منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 850
بازدید هفته : 928
بازدید ماه : 6365
بازدید کل : 83991
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
آزمون بزرگ دستگاه قضايي: مهدی هاشمی شنبه وارد ایران می‌شود

 

مهدی هاشمی رفسنجانی شنبه وارد ایران شده و دستگیر می‌شود

به گزارش فاطرنیوز، مهدی هاشمی رفسنجانی بلیط عزیمت خود به ایران را تهیه کرده و قرار است روز شنبه هفته آینده از طریق دوبی وارد ایران شود.


ادامه مطلب

برچسب ها : آزمون دستگاه قضايي, مهدی هاشمی, ,
توسط : ولایتمداران |
مروری بر 13 سال مقابله با توطئه و فتنه‌گری
چگونه چاوز پنج سفیر آمریکا را مهار کرد؟

 

 *امیر تفرشی – رئیس‌جمهور کنونی ونزوئلا طی 13سال ریاست جمهوری خود با پنج سفیر آمریکا و چند سفیر موقت این کشور کار کرده است. تاریخ روابط چاوز با دیپلمات‌های واشنگتن، نمونه زنده سیاست مقابله با تحریک، توطئه و کودتا است.



ادامه مطلب

برچسب ها : مقابله با توطئه, فتنه‌گری, امیر تفرشی, چاوز, مهار سفیر آمریکا, ,
توسط : ولایتمداران |
دِين بزرگي كه احمدي‌نژاد به گردن دارد

 

جـواد حجتي

احمدي‌نژاد مديون است؛ آن هم دين بزرگي كه از عهده برآمدن آن، شايد امري محال باشد. اين دِين بزرگ نه به آن دسته از علاقه‌مندان سرخورده‌اي است كه تحقق پيش‌بيني نايب الامام را به عينه ديدند و نه به آن مردمي كه با طلوع خورشيد چهارم تيرماه سال 84 برق اميد گسترش افق ولايت در چشمان‌شان زده شد.


ادامه مطلب

برچسب ها : دِين احمدي‌نژاد, جـواد حجتي, ,
توسط : ولایتمداران |
مصباح دوستان و جدال با جزم اندیشان غرب‌گرا

 

عباس بخشی

در حالی که آیت الله مصباح یزدی همواره بعد از وقایع فتنه 88 و قهر یازده روزه بر ضرورت صف بندی شفاف نیروهای انقلاب با جریان نفوذي در دولت و پیاده نظام فتنه در داخل کشور تاکید فرمودند، برخی از از جریان های التقاطی سیاسی – مذهبی تذکرات ایشان را تاب نیاورده و به اشکال مختلف به جایگاه و مقام ایشان توهین می کنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : مصباح دوستان, جدال, جزم اندیشان غرب‌گرا, عباس بخشی, ,
توسط : ولایتمداران |
وجه اشتراك شهيد بهشتي و علامه مصباح

 

مجتبي ثابتي
 
خوب بود اگر بشر به گونه ای راه خود را پیش میرفت که کمترین نقصان و نوسان در حافظه تاریخی انسانها دیده میشد، که شاید توانستند بدون کمترین خلاء از حوادث بر سرآمده پیشینیان ،عبرت گیرند واز تاریخ که گنجینه گذشتگان است عایدی به دست آورند.


ادامه مطلب

برچسب ها : وجه اشتراك بهشتي و مصباح, مجتبي ثابتي, ,
توسط : ولایتمداران |
اختصاصی رجانیوز/
فيلم: ايران با تخليه RQ-170 به چه فن آوري مي رسد؟

 

هواپیمای RQ-170 از مدرن‌ترین پهپادهای ارتش آمریکاست که طراحی آن شبیه به جنگنده بمب افکن های رادار گریز می‌باشد و از سال 2009 به صورت رسمی شروع به کار کرده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : فيلم, تخليه RQ-170, فن آوري ایران, ,
توسط : ولایتمداران |

گفتگو با رحيم مخدومي

آب مي‌انداختيم در لانه عقربها/در فتنه خيلي ها مي خواستند دفاع كنند اما خاكريز را نمي شناختند/ اگر ماجراي جام زهر باز مي‌شد!

 

جشنواره داستان فتنه يك جورهايي برادر جشنواره فيلم عمار است. در روزهايي كه خيلي از هنرمندان داشتند گيج مي زدند و اين تازه حال و روز خوبهايشان بود! «رحيم مخدومي» با كمك چند جوان متعهد ديگر جشنواره داستان فتنه را راه انداخت، آنهم نه در پايتخت كه در شهر كوچكي در اطراف تهران به نام قرچك. مخدومي چهره اي نيست كه نياز به معرفي داشته باشد چرا كه چند كتاب معروف دفاع مقدس كار اوست؛ جنگ پا برهنه و فرمانده من كه البته دومي را به همكاري چند نويسنده ديگر نوشته است و باز هم البته بسيار مورد تفقد و تقدير مقام معظم رهبري قرار گرفته است. آخرين كتابي هم كه توسط او روانه بازار شده است «من مادر مصطفي» نام دارد كه خاطراتي درباره شهيد احمدي روشن را در بر مي‌گيرد. او موسسه رسول آفتاب در ورامين كارهاي بزرگي انجام ميدهند كه مي تواند بهانه گفتگو باشد اما در گفتگوي از نوع «باشگاه چانه زني»اش شايد آب در لانه عقربها انداختن بيشتر به چشم بيايد!



ادامه مطلب

برچسب ها : رحيم مخدومي, جام زهر, جشنواره داستان فتنه, جشنواره فيلم عمار, ,
توسط : ولایتمداران |
پاسخ مستند رجانیوز به شبهه پراکنی ها ‌درباره نامه 1/6(بخش دوم)
چرا قائم مقام رهبری باید اطرافیان امام خمینی را "شیاطین" بنامد؟+ نامه منتشرنشده مهدی هاشمی به آیت الله منتظری

 

*زهرا ربانی املشی در ادامه ی تلاش های خود برای زیر سوال بردن نامه ی 6/1 امام چنین ادامه می دهد: لازم به ذکر است که امام خمینی در وصیت‌نامه خود می‌نویسند: "آنچه به من نسبت داده شده یا می‌شود مورد تصدیق نیست مگر آنکه صدای من و یا خط و امضای من باشد، با تأیید کارشناسان، و یا در سیمای جمهوری اسلامی چیزی گفته باشم".



ادامه مطلب

برچسب ها : شبهه پراکنی, نامه 1/6, قائم مقام رهبری, زهرا ربانی املشی, نامه مهدی هاشمی, آیت الله منتظری, ,
توسط : ولایتمداران |
تجزیه طلبی و دشمنی با مردم ایران

پشت پرده توافق حزب دمکرات و کومله کردستان چیست؟

 
آنها هوادار تجاوز به عراق و افغانستان هستند و حق تعیین سرنوشت سایر مردم برایشان حرف مفت است. آنها از دخالت در امور داخلی سوریه و لیبی با تمام قوا حمایت می کنند. آنها بو کشیده اند که امپریالیستها در پی اپوزیسیون سازی و برقراری کارزارهای تبلیغاتی بیاری دارو دسته های تجزیه طلبان، فرقه منافقین، سلطنت طلبان و دارو دسته های پیروان منصور حکمت هستند.


ادامه مطلب

برچسب ها : توافق دمکرات و کومله, توافق کردستان, ,
توسط : ولایتمداران |

دستگیری یكی از میلیاردرهای مشهور ایران

 
وی كه از ثروت افسانه ای برخوردار است، اخیراً در حال ساخت هتلی رویایی در شمال كشور بود اما به نظر می رسد می بایست قید ساخت هتل و بخش قابل توجهی از ثروتش را بزند


ادامه مطلب

برچسب ها : دستگیری میلیاردر ایران, ,
توسط : ولایتمداران |

ژنرال قهرمان ايراني خار چشم رئيس سازمان سيا

«ژنرال قاسم سليماني مغز متفكر يگان قدس را فردي ميهن دوست، پرحرارت و قهرمان جنگ مي دانند. ظاهرا او در سوريه هم نبايد چيزي كمتر از پيروزي براي ملت ايران به دست آورده باشد».


ادامه مطلب

برچسب ها : ژنرال قهرمان ايراني, خار چشم سازمان سيا, قاسم سليماني, مغز متفكر يگان قدس, ,
توسط : ولایتمداران |
کلیپ اختصاصی رجانیوز از صحبت های سید حسن نصرالله در دهه 60
وقتی سید حسن نصرالله در دهه شصت هم از ولایت فقیه دفاع می کرد و گاف های کروبی را جواب می داد!

 

عدو شود سبب خیر اگر خدا خواهد. این ضرب المثل دقیقا بر ماجرای مخالفان ولایت فقیه و حضرت سید حسن نصرالله منطبق است. اخیرا، برخی از این افراد، به زعم خود برای آنکه شخصیت سید حسن نصرالله را زیر سؤال ببرند، یک فایل قدیمی ویدئویی از او را منتشر کرده اند که طی آن، سید حسن نصرالله از رابطه حزب الله با انقلاب اسلامی می گوید. طبق قرائن، این فایل به سال های 64 تا 67 مربوط است. در حالیکه منتشر کنندگان این ویدئو سعی داشته اند اینگونه جلوه دهند که سید حسن نصرالله به «ایران» ابراز وفاداری می کند، محتوای سخنان سید دقیقا برعکس آن است و سید حسن نصرالله ضمن تأکید بر وابستگی و پیوستگی به «انقلاب اسلامی» و «ولایت فقیه»، تأکید می کند حرفهای کسانی مانند آقای کروبی (نماینده وقت امام در حج) که می گویند حزب الله وابسته به «ایران» است مطلقا صحیح نیست. با هم این ویدئوی قدیمی و جذاب را می بینیم.



ادامه مطلب

برچسب ها : کلیپ, سید حسن نصرالل, دهه 60, گاف های کروبی, دفاع از ولایت فقیه, ,
توسط : ولایتمداران |
وقتي جاي خالي ممنوع‌التصويرهاي انقلابي به وضوح حس مي‌شود
حضور يكي از اعضاي انجمن حجتيه در سيما به عنوان كارشناس تربيتي!

 

در حالي كه مدتي پيش، حضور يك «خادم القرآن كليمي» به عنوان مهمان-كارشناس در يكي از برنامه‌هاي معارفي سيما و اظهارات مروج پلوراليسم او از قبيل «برای بودن در صراط مستقیم مورد نظر قرآن، ایمان به دین خاصی لازم نیست» موجبات حيرت و شگفتي مخاطبان رسانه‌ي ملي را فراهم آورده بود، برنامه‌ي «آفتاب شرقي» امروز با دعوت از يكي از اعضاي انجمن حجتيه به عنوان كارشناس، بر اين حيرت و البته نگراني مخاطبان سيما افزود.


ادامه مطلب

برچسب ها : اعضاي انجمن حجتيه, انجمن حجتيه در سيما, ممنوع‌ التصويرهاي انقلابي, برنامه‌هاي معارفي سيما, مروج پلوراليسم, آفتاب شرقي, ,
توسط : ولایتمداران |
بررسی تفصیلی ماجرای آیت الله مصباح و دکتر شریعتی/قسمت 4 و آخر
دلیلی واضح در اثبات تبعیت محض علامه از امام خمینی(ره) در قضیه دکتر شریعتی/ خاطراتی ناب از علاقه دوطرفه شهید بهشتی وآیت الله مصباح

 

وحید خضاب: متن حاضر، در اصل یک نوشته ی بلند به هم پیوسته است ولی به دلیل طولانی بودن صلاح دیده شد در چند بخش ولی همزمان منتشر شود. بخش اول را می توانید در اینجا، بخش دوم را در اینجا، و بخش سوم را در اینجا بخوانید. اینک بخش چهارم و آخر:



ادامه مطلب

برچسب ها : ماجرای مصباح و شریعتی, وحید خضاب, بهشتی و مصباح, ,
توسط : ولایتمداران |
بررسی تفصیلی ماجرای آیت الله مصباح و دکتر شریعتی/3
علامه مصباح چطور توانست هم عقاید انحرافی را نقد کند و هم دقیقا در راستای مشی امام برای حفظ وحدت حرکت کند؟

 

وحید خضاب: متن حاضر، در اصل یک نوشته ی بلند به هم پیوسته است ولی به دلیل طولانی بودن صلاح دیده شد در چند بخش ولی همزمان منتشر شود. بخش اول را می توانید در اینجا بخوانید. بخش دوم را هم می توانید در اینجا مطالعه بفرمایید. اینک بخش سوم:



ادامه مطلب

برچسب ها : ماجرای مصباح و شریعتی, وحید خضاب, ,
توسط : ولایتمداران |

هر چيزي كه در مورد شش فيلم توقيفي حوزه‌ي هنري لازم است تا بدانيد

از كهريزك تا هدف‌مندي يارانه‌ها؛ از خيانت‌هاي ضربدري تا يك هيولاي چادري!
 

 

ماجراهاي حوزه‌ي هنري و ممانعت از اكران فيلم‌هاي مسئله‌دار همچنان ادامه دارد و اين براي كساني كه بعد از شنيدن خبر مصالحه‌ي وزارت ارشاد با حوزه‌ي هنري، نگران عقب‌نشيني از اكران فيلم‌هاي مسئله‌دار بودند، خبري خوشحال كننده است. به خصوص كه اين بار حوزه‌ي هنري شش فيلم شاخص جريان روشنفكري را در ليست سياه اكران خود در سينماها قرار داده و همين موضوع هم، به شدت جريان روشنفكري را به تكاپو انداخته است؛ تا جايي كه تهيه‌كنندگان اين شش فيلم تمام اختلافات حاد و ديرينه‌ي خود را كنار گذاشته و با صدور يك بيانيه، به اين تصميم حوزه‌ي هنري به شدت اعتراض كرده‌اند.



ادامه مطلب

برچسب ها : كهريزك, هدف‌مندي يارانه‌ها, خيانت‌هاي ضربدري, هيولاي چادري, ,
توسط : ولایتمداران |
تفاوت‌های سال 84 و 92/ این هاشمی، آن رفسنجاني نیست

 

محمدحسن دیباج- چندی است که احتمال حضور آقای هاشمی رفسنجانی در انتخابات آتی ریاست جمهوری، در محافل سیاسی و رسانه‌ای مطرح شده است. با توجه به این موضوع، طی هفته‌های گذشته گمانه‌زنی‌های گوناگونی صورت گرفته و عده‌ای این احتمال را جدی دانسته‌اند که رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام وارد صحنه انتخابات آتی خواهد شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : تفاوت‌های هاشمی رفسنجاني, محمدحسن دیباج, انتخابات ریاست جمهوری, ,
توسط : ولایتمداران |
پاسخ مستند رجانیوز به شبهه پراکنی ها ‌درباره نامه 1/6
امام خمینی:ترسيدم كه با پخش اين نامه، خون مردم به جوش بيايد و بريزند و آقاي منتظري را بكشند

 

 

محمدامین فرج اللهی: اطرافیان و وابستگان آیت الله منتظری که از هواداران سیدمهدی هاشمی معدوم هستند بار دیگر با تشکیک در به صحت نامه ی 6/1 امام خمینی(ره) خطاب به آیت الله منتظری، نسبت های ناروایی را متوجه امام راحل نموده و به بهانه ی حمایت از آیت الله منتظری به عقده گشایی علیه امام امت پرداختند.



ادامه مطلب

برچسب ها : پاسخ رجانیوز, شبهه پراکنی, نامه 1/6 امام خمینی, منتظري, فرج اللهی, ,
توسط : ولایتمداران |
در جمع فرماندهان ارتش مطرح شد
تأکید فرمانده کل قوا بر دستیابی به قابلیتهای نظامی که تعرض به حصار مستحکم کشور را غیرممکن کند

 

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (سه شنبه) در جمع فرماندهان ارتش و دست اندرکاران نمایشگاه دستاوردهای ارتش با ابراز خرسندی از پیشرفت مشهود در سراسر ارتش، «توأم شدن علم و عمل» را مهمترین عامل تحقق اهداف و انجام شدن صحیح کارها برشمردند و نیروهای مسلح را به توجه کامل به این عامل اساسی و پیش برنده فراخواندند.



ادامه مطلب

برچسب ها : تأکید فرمانده کل قوا, قابلیتهای نظامی, فرماندهان ارتش, حصار مستحکم کشور, ,
توسط : ولایتمداران |
رمزگشايي از حملات مشترك راست، چپ و انحرافيون عليه جبهه پايداري
جبهه پايداري و برملا شدن جنگ زرگري چپ و راست/وقتی تنها با مطرح شدن نام پایداری، بازی ارتجاع به هم می ریزد/همه چيز مانند سوم تير 84

 

6 مرداد 1390 جبهه پايداري انقلاب اسلامي اعلام موجوديت كرد؛ جرياني كه با هدف تداوم گفتمان سوم تير و مرزبندي با جريان نفوذي در دولت و ساكتين فتنه كار خود را آغاز كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : حملات مشترك راست و چپ, حملات مشترك انحرافيون, حملات مشترك عليه پايداري, ,
توسط : ولایتمداران |
تحریم نفتی؛ بازنده ایران است یا آمریکا؟
واشنگتن پست: عربستان نتوانست نفت ایران را جایگزین کند/ اوباما دست به دامن ذخایر استراتژیک شده است
 

 

بالا رفتن سرسام‌آور قیمت نفت و ناکامی کاخ سفید در متقاعد کردن مشتریان نفت ایران از تحریم، صدای کار‌شناسان اقتصادی ایالات متحده را هم درآورده است؛ تا جایی که روزنامه «واشنگتن پست» در شماره اخیر خود، خواستار تلاش برای یافتن راهکاری به منظور جلوگیری از افزایش هر روزه تاثیرگذاری ایران در مبادلات انرژی جهانی شده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : واشنگتن پست, توان نفتی عربستان, جایگزین نفت ایران, بازنده تحریم نفتی, ,
توسط : ولایتمداران |
آقازاده لندن‌نشین، مجددا هوای بازگشت به تهران دارد/دستگاه‌های امنیتی:مهدی‌هاشمی را در فرودگاه بازداشت می‌کنیم

 

شنیده شده است تعدادی از دوستان و مرتبطين با مهدی هاشمی در لندن از قصد او برای بازگشت به کشور در روزهای آینده خبر داده‌اند.



ادامه مطلب

برچسب ها : مهدی هاشمی, بازگشت از لندن, ,
توسط : ولایتمداران |
بررسی تفصیلی ماجرای آیت الله مصباح و دکتر شریعتی/1
شهید مطهری در اوج انقلاب چگونه از شريعتي انتقاد کرد/ اسلام‌شناسان بزرگ در آثار دکتر چه می‌دیدند؟

 

وحید خضاب: ماجرای این نوشته، خیلی خلاصه، به آنجا بر می گردد که چندی پیش یک سایت طرفدار جریان نفوذي، در نوشته ای مشمئزکننده و سراسر توهین راجع به علامه مصباح یزدی (حفظه الله) فحاشی های عجیب و غریبی کرده بود. بعد از شروع موج محکومیت ها از طرف دوستداران اسلام و انقلاب، آقای دکتر عبدالرضا داوری در جایی بحثی کرده بود و به نوعی اصل ایراد به حضرت علامه را وارد دانسته و تنها به لحن آن فحش نامه ایراد گرفته بود. در طرف دیگر هم کسی احساس تکلیف کرده و ضمن رجوع به سوابق نوشتاری آقای دکتر داوری در برخی نشریات از دوره اصلاحات به بعد، نشان داده بود ایشان که زمانی خود خنجر دهن دریدگان مثلا اصلاح طلب را درباره حضرت علامه تیز می کرده، بعد از مدتی در بحث با همان ها خود را طرفدار علامه نشان داده و حالا هم مجددا به حکم کل شیء یرجع الی اصله، به دوره تیز کردن خنجر فحاشان برگشته و معلوم نیست این سیکل معیوب را تا کی ادامه خواهد داد.



ادامه مطلب

برچسب ها : ماجرای مصباح و شریعتی, ,
توسط : ولایتمداران |
بررسی تفصیلی ماجرای آیت الله مصباح و دکتر شریعتی/2
هماهنگی عمقی و اصولی نظرات شهید بهشتی و آیت‌الله مصباح درباره اشتباهات فکری دکتر شریعتی

 

وحید خضاب: متن حاضر، در اصل یک نوشته ی بلند به هم پیوسته است ولی به دلیل طولانی بودن صلاح دیده شد در چند بخش ولی همزمان منتشر شود. بخش اول را می توانید در اینجا بخوانید. اینک بخش دوم:



ادامه مطلب

برچسب ها : ماجرای مصباح و شریعتی, ,
توسط : ولایتمداران |
رهبر انقلاب در مراسم دانش آموختگی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش در نوشهر
چگونه است که درباره هلوکاست و همجنس‌بازی آزادی بیان محلی از اعراب ندارد اما اهانت به مقدسات اسلام آزاد است؟!

 

حضرت آیت الله خامنه ای فرمانده معظم کل قوا صبح امروز (دوشنبه) در مراسم دانش آموختگی، تحلیف و اعطای سردوشی دانشجویان دانشگاههای افسری ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به جنایت اهانت به چهره منور خاتم پیامبران، حضرت محمد مصطفی (ص) تأکید کردند: ملتها با شناخت سیاستهای اسلام ستیزانه استکباری و صهیونیستی، انگشت اتهام خود را به سمت امریکا و برخی کشورهای اروپایی گرفته اند و سردمداران این کشورها باید با جلوگیری از اینگونه اقدامات جنون آمیز، عملاً ثابت کنند که در این جرم و جنایت بزرگ، شریک نیستند.



ادامه مطلب

برچسب ها : رهبر انقلاب, دانش آموختگی دانشجویان, دانشگاههای افسری ارتش, دانشگاههای افسری در نوشهر, هلوکاست, همجنس‌بازی, آزادی بیان, اهانت به مقدسات اسلام, ,
توسط : ولایتمداران |
سخنرانی شورانگیز امروز سید حسن نصرالله در حضور صدها هزار نفر در ضاحیه بیروت

 

سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله لبنان که شخصا در تظاهرات گسترده مردمی لبنان در ضاحیه بیروت برای محکوم کردن توهین اسلام ستیزان به پیامبر اعظم اسلام شرکت کرده بود، در سخنانی کوتاه، حضور مردمی در این تظاهرات را لبیک آنها به ندای رسول الله دانست و تاکید کرد که ما امروز اینجا جمع شده‌ایم که هر یک به رسول خدا بگوییم که جان ما و پدر و مادر ما فدای شما باد، روح و خون و خانواده و فرزندان ما فدای کرامت و شرافت شما باد.



ادامه مطلب

برچسب ها : سخنرانی سید حسن نصرالله, ضاحیه بیروت, توهین اسلام ستیزان, توهین به پیامبر, ,
توسط : ولایتمداران |
در پاسخ به سوال تعدادی از دانشجویان مطرح شد

لبخند خاتمی به کاندیداتوری عارف و مهرعلیزاده

کشور در زمان های مختلف از تندروی های هر دو جناح ضربه خورده است و باید افرادی با توان مدیریتی بالا، استقلال فکری و توان استفاده از مدیران موفق نظام پا به عرصه انتخابات بگذارند...


ادامه مطلب

برچسب ها : لبخند خاتمی, کاندیداتوری عارف و مهرعلیزاده, ,
توسط : ولایتمداران |

صانعی مبلغ جایزه اعدام سلمان رشدی را افزایش داد!!

در حالیکه برخی از افراطیون اصلاح طلب بسیاری از احکام اسلامی بویژه حکم ارتداد و اعدام را زیر سئوال می برند، شیخ حسن صانعی با صدور بیانیه ای، ضمن محکوم کردن دست‌اندرکاران فیلم موهن نسبت به ساحت مقدس پیامبر (ص) جایزه‌ اجرای حکم حضرت امام خمینی (ره) مبنی بر اعدام سلمان رشدی مرتد را مبلغ ۵۰۰ هزار دلار دیگر افزایش داد و به ۳میلیون و۳۰۰هزاردلار افزایش داد


ادامه مطلب

برچسب ها : صانعی, افزایش مبلغ جایزه, اعدام سلمان رشدی, ,
توسط : ولایتمداران |

حضور مجدد فائزه هاشمي در پرديس دانشگاه آزاد

يک منبع آگاه گفت: فائزه هاشمی هنوز با حکم عبدالله جاسبي به عنوان مدیر گروه حقوق بين‌الملل پرديس دانشگاه آزاد به فعاليت غيرقانوني خود ادامه مي‌دهد.


ادامه مطلب

برچسب ها : فائزه هاشمي, پرديس دانشگاه آزاد, ,
توسط : ولایتمداران |

اعلام جنگ رسمی فتنه و انحراف علیه پایداری ملت ایران

بی گمان تفاوت بارز علامه مصباح یزدی و هاشمی رفسنجانی بیشتر در یک موضوع خلاصه می شود و آن نحوه سنجش حق و عدالت از سوی این دو شخصیت مشهور کشور می باشد. / دولت انگلیس نیز که از روی کار آمدن جبهه پایداری انقلاب اسلامی واهمه بسیاری دارد؛ در سایت رسمی بی بی سی همزمان همین خط تخریبی و دروغ پراکنی را ادامه می دهد تا فتنه و انحراف در ایستگاهی به نام بریتانیا یا همان اقامتگاه آقازاده فراری با تفاهم کامل بهم پیوند بخورند.


ادامه مطلب

برچسب ها : اعلام جنگ رسمی, جنگ فتنه و انحراف, جنگ علیه پایداری, ,
توسط : ولایتمداران |