهرانی های کره جنوبی برای شکستن تحریمها

دول استکباری بویژه آمریکا بسیار سعی دارند تا تاثیر تحریمها بر اقتصاد ایران را بزرگ جلوه دهند اما واقعیت امر این است که ایران از قبال همین تحریمها به کشوری مقتدر و مستقل بعد از انقلاب تبدیل شد و جدای از آن کشورهای دنیا نیز این روزها به خوبی از تاثیرات منفی این تحریمهای یک جانبه غرب بر اقتصاد خود آگاه شده اند و دیگر حاضر نیستند با طناب آمریکایی ها به چاهی روند که برون رفت از آن با هزینه های سنگینی همراه خواهد بود.


ادامه مطلب

برچسب ها : تصمیم تهرانی ها, تهرانی های کره جنوبی, شکستن تحریمها, تاثیر تحریمها, ,
توسط : ولایتمداران |

چرا ولايت فقيه بايد مطلقه باشد؟

به نظر مي‏رسد مفهوم ولايت، فقيه، به خصوص معني "مطلقه" براي پرسش كننده روشن نيست.براي شفاف شدن پاسخ و رسيدن به حقيقت لازم است سئوال كالبد شكافي و تحليل شود و به چند سئوال تبديل گردد. نخست، مفهوم ولايت مطلقه فقيه روشن شود. پس از آن به "چرايي" آن يعني چرا ولايت فقيه بايد مطلقه باشد،پاسخ داده شود، سپس به چرايي دوم، يعني چرا ولايت فقيه انتصابي يا نيمه انتخابي است و با رأي مستقيم مردم انتخاب نمي‏شود و آيا مفهوم ولايت مطلقه فقيه پاسخ شفاف اين سئوال مبتني بر اين است كه مفهوم چند موضوع روشن شده باشد:



ادامه مطلب

برچسب ها : ولايت مطلقه فقيه, معني مطلقه, ,
توسط : ولایتمداران |
رئیس جمهوری رژیم صهیونیستی:

از ترس عواقب حمله به ایران خواب ندارم

روزنامه اسرائیلی "یدیعوت آحارونوت" سخنانی از رئیس جمهوری اسرائیل منتشر کرده که در آن شیمون پرز در مورد پیامدهای اقدام نظامی یک‌جانبه‌ی کشورش علیه تأسیسات هسته‌ای ایران ابراز نگرانی کرده است. / شیمون پرز به روزنامه‌ی یدیعوت آحارونوت گفت که "از نظر اخلاقی" احساس وظیفه می‌کند، در مورد حمله‌ی اسرائیل به ایران بدون پشتیبانی ایالات متحده تذکراتی بدهد.


ادامه مطلب

برچسب ها : عواقب حمله به ایران, رئیس جمهوری رژیم صهیونیستی, یدیعوت آحارونوت, شیمون پرز, ,
توسط : ولایتمداران |
چه تيپ مساجدي به مردم آرامش بهتري مي‌دهد؟

 

گنبدهاي فيروزه‌اي و مناره‌هاي سربه فلك كشيده به سمت آسمان در هر نقطه‌اي از دنيا مقدس‌ترين مفهوم را در ذهن هر مسلمان تداعي مي‌كند. مكاني مقدس كه نشان از عشق دارد و بندگي. مكاني كه عظمتش ناخودآگاه تو را به فكر وا مي‌دارد. مكاني مقدس كه نفس به نفست در آن بندگي‌ات را به رخ مي‌كشد و تو هم از جنس آسمان مي‌شوي.



ادامه مطلب

برچسب ها : مساجد, آرامش بهتر, روز جهاني مساجد, مجدالدين رحيمي, ,
توسط : ولایتمداران |

پيچ بزرگ تاريخ به سود چه جبهه اي خواهد چرخيد؟

محمد فیاضی

از ابتداي تاريخ تا كنون بشر اين اختيار را داشته كه ميان دو جبهه خير و جبهه شر، دست به انتخاب بزند. بزرگترين رويدادهاي تاريخ نيز در بستر رويارويي و مبارزه ي اين دو جبهه رقم خورده است.


ادامه مطلب

برچسب ها : پيچ بزرگ تاريخ, محمد فیاضی, ,
توسط : ولایتمداران |

پرونده اصلاحات و بحران آفرینی در کشور

 
جناح موسوم به اصلاحات را باید سازمان فکری ایجاد شده سال 74 دانست که حلقه های تئوریک آنان شکل گرفته بود و پس از آن است که به صورت منسجم برای به دست گرفتن قدرت سیاسی وارد میدان می شوند.


ادامه مطلب

برچسب ها : پرونده اصلاحات, بحران آفرینی, ,
توسط : ولایتمداران |

مهدی خزعلی مجری برنامه ترانه های درخواستی؟!

به! مهدی جان! تو هم که از خودمون بودی و رو نمی کردی! بیا اینور کارت دارم! بیا اینجا می کنمت مجری برنامه "ترانه های درخواستی" ام! منهم قبلا به سیاوش قمیشی فکر می کردم و از لابه لای ترانه هاش از نکته های عرفانی اش استفاده می کردم؛ اما این روزها ...


ادامه مطلب

برچسب ها : مهدی خزعلی, مجری برنامه, ترانه های درخواستی, نغمه های عرفانی, هایده و شکیلا, رها ابریشمی, ,
توسط : ولایتمداران |

انتقاد حزب الله کرمانشاه از عدم رسیدگی کافی به نزاع دسته جمعی

بولتن نیوز: نزاع های دسته جمعی در برخی شهرهای کشور و عدم برخورد به موقع با عوامل آن، نبود سرعت لازم نیروی انتظامی برای برخورد با عوامل با وجود تماس های مکرر مردم با نیروی انتظامی، با انتقادهای مختلفی همراه بوده است و به خصوص در شهری مانند کرمانشاه که در سال های گذشته نیز نزاع های دسته جمعی و کتک کاری در برخی محله ها مسبوق به سابق است؛ رسیدگی به این موضوع نیازمند برخورد قاطع و با سرعت و دقت کافی از سوی مسوولان است.


ادامه مطلب

برچسب ها : انتقاد حزب الله کرمانشاه, نزاع دسته جمعی, ,
توسط : ولایتمداران |
تحلیل کارشناسان و رسانه های اسرائیل از تهدید کوبنده سید حسن نصرالله
اگر حزب الله تأسیسات نفتی، پتروشیمی و آمونیاک حیفا را هدف قرار دهد چه خواهد شد؟/ جهنم باورنکردنی برای اسرائیل چگونه ایجاد می‌شود؟

 

سید حسن نصرالله در سخنرانی چند شب پیش خود به مناسبت روز جهانی قدس، با اشاره به سخنان مسئولین اسرائیلی مبنی بر ویران کردن لبنان در صورت درگرفتن جنگ و با اشاره به طبیعت وحشی و تروریستی رژیم صهیونیستی و ضمن برشمردن برخی ویرانگری ها و جنایات صهیونیست ها در جنگ های گذشته با مسلمین، این حرف صهیونیست ها را چیز جدیدی ندانست، ولی در عین حال و برای اولین بار، سطح مقابله خود را بالاتر برده و خطاب به اسرائیلی ها گفت:



ادامه مطلب

برچسب ها : تحلیل کارشناسان, رسانه های اسرائیل, تهدید کوبنده, سید حسن نصرالله, حزب الله, تأسیسات نفتی حیفا, ,
توسط : ولایتمداران |
هفتخند/ ساكتين فتنه تيزهوش مي شوند

 

1

استوانه هاي كادو پيچ

آقاي عسگر اولادي فرموده اند: «متاسفانه برخی سخت گیری هایی راجع به آیت الله هاشمی رفسنجانی و آقای ناطق نوری می شود که اگر ما به وضعیت دنیای اسلام نگاه کنیم می بینیم که آنها چراغ برداشته و به دنبال افرادی مانند هاشمی رفسنجانی و ناطق نوری می گردند و ما اگر در داخل کشور وحدت می خواهیم نباید احساساتی برخورد کنیم»



ادامه مطلب

برچسب ها : هفتخند, ساكتين فتنه, عسگر اولادي, هاشمي, ناطق نوري, ,
توسط : ولایتمداران |
صانعی پاسخ صهیونیستها را داد

فحاشی به صانعی از سوی حامیانش آغاز شد

به رژیم صهیونیستی اخطار می کنم و می گویم که اگر دست به اقدام نظامی علیه ایران بزند، با باروت بازی کرده و تصمیمی که در مقابلش گرفته می شود که دیگر توانایی قد علم کردن نداشته باشد/این اظهارات صانعی باعث شد تا سایت صهیونیستی بالاترین که پیشتر از صانعی خواسته بود تا علیه جمهوری اسلامی دستور جهاد(!) دهد؛ از هم اکنون فحاشی علیه این روحانی اصلاح طلب را در دستور کار خود قرار دهد و او را به گنده گویی و اظهار سخنان احمقانه و خلاف مصلحت متهم کند.


ادامه مطلب

برچسب ها : فحاشی به صانعی, صانعی, پاسخ صهیونیستها, ,
توسط : ولایتمداران |

من فائزه‌هاشمی یک‌شبه ضدانقلاب و سلطنت‌طلب شده‌ام

بولتن نیوز: این جملات البته جدید نیست. در ادامه این گزارش نیز به چرایی این بیان فائزه‌هاشمی خواهیم پرداخت، اما آنچه که آمده بخشی از یادداشت فائزه دختر دوم و فرزند سوم‌هاشمی‌رفسنجانی است که پس از حملات سنگین اصولگرایان، بیان کرد. گویی حاشیه‌ها فائزه وی را رها نمی‌کنند. تا جایی که ۱۵ مرداد ماه، سایت‌های اصولگرا ناگهان از «سفر فائزه‌هاشمی از ایران» خبر دادند.


ادامه مطلب

برچسب ها : فائزه ‌هاشمی, ضد انقلاب, سلطنت ‌طلب, ,
توسط : ولایتمداران |
رهبرانقلاب در ديدار مسئولان نظام و سفرای كشورهای اسلامی
دولت‌ها و ملت‌های اسلامی مراقب توطئه پنهان سازی مسئله فلسطين باشند

 

حضرت آيت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز (يكشنبه) در ديدار مسئولين نظام، جمعی از قشرهای مختلف مردم و سفرای كشورهای اسلامی در تهران، با تأكيد بر لزوم موقعيت شناسی شرايط حساس و سرنوشت ساز كنونی منطقه و هوشياری در قبال توطئه های بسيار پيچيده جبهه استكبار، ‌خاطرنشان كردند: مسئله اصلی دنيای اسلام قدس شريف و موضوع فلسطين مظلوم است كه به بركت بيداری اسلامی برجسته شده است و همه دولتها و ملتهای اسلامی ونخبگان سياسی و فرهنگی، ‌بايد مراقب توطئه خطرناك پنهان سازی مسئله اصلی مسلمانان و واقعيت سازی های دروغين از طريق ايجاد اختلاف ميان امت اسلامی، باشند.



ادامه مطلب

برچسب ها : رهبر انقلاب, ديدار مسئولان نظام, سفرای كشورهای اسلامی, مسئله فلسطين, ,
توسط : ولایتمداران |
پیشنهاد تشکیل «ستاد فراقوه‌ای» یا ارسال سیگنال برای بحرانی نشان دادن شرایط داخلی!؟

 

نامه‌نگاری برخی از وزرای سابق در دولت نهم به رهبر معظم انقلاب مبنی بر تشکیل ستادی فراقوه‌ای برای اداره کشور در ماه‌های پایانی دولت نهم، نگرانی‌هایی را از برخی طراحی‌های برای ارسال پالس به طرف غربی مبنی بر بحرانی نشان دادن شرایط داخل و همچنین سوء استفاده از شرایط خاص بین‌المللی برای منافع خاص سیاست داخلی بوجود آورده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : ستاد فراقوه‌ ای, نامه‌ وزرای سابق, ,
توسط : ولایتمداران |
توصیه‌های اخلاقی حجت الاسلام و المسلمین جاودان در شب عید فطر
تا دوسال نور را در صورت دوستم ‌می‌دیدم/کسی که می‌تواند زبانش را کنترل کند به جایی می‌رسد

 

حجت الاسلام و المسلمین آقامحمدعلی جاودان در شب عید فطر امسال و در هیئت عشاق الحسین (ع) شرق تهران، نکاتی درباره ماه رمضان و ضایع شدن اعمال بیان کرد که از نظر شما می‌گذرد:



ادامه مطلب

برچسب ها : توصیه‌های اخلاقی, توصیه‌های جاودان, ,
توسط : ولایتمداران |
رهبرمعظم انقلاب در مراسم پرشکوه عیدسعید فطر +صوت و فیلم
روزگاری تازه آغاز شده که بر زندگی همه ملت‌های جهان اثر خواهد گذاشت

 

در خجسته ترين عيد مؤمنان موحد، ايران سرافراز، لبريز نور معنويت و عطر عبوديت شد و مردم مومن تهران نيز به شكرانه يك ماه روزه داری و عبادت نماز عيد سعيد فطر را با شكوهی به ياد ماندنی به امامت رهبر معظم انقلاب اسلامی اقامه كردند.



ادامه مطلب

برچسب ها : رهبر انقلاب, نماز عید فطر, ,
توسط : ولایتمداران |

ناگفته‌هایی از زندگی 9 ماهه صدام در «حفره عنکبوت»

به گزارش مشرق، فردی که ماه‌ها صدام را در حفره‌ای در مزرعه خود پنهان کرده بود، ناگفته‌هایی را درباره حضور 9 ماهه وی در حفره عنکبوت بازگو کرد.


ادامه مطلب

برچسب ها : زندگی صدام, حفره عنکبوت, ,
توسط : ولایتمداران |
یک درخواست از رئیس دستگاه قضا

آقای لاریجانی؛ روزنه تفسیر به رای را ببندید!

سخنان رئیس دستگاه قضا بسیار صریح و شفاف است؛ اما همانگونه که اهالی رسانه و نخبگان فرهنگی تا کنون شاهد بوده اند؛ متاسفانه برخی از قضات هیچ معیاری برای تفسیر قانون جز تحمیل سلایق شخصی ندارند.


ادامه مطلب

برچسب ها : رئیس دستگاه قضا, آملی لاریجانی, مسئولان عالی قضائی, حکم انتصاب, ,
توسط : ولایتمداران |

عمق استراتژیک نامگذاری روز جهانی قدس

میثم میرزایی تبار
فلسطین کشوری آسیایی در سواحل دریای مدیترانه و نامی آشنا برای مردم جهان است. این کشور با جازبه‌های توریستی زیبا با لبنان، سوریه، اردن و مصر دارای مرزهای مشترک است.


ادامه مطلب

برچسب ها : نامگذاری روز جهانی قدس, میثم میرزایی تبار, ,
توسط : ولایتمداران |

توصیه هاشمی رفسنجانی به یکی از عوامل فتنه

«مهدي -خ» از كساني بود كه به خاطرنقش آفريني در فتنه سبز مدتي را در بازداشت به سر برد
به گزارش بی باک، کیهان نوشت: «مهدي- خ» از عناصر فتنه سبز مي گويد با هاشمي رفسنجاني براي ايجاد گروه موسوم به جبهه آزادي مشورت كرده است.
 


ادامه مطلب

برچسب ها : توصیه هاشمی رفسنجانی, عوامل فتنه, عناصر فتنه سبز, جبهه آزادي, ,
توسط : ولایتمداران |
واکنش منفعلانه پانه‌تا به اتهام سازماندهی القاعده توسط امریکا در سوریه
ایران هم در تشکیل جیش الشعبی سوریه نقش دارد!

 

نزدیک به یک هفته پس از آنکه امریکا از سوی ایران به زمینه‌سازی برای ورود و سازماندهی القاعده در سوریه متهم شد، وزیر دفاع امریکا تنها توانست در واکنش به این اتهام جدی، موضوع تشکیل جیش الشعبی سوریه را پیش بکشد و تلاش کند ایران را متهم به آموزش یک نیروی مردمی در سوریه و برای دفاع از این کشور در مقابل هجوم تروریست‌های خارجی کند.



ادامه مطلب

برچسب ها : جیش الشعبی سوریه, وزیر دفاع امریکا, ,
توسط : ولایتمداران |
تحلیلی از نوع دیگر درباره ترورهای نخبگان سوریه
طرفداران حقوق بین الملل درباره این استدلالات حقوقی چه جوابی دارند؟

 

یکی از پیچیدگی های فتنه سوریه آن است که در عرصه میدانی، گروه های مسلح تکفیری با تمام توان مشغول به انجام قتل های فجیع آن هم با توجیهات شرعی هستند و از طرف دیگر، روکش سیاسی این گروه ها در اروپا هم با استناد به حقوق بین الملل و مانند آن، توجیه این قتل و کشتارها را به عهده گرفته است. رسانه های غربی-عربی هم هر کدام با توجه به نوع مخاطبین خود، بخشی از این توجیهات را برجسته می کنند. خصوصا که در پس تمام این صحنه ها هم اسرائیل، مشغول گرفتن ماهی های درشت از آب گل آلود عرصه سوریه است. در همین زمینه می توان به ترور چندی پیش متفکر مغز برنامه موشکی سوریه، دکتر زغیب که به کشته شدن او و خانواده اش منجر شد یا ترور مسئولین بلندپایه نظامی و امنیتی سوریه اشاره کرد. بررسی این توجیهات از منظر حقوق بین الملل و هم چنین تحلیل پشت پرده این قبیل ترورها، کاری است که «لیلی نقولا رحبانی» در مقاله خود در پایگاه خبری «البدیع» انجام که ترجمه* کامل آن را می خوانیم:



ادامه مطلب

برچسب ها : ترورهای نخبگان سوریه, فتنه سوریه, ,
توسط : ولایتمداران |
گزارش اختصاصي خبرنگار رجانيوز از مناطق زلزله زده آذربايجان
استمداد از خيرين و مسئولان اردوهاي جهادي براي حل دو مشكل اصلي زلزله‌زدگان/ نگرانی از حل مشکل مسکن باوجود نزدیکی فصل سرما

 

با گذشت 5 روز از زلزله در آذربايجان، علي رغم بسيج امكانات دولتي و مردمي براي جبران بخشي از خسارت‌هاي مردم آسيب ديده اما دو نياز مبرم زلزله‌زدگان كه مشكلات بسياري را براي آنها ايجاد كرده، كه به نظر می رسد لازم است بايد به سرعت براي آن چاره انديشي شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : استمداد از خيرين, اردوهاي جهادي, مشكل زلزله‌زدگان, ,
توسط : ولایتمداران |
پدر شهيد احمدي روشن در نشست خبري خانواده‌هاي شهداي هسته‌اي:
 
 
مقابل سازمان حقوق بشر چادر مي‌زنم/ مصطفي همه دار و ندارم بود
 

 

 

پدر شهيد احمدي روشن در نشست خبري خانواده‌هاي شهداي هسته اي گفت: مصمم هستم تا در برابر سازمان حقوق بشر چادر زده و صداي مظلوميت خانواده‌هاي شهداي هسته اي را به گوش جهانيان برسانم و از استكبار جهاني خونخواهي كنم.



ادامه مطلب

برچسب ها : پدر شهيد احمدي روشن, سازمان حقوق بشر, شهداي هسته اي, دادخواست عليه رژيم صهيونيستي, ,
توسط : ولایتمداران |
گفتگوی خواندنی با دبیرکل جبهه پایداری
نامه بی‌سلام به رهبرانقلاب نشان از انحراف است/ عده‌ای که قبل از انتخابات دم از وحدت می‌زدند، بعد از انتخابات رقابت را در پیش گرفتند

 

سابقه اعلام موجودیت جبهه پایداری هر چند به یکسال پیش می رسد، اما در همین مدت کوتاه نیز بخش زیادی از اخبار و تحلیل های داخلی را به خود اختصاص داده است؛ تا جایی که برخی رسانه‌ها و جراینات سیاسی را بر آن داشت تا برای جبران محبوبیت این جبهه در میان افکار عمومی، دست به انتشار گسترده جزوات تخریبی، اخبار و نامه های موهن فراوانی بزنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : دبیرکل جبهه پایداری, نامه بی‌سلام, نشان انحراف, آقاتهرانی, ,
توسط : ولایتمداران |

اولین اظهار نظر رسمی آملی لاریجانی پس از توصیه رهبر انقلاب به دستگاه قضا

قضات دربرخورد با انتقادات تند دانشجویی مدارا کنند/ اعلام آمادگی لاریجانی برای حضور در دانشگاه‌ها

 

رئیس دستگاه قضا در اولین اظهارنظر رسمی خود پس از دیدار مهم دانشجویان با رهبر معظم انقلاب، از توصیه به قضات برای مدارا با انتقادات تند دانشجویی در چارچوب قانون خبر داد.


ادامه مطلب

برچسب ها : اظهار نظر آملی لاریجانی, توصیه رهبر, دستگاه قضا, انتقادات تند دانشجویی, ,
توسط : ولایتمداران |

وقتی «ایران» و «اعتماد» در انتشار یک خبر دروغ پاس‌کاری می کنند

حمایت از ناطق‌نوری با چاشنی انتساب خبر دروغ به سعید قاسمی
 

در حالی که روزنامه اصلاح طلب اعتماد در یک اقدام عجیب و غیراخلاقی تلاش کرد در مقام دفاع از ناطق نوری، مسئولیت اعتراضات به سخنرانی وی در شب قدر را متوجه سردار سعید قاسمی کند، این رزمنده شجاع دوران دفاع مقدس، با انتقاد از این بی اخلاقی اعلام کرد اساسا در لیالی مبارکه قدر در مشهد حاضر نبوده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : حمایت از ناطق‌نوری, خبر دروغ, سعید قاسمی, جوانفكر, سخنراني ناطق نوري, قدر در مشهد, ,
توسط : ولایتمداران |