منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 672
بازدید دیروز : 850
بازدید هفته : 1553
بازدید ماه : 6990
بازدید کل : 84616
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

آیت‌الله مصباح یزدی در جلسه درس اخلاق:
حب اهل بیت(ع)؛ ضامن شفاعت در آخرت/ اگر امام خمینی(ره) نبود، معلوم نبود اکنون چه وضعیتی در ایران داشتیم
 

رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی گفت: وهابی‌ها هم به اصل شفاعت اعتقاد دارند اما آن را مخصوص پیامبر اکرم (ص) و روز قیامت می‌دانند.



ادامه مطلب

برچسب ها : آیت‌الله مصباح, حب اهل بیت, ضامن شفاعت در آخرت, ,
توسط : ولایتمداران |

«سیدحسن نصرالله» در جشن افطار مرکزی هیئت حمایت از مقاومت اسلامی:
اسرائیل می‌داند که لبنان دیگر لقمه ساده‌ای برای آن نیست/ «حزب‌الله» به اراده مردم متکی است

دبیر کل حزب‌الله لبنان در سخنرانی جمعه شب خود تاکید کرد، اسرائیل در جنگ آینده باید پیش از حمله به بیروت نگران شهرهای شمالی فلسطین اشغالی باشد و فکر تجاوز به لبنان دیگر برای اسرائیل آسان نیست.



ادامه مطلب

برچسب ها : سیدحسن نصرالله, جشن افطار نصرالله, دبیر کل حزب‌الله لبنان, ,
توسط : ولایتمداران |

گزارش تحلیلی از وقایع تیرماه 1367
همه چیز درباره پذیرش قطعنامه 598 پایان جنگ تحمیلی/ مسببین نوشاندن جام زهر به حضرت امام (ره) چه کسانی بودند!؟

علیرضا سلیمانی: مسئله پذیرش قطعنامه و پایان جنگ به واسطه برخی ملاحظات شاید تا به امروز از نقاط مبهم تاریخ انقلاب به شمار می رود. اما مجموعه ای از اطلاعات و مسائلی که توسط افراد دخیل در تصمیم گیری در این امر مهم طی چند سال اخیر مطرح شده می تواند کمی در روشن کردن صحنه و نقش افراد و گروههای مختلف کمک کند.در این نوشتار سعی بر آن بوده که با نقل تاریخ و مواضع خواص دخیل در این ماجرا، گوشه ای از این حادثه تلخ را بازخوانی کنیم.تاکید می کنم که محتوای این نوشته به معنای مقصر دانستن و یا القای تحمیل گری قطعنامه توسط اشخاص خاصی بر حضرت امام نیست.



ادامه مطلب

برچسب ها : گزارش تحلیلی وقایع تیرماه, تحلیل وقایع تیرماه 1367, پذیرش قطعنامه 598, پایان جنگ تحمیلی, مسببین نوشاندن جام زهر, نوشاندن زهر به امام, علیرضا سلیمانی, ,
توسط : ولایتمداران |

آیت الله جنتی در خطبه نمازجمعه تهران:
مدعیان تقلب در سال 88 با مردم بد کردند؛خدا بسزای اعمالشان برساند/ اعتدال یعنی رفتار سیاسی امام (ره)/دولت احمدی‏نژادشعارهای انقلاب را زنده کرد

امام جمعه موقت تهران ضمن تقدیر از حماسه سیاسی ۲۴ خرداد گفت: کسانی که در سال 88 ادعای تقلب کردند باید از اینکه به روی مردم نگاه کنند خجالت کشیده و پیشانی‌شان عرق کند؛ تاکنون خیلی با آنها مسامحه شده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : اعتدال رفتار سیاسی امام, جنتی, مدعیان تقلب, دولت احمدی‏ نژاد, شعارهای انقلاب, ,
توسط : ولایتمداران |

نقدی بر ایده سیاست خارجی توسعه‏ گرا

 حجت‌الاسلام علي كشوري

برگزاري "اولين نشست راهبردي جمهوري اسلامي" با موضوع الگوي اسلامي- ايراني پيشرفت در دي ماه 1389، با حضور پر بركت امام خامنه‌اي مد ظله العالي و آغاز مباحثه ميان ادبيات انقلاب و ادبيات دانشگاه براي تبيين ويژگي هاي الگوي اداره ي جامعه اسلامي، نقطه عطفي در تكامل حضور ادبيات انقلاب در موضوع برنامه (1) محسوب مي شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : سیاست خارجی توسعه‏ گرا, حجت‌الاسلام علي كشوري, نشست راهبردي جمهوري اسلامي, الگوي اسلامي ايراني پيشرفت, قواعد سكولار, ,
توسط : ولایتمداران |

محمد مرسی در حصر به فرزندش چه گفت؟
دامی که عربستان برای مُرسی پهن کرد/ خوش‏بینی به وعده‎هایی امریکا چگونه اخوان را زمین زد!؟

شاید اگر شرایط  مصر به یک سال گذشته برگردد اخوانی های کم تجربه، رویه دیگری در برابر آمریکا و برخی کشورهای عربی منطقه اتخاذ می کردند.



ادامه مطلب

برچسب ها : دام عربستان برای مُرسی, وعده‎های امریکا به اخوان, ,
توسط : ولایتمداران |

خود کرده را تدبیر نیست
کم‏گذاشتن در امانتداری از تریبون نماز جمعه با حمایت از آشوب‏طلبان/چرا نماز جمعه 26 تیر 88 به آخرین خطبه دوران حیات هاشمی مبدل شد؟
 

حدود چهار سال از آخرین باری که اکبر هاشمی رفسنجانی به عنوان خطیب نماز جمعه در دانشگاه تهران حاضر شد و پشت تریبون رفت می‌گذرد؛ نماز جمعه‌ای که اغراق نیست اگر بگوییم برای نخستین بار، شان تریبون نماز جمعه توسط خود سخنران حفظ نشد و خطیب جمعه نتوانست امانتدار خوبی برای این امانت گرانبها باشد و با سخنان خود، کاری کرد که 26 تیر آخرین حضور دوران حیات هاشمی در تریبون نماز جمعه باشد.



ادامه مطلب

برچسب ها : آخرین خطبه هاشمی, شان تریبون نماز جمعه, حمایت هاشمی از فتنه‌گران, ,
توسط : ولایتمداران |

تحلیل نتایج انتخابات در گفتگو با وحید یامین‌پور:
توهین‏های امروز به علامه مصباح از جنس هجمه منافقین به شهید بهشتی است/ برخی می‏خواهند تئوریسین‎ها را حذف کنند/ آرای همه کاندیداهای انتخابات به جز جلیلی، معیشتی بود؛ نه گفتمانی
 

وحید یامین‏پور در گفتگویی نسبتا طولانی به تحلیل نتایج انتخابات و رفتار برخی کنشگران سیاسی پس از اعلام نتایج پرداخته است.



ادامه مطلب

برچسب ها : توهین‏ به مصباح, هجمه منافقین به بهشتی, تحلیل نتایج انتخابات, وحید یامین‌پور, ,
توسط : ولایتمداران |

فاصله زیاد رویکرد افراطی امثال توکلی با رویکرد معتدل و منصفانه رهبر معظم انقلاب به خدمات دولت نهم و دهم

بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار اخیر اعضای هیات دولت معیار مناسبی برای بررسی امتیازات و ویژگی های دولت محمود احمدی نژاد ایجاد کرد و نشان داد رویکرد و تحلیل های برخی سیاسیون و جریانات سیاسی وابسته به آنها تا چه میزان با نگاه معتدل و واقع بینانه رهبر معظم انقلاب به عملکرد دولت نهم و دهم فاصله دارد. چه آنکه برخی سیاسیون و رسانه های خبری وابسته به آنها در ماه های اخیر تنها با پررنگ کردن نقاط ضعف دولت و نادیده گرفتن نقاط قوت تصویر غیرواقعی از دولت محمود احمدی نژاد ارائه دادند.



ادامه مطلب

برچسب ها : رویکرد افراطی امثال توکلی, رویکرد معتدل منصفانه رهبر, خدمات دولت احمدی نژاد, , ,
توسط : ولایتمداران |

انتقاد دکتر زارعی از سیاه‌نمایی‏های صورت گرفته در حاشیه حضور روحانی در مجلس:
جناب روحانی! مراقب پوست خربزه‎های برخی اطرافیان باشید/ اعتدال ایجاب می‏کند دولت جدید بر مبنای واقعیات شکل گیرد؛ نه تحلیل‌های غیرکارشناسی و آمارهای نادرست
 

نماینده مردم تهران ضمن انتقاد از برخی اظهارات رئیس‌جمهور منتخب در مجلس، آن را سیاه‌نمایی خواند و به روحانی توصیه کرد دولت جدید را بر مبنای واقعیات جامعه قرار دهد نه تحلیل‌های غیرواقعی و غرض‌ورزانه.



ادامه مطلب

برچسب ها : انتقاد دکتر زارعی, سیاه‌ نمایی‏های مجلس, حضور روحانی در مجلس, تحلیل‌های غیرکارشناسی, آمارهای نادرست, ,
توسط : ولایتمداران |
انتشار چکیده گزارش ارائه شده توسط اعضای دولت در محضر مقام معظم رهبری/ رهبرانقلاب: لازم است این گزارش به اطلاع مردم برسد
 

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی در پنجمین روز از ماه مبارک رمضان در دیدار رئیس جمهور و هیأت وزیران، کار و تلاش شبانه روزی و بسیار پرحجم، و برجسته کردن شعارهای انقلاب در عرصه‌های داخل و خارج را از ویژگیهای تحسین برانگیز دولت خواندند و از زحمات و تلاشهای آقای احمدی‌نژاد و همکاران وی صمیمانه قدردانی کردند.



ادامه مطلب

برچسب ها : گزارش اعضای دولت, عملکرد دولت احمدی نژاد, ,
توسط : ولایتمداران |

به مناسبت خداحافظی عباسعلی کدخدایی با شورای نگهبان

محروم شدن شورای نگهبان از حقوقدان انقلابی و با تقوا/ مقاوت در فتنه تقلب 88 و بررسی صلاحیت‏های سال 92؛ سوابق ماندگار کدخدایی

در شرایطی که اخبار راهروهای مجلس از اجماع فراکسیون رهروان ولایت(نزدیک به رئیس مجلس) برای عدم رای بهعباسعلی کدخدایی سخنگوی فعلی شورای نگهبان حکایت داشت، او تنها با اختلاف یک رای از عضویت در شورای نگهبان جا ماند  و این در حالی بود که کدخدایی حکم مشاورت رئیس مجلس را نیز از سالیان قبل دریافت کرده بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : خداحافظی عباسعلی کدخدایی, خداحافظی با شورای نگهبان, عملکرد کدخدائی شورای نگهبان, ,
توسط : ولایتمداران |
اکران «گذشته» برای خاتمی و «آینده» تدبیر و امید
 

 

مهدی خانعلی‌زاده

تخم روشنفکری در این مملکت از ابتدا به خطا کاشته شد و جنین ناقص آن هم به طرز فجیعی سقط شد؛ جنینی که نه پدرش مشخص است نه مادرش و هیچ عامل شناسایی هم ندارد. روشنفکری ایرانی زمانی به خطا رفت که شاملوی متنفر از مردم که افتخار می‌کرد به «شعر‌ها یا خوبند یا مزخرف. اگر مزخرفند که چاپ کردن ندارند، و اگر خوبند، که حیف شعر خوب برای مردم.... پس از مردن، لاشه مرا در گورستان عمومی دفن نکنند. بگذارید دست کم پس از مرگ، آرزوی من، به دور ماندن از مردم وپلیدی‌هایشان، بر آید. مردمی که از ایشان متنفرم.»، شد نماد روشنفکری و آزاداندیشی. شاید به همین دلیل است که این روز‌ها هر کسی قهوهٔ دارک اسپرسو می‌نوشد و سیگار مکبث دود می‌کند و متن‌ها و شعرهای بی‌سر و ته می‌خواند یا می‌سراید، سریعا مفتخر به دریافت لقب روشنفکر می‌شود؛ یعنی هر چه بی‌خاصیت‌تر و افسرده‌تر، روشنفکر‌تر. 



ادامه مطلب

برچسب ها : اکران گذشته خاتمی, آینده تدبیر و امید, مهدی خانعلی ‌زاده, تخم روشنفکری, ,
توسط : ولایتمداران |
الزامات اعتدال اقتصادي

 

حجت‌الاسلام یوسفی 

در پی ارائه بحثی توسط رئیس جمهور منتخب محترم جناب حجت الاسلام و المسلمین جناب آقای دکتر حسن روحانی در تاریخ 15/4/92 در زمینه اعتدال اقتصادی، به منظور همفکری و همکاری علمی با دولت منتخب یادداشت تحلیلی از طرف جناب آقای حجت الاسلام و المسلمین آقای احمد علی یوسفی رئیس محترم انجمن علمی اقتصاد اسلامی حوزه علمیه قم ارائه شده که تقدیم میگردد. 



ادامه مطلب

برچسب ها : الزامات اعتدال اقتصادي, حجت ‌الاسلام یوسفی, ,
توسط : ولایتمداران |
آسیب شناسی وحدت اسلامی توسط حجت‌الاسلام مبلغی:
هیچ کس صداقت جمهوری اسلامی را در وحدت ندارد/ هر کس دلش به حال آینده اسلام بسوزد، در راه وحدت تلاش می‌کند
 

 

حجت الاسلام و المسلمین دکتر احمد مبلغی در چهارمین گردهمایی سالانه امت واحده که با حضور طلاب و دانشجویان ایرانی و خارجی برگزار می شود، به نقد و بررسی فعالیت های تقریبی بین شیعیان و اهل سنت در سالهای اخیر پرداخته و ذهنیت های تاریخی طرفین از یکدیگر را مهمترین مانع نزدیکی مسلمانان به یکدیگر دانست.



ادامه مطلب

برچسب ها : آسیب شناسی وحدت اسلامی, حجت ‌الاسلام مبلغی, گردهمایی سالانه امت واحده, ,
توسط : ولایتمداران |
آیت‌الله مصباح یزدی در جلسه «اخلاق رمضان»:
جنگ 33 روزه حزب‌الله و رژیم صهیونیستی نشان داد که وعده‌های الهی تحقق‌پذیر هستند/ اهمیت صبر در میدان جهاد
 

 

رئیس موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی (ره) با اشاره به امدادهای غیبی گفت: دبیرکل حزب‌الله بیان می‌کرد سربازان اسرائیلی گفته بودند ما سپاهیانی سفیدپوش و شمشیر به دست را دیده‌ایم که به سمت ما می‌آمدند و حمله می‌کردند. 



ادامه مطلب

برچسب ها : آیت‌الله مصباح یزدی, جلسه اخلاق رمضان, ,
توسط : ولایتمداران |
موضع جدید آمریکا در پرونده هسته‌ای ایران: روحانی میانه‌رو است؛ پس باید ایران تغییر کند، نه ما!
 

 

مهدی جهانتیغی: چند روز دیگر اعضای گروه ۱+۵ دور هم جمع می‌شوند تا تصمیمی برای مواجه با تیم هسته‌ای دولت روحانی بگیرند. 


ادامه مطلب

برچسب ها : موضع جدید آمریکا, پرونده هسته‌ای ایران, میانه ‌روی روحانی, مهدی جهانتیغی, اعضای گروه ۱+۵, تیم هسته‌ای دولت روحانی, ,
توسط : ولایتمداران |
رهبرانقلاب در آخرین دیدار هیئت دولت دهم:
رشته خدمت را رها نكنید/این دولت توانست شعارهای انقلاب را سر دست بگیرد و افتخار کند/ همه‌فهمیدند حجم کار این‌دولت از همه دوره‌ها بالاتربود
 

 

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پنجمین روز از ماه مبارك رمضان در دیدار رئیس جمهور و هیأت وزیران، كار و تلاش شبانه روزی و بسیار پرحجم، و برجسته كردن شعارهای انقلاب در عرصه های داخل و خارج را از ویژگیهای تحسین برانگیز دولت خواندند و از زحمات و تلاشهای آقای احمدی نژاد و همكاران وی صمیمانه قدردانی كردند.


ادامه مطلب

برچسب ها : دیدار رهبر انقلاب, دیدار هیئت دولت دهم, شعارهای انقلاب دولت, سخنان خامنه ای, ,
توسط : ولایتمداران |

نگرانی از تعیین تکلیف و نگاه از بالا به پایین نسبت به دولت یازدهم

پس از سرکشی هاشمی به دولت، نوبت به تعیین وزیر توسط خاتمی رسید!/ حفظ شان ملت ایران و استقلال دولت؛ اولین آزمون جدی روحانی

پس از انتشار خبر مبنی بر سرکشی اکبر هاشمی رفسنجانی به دولت یازدهم برای بررسی میزان پیشرفت کارها در این دولت! انتشار اظهار نظری از سید محمد خاتمی پیرامون وزیر فرهنگ دولت یازدهم و تعیین تکلیف برای این دولت، نگرانی‎هایی را نسبت به حفظ استقلال دولت یازدهم و زیر سوال رفتن شان ملت ایران در داشتن دولتی مستقل از جریانات سیاسی و اشخاص متنفذ سیاسی به وجود آورده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : سرکشی هاشمی به دولت, تعیین وزیر توسط خاتمی, حفظ شان ملت ایران, استقلال دولت, اولین آزمون جدی روحانی, ,
توسط : ولایتمداران |
ازغیبت ولایتی و قالیباف در مراسم تقدیر از هم‎ائتلافی تاسخنرانی جلیلی/عبرت‎های انتخابات برای مروجین«ائتلاف‎سیاسی» به‎جای«ائتلاف‏گفتمانی»

 

حضور سعید جلیلی و عدم حضور محمدباقر قالیباف و علی اکبر ولایتی در مراسم تقدیر از غلامعلی حداد عادل، باز هم زخم کهنه ائتلاف سیاسی موسوم به ۱+۲ را باز کرد و مشخص شد که فرجام این ائتلاف سیاسی که به جای جمع شدن حول محور گفتمانی، مبنای جمع شدن را مناسبات قدرت قرار داده و به دنبال مسائلی مانند نظرسنجی و سهم‌خواهی رفته بود، کماکان محلی برای کسب عبرت است. 



ادامه مطلب

برچسب ها : عبرت ‎های انتخابات, مروجین ائتلاف ‎سیاسی, ائتلاف ‏گفتمانی, ,
توسط : ولایتمداران |
حکومت امانت است؛ نه طعمه

 

دكتر فرزاد جهان‌بين

علی(ع) در نامه ای که که به اشعث ، فرماندار آذربایجان دارند می فرمایند که حکومت و قدرت نه بسان طعمه ای است که تا فرصت هست باید آن را درید و توشه ای برای خود برداشت بلکه امانتی است که فرد در قبال آن امانت مسئولیتی سترگ بر عهده دارد و فرصتی است برای خدمتگزاری.به نظرم این مدل می تواند مدلی جامع برای تعامل با مسئولیتها  و تحلیل موفقیتها و شکستها در ارتباط با اهداف و آرمانها باشد.اینکه رویکرد و راهبرد فرد از پذیرش مسئولیت توشه برداشتن برای خود و تامین آتیه مالی و علمی و جایگاههی خود باشد و یااینکه آن را فرصتی برای برداشتن بارها از روی دوش ملت و نظام و از بین بردن مشکلات و ایجاد بسترهای شکوفایی بداند بسیار تعیین کننده است.این دو رویکرد نوع تعامل با اختیارات، امکانات و … در دسترس را تعیین خواهد کرد.فردی با رویکرد اول تمام وجهه همتش آن خواهد بود که چه کند و چه برنامه ریزی صورت دهد و مسائل را چگونه شکل دهد و چه بگوید تا خود بماند و یا اینکه بعد از رفتن جایگاه بالاتر و مناسب تری را در اختیار بگیرد و براین اساس عمده وقت و توان او صرف همین مساله خواهد شد.اما در مقابل فردی با رویکرد دوم، تمام آبرو، وقت و توان و امکاناتش را در اختیار مصالح عمومی قرار خواهد داد و نه دیگران پلی برای عبور او و نردبانی برای بالارفتنش بلکه خود را هزینه مصالح عمومی خواهد کرد و هیچگاه در مورد مصالح نظام و جامعه معامله نخواهد کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : حکومت امانت, طعمه حکومت, دكتر فرزاد جهان‌بين, ,
توسط : ولایتمداران |
چرایی حمایت اردوغان از مرسی/ مدل ترکیه ای سازش گر با غرب، بر سر مرسی چه بلایی آورد
به نظر می رسد اردوغان با توجه به این که عاقبتی شبیه مرسی را برای خودش هم متصور شده، سعی در پیشگیری با ژست حمایت از مردم را گرفته است.


ادامه مطلب

برچسب ها : حمایت اردوغان از مرسی, ,
توسط : ولایتمداران |
تا نیمه راه را آمدیم
ضرورت رزمایش رسانه ای در مسیر خلق حماسه اقتصادی
این سال حماسی دو نیمه دارد، یکی حماسه سیاسی بود که به احسن وجه محقق شد و دیگری حماسه اقتصادی است که به قول مقام عظمای ولایت کاری بلند مدت است.


ادامه مطلب

برچسب ها : رزمایش رسانه ای حماسه اقتصادی, خلق حماسه اقتصادی, ,
توسط : ولایتمداران |
بازخوانی سخنرانی تاریخی امام خامنه ای بعد از غائله 18 تیر 78
اقدام به حمله به خوابگاه دانشجویان اگرچه علی الظاهر به دست افرادی بود که شعار «یاحسین» و «یازهرا» سر می دادند، اما دلجویی های رهبر انقلاب از دانشجویان مضروب و نصایح پدرانه ایشان برای حادثه دیدگان، نشان داد که ...


ادامه مطلب

برچسب ها : سخنرانی خامنه ای, غائله 18 تیر 78, ,
توسط : ولایتمداران |

کپی‌برداری محض از غرب مشکل دانشگاه‌های ایران

مشروطی‌ها در دانشگاه‌های تک‌جنسیتی و تفکیک‌جنسیتی شده نسبت به دانشگاه‌های دیگر کمتر است و معدل‌ها بالا رفته است.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : کپی‌برداری محض از غرب, مشکل دانشگاه‌ های ایران, کامران دانشجو وزیر علوم, ,
توسط : ولایتمداران |
می‌گفتند نبايد بگوییم فرماندهان با هم دعوا داشتند
در روزگاری که مدعیان بی‌هنر که هنگام جنگ می‌گفتند نباید بچه‌های مردم بروند جنگ تلف شوند، در بازار امروز...


ادامه مطلب

برچسب ها : گلعلی بابایی, کالک‌های خاکی, خاطرات شفاهی عزیز جعفری, ,
توسط : ولایتمداران |
نامبرده به علت تعصبات مذهبی صلاحیت اعزام به خارج از کشور را ندارد
به این ترتیب جواد در برابر نگاه تمسخر‌آمیز داوران، در گزینش بانک ملی مردود شناخته شد. زیر ورقه آزمون او...


ادامه مطلب

برچسب ها : خاطرات شهید تندگویان, تعصبات مذهبی شهید تندگویان, صلاحیت اعزام شهید تندگویان, ,
توسط : ولایتمداران |
تراز جدیدی که دولت نهم و دهم در انتخاب وزرا و معاونین ایجاد کرد
حضور چندین استاد تمام و نخبه دانشگاهی در کابینه قبل؛ انتظار ادامه این روند بجای سهم‎دهی حزبی در کابینه روحانی

 

دولت یازدهم تا کمتر از یک ماه دیگر، حکم تنفیذ خود را از رهبر انقلاب خواهد گرفت و به طور رسمی سکان هدایت قوه اجراییه را به دست می‌گیرد و پس از آن باید افراد پیشنهادی خود برای کابینه و هیات دولت را به منظور گرفتن رای اعتماد به مجلس شورای اسلامی معرفی کند؛ کابینه‌ای که باید تراز خاصی از مدیران را رعایت کند.



ادامه مطلب

برچسب ها : تراز انتخاب وزرا, سهم ‎دهی حزبی, انتخاب وزرا کابینه روحانی, رای اعتماد مجلس, ,
توسط : ولایتمداران |

امیدها و دغدغه‌ها؛ نامه‌ای خطاب به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری پیشنهادی دولت یازدهم

دکتر محمد سلیمانی

سلام علیکم، مستحضرید که وزارت علوم، تحقیقات و فناوری متولی تولید علم و دانش، تولید و گسترش پژوهش، و تولید و تأمین فناوریهای مورد لزوم کشور است. از طرفی دیگر دانشگاههای کشور محل علم، فرهنگ و سیاست هستند، که عدم تعادل در هر کدام باعث خسارت و عقب افتادگی می‌شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : امیدها و دغدغه‌ها, نامه‌ای به وزیر علوم, وزیر پیشنهادی دولت یازدهم, دکتر محمد سلیمانی, ,
توسط : ولایتمداران |

تبيين الگوی پیشرفت اسلامی به زبانی ساده/ بازخوانی انقلاب، نقطه آغاز در تبيين مسأله الگوي پيشرفت اسلامي
شاید هر وقت نامی از الگوی پیشرفت اسلامی به میان می‌آید، ناخودآگاه موضوعی بغرنج و دشوار و ثقیل در ذهن خود تداعی می‌کنیم و به قضاوت می‌نشینیم که این حرف‌ها برای جامعه نخبگان مناسب است.



ادامه مطلب

برچسب ها : بازخوانی انقلاب, مسأله الگوي پيشرفت اسلامي, حجت‌الاسلام کشوری, ,
توسط : ولایتمداران |