منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 57
بازدید دیروز : 850
بازدید هفته : 938
بازدید ماه : 6375
بازدید کل : 84001
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

ما و دولت یازدهم

 دکتر حامد حاجي‌حيدري*


• آشفتگي عظيم، هر چند که از تونس و مصر آغاز شد، ولي، سراسر منطقه موسوم به خاورميانه را در بر گرفته، و حتي شکل ناآرامي‌هاي مناطق قبلاً آشوب‌زده مانند عراق، نيز تغيير کرد. چندي پيش، همين جا، تأکيد کردم که بايد به انقلاب فوريه مصر، به مثابه، يک «انقلاب کبير» نگاه کنيم؛ توضيح اين که، دنياي اجتماعي قبل از اين انقلاب با دنياي پس از آن، کاملاً متفاوت است. به رسميت شناختن اين نقطه عطف، براي ما اين فايده را دارد که بدانيم بايد خود را با شرايطي تطبيق دهيم که به‌غايت و به نحو بي‌سابقه‌اي مستعد آنارشيسم است.



ادامه مطلب

برچسب ها : دکتر حامد حاجي‌ حيدري, ما و دولت یازدهم, اصولگرايي, مصلحت‌ گرايي, ,
توسط : ولایتمداران |

نقدی جدی بر «تدبیر» دولت «تدبیر و امید» برای رفع مشکلات اقتصادی
شاید عواقب این اشتباه استراتژیک را نتوان جبران کرد/افزایش فشارها بدیهی‌ترین نتیجه پیوند زدن اقتصاد داخلی با سیاست خارجی

«کلید حل مشکلات در شرایط فعلی کشور سیاست خارجی است»، این عبارتی است که رئیس‌جمهور آنرا بیان کرده و در روزهای گذشته خصوصا در مراسم تودیع و معارفه وزرای جدید به گونه‌های مختلف بازتولید شده است. جمله‎ای که شاید بتوان آنرا همه تدبیر دولت "تدبیر و امید" برای اصلاح شراط موجود کشور دانست.



ادامه مطلب

برچسب ها : نقد تدبیر دولت, نقد دولت تدبیر امید, رفع مشکلات اقتصادی, اصلاح شراط موجود کشور, ,
توسط : ولایتمداران |

«تبلیغ گفتمان رقیب» توسط اصولگرایان؛ همه آنچه که نتایج انتخابات ۹۲ را رقم زد/2
آیا رویکرد تبلیغاتی محسن رضایی «تدبیر شده»بود؟!/ «سیاه‎نمایی از شرایط موجود»؛ پاسِ گُل رضایی به رقیب/ فلاکت‌زده نشان دادن ایران، چگونه به پیروزی روحانی کمک کرد؟

اگرچه پرونده یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با تنفیذ و تحلیف رییس جمهور منتخب و تشکیل کابینه یازدهم بسته شد اما اخبار و حاشیه‌های آن هنوز در میان اهالی سیاست مفتوح است.



ادامه مطلب

برچسب ها : رویکرد تبلیغاتی محسن رضایی, تبلیغ گفتمان رقیب, اصولگرایان, نتایج انتخابات ۹۲, ,
توسط : ولایتمداران |

واکنش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی به یادداشت روانبخش
شورا: تلاش کردیم مراسم 22 بهمن قم باشکوه برگزار شود/ روانبخش: متنی که بابت آن جوابیه نوشته‎اید، همان عبارات گزارش مجلس است!/کاش این جوابیه را برای مجلس ارسال می‏کردید
انتقاد حجت‎الاسلام قاسم روانبخش دبیر سیاسی نشریه پرتو از گزارشی که در مجلس پیرامون حادثه 22 بهمن قم قرائت شد، واکنش شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را به دنبال داشته است.



ادامه مطلب

برچسب ها : واکنش شورای تبلیغات اسلامی, واکنش به یادداشت روانبخش, پاسخ روانبخش به جوابیه, ,
توسط : ولایتمداران |

پاسخ به30سؤال پیرامون دفاع مقدس با "کتاب57"

یکی از کارهای اساسی و لازم در عرصه تدوین تاریخ دفاع مقدس، پاسخ به سوالات متعددی است که امروز در اذهان جوانان مطرح شده که بایستی به آنان پاسخی مستدل و منطقی از زوایا و ابعاد نهفته و مغقول مانده جنگ تحمیلی داده شود. بسته دفاع مقدس، که حاوی کتاب 30 پرسش 30 پاسخ پیرامون دفاع مقدس می باشد سوالات و شبهات مطرح شده را پاسخ می دهد.



ادامه مطلب

برچسب ها : پاسخ سؤال دفاع مقدس, کتاب 57, ,
توسط : ولایتمداران |

فتنه‌گران به اصحاب جمل نزديک ترند تا به ابن‌ملجم

حجت الاسلام والمسلمين احمد ابوترابي

هر چند ماه مبارک رمضان ماه سعه صدر و رحمت و مغفرت الهي و همدلي مؤمنين است(1) اما، با اين همه، در يکي از مهم‌ترين دعاهاي اين ماه يعني دعاي افتتاح مي‌خوانيم: «اللهم اني افتتح الثناء بحمدک ... و أيقنت انک انت ارحم الراحمين في موضع العفو و الرحمه و اشد المعاقبين في موضع النکال و النقمه(2).»



ادامه مطلب

برچسب ها : نزديکی فتنه‌گران, اصحاب جمل, احمد ابوترابي, ,
توسط : ولایتمداران |
استراتژی میلی متری با اصل قورباغه‌ای

 

قاسم روانبخش

تجربه ثابت کرده است که اگر قورباغه را در آب جوش بیاندازند فوری خودش را بیرون می اندازد ولی اگر ابتدا در آب بیاندازید و به تدریج آن را حرارت بدهید به دون این که متوجه بشود بدنش سست می شود و پخته می شود و می میرد. تفاوت استراتژی اصلاح طلبان در سال های 76 تا 84 با استراتژی آن ها با عنوان اعتدال در همین نکته اساسی نهفته است.



ادامه مطلب

برچسب ها : استراتژی میلی متری, استراتژی با اصل قورباغه‌ای, قاسم روانبخش, تفاوت استراتژی اصلاح طلبان, حاکمیت 8 ساله اصلاحات, ,
توسط : ولایتمداران |
هیئت دولت ۱۰ مصوبه دولت احمدی‌نژاد را لغو کرد

 

دولت یازدهم، 10 مصوبه دولت قبل را که متضمن ایجاد امتیاز خاص برای اشخاص حقیقی و حقوقی بود و یا تعهد مازاد بر اعتبار برای دستگاهها ایجاد می‌کردند را لغو کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : هیئت دولت, ۱۰ مصوبه دولت احمدی‌نژاد, لغو ۱۰ مصوبه دولت, ,
توسط : ولایتمداران |
هیئت هفتگی شهدای گمنام/تاریخ تحلیلی اسلام-1
پناهیان: امروز بیش از هرزمانی به تاریخ اسلام نیاز داریم/ نحوۀ برخورد با متمردین سال 88 را با برخورد امیرالمؤمنین با «مؤمنینِ متمرد» باید مقایسه کرد، نه با «عفو» مشرکین مکه توسط پیامبر

 

در مجلس شورای اسلامی، برادر بزرگواری به برخورد پیامبر(ص) در عفو مشرکین مکه و بخشیدن قاتلین حمزۀ سیدالشهداء اشاره کردند و گفتند که باید در برخورد با فتنه‌گران 88 به این رفتار پیامبر(ص) تأسی کنیم. آیا در فضای کنونی باید از برخورد پیامبر(ص) با مشرکین مکه سخن گفت، یا باید از نحوۀ برخورد امیرالمؤمنین(ع) با برخی از متمردین زمان خودش سخن گفت؟! ... مثالی که آن نمایندۀ محترم مجلس مطرح کرد، عفو پیامبر(ص) نسبت به کسانی بود که بیرون جامعۀ اسلامی بودند، ولی وضعیت فعلی ما مربوط به آن گروه از متمردین است که در درون جامعۀ اسلامی قرار دارند. در اینجا باید از مواردی در تاریخ اسلام مثال زد که گروهی از مؤمنین در داخل جامعۀ اسلامی، متمردانه عمل کردند و بعد برخورد پیامبر(ص) یا امیرالمؤمنین(ع) با آنها را مطرح نمود و مقایسه کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : تاریخ تحلیلی اسلام, پناهیان, هیئت هفتگی شهدای گمنام, ,
توسط : ولایتمداران |
حجاب و هنجارشكني‌هاي اجتماعي

 

حجت الاسلام رضا غلامی *

این روزها شاهد برخی هنجارشکنی های اجتماعی در بعضی نقاط کشور خصوصاً شهر تهران هستیم. معلوم است که عده قلیلی به نحو عامدانه و چه بسا سازماندهی شده در صدد کشف حجاب و عادی کردن این عمل قبیح در کشور هستند غافل از اینکه در یک جامعه اسلامی این قبیل هنجارشکنی ها از سوی خود مردم تحمل نخواهد شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : حجاب و هنجارشكني‌هاي اجتماعي, رضا غلامی, ,
توسط : ولایتمداران |

استدلال حجاریان برای تخفیف جرم فتنه گران سال 88 چه بود؟

حجاریان: مردم به خاطر سیب زمینی و یارانه، سال 88 به احمدی نژاد رای دادند/ آقای حجاریان طرح هدفمندی یارانه یک سال پس از انتخابات آغاز شد/برای 24 میلیون رای چند گونی سیب زمینی لازم است!؟

چهارسال از دادگاه فتنه گران سال 88 گذشته است و امروز فعالین فتنه نه در دادگاه، یا تحت فشار دستگاه های قضایی، که اینبار  در رسانه های خبری و پشت تریبون مجلس  تقلب در انتخابات را رد می کنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : استدلال حجاریان, تخفیف جرم فتنه گران, ,
توسط : ولایتمداران |
گزارشی کامل از آنچه که وزرای دولت تدبیر و امید در مذمت و محکومیت فتنه گفتند
تشییع جنازه فتنه 88 در جلسات رای اعتماد به کابینه/ از تقبیح «اردوکشی خیابانی» تا نفی قطعی ایده «تقلب در انتخابات»/ آب پاکی روی دست جنبشی که دیگر سبز نیست

 

نگاهی به روند بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت یازدهم در مجلس شورای اسلامی که در روزهای گذشته صورت گرفت، یک نکته را برای همه مردم و فعالان سیاسی روشن کرد؛ نکته‌ای که نشان داد ایستادگی رهبر معظم انقلاب بر حفظ رای مردم در سال ۸۸ سبب شد تا امروز همه کسانی که به نوعی در ماجرای فتنه سکوت کردند و یا در برخی از برهه‌های زمانی با آن همراهی کردند، صراحتا اعلام کنند که آشوب خیابانی در آن زمان اقدامی افراطی و غیرقانونی بوده و روند برگزاری انتخابات در ایران هم اساسا امکان وقوع تقلب را غیرممکن می‌کند. 



ادامه مطلب

برچسب ها : وزرای دولت تدبیر, مذمت و محکومیت فتنه, رای اعتماد به کابینه, اردوکشی خیابانی, تقلب در انتخابات, بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی, ,
توسط : ولایتمداران |

سخنان حماسی سید حسن نصرالله در مراسم سالگرد پیروزی جنگ 33 روزه

اولین پاسخ ما به انفجار ضاحیه دوبرابر کردن نیروهای حزب‌الله در جنگ سوریه است/ اگر لازم شود خودم برای مبارزه با تکفیری‎ها به سوریه و صهیونیست‌ها به اسرائیل می‎روم

دبیرکل حزب الله لبنان به مناسبت هفتمین سالروز پیروزی در جنگ 33 روزه به سخنرانی پرداخت و نکات مهمی را درباره اوضاع داخلی لبنان، شرایط منطقه و جنگ سی و سه روزه بیان کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : سخنان حماسی حسن نصرالله, جنگ 33 روزه لبنان, ,
توسط : ولایتمداران |

چند حاشیه بر نطق توکلی و معیارهایی که با تغییر دولت متحول شده است

فرشاد مهدی‏پور*

دفاعیه کلی دکتر احمد توکلی از کابینه دولت جدید، هم شنیدنی بود و هم بحث‌برانگیز و این مجال، فرصتی است برای بررسی برخی از بحث‌ها، بدون حاشیه‌روی و پرده‌پوشی. البته این سخنان به‌معنای تایید عمل‌کردهای ناصواب نیست و بارها در این‌باره گفت و گو شده است، بلکه اصل اولی در این بحث، بررسی آرای سیاست‌مداری است که پاک‌دستی و روشن‌بینی او بر همگان ثابت شده است و این یادداشت بر پیروی از همین طریقه، نوشته‌شده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : نطق توکلی در مجلس, معیارهای متحول توکلی, تغییر دولت, ,
توسط : ولایتمداران |

اعتماد حداکثری مجلس به دولت
گام بلند مجلس برای تعامل با دولت یازدهم/ رای بی‌سابقه به وزرای اقتصادی/ موثران در فتنه رای نیاوردند/ رای عجیب به وزیر نفت/ آغاز شمارش معکوس برای تحقق وعده های اقتصادی/روحانی: در انتخابات ایران تقلب نشده بود و امکان تقلب هم نیست

پرونده 4 روز جلسه فشرده بررسی صلاحیت وزاری پیشنهادی با اعتماد بی سابقه مجلس به کابینه یازدهم به پایان رسید تا دولت مورد تمایل روحانی با تغییر حداقلی، کار خود را آغاز کند و در اولین گام بنابر وعده رئیس جمهور، طی 100 آینده روز بخشی از وعده های اقتصادی ، فرهنگی و ... را تحقق بخشد.



ادامه مطلب

برچسب ها : اعتماد مجلس به دولت, تقلب در انتخابات ایران, رای به وزرای اقتصادی, ,
توسط : ولایتمداران |

تصمیم جبهه پایداری پیرامون رای اعتماد، در قالب فراکسیون اصولگرایان اتخاذ می‎شود

سخنگوی جبهه پایداری گفت، تصمیمات این جبهه در مجلس در رابطه با رای اعتماد به کابینه دولت یازدهم، در قالب فراکسیون اصولگرایان مجلس اتخاذ و اجرا خواهد شد و این جبهه در مجلس فراکسیون مستقلی ندارد.



ادامه مطلب

برچسب ها : تصمیم جبهه پایداری, رای اعتماد جبهه پایداری, ,
توسط : ولایتمداران |

چهارشنبه آتش و خون در قاهره
800 کشته و 8000 زخمی نتیجه حمله ارتش مصر به اخوانی‎ها/ هشدار هفته پیش رهبر انقلاب درباره مصر چه بود؟

اوضاع در مصر بحرانی است . 250 کشته و 8000 زخمی، تنها در طول چند ساعت، نتیجه تدیبر دولتی است که با شعار دموکراسی خواهی و با حمایت کشورهای غربی به ویژه آمریکا، زمام امور را در دست گرفته است.



ادامه مطلب

برچسب ها : آتش و خون قاهره, حمله ارتش مصر, اوضاع بحرانی مصر, ,
توسط : ولایتمداران |

گزارش «رجانیوز» از متن و حاشیه‌های سومین روز جلسه رای اعتماد به دولت یازدهم
از نطق عرفانی وزیر پیشنهادی که خود را استراتژیست می‎داند تا پاسخ برادر رسایی به "بگم!؟ بگم!؟" کاظم جلالی/ روایت لاهوتی از نابودی کشاورزی در زمان حجتی/ انتظار پورمحمدی از جلسه امروز مجلس چه بود؟

دو روز داغ و جنجالی در مجلس گذشت و ماجرای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی از سوی حسن روحانی به روز سوم رسید؛ روزی که با بررسی صلاحیت علی ربیعی، یکی از جنجالی‌ترین چهره‍‌های موجود در کابینه پیشنهادی به دلیل سوابق امنیتی و نزدیکی او با سران فتنه، آغاز شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : سومین روز رای اعتماد, رای اعتماد به دولت, ,
توسط : ولایتمداران |
رسایی:افراد دیگری برای علوی برنامه تعیین می‌کنند/ تساط كافي ندارد

 

نماینده مخالف وزیر پیشنهادی اطلاعات در مجلس گفت: آقای علوی! همین الان دارند برای شما برنامه تعیین می‌کنند، باید مشخص شود برنامه اول از دولت به مجلس ارائه شده است یا نه؟



ادامه مطلب

برچسب ها : رسایی, علوی تساط كافي ندارد, ,
توسط : ولایتمداران |

نطق چالشي زارعي در مخالفت با وزير پيشنهادي ارتباطات كه بدون پاسخ ماند

واعظي نسبت به مباحث روز حوزه ارتباط حتی آشنايي اوليه هم ندارد / صنایع الکترونیک از 27 سال پیش تابحال متحول شده است/ تعجب متخصصان این حوزه از گزینه پیشنهادی

در دومين روز از جلسه راي اعتماد به كابينه پيشنهادي رييس جمهور، علي اصغر زارعي نماينده مردمتهران در مجلس در مخالفت با محمود واعظي وزیر پیشنهادی ارتباطات و فناوری اطلاعات، پشت تريبون پارلمان رفت.



ادامه مطلب

برچسب ها : نطق چالشي زارعي, مخالفت با وزير ارتباطات, ,
توسط : ولایتمداران |
با دوگانه «تعارض» و «تعامل» با غرب چه باید كرد؟

 

  دكتر فؤاد ایزدی

سپتامبر ۱۵۰۷ میلادی (شهریور ۸۸۶ شمسی) در تاریخ ایران دارای اهمیت ویژه­‌ای­ است. در این تاریخ برای اولین‌بار بعد از رنسانس، كشور اروپایی پرتغال كه در آن سال­‌ها داعیه‌ی ابرقدرتی داشت به مرزهای جنوبی ایران حمله كرد. در بیش از ۵۰۰ سالی كه از آن تاریخ می‌گذرد ملت ایران همواره در معرض تهاجم كشورهای اروپایی و بعد از آن آمریكا بوده­ است. 



ادامه مطلب

برچسب ها : تعارض و تعامل غرب, دكتر فؤاد ایزدی, ,
توسط : ولایتمداران |

گزارش رجانیوز از دومین روز جلسه رای اعتماد به دولت یازدهم

از دفاع نجفی نسبت به انتقادات تا استناد به ایمیل 700 معلم / دوری 27 ساله وزیر پیشنهادی از حوزه ارتباطات و ماجرای مطالعه این سال‎های واعظی در حوزه مخابرات

 

روز دوم جلسه رای اعتماد برای کابینه یازدهم در حالی آغاز شد که موضع گیری قاطع برخی نمایندگان شاخص مجلس در برابر فتنه 88 در روز اول ، اصلی‎ترین محور نطق‎ها و تذکرات نمایندگان بود.


ادامه مطلب

برچسب ها : گزارش جلسه رای اعتماد, رای به دولت یازدهم, ,
توسط : ولایتمداران |
تذکر «غیرآیین‌نامه‌ای» حسین شریعتمداری

 

شریعتمداری تاکید کرد: آیا رفع کاستی‌ها و جلوگیری از ناراستی‌ها در کابینه پیشنهادی آقای روحانی، خدمت شایسته و در خور تقدیری به رئیس جمهور محترم نیست؟



ادامه مطلب

برچسب ها : تذکر غیرآیین‌نامه‌ای حسین شریعتمداری, کابینه پیشنهادی روحانی, ,
توسط : ولایتمداران |

آیا گفتمان حاکم بر دولت جدید در راستای رسیدن به تمدن عظیم اسلامی است؟

میثم نیلی

 
 این روزها موضوع کابینه پیشنهادی آقای روحانی یکی از داغ ترین مباحث است؛ البته محل اصلی بحث و ترمینال نهایی آن، صحن مجلس شورای اسلامی و درون سالن های کمیسیون های مجلس است. نمایندگان ما این روزها کار دشواری بر عهده دارند و باید به جای همه مردم پاک و حماسه ساز ایران در مورد صلاحیت و توانایی عناصر کابینه به حجت برسند و قضاوت نمایند. رای دادن آنها به یک وزیر،کار مهمل و کم اهمیتی نیست.



ادامه مطلب

برچسب ها : گفتمان حاکم بر دولت, تمدن عظیم اسلامی, میثم نیلی, کابینه پیشنهادی روحانی, ,
توسط : ولایتمداران |

حضور شخصی با سابقه بازداشتی در فتنه ۸۸، لکه‌ای سیاه بر دامان کابینه دولت یازدهم است

شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های تهران در بیانیه‌ای اعلام کرد: حضور شخصی در کابینه یازدهم که در جریان فتنه ۸۸ سابقه بازداشتی دارد، علاوه بر آن ‌که در تناقض با مشی اعتدالی دولت است می‌تواند تبدیل به لکه‌ای سیاه بر دامان کابینه دولت یازدهم شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : لکه‌ای سیاه کابینه دولت, شورای تبیین مواضع بسیج, بیانیه‌ بسیج دانشجویی دانشگاه‌ها, ,
توسط : ولایتمداران |

 

تمام سخنان آقای روحاني در دفاع از كابينه/ به هیچ حزبی سهم داده نشده است/ قرار شد معاونین وزار جوان باشند

آقای روحاني رييس جمهور امروز به بهارستان رفت تا از تيم پيشنهادي خود كه براي تكيه بر صندلي‌هاي ميدان پاستور در مراسم تحليف به مجلس معرفي كرده بود، تمام قد دفاع كند.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : تمام سخنان روحاني, دفاع از روحاني كابينه, ,
توسط : ولایتمداران |

اسامی مخالفان و موافقان 18 وزیر پیشنهادی

عضو هیئت رئیسه مجلس اسامی مخالفان و موافقان 18 وزیر پیشنهادی کابینه یازدهم را در جلسه علنی امروز خانه ملت قرائت کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : اسامی مخالفان وزیران پیشنهادی, ,
توسط : ولایتمداران |

11 دلیل برای رای ندادن به وزیر پیشنهادی آموزش و پرورش/ مروری بر اتفاقات ناگوار نه سال وزارت دکتر نجفی

جمعی از مدیران آموزش و پرورش که سابقه همکاری با دکتر محمدعلی نجفی را دارند، در نامه ای به نمایندگان مجلس با ارائه دلایلی خواستار رای منفی نمایندگان به گزینه پیشنهادی وزارت آموزش و پرورش شدند.



ادامه مطلب

برچسب ها : اتفاقات ناگوار وزارت نجفی, وزیر آموزش و پرورش, ,
توسط : ولایتمداران |

میرکاظمی، رئیس کمیسیون انرژی مجلس:
برخی می‌خواهند پرداختن به فتنه در ایران همانند هولوکاست در اروپا باشد/ نباید از ترس برچسب‎زنی‎ها، از انجام تکلیف شرعی انصراف دهیم

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه برخی می‌خواهند، پرداختن به فتنه در ایران همانند پرداختن به هولوکاست در اروپا شود، گفت: در فتنه نکاتی هست که می‌تواند باعث ادب کسانی باشد که نه تنها از مردم عذرخواهی نکردند بلکه برخی آن را برای خود افتخار می‌دانند. شرایط به گونه‌ای است که ترحم دیگر جایز نیست



ادامه مطلب

برچسب ها : میرکاظمی, رئیس کمیسیون انرژی مجلس, پرداختن به فتنه, هولوکاست در اروپا, ترس برچسب‎زنی‎ها, انصراف انجام تکلیف شرعی, ,
توسط : ولایتمداران |

نمایندگان محترم مجلس بخوانند

محسن صالحی

آقای دکتر روحانی روز یکشنبه پس از انجام مراسم تحلیف، لیست وزیران پیشنهادی خود را تقدیم مجلس کرد. در طی دو سه هفته اخیر برخی رسانه‌ها و شخصیت‌های سیاسی، نکاتی را در خصوص ترکیب کابینه دولت یازدهم گوشزد کرده و عموماً نیز سنجه‌ی «اعتدال» را برای صورت‌بندی و طرح بحث انتخاب کرده‌اند، به این معنا که از رئیس‌جمهور خواسته‌اند، آنچنان که با شعار «اعتدال»، موفق به جلب نظر اکثریت ملت شد، به این شعار وفادار مانده و در اولین گام یعنی انتخاب وزیران، افرادی با این سبقه و روحیه را برگزیند.



ادامه مطلب

برچسب ها : نمایندگان مجلس, محسن صالحی, ترکیب کابینه دولت یازدهم, انتخاب وزیران, ,
توسط : ولایتمداران |