منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 876
بازدید دیروز : 850
بازدید هفته : 1757
بازدید ماه : 7194
بازدید کل : 84820
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
گزارش جذاب خبرنگار عرب از یک هفته حضور در پایگاه های جبهة النصرة/2
فرمانده میدانی «داعش» که بدون تحصیل دینی فتوا به سربریدن مخالفین می داد/ دلایل گروه های تکفیری سوریه برای کشتن غیرنظامیان

 

 

 

در قسمت اول این مطلب، ضمن اشاره به چرایی اهمیت پرداختن به موضوع عقاید و رفتارهای گروه های سلفی جهادی تکفیری و تأکید بر لزوم شناخت دقیق و منصفانه این گروه ها برای داشتن درک صحیح از دشمن، ترجمه بخشی از گزارش عمر کاید را خواندیم و دیدیم که چطور عمر کاید وارد پایگاه جبهة النصرة در ریف دمشق شده و با فرمانده آن گروه در آنجا به نام ابومالک همراه شد. بخشی از صحبت های صریح آنها را هم مرور کردیم. با هم بخش دوم این گزارش را می خوانیم:



ادامه مطلب

برچسب ها : دلایل گروه های تکفیری, گروه های تکفیری سوریه, دلایل کشتن غیرنظامیان, پایگاه های جبهة النصرة, ,
توسط : ولایتمداران |
گزارش جذاب خبرنگار عرب از یک هفته حضور در پایگاه های جبهة النصرة/1
همه سنی هایی که در انتخابات شرکت کنند و همه کسانی که این شرکت کنندگان را تکفیر نکنند کافرند!/ سر بریدن در جبهة النصرة کاری نادر است، ولی اکثرا انجامش می دهند!
 

 

امروز، از شرق تا غرب جهان اسلام که نظر بیندازیم، حضور پررنگ گروه های تکفیری را مشاهده می کنیم که با فریاد الله اکبر و ندای جهاد، در عین کشتن امریکایی ها و نیروهای ناتو (و حتی بیش از آن) دست در خون مسلمانان از شیعه و سنی دارند. انفجارهای هر روز عراق و پاکستان نمونه های روشن آن است، ولی همه اینها در برابر حجم عظیم حضور و فعالیت فعلی این نیروها در سوریه رنگ می بازد. حضور گروه های مختلف اسلام گرای رادیکال تکفیری در سوریه و خصوصا دو گروه بزرگ وابسته به القاعده یعنی جبهة النصرة به رهبری ابومحمد الجولانی و گروه دولت اسلامی عراق و شام به رهبری ابوبکر البغدادی (که هر دو با ایمن الظواهری، رهبر القاعده بیعت «سمع و طاعة» نموده اند) بسیار پررنگ است. برای درک فضای سوریه و همچنین آینده جهان اسلام، شناخت دقیق و در عین حال منصفانه ی این گروه ها که بتواند تحلیل و درک صحیحی از این دشمن به ما عرضه کند ضرورت دارد. خصوصا که می بینیم در رسانه ها نوعی آشفتگی و خلط اطلاعات در این باره وجود دارد (من جمله اینکه ما همه گروه های سلفی را تکفیری می نامیم! و همه گروه های تکفیری را «وهابی» می خوانیم! در حالیکه هر سلفی ای تکفیری نیست و وهابیت هم تنها یک شاخه از سلفی گری است، و همه گروه های سلفی جهادی با آن مخالفند و حتی علمای اصلی وهابیت را تکفیر می کنند).



ادامه مطلب

برچسب ها : سر بریدن جبهة النصرة, پایگاه های جبهة النصرة, ,
توسط : ولایتمداران |

جهانگیری ننشسته بدعت و بی قانونی کرد

اولین بدعت و بی قانونی از دولت اعتدال!

حال به گفته خودشان قرار است دولتی فراجناحی، معتدل و قانونمدار بر سرکار بیاید اما متاسفانه از همان اعلام وزیران پیشنهادی چنین بوئی بر مشام نمی رسد. به نظر می رسد با این اوصاف دولت روحانی نه تنها فراجناحی نمی باشد بلکه شوق بی قانونی، بدعت گذاری و افراطی گری...



ادامه مطلب

برچسب ها : اولین بدعت و بی قانونی, بی قانونی دولت اعتدال, بی قانونی اسحق جهانگیری, تغییر ساختار طرح مهر‌آفرین, اباطال مصوبات هیات وزیران, محمدجعفر منتظری, رئیس دیوان عدالت اداری, ,
توسط : ولایتمداران |

روانبخش: کمیته تحقیق مجلس بدون حتی یک تماس با اعضای پرتو، آنها را متهم به آشوب کرده است

 دبیر سیاسی هفته نامه پرتو بیان داشت: این ماجرا دقیقا مثل قضیه آقای احمدی نژاد و فاضل لاریجانی است و گزارش قرائت شده جز اتهام چیزی نیست.



ادامه مطلب

برچسب ها : میته تحقیق مجلس, پرتو متهم به آشوب, روانبخش, دبیر هفته نامه پرتو, ,
توسط : ولایتمداران |

رشد قارچی بانک‎های خصوصی و بازی با امنیت ملی

دکتر علی یحیی زاده*

 
بانک نهادی است که ماهیتا از واسطه گری منابع مالی و دریافت بهره از تسهیلات اعطایی منتفع میشود. از این رو ذاتا تمایل دارد تا هر چه میتواند تسهیلات بیشتری ارائه کند. نقش بانکها در خلق اعتبار (پول آفرینی) این امکان را ایجاد میکند که حتی بیش از سپرده های جذب شده اقدام به ارائه تسهیلات نمایند. البته این تمایل ذاتی میتواند مخاطرات جدی برای نظام اقتصادی و جامعه ایجاد کند.



ادامه مطلب

برچسب ها : رشد قارچی بانک‎های خصوصی, بازی با امنیت ملی, دکتر علی یحیی زاده, ,
توسط : ولایتمداران |

نيروي انتظامي كجاي پازل تامين امنيت مردم متدين قرار دارد؟

آزاد شدن ضارب زن چادري با وثيقه گذاشتن يك قبض تلفن!/ لطفاً از كار فرهنگي كه فارغ شديد، جان متدينين را هم حفظ كنيد

اهانت و تعرض به دو زن چادري ناهي از منكر كه در فاصله كمي از هم در تهران به وقوع پيوست نگراني‌هاي به حقي را در بين متدينين ايجاد كرده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : نيروي انتظامي, تامين امنيت مردم متدين, ضارب زن چادري, ,
توسط : ولایتمداران |

من يک طلبه‌ام و به يافته‌ها و داشته‌هاي طلبگي خود افتخار مي‌کنم

اعتماد اکثریت مردم ایران به این طلبه آن هم در سایه و پرتوی "حماسه سیاسی" سرنوشت‌ سازی که مدنظر...



ادامه مطلب

برچسب ها : افتخار روحانی به طلبگي, داشته‌هاي طلبگي روحانی, سخنان روحانی جمع علما, ,
توسط : ولایتمداران |

چند خاطره به مناسبت سالروز شهادت سومين شهيد محراب

روزي كه آيت‌الله صدوقي به درجه‌دار طاغوت گفت چخه!/ مردي خستگي ناپذير كه به جوانان ايمان داشت

محکم بود و استوار. هم مبارز بود و هم استاد. مطهری، جعفری و فاضل لکنرانی را پرورش داد و نشان داد که دیانت همان سیاست است و سیاست عین دیانت. همه او را به صلابتش و پر دل و جرات بودنش، می شناختند. يك بار مي گفت: «از طرف ساواك يك كسي پيش من آمد و گفت كه مامور مراقبت شما هستم، شما چه نقشه اي داريد؟!» و ما هم علنا نقشه خود را گفتيم و كارهايي را كه انجام داده بوديم و اطلاعيه ها و تلگرافات را همه نشان داديم و گفتيم در اين راه تا آخر هستيم. هر اقدامي كه قرار است از طرف ساواك نسبت به ما بشود، زودتر انجام بدهيد!»



ادامه مطلب

برچسب ها : خاطره سومين شهيد محراب, شهادت آيت‌الله صدوقي, زندگینامه آيت‌الله صدوقي, ,
توسط : ولایتمداران |
حسین رویوران در گفتگو با رجانیوز:
انحصارطلبی‌های مُرسی همه را علیه او متحد کرد/ آمریکا ابتدا به اخوان المسلمین اعتماد کرد اما امروز نقش آمریکا در بسیج علیه اخوان را نمی‌توان نادیده گرفت

 

امین فرج‌اللهی:مصر پس از سقوط حکومت حسنی مبارک شاهد روی کار آمدن محمد مرسی بود و کمتر کارشناسی پیش‌بینی می‌کرد که پس از گذشت یکسال از اعتراض ها هنوز مصر شاهد ناآرامی‌های داخلی و خارجی باشد.



ادامه مطلب

برچسب ها : انحصارطلبی ‌های مُرسی, حسین رویوران, اخوان المسلمین, امین فرج‌اللهی, نقش آمریکا در مصر, ,
توسط : ولایتمداران |

حجت الاسلام محسني اژه اي در نشست خبري امروز:
حكم پرونده كهريزك صادرشده است/ سفارت اسلواكي از اقدام اتباع خود مطلع بود/ شکایت مجلس از رئیس‌جمهور منجر به قرار نهایی نشده است

داغ‌ترین موضوعات مطرح شده در چهل و هشتمین نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه صدور حکم پرونده کهریزک، نظر دستگاه قضایی درباره حضور محکومان فتنه در دولت یازدهم و کشف 614 کیلوگرم شیشه و 105 کیلو هروئین در سال گذشته بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : نشست خبري اژه اي, حكم پرونده كهريزك, شکایت مجلس از رئیس‌جمهور, محکومان فتنه دولت یازدهم, ,
توسط : ولایتمداران |

مرثيه‌اي بر انحلال و احياي سازمان مديريت و برنامه‌ريزي

دکتر محمد سلیمانی*

تاریخ چند دهه اخیر نشان می‌دهد که همه دولت‌ها به نحوی درگیر موضوع برنامه، بودجه و مدیریت و ساختار مناسب برای آن بوده‌اند. تشکیل سازمان برنامه و بودجه، تبدیل آن به وزارت، انحلال وزارت، احیای مجدد سازمان، تقسیم سازمان به دو بخش، ایجاد سازمانی دیگر به نام سازمان امور استخدامی کشوری به موازات سازمان برنامه و بودجه، انحلال مجدد این دو سازمان و ادغام آن‌ها و ایجاد سازمانی به نام مدیریت و برنامه ریزی، انحلال سازمان مدیرت و برنامه ریزی و ایجاد دو معاونت ریاست جمهوری، داستان غم انگیز و بی‌سرانجام این حوزه است. اکنون مجلس شواری اسلامی در صدد احیا یا ایجاد مجدد سازمان بر آمده است. در این ارتباط نکاتی به نظر می‌رسد که اجازه می‌خواهم به عرض نمایندگان محترم، دولت جدید، و مردم شریف برسانم. شاید کمکی به تصمیم گیری صحیح و قابل ادامه در درازمدت باشد و از اقدامات شتاب زده و بدون عمق جلوگیری نماید.



ادامه مطلب

برچسب ها : انحلال سازمان مديريت, احياي سازمان مديريت, مديريت و برنامه‌ريزي, دکتر محمد سلیمانی, ,
توسط : ولایتمداران |

تحلیلی برای شناخت ریشه‌های تخریب یک تکلیف مدار
رمزگشایی از رفتار سیاسی آیت الله مصباح یزدی

رجانیوز، حجت الاسلام حمیدرسایی: انتخابات امسال هم مانند تمام اتفاقات مهم سیاسی دیگر برای خودش حال و هوایی داشت. ائتلاف کاندیداها و حضور مستقل ها ، رسانه ها و شخصیت ها ، کاندیداها و برنامه ها ، احزاب و گروه ها ، همه و همه در حال قُل خوردن در دیگ جوش آمده از حماسه سیاسی سال ۹۲ بودند و هر کس با امتحانی که پس داد، خودنمایی کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : رمزگشایی رفتار سیاسی مصباح, ریشه‌های تخریب مصباح, حمیدرسایی, ,
توسط : ولایتمداران |

تابستان؛ فرصتي براي مطالعه آثار شهيد مطهري
دو سير مطالعاتي براي غرق شدن در درياي دانش و معرفت شهيد مطهري +دانلود Pdf همه كتب استاد مطهری

«مرحوم آقای مطهری یک فرد بود، جنبه‏های مختلف در او جمع شده بود و خدمتی که به نسل جوان و دیگران مرحوم مطهری کرده است، کم کسی کرده است. آثاری که از او هست، بی‏استثنا، همه آثارش خوب است. و من کسی، دیگری را سراغ ندارم که بتوانم بگویم بی‏استثنا آثارش خوب است. ایشان بی‏استثنا آثارش خوب است، انسانساز است... شنیده می‏شود که مخالفین اسلام و گروههای ضد انقلاب درصدد هستند که با تبلیغات اسلام‏شکن خود دست جوانان عزیز دانشگاهی ما را از استفاده از کتب این استاد فقید کوتاه کنند. من به دانشجویان و طبقۀ روشنفکران متعهد توصیه می‏کنم که کتابهای این استاد عزیز را نگذارند با دسیسه‏های غیر اسلامی فراموش شود.» امام خمینی (ره)



ادامه مطلب

برچسب ها : مطالعه آثار شهيد مطهري, دانلود Pdf كتب مطهری, ,
توسط : ولایتمداران |

گمراهی و جهل وهابی ها؛ آیا می توان نماز جمعه را شنبه خواند؟


پس از طرح سوال های پی در پی هموطنان مبنی بر اینکه آیا (پس ازاین) نماز جمعه در روز شنبه برگزار می شود به اطلاع همه می رساند نماز جمعه در همان روز جمعه برگزار می شود.بعد از تغییر تعطیلات هفتگی از پنج شنبه و جمعه، به جمعه و شنبه، لازم آمد این امر گوشزد شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : جهل وهابی ها, نماز جمعه روز شنبه, حکم وزارت اوقاف سعودی, ,
توسط : ولایتمداران |

وزیر راه و شهرسازی:
دیگر بعید است فردی در کشور با پنج یا هفت میلیون تومان صاحب مسکن شود
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه بزودی سایت های جدید مسکن ویژه را برای تهرانی‌ها باز کرده و ثبت‌نام می‌کنیم گفت:دیگر بعید است فردی در کشور با پنج یا هفت میلیون تومان صاحب مسکن شود اما در دولت دهم این اتفاق رخ داد.



ادامه مطلب

برچسب ها : جبران عقب ماندگی, تاسیسات زیربنایی مسکن مهر, علی نیکزاد, وزیر راه و شهرسازی, ,
توسط : ولایتمداران |


اطلاعیه هیات محبین انصارالمهدی بندر امام خمینی

 به مناسبت شهادت مظلومانه علامه مجاهد شیخ حسن شحاته

  بسم رب الشهدا و الصدیقین

یکبار دیگر دست جنایتکار استکبار جهانی و رژیم خون آشام صهیونسم از آستین سلفیان مزدور و وهابیان خبیث بیرون آمد و فتوای کینه توزانه آخوندهای درباری مصر منجر به شهادت عالم بصیر و رهبر شیعیان مصر،شهید مجاهد شیخ حسن شحاته و سه تن از یارانش گردید.

 

 



ادامه مطلب

برچسب ها : اطلاعیه محبین انصارالمهدی, شهادت علامه شحاته, عالم مصری, حسن شحاته, ,
توسط : ولایتمداران |

 

صوت اختصاصي رجانیوز، از شهيد شيخ حسن شحاته
روياي صادقه‌اي كه استاد الازهر را شيعه كرد/ درد دل شیخ شهید مصری با امیرالمومنین علیه‌السلام

66 سال فرصت مناسبي است براي رسيدن به جايي كه شهيد شيخ حسن شحاته رسيد. كسي كه فراگيري قرآن را از هنگام بودن در رحم مادر آغاز كرده بود و ايراد خطبه نماز جمعه را پيش از پانزده سالگي. كسي كه سياه‌پوشيدن و عزاداري براي سيدالشهدا(عليه اسلام) را زماني آغاز كرده بود كه بيشتر مردم در روز عاشورا جشن مي‌گرفتند و حتي شيريني مخصوص اين روز را توزيع مي‌كردند. كسي كه اگرچه در ابتدا حنفي بود اما محبتش به اهل بيت باعث شد تا رواي صادقه‌اي از پيامبر اكرم(صلوات الله عليه) او را شيعه كند. و حالا بايد گفت كسي كه روز نيمه شعبان امسال توسط تكفيري‌ها به شهادت رسيد؛ شهيد شيخ حسن شحاته!

 



ادامه مطلب

برچسب ها : صوت شيخ حسن شحاته, درد دل شیخ مصری, روياي صادقه‌ي استاد الازهر, شهيد شيخ حسن شحاته, ,
توسط : ولایتمداران |

به جای پاستا بگویید خمیراک!

فرهنگستان زبان و ادب فارسی تلاش می‏‌کند در برابر واژه‎های بیگانه‎ای که به زبان فارسی وارد می‌شوند، معادل فارسی قرار دهد، که این واژه‌سازی‌ها معمولا با حرف و حدیث‌هایی روبه‌روست.



ادامه مطلب

برچسب ها : فرهنگستان زبان و ادب, معادل فارسی, واژه‌های مصوب فرهنگستان, ,
توسط : ولایتمداران |

شهید نیمه شعبان مصر را بیشتر بشناسیم

"حسن شحاته" رهبر معنوی پیروان اهل بیت (ع) در مصر یکشنبه گذشته در حمله گروهی از طرفداران جریانهای افراطی و تکفیری به همراه 3 تن از یارانش به صورت بسیار فجیعی کشته شد.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : شهید نیمه شعبان مصر, حسن شحاته, رهبر شیعیان مصر, ,
توسط : ولایتمداران |

اعتراف خواننده به قتل دو سرباز

خواننده لبنانی که با آغاز جنگ در سوریه به یکی از طرفداران دو آتشه گروه های سلفی افراطی تبدیل شده، در پی حوادث اخیر جنوب لبنان اعتراف کرد که دو سرباز ارتش کشورش را به قتل رسانده است.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : اعتراف خواننده به قتل, قتل دو سرباز, عملیات ارتش لبنان, احمد الاسیر, فضل شاکر خواننده لبنانی, درگیریهای صیدا, ,
توسط : ولایتمداران |

حبيب الله معلمي، شاعر حماسه‌ها درگذشت
در سوگ مردي كه «اي لشكر صاحب زمان» را سرود/ از تذكر امام(ره) به آهنگران درباره خواندن شعرهاي حماسي تا ستايش آقا از شعرهاي معلمي

امام گفته بود به فلاني بگوييد حماسي بخواند. دو بار هم گفته بود. آهنگران دو بار نوحه‌هايي خوانده بود كه بيش از حد بوي ماتم و غم داشت و از حماسه در آنها خبري نبود. همين هم شد كه اما اينطور به او پيغام بدهند. آهنگران هم كه پيغام امام را گرفت رفت سراغ «حبيب الله معلمي» و بعد از چند روز شعري را خواند كه معروف‌ترين نوحه او را رقم زد: «اي لشكر صاحب زمان آماده باش آماده باش...»



ادامه مطلب

برچسب ها : حبيب الله معلمي, شاعر حماسه‌ جنگ, اي لشكر صاحب زمان, ,
توسط : ولایتمداران |

نگاهی آماری به کارنامه يازدهمين انتخاب ریاست جمهوری نسبت به دوره‎های گذشته
رتبه چهارم مشارکت، کمترين درصد رای برای منتخب، دهمين ميزان محبوبيت/ کار دشوار روحانی برای حفظ برتری هفتاد و یک صدم درصدی

محمد سرشار: تاکنون جمهوري اسلامي ايران، تجربه برگزاري 11 انتخابات رياست جمهوري را داشته که نخستين آنها در سال 1358 برگزار شده است. به جز دوره‌هاي دوم و سوم که به دليل ترور دومين رييس‌‌جمهور ايران، در يک سال، يعني سال 1360، برگزار شد؛ ديگر دوره‌هاي رياست جمهوري در بازه‌هاي زماني چهار ساله برگزار شده‌اند.



ادامه مطلب

برچسب ها : کارنامه يازدهمين انتخاب, کارنامه دوره‎های گذشته انتخاب, محمد سرشار, ,
توسط : ولایتمداران |

وقتی عربده های تکفیر، موجب شهادت یکی از رهبران شیعیان مصر می شود
ماجرای شهادت شیخ حسن شحاتة عالم شیعه مصری، به بهانه برگزاری جشن میلاد امام زما(عج)/باج مرسی به سلفیها کار را به جنایت فرقه ای کشاند/ موج محکومیت به الازهر و ساختمان نخست وزیری مصر رسید

حدود یک هفته پیش بود که در مصر، کنفرانسی بین المللی با حضور علمایی از سراسر جهان اسلام تشکیل شد که بزرگان تکفیری هم در آن حاضر بودند. در این کنفرانس، فتوای «جهاد» بر علیه حکومت سوریه (و به تبع بر ضد حزب الله) صادر شد. این ماجرا، در قله ی سلسله ی عربده های تکفیری ای بود که از چند سال پیش علیه شیعیان به گوش می رسید و درگیری های داخلی سوریه هم بستری شده بود تا سرویس های جاسوسی جهانی با حداکثر قوا و با استفاده از رسانه های پرتعداد و کارکشته، به شعله ورتر کرن آن بپردازند. درخت زشت این فتنه انگیزی ها، دیروز و در آستانه ی ولادت امام حی (عجل الله فرجه) این بار در مصر میوه ی تلخی داد: شیخ حسن شحاتة، از علما و رهبران اصلی شیعیان مصر به همراه سه نفر از یارانش به طرز فجیعی به شهادت رسید.



ادامه مطلب

برچسب ها : عربده های تکفیر, شهادت رهبر شیعیان مصر, شیخ حسن شحاتة, عالم شیعه مصری, باج مرسی به سلفیها, ,
توسط : ولایتمداران |

گزارش کامل صابر از به خاک وخون کشیدن شیعیان درمصر

سلفی های تندرو با سر دادن شعار "الله اکبر" و توهین هایی به تشیع 4 تن از شیعیان مصر را به طور وحشیانه ای به شهادت رساندند! + تصویر
طی روز گذشته سلفی های تندرو با حمله به خانه شیعیان در روستای غیزا در نزدیکی قاهره پایتخت مصر و در حالیکه شعارهای "الله اکبر" و "شیعیان کافرند" سر می دادند، 4 مرد شیعه مذهب را به شهادت رساندند. در این حمله تعدادی از خانه های شیعیان این روستا نیز در آتش قهر سلفی های تندرو خاکستر شد.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : سلفی های تندرو, شعار الله اکبر, توهین به تشیع, شهادت شیعیان مصر, ,
توسط : ولایتمداران |

پرونده “سادات خوزستانی” به کجا رسید؟

پرونده فساد اقتصادی موسوم به “سادات” در سال 84 با بیش از 120 هزار شاکی و 3 هزار متهم تشکیل شده که هنوز 50 هزار نفر از شاکیان این پرونده بلاتکلیف هستند.



ادامه مطلب

برچسب ها : پرونده سادات خوزستانی, پرونده فساد اقتصادی اهواز, ناصر سودانی, ,
توسط : ولایتمداران |
اعزام بسیج جامعه پزشکی و گردان‌های عاشورا و الزهرا (س) به مناطق زلزله بوشهر

 

در پی وقوع زلزله ای به بزرگی 6.1 ریشتر در منطقه کاکی بوشهر بسیج جامعه پزشکی و بسیجیان استان در قالب گردانهای امام علی(ع)، امام حسین(ع)، عاشورا و الزهرا جهت امدادرسانی به زلزله زدگان به این منطقه اعزام شدند.



ادامه مطلب

برچسب ها : اعزام بسیج جامعه پزشکی, گردان‌های عاشورا و الزهرا, مناطق زلزله بوشهر, ,
توسط : ولایتمداران |

نماز شب را چگونه می خوانند؟

وبلاگ نماز شب نوشت: در بین نوافع، نماز شب از فضیلت بیشتری برخوردار است و در قرآن درباره آن تأکید و سفارش بسیار شده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : نماز شب , شفع, وتر, ,
توسط : ولایتمداران |

پيام تسليت رهبرانقلاب در پي درگذشت حضرت آيت‌الله خوشوقت
آيت‎الله خوشوقت؛ عالم ربانی، سالک الی‎الله و عارف‏بالله/فقدان اين معلم اخلاق و معرفت، براي مستفیدان محضرش ثلمه‎اي بزرگ است

در پی ارتحال آیت الله آقای حاج شیخ عزیز الله خوشوقت، رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیام تسلیتی، درگذشت آن عالم ربانی و سالک الی الله را مصیبتی اندوهبار برای آشنایانِ رتبه ی معنوی آن بزرگوار و ثلمه ئی بزرگ برای شاگردان و مستفیدان محضر پر فیض آن عارف بالله خواندند و این مصیبت را به خانواده مکرّم و فرزندان محترم و وابستگان و ارادتمندان ایشان تسلیت گفتند.



ادامه مطلب

برچسب ها : پيام تسليت رهبر انقلاب, درگذشت خوشوقت, ,
توسط : ولایتمداران |

انتصاب رئیس هیات کوهنوردی شهرستان بندر امام خمینی (ره)



ادامه مطلب

برچسب ها : هیات کوهنوردی بندر امام, مهندس نیکخواه, رضا بانی, حکم انتصاب رضا بانی, ,
توسط : ولایتمداران |
يادداشتي در تحليل موافقين و مخالفين احمدي نژاد
پديده احمدي‌نژاد در كشاكش دوستان و دشمنان

 

حسن شجاعي علي‌آبادي - شايد بعضي‌ها - حتّی بعضی مخلصين انقلاب، نه بيگانه‏ها و بددلها؛ حتّی نزديكان - در طول بعضی از سال‌های گذشته تصورشان اين بود كه شعارهای اصلی انقلاب؛ سربلندی اسلام، مسئله‏ عدالت، مسئله‏ مبارزه با استكبار، تلاش و مجاهدت برای رفع استضعاف از مستضعفان، ديگر روزگارش تمام شده است! بعضی البته جسارت و گستاخی كردند و همين‌ها را نوشتند و گفتند! اشتباه مي‌كردند، معلوم بود؛ مي‌دانستيم اشتباه مي‌كنند. اما اين گستاخی، دل‌ها را خراش مي‌داد. امروز به همت ملت ايران، با انتخاب ملت ايران، دولتی سر كار آمده است كه شعارهای اصلی انقلاب، شعارهای اساسی و اصولی اوست. گفتمان مفاهيم انقلاب اسلامی، امروز گفتمان رائج و غالب است؛ اين خيلی اهميت دارد. من البته اين را پيش‏بينی مي‌كردم. من شايد حدود هفت سال، هشت سال قبل از اين، در جلسه‏ كارگزاران نظام اسلامی كه در همين حسينيه تشكيل شد، دلائلی آوردم بر اينكه دشمنان انقلاب كه خيال مي‌كنند مي‌توانند انقلاب را به فراموشی بسپرند و قربانی كنند و از رويش عبور كنند، اشتباه مي‌كنند؛ گفتم نمي‌توانيد؛ مي‌دانستيم اشتباه مي‌كنند. بحمداللَّه ملت ايران همت كردند و آنچه كه مي‌خواستيم، شد. ( امام خامنه‌اي ۱۳۸۶/۰۴/۰۹)



ادامه مطلب

برچسب ها : تحليل, موافقين و مخالفين, احمدي نژاد, شجاعي علي‌آبادي, دوستان و دشمنان, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 15 صفحه بعد