منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2716
بازدید دیروز : 850
بازدید هفته : 3597
بازدید ماه : 9034
بازدید کل : 86660
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
رهبر انقلاب اسلامی در ديدار مسئولان و دست اندركاران حج:
منطق جمهوري اسلامي در قضيه سوريه كاملا روشن است/جبهه استكبار قصد دارد حلقه وصل زنجيره مقاومت در منطقه نابود كند
 

 

حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي صبح دیروز (دوشنبه) در ديدار مسئولان و دست اندركاران حج امسال، حج را يك واجب استثنايي دانستند و با تأكيد بر مسأله مهم وحدت در دنياي اسلام خاطرنشان كردند: در موسم حج، وحدت، عظمت و تكثر دنياي اسلام عينيت مي يابد كه بايد از اين ظرفيت به نحو شايسته اي استفاده كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : رهبر انقلاب, منطق جمهوري اسلامي, قضيه سوريه, حلقه وصل زنجيره مقاومت, ,
توسط : ولایتمداران |
سخنان آيت الله مصباح يزدي در ديدار با جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي
سطح روساي جمهور ما با روساي جمهور ديگر كشورها قابل مقايسه هم نيست/ يك فرمانده خوب جنگ لزوما يك مدیر اقتصادی موفق نخواهد بود

 

جمعيت رهپويان انقلاب اسلامي، دیروز ميهمان موسسه امام خميني (ره) در شهر مقدس قم بود تا در با علامه مصباح يزدي رئيس اين موسسه ديدار كند.



ادامه مطلب

برچسب ها : سخنان مصباح, رهپويان انقلاب اسلامي, فرمانده خوب جنگ, مدیر اقتصادی موفق, ,
توسط : ولایتمداران |
به بهانه سخنان عبدالله نوری در نفي خشونت مسلحانه در ايران
نفي خشونت مسلحانه در ايران و يا زمينه‎سازي معنادار براي پروژه‎هاي جديد!؟/تلاش کردید ایران را مثل سوریه و افغانستان کنید؛ زورتان نرسید!

 

"اگر کسانی تصور می کنند که می توانند راه های طلایی برای خروج از این بن بست ارائه نمایند اقدام کنند اما اگر راه های آنها قرار است ایران را تبدیل به یک سوریه دیگر بکند ما مخالف هستیم. روش جبهه اصلاحات مسالمت جویانه و مبتنی بر روش های مدنی است و با این روش به نتایج بهتری می توان رسید."



ادامه مطلب

برچسب ها : سخنان عبدالله نوری, خشونت مسلحانه, پروژه‎هاي جديد, ,
توسط : ولایتمداران |
آيا تحريم‌هاي شكننده ادعايي غرب «تاثيرگذار» بوده است؟
پيغامي كه غرب با گزارش آژانس براي ايران فرستاد/ گزارش آمانو از تثبيت و رشد فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران يا اعتراف به شكست پروژه تحريم‌ها!؟

 

«تحريم‌هاي غرب اثرگذار نيست»؛ اين گزاره‌اي است كه مسئولين جمهوري اسلامي بارها و بارها آنرا در قبال تحريم‌هاي گسترده غرب عليه مردم ايران و با هدف محدوديت برنامه هسته‌اي جمهوري اسلامي، در محافل رسانه‌اي بازگو كرده‌اند. حقيقتي كه آمانو نيز در گزارش اخير خود با زبان بي‌زباني تلاش كرد تا آنرا به عنوان پيام روشن گزارش فصلي خود به افكار عمومي انتقال دهد.



ادامه مطلب

برچسب ها : پيغام غرب, گزارش آژانس, گزارش آمانو, فعاليت‌هاي هسته‌اي ايران, اعتراف به شكست, پروژه تحريم‌ها, ,
توسط : ولایتمداران |
10 نکته درباره اصرار قالیباف بر تنش زدایی در دیپلماسی و مدح دولت توسعه گرا در ایران
وقتی می گوییم تکنونکرات ها گفتمان انقلاب را نمی‎فهمند از چه سخن می گوییم؟/ تلفیق گفتمان هاشمی و خاتمی برای اداره کشور ارتجاع است
 

 

امیرحسین ثابتی: 1. تاكيدات مکرر رهبر معظم انقلاب طي سالهاي اخير پيرامون آسيب شناسي پيشرفت كشور نشان مي دهد آنچه مورد نظر معظم له مي باشد، "پيشرفت توام با عدالت" است. اين تعبير در تعارض مستقيم با مفهوم "توسعه" است كه در بطن خود شامل "پيشرفت نامتوازن و تقليدي" است و اين نه تنها مطلوب نظام جمهوري اسلامي نيست كه مي تواند به مثابه آفت و چالشی بزرگ براي آينده نظام محسوب شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : اصرار قالیباف, تنش زدایی, مدح دولت توسعه گرا, گفتمان هاشمی و خاتمی, امیرحسین ثابتی, ,
توسط : ولایتمداران |
آخرین اخبار از جنگ صهیونیست‌ها علیه غزه
اسارت خلبانان اسرائیلی توسط نیروهای مقاومت/ شلیک 14 موشک در 15 دقیقه به سرزمین‌های اشغالی

 

ادامه تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی به نوار غزه، صبح امروز هم پیگیری شد و جنگنده‌های اسرائیلی در سکوت اتحادیه عرب، با انفجارهای مهیب این منطقه را لرزانند. از سوی مقابل، نیروهای مقاومت هم با شلیک چند موشک به شهرهای اشغالی و همچنین تل آویو، صهیونیست‌ها را روانه پناهگاه‌ها در مناطق مختلف کردند.



ادامه مطلب

برچسب ها : جنگ صهیونیست‌ها علیه غزه, ,
توسط : ولایتمداران |
انهدام شبکه تروریستی بیگانه در خوزستان

 

به همت وزارت اطلاعات عناصر تروریستی وابسته به سرویس‌های اطلاعاتی در استان خوزستان دستگیر شدند.



ادامه مطلب

برچسب ها : شبکه تروریستی خوزستان, ,
توسط : ولایتمداران |
وقتی امام موسی صدر از زبان حزب اللهی ها هم فحش می خورد!
پاسخی به تهمت شنیع هم خط بودن امام صدر و شاه/ دلایل محکم همراهی امام صدر با انقلاب اسلامی
 

 

وحید خضاب: موضوع امام موسی صدر، از جهات مختلف حائز اهمیت است. چه از جهت شخص ایشان، چه از جهت شخصیت حقوقی و جایگاه ایشان. اما موضوع سرنوشت ایشان وتلاش ها برای سالم بازگرداندن این عالم مجاهد از اسارتگاهشان، بعضا موجب شده بر وجوه دیگرشان از جمله بحث های علمی، تلاش های اجتماعی و خصوصیات اخلاقی این شخصیت بزرگ کمتر پراخته شود. همین در سایه قرار رگفتن زندگی و تاریخ فعالیت های ایشان موضوعی است که زمینه را فراهم می کند تا برخی افراد، کینه های گذشته را در فرصتی غافلگیرانه بیرون بریزند و متأسفانه رسانه های ارزشی و عزیز ما هم بدون درک دروغ های شاخ دار گفته شده، آنها را با آب و تاب منتشر کنند. نمونه ی آخر این موارد، مصاحبه ای است که جناب آقای اصغر جمالی معروف به ابوحنیف با پایگاه اینترنتی «تریبون مستضغفین» داشته اند و طی آن چیزهایی راجع به امام موسی صدر (اعاده الله بخیر و عافیة) مطرح کرده اند که اگرچه بیانش از طرف ایشان عجیب نیست، ولی انتشار بدون توضیح آن در یک رسانه ی ارزشی بسیار تأسف بار است. در این نوشتار نه قصد داریم جناب ابوحنیف را شخصی خائن و ... معرفی کنیم و یکسره بر خدمات و تلاشها و دلسوزی های ایشان چشم بپوشیم نه می خواهیم امام موسی صدر را معصوم بشمریم و فارغ از انتقاد. بلکه می خواهیم نشان دهیم که گاهی می توان بنا به انگیزه هایی نه چندان پنهان، بر روی آفتاب چهره ی یکی از بزرگترین افتخارات تاریخ تشیع هم خاک پاشید و بیّنات تاریخی را نادیده انگاشت. حال اگر در قبال این نادیده انگاشتتن و تحریف تعمدی تاریخ چشم بپوشیم جوابی در پیشگاه خدا نخواهیم داشت.



ادامه مطلب

برچسب ها : خط صدر و شاه, وحید خضاب, ,
توسط : ولایتمداران |

تغيير معادلات نظامي سرزمين‌هاي اشغالي به نفع مقاومت اسلامي

 

واكنش غافلگيركننده مقاومت به حمله صهيونيست‌ها با شليك موشك‌هاي فجر به قلب تل‌آويو/ اسرائيل درخواست آتش‌بس فوري كرد
 

 

دور جديد حمله رژيم صهيونيستي به نوار غزه كه روز گذشته و با ترور فرمانده مركزي گردان‌هاي عزالدين قسام به صورت جدي كليد خورد، بر خلاف دور گذشته حملات به قطعه فلسطيني، واكنش غافلگيركننده گروه‌هاي مقاومت فلسطيني را به دنبال داشت به نحوي كه بلافاصله، شهر مركزي تل آويو حملات متقابلي را از سوي اين گروه‌هاي فلسطيني تجربه كرد تا مسئولين اين رژيم را وادار به درخواست براي برقراري آتش بس فوري با ميانجيگيري كشورهاي اروپايي و مصر كند.



ادامه مطلب

برچسب ها : درخواست آتش‌بس اسرائيل, حمله رژيم صهيونيستي, ,
توسط : ولایتمداران |
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با رجانيوز:
انتقاد شدید از هیات رئیسه مجلس/ کسانی که پرونده شان سراسر از ابهامات مالی و سیاسی است دیگران را متهم می کنند

 

عضو فراكسيون اصولگرايان مجلس گفت: هنوز چند صباحی از بیانات مقام معظم رهبری مبنی بر لزوم آرامش و ضرورت تنش‌زدایی در جامعه و تحریک نكردن احساسات مردم نگذشته که هر روز در مجلس شاهد اظهارات تنش‌زاي نمایندگان در قالب نطقهای بین دستور و تذکرات شفاهی هستيم كه متأسفانه هیچ‌گونه عکس‌العملی از جانب هیأت رئیسه در این زمینه انجام نمي‌شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : پرونده ابهامات مالی, هیات رئیسه مجلس, زهره طبيب‌زاده, ,
توسط : ولایتمداران |
گفتگو با حجت الاسلام پناهيان درباره دستجات عزاداري در آْستانه ماه محرم
عدم حضور دستجات عزاداري درخيابان‌ها؛ غفلتي كه بايد جبران شود/ ماجراي جوان‎روسي كه يكسال نوحه فارسي مي‎شنيد

 

حجت الاسلام عليرضا پناهيان، در آستانه فرا رسيدن ايام سوگواري اباعبدالله الحسين عليه السلام، در گفتگويي،‌ به مباحث مهم و جالبي حول دستجات عزاداري اشاره كرده و در اين زمينه گفت: دولتمردان و شهرداری‌ها باید مهمترین بودجه‌های خود را به رونق بخشیدن به عزاداری‌ها اختصاص دهند. هر کار فرهنگی دیگری در این کشور و در جهان اسلام و در جهان بشریت غیر از کار برای اباعبدالله الحسین(ع) ثمرات کمتری به ارمغان خواهد داشت. عقل اقتضا می‌کند بیشترین هزینه را انسان جائی قرار دهد که بیشترین بهره‌برداری را خواهد داشت.



ادامه مطلب

برچسب ها : پناهيان, دستجات عزاداري, ماه محرم, ,
توسط : ولایتمداران |
«يك خانواده محترم»؛ تصويرِ جنگل‌شهري به نام ايران

 

محمدصادق علیزاده

«يك خانواده محترم» چيست؟ محتواي اين جعبه در بسته چه بوده كه تاكنون، نمايش‌ها و اكران‌هاي به شدت محدود آن واكنش‌هاي شديد اين چنيني داشته است؟ از ياد نبريم كه اين حجم مخالفت‌ها نتيجه اكران‌ها خصوصي و محدود اثر جديد مسعود بخشي بوده است و نفس اين مسأله خود به شدت معنادار است. "يك خانواده محترم" يك فيلم سياسي نيست. گاه فيلمساز به دليل زاويه‌هايي كه با حاكميت و جمهوري اسلامي دارد، نوك تيز محتواي تصويري خود را به سمت حاكميت نشانه مي‌گيرد. چنين فضايي را با تساهل و تسامح مي‌توان بستر سياسيِ مورد پسندِ جشنواره‌پسند ناميد. در چنين فضايي -فارغ از هرگونه بحث و قضاوت در خصوص اثر سينمايي- آنچه مهم است آنكه فيلم بيشتر به يك بيانيه سياسي شبيه مي‌شود. با اين نگاه "يك خانواده محترم" فيلمي سياسي نيست.



ادامه مطلب

برچسب ها : يك خانواده محترم, تصويرِ جنگل, ‌شهري به نام ايران, محمدصادق علیزاده, ,
توسط : ولایتمداران |
برگزاري چهارمین نشست اندیشه‌های راهبردی با موضوع آزادی در محضر رهبر انقلاب
ضرورت استخراج منظومه فكري اسلام در مقوله آزادي/ انحصارگرايي اقتصادي و سياسي و مفاسد اخلاقي از ثمرات آزادي غربي است
 

 

حدود 150 تن از انديشمندان، نخبگان، اساتيد حوزه و دانشگاه، پژوهشگران و مؤلفان آثار علمي، همراه با حضرت آيت الله خامنه اي رهبر معظم انقلاب اسلامي، شب گذشته (سه شنبه) در چهارمين نشست انديشه هاي راهبردي جمهوري اسلامي، به بحث و بررسي درخصوص ابعاد مختلف موضوع «آزادي» پرداختند.



ادامه مطلب

برچسب ها : چهارمین نشست اندیشه‌های راهبردی, موضوع آزادی, منظومه فكري اسلام, انحصارگرايي اقتصادي, انحصارگرايي سياسي, مفاسد اخلاقي, ثمرات آزادي غربي, خامنه اي, ,
توسط : ولایتمداران |
اتهام زنی خانواده هاشمی به دستگاه قضا و انتظار واکنش جدی قوه قضائیه
به تعبیر خانواده هاشمی، انتقال مجرم امنیتی به زندان یعنی "ربودن!"/ اژه‌ای: خیلی به این زندانی امتیاز دادیم/ هاشمی سالم است

 

جنجال سازی رسانه ای پیرامون پرونده مهدی هاشمی با انتشار نظر رسمی پزشک این خانواده وارد فاز جدیدی شد تا پس از بیانیه پراکنی خانواده هاشمی و ایراد اتهام به دستگاه قضایی، روشن شود که اساسا مهدی هاشمی مشکل قلبی نداشته است.



ادامه مطلب

برچسب ها : اتهام زنی خانواده هاشمی, اتهام به دستگاه قضا, ,
توسط : ولایتمداران |
نگاهي اجمالي به برخي از زمينه‌هاي شكل‌گيري طبقه جديد
خصوصي‌سازي یا شخصی‌سازی؟

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، رهبر معظم انقلاب اسلامی در سالگرد شهدای فاجعه ۷ تیر در سال ۱۳۷۶ دردیدار رئیس و مسئولان قوه قضائیه با ایشان، نقش دستگاه قضایی را در جلوگیری از شکل‌گیری یک طبقه جدید برخوردار از ثروت‌های بادآورده، حائز اهمیت دانستند.



ادامه مطلب

برچسب ها : خصوصي‌ سازي, شكل‌گيري طبقه جديد, ثروت‌های بادآورده, ,
توسط : ولایتمداران |
حجت الاسلام میرباقری در اجتماع بزرگ ذاکرین اهل بیت(ع)در مسجد ارک+صوت
مداح خوب می‏تواند سفینة النجاة باشد/ هیأتی که صف‌بندی امروز یزیدیان را نشان ندهد در ماموریتش کم گذاشته است

 

اجتماع بزرگ ذاكرين و شعراي حسيني جمعه شب و در طليعه ماه محرم با حضور پيرغلامان، ذاكرين حسيني و شعراي اهل بيت عصمت وطهارت علیهم السلام و قشرهاي مختلف مردم در مسجدارك تهران برگزار شد تا ذاکرین و مرثیه سرایان سیدالشهدا علیه السلام، با حضور در این اجتماع به پیشواز ماه محرم بروند.



ادامه مطلب

برچسب ها : میرباقری, اجتماع بزرگ, ذاکرین اهل بیت, مسجد ارک, صف‌بندی امروز یزیدیان, ,
توسط : ولایتمداران |
در حاشیه دفاع علی لاریجانی از عملکرد سیاسی اش در ایام فتنه
آنچه لاریجانی درباره فتنه می‌گوید؛ آنچه رهبر انقلاب در این باره فرمودند
 

 

رييس مجلس شوراي اسلامي به فاصله چند روز پس از حضور در دانشگاه قم، اين بار به دانشگاه علم و صنعت رفت و به سوالات دانشجويان پاسخ داد اما وجه اشتراك اين دو ديدار را بايد در تكرار برخي مواضع لاريجاني درباره برخي سوالات دانشجويان دانست.



ادامه مطلب

برچسب ها : دفاع علی لاریجانی, عملکرد سیاسی, ,
توسط : ولایتمداران |
ملت ایران چه بدهی به خانواده هاشمی‌ دارد؟

 

«... آمدیم بیرون که مصادف شد با حضور خبرنگاران و من آنجا از روی عصبانیت صحبت‏‌هایم را کردم تا نشان دهم همیشه قرار نیست خانواده‌ هاشمی ساکت باشند و به هر حال ما برای خود این حق را قائل هستیم.» این بخشی از صحبت‌های فاطمه هاشمی رفسنجانی در مصاحبه با روزنامه «آرمان» است؛ اظهاراتی که اگرچه صریح‌تر از همیشه است اما برای مردم ایران جدید نیست؛ چرا که اعضای خانواده هاشمی اصولا عادت به طلبکار دانستن خود از ملت ایران می‌دانند و همیشه در سخنرانی‌های مختلف خود، به بیان این مساله می‌پردازند.



ادامه مطلب

برچسب ها : بدهی ملت ایران, بدهی به خانواده هاشمی, ,
توسط : ولایتمداران |
شهادت دو ساعت پس از شروع جنگ، بازگشت 32 سال بعد
خلبانانی که دوساعت پس از آغاز جنگ شهید شدند، به وطن باز می‌گردند

 

فقط چند ساعت از ظهر 31 شهريور گذشته بود كه هواپيماي محمد و خالد از پايگاه سوم شكاري همدان بلند شد. اما حالا بعد از 32 سال اين دو خلبان كه يكي شيعه بود و ديگري اهل سنت، كم‌كم هواي نشستن در خاك ميهن به سرشان افتاده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : شهادت, شروع جنگ, ,
توسط : ولایتمداران |
انتقاد جدی بسیج دانشجویی 8 دانشگاه تهران از نامه‌بازی سران قوا
آیا به دنبال حریص کردن دشمنان قسم خورده‏ خود برای دست اندازی و سنگ پراکنی هستیم؟
 

 

بسیج دانشجویی هشت دانشگاه تهران با صدور بیانیه‌ای، ضمن انتقاد از علنی شدن اختلافات میان سران قوا به بهانه نامه‌نگاری‌های اخیر، تاکید کردند: «آیا می‌‏توان ادعای ولایتمداری داشت و فضای اختلافات را به صحنه‏ رسانه آورد؟ این فضا دقیقا‌‌ همان هدفی است که دشمن را شاد می‌‏کند.»



ادامه مطلب

برچسب ها : انتقاد جدی, بسیج دانشجویی, دانشگاه تهران, نامه ‌بازی سران قوا, ,
توسط : ولایتمداران |
«آخرین روزهای زمستان»؛ شاهكاري به ياد حسن باقري و شهيد آويني

 

مهدي نوروزخاني: شايد شنيده باشيد شبکه‌ي رادیو تلویزیونی دربار انگلستان -یعنی بنگاه سخن پراکنی «بی بی سی»- به سبب تولیدات انبوه و پرهزینه‌ي مستندی که دارد، در میان مستندسازان و رسانه های بزرگ جهان به عنوان یک معیار و استاندارد مستندسازی تلقی و شناخته می شود و معمولا نسبت کیفیت یک مستند را با تولیدات مستند «بی بی سی» می سنجد.



ادامه مطلب

برچسب ها : آخرین روزهای زمستان, حسن باقري, شهيد آويني, ,
توسط : ولایتمداران |
متن كامل سخنان پناهيان در سومين سالگرد شهيد شوشتري + صوت و عكس
50 درصد بحران فتنه 88، فرانسه را زیر و رو می‎كرد/ زمزمه فروپاشي آمريكا و استقلال طلبي ايالت‌هايش به گوش مي‌رسد

 

سه سال پيش خبر شهادت مردی از ديار خراسان داغ بزرگی را بر دل ملت شهيدپرور ايران گذاشت و امروز تنها چند ورقی از خاطرات و رشادت‌های او برای ما باقی مانده است تا مسيرمان را گم نكنيم.



ادامه مطلب

برچسب ها : سخنان پناهيان, سالگرد شهيد شوشتري, ,
توسط : ولایتمداران |