منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 192
بازدید دیروز : 850
بازدید هفته : 1073
بازدید ماه : 6510
بازدید کل : 84136
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

 

سخنان رهبرمعظم انقلاب در یادمان شهدای عملیات شکستن حصر آبادان:
همواره یاد دوران دفاع مقدس زنده نگه داشته شود/ برخی بدنبال تخطئه جانفشانی‌های دفاع مقدس و جهت‌گیری امام بزرگوار(ره) هستند

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در یادمان منطقه عمومی عملیات شکست حصر آبادان در شرق کارون حضور یافته و به ایراد سخنرانی پرداختند.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : سخنان رهبر, یادمان شهدای, عملیات شکستن حصر آبادان, ,
توسط : ولایتمداران |
تبیین نقشه راه سال 93 توسط رهبر معظم انقلاب
ملت ایران باید خود را قوی کند/ چشم به دست‌دشمن نداشته باشیم که تحریم را بردارد؛ به درک! ببینیم خودمان چه می توانیم بکنیم/مسئولان مراقب رخنه های فرهنگی باشند/ جوانان انقلابی فعالیت های فرهنگی خودجوش را در کشور گسترش دهند

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب دقایقی پیش در فرمایشات آغاز سال 1393 در رواق امام خمینی(ره) حرم حضرت ثامن الحجج(ع) نقشه راه سال 1393 را تبیین فرمودند.



ادامه مطلب

برچسب ها : تبیین نقشه راه رهبر, تبیین نقشه راه 93, ,
توسط : ولایتمداران |
پیام رهبر معظم انقلاب به مناسبت آغاز سال 1393
سال 93؛ سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مديريّت جهادی» / کارهایی انجام شد، اما حماسه اقتصادی محقق نشد/ تقارن نوروز با فاطمیه، موجب بهره گیری از انوار زهرای اطهر (س)
 

 

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در پيام نوروزی خطاب به ملت ایران، سال ۱۳۹۳ را سال «اقتصاد و فرهنگ با عزم ملّی و مديريّت جهادی» نامگذاری کردند.



ادامه مطلب

برچسب ها : پیام رهبر سال 1393, پیام نوروزی 1393, ,
توسط : ولایتمداران |

توصیه‌های مهم رهبرانقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری:
مرزبندی شفاف با جبهه دشمن الویت امروز مسئولان کشور/ همه باید قدر جوانان مؤمن و انقلابی را بدانند؛ تلاش برای منزوی کردن این جوانان خدمت نیست/ من هم مانند نمایندگان خبرگان، از مسائل فرهنگی نگرانم

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (پنجشنبه) در دیدار رئیس و نمایندگان مجلس خبرگان رهبری، در سخنان مهمی ضمن برشمردن برخی از واقعیات جهانی به تبیین «وظایف اصلی مسئولان نظام اسلامی» در شرایط حساس و پیچیده کنونی پرداختند و تأکید کردند: «واقع بینی و دیدن نقاط مثبت فراوان در کنار برخی نقاط ضعف»، «افتخار به نسل جوان مؤمن و انقلابی»، «استفاده از ظرفیت های بی شمار داخلی و ملی»، «غفلت نکردن از دشمنی دشمنان»، «مرزبندی صریح و شفاف با جبهه استکبار»، «نترسیدن از دشمن»، «تکیه به مردم و تقویت حرکت جهادی»، «حفظ و تقویت وحدت ملی»، «توجه به فرهنگ دینی و انقلابی»، و «گفتمان سازی»، از وظایف خطیر مسئولان نظام در سطوح مختلف است.



ادامه مطلب

برچسب ها : توصیه‌های رهبر, دیدار مجلس خبرگان رهبری, مرزبندی با جبهه دشمن, مسائل فرهنگی, ,
توسط : ولایتمداران |

گفتگوی تفصیلی با دکتر سیدحمید روحانی:
دیروز مرحوم شریعتمداری می‌گفت «ما حریف شاه نمی‌شویم»؛ امروز هاشمی می‌گوید «ما حریف آمریکا نمی‌شویم»/ امام معتقد بود «مرگ بر آمریکا» بهترین دعاست

سید حمید روحانی، مورخ انقلاب اسلامی و یکی از مطلع‌ترین و مسلط‌ ‌ترین افراد به تاریخ انقلاب اسلامی ایران است که بر اساس همین تسلط و اشراف، امام خمینی (ره) طی نامه‌ای به وی در دی ماه ۱۳۶۷، "تدوین تاریخ انقلاب اسلامی" را به وی واگذار کردند.



ادامه مطلب

برچسب ها : حمید روحانی, دیروز شریعتمداری, امروز هاشمی رفسنجانی, مرگ بر آمریکا, ,
توسط : ولایتمداران |

پاسخ خواندنی حسین شریعتمداری به مخالفت با حضور منتقدین در صداوسیما:
آقای ضرغامی! مگر در توافق ژنو مساله‌ای منفی وجود دارد که طرح آن در رسانه ملی، باعث تضعیف دولت می‌شود؟

ماجرای درخواست تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از رئیس رسانه ملی برای فراهم کردن شرایطی به منظور برگزاری مناظره میان موافقین و منتقدین توافقنامه ژنو و پاسخ منفی عزت‌الله ضرغامی به آنان و تاکید بر اینکه صداوسیما تنها رویکرد حمایتی از این توافق را در دستورکار خود دارد، با واکنش‌های متفاوتی از سوی رسانه‌های مختلف روبرو شده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : پاسخ حسین شریعتمداری, مخالفت با حضور منتقدین, پاسخ شریعتمداری به ضرغامی, مخالف توافقنامه ژنو, ,
توسط : ولایتمداران |

فرمایشات مهم رهبر معظم انقلاب در دیدار با مردم آذربایجان
حمایت از فتنه‏گرانِ؛آخرین دشمنی امریکا در قبال ایران/تصور برخی در دولت قبلی و فعلی این است كه اگر باامریكا مذاكره‌ كنیم،موضوع هسته‎ای حل می‌شود؛گفتم كه‌خوشبین نیستم؛ نشانه‎های خوشبین نبودن،درحال آشكارشدن‌ است

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (دوشنبه) در دیدار  هزاران نفر از مردم تبریز و شهرهای مختلف استان آذربایجان شرقی ضمن تشكر فراوان از آحاد ملت بزرگ ایران بخاطر نمایش شكوه و عظمت اقتدار ملی، در راهپیمایی ۲۲ بهمن و جشن سی و پنج سالگی انقلاب اسلامی، «استقامت و وحدت» را دو پیام اصلی راهپیمایی امسال دانستند و گفتند: ملت ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن و در پاسخ به گستاخی، زیاده خواهی، بی ادبی و پررویی مقامات امریكایی حضوری متراكم تر و پرشورتر داشت و اعلام كرد، به هیچ وجه تسلیم زورگویی و باج خواهی امریكا نخواهد شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : فرمایشات مهم رهبر, دیدار با مردم آذربایجان, ,
توسط : ولایتمداران |

وقتی تجارب انتخاباتی در سوء استفاده از اقوام ایرانی تکرار می شود
تلاش برای موج سواری سیاسی با تحریک احساسات پاک اقوام ایرانی/ برخی دلسوزی ها برای بختیاری‏ها از سر دلسوزی یا ..!؟

موضوع اهانت به قوم غیور و پر افتخار بختیاری در یکی از سریال های تلوزیونی، موجب انتقاد بختیاری های سراسر کشور به این موضوع شده است، بگونه ای که طی هفته گذشته امام جمعه و بسیاری از مسئولان ارشد مناطق بختیاری نشین کشور با اعتراض به این مساله، خواستار اصلاح یا عدم پخش سریال سرزمین کهن از سوی صدا و سیما شدند.



ادامه مطلب

برچسب ها : دلسوزی ها برای بختیاری‏ها, سریال سرزمین کهن, دفتر محسن رضایی, ,
توسط : ولایتمداران |

پیام شفاهی رهبر معظم انقلاب به گردهمایی انجمن‌های اسلامی دانشجویان
سلام مرا به فرزندان انقلابی‌ام برسانید/ عرصه جنگ نرم بصیرتی عمار گونه و استقامتی مالک اشتر وار می‌طلبد/ تشکیلات می‌تواند معبد باشد، ولی مبادا تبدیل به معبود گردد
 
حجت‌الاسلام محمد محمدیان، در جمع اعضای انجمن های اسلامی دانشجویان حاضر در دوازدهمین اردوی آموزشی تشکیلاتی جهاد اکبر،  پیام شفاهی مقام معظم رهبری به دانشجویان حاضر در این نشست را قرائت کرد



ادامه مطلب

برچسب ها : پیام شفاهی رهبر انقلاب, گردهمایی انجمن‌های اسلامی دانشجویان, ,
توسط : ولایتمداران |

تعریف جدید وزیر خارجه از خطوط قرمز هسته‎ای، یک روز قبل از مذاکرات ژنو
ایران به دنبال به رسمیت شناختن حق هسته‎ایش نیست؛ فقط به آن احترام بگذارند!/چرا ظریف بدون اشاره به «چرخه کامل سوخت»، تنها «غنی سازی» را خط قرمز اعلام می‎کند؟

 علی نادری: یک روز مانده به مذاکرات ایران و 1+5 در ژنو و در حالی که گمانه‎زنی‎ها از شکل گیری یک توافق در این زمینه حکایت دارد، وزیر امور خارجه و مسئول ارشد پرونده هسته‎ای ایران، تعریف جدید و متفاوتی از خطوط قرمز ایران در مذاکرات هسته‎ای ارائه کرده است که به نظر می‎رسد با آنچه به صورت صریح به عنوان حق مسلم کشورها در ان‎پی‎تی قید شده تفاوت‎های قابل توجهی دارد.



ادامه مطلب

برچسب ها : تعریف جدید وزیر خارجه, خطوط قرمز هسته‎ای, مذاکرات ایران و 1+5, علی نادری, مذاکرات هسته‎ای, ,
توسط : ولایتمداران |

بازی برد – برد یا ترکمانچای هسته‎ای؛ آیا قرار بود پای این توافقنامه امضا شود!؟
گام اعتمادساز ایران؛ زمین گذاشتن برگ برنده‎، اقدام طرف مقابل؛ پس دادن مقداری از پول بلوکه شده ایران!

علی نادری: مذاکرات فشرده و البته پرحاشیه ژنو 5 پس از سه روز بحث و تبادل نظر در سطح وزیران امور خارجه ایران و شش کشور طرف مذاکره با ایران، سرانجام نیمه شب شنبه بدون رسیدن به توافقی مشخص پایان یافت تا به گفته عراقچی، این مذاکرات هفت تا ده روز آینده مجددا در ژنو و در سطح معاونان پیگیری شود، این در حالی است که با وجود انتشار اخباری مبنی بر کارشکنی فرانسه در رسیدن به یک توافق مشخص، شب گذشته بی‎بی‎سی گزارش داد که  این امریکا بوده است که در آخرین لحظات برخی از مفاد توافق شده با ایران در جلسات دو جانبه را نپذیرفته و کار رسیدن به یک توافق مشخص به تعویق افتاده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : بازی برد – برد, ترکمانچای هسته‎ای, علی نادری, مذاکرات ژنو 5, ,
توسط : ولایتمداران |

واکنش صریح حجت‌الاسلام سیدحمید روحانی به هاشمی:

خاطره‌‌سازی با هدف منزوی کردن خط امام(ره)/ موسسه تنظیم آثار امام از مسیر خود منحرف شده است/ 13 آبان بهترین نظرسنجی درباره آمریکاست

رئیس بنیاد تاریخ پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی گفت:‌ آمریکا به دنبال فرار از مخمصه‌ای است که گرفتار آن شده است و عده‌ای خواسته و برخی‌ها ناخواسته در تلاشند تا با طرح موضوعاتی از قبیل حذف شعار مرگ برآمریکا،این کشور را از مخمصه نجات دهند.



ادامه مطلب

برچسب ها : واکنش سیدحمید روحانی, واکنش به هاشمی, هدف خاطره‌‌سازی هاشمی, منزوی کردن خط امام, ,
توسط : ولایتمداران |
پس از تلاش برای حذف شعار مرگ بر امریکا این بار نوبت به خانواده شهدا رسید
نتیجه نادیده گرفتن پروژه خاطره‎سازی بدون سند توسط هاشمی؛ اهانت به خانواده شهداء به اسم امام راحل/ سید حسن خمینی به اشراقی‎ها واکنش نشان خواهد داد؟

 

دسته گل جدید نعمیه اشراقی اگرچه با توجه به سابقه خواهران اشراقی در زمینه حاشیه‌سازی درباره بیت امام(ره)، مساله خاصی نیست اما محتوای توهین آمیز و گستاخانه مطلب منتشر شده از سوی وی، به اندازه‌ای دردناک و خطرناک است که در صورت عدم برخورد با آن، می‌تواند زمینه را برای انحرافات گسترده فراهم کند.



ادامه مطلب

برچسب ها : نتیجه پروژه خاطره‎سازی, خاطره‎سازی بدون سند, خاطره‎سازی توسط هاشمی, اهانت به خانواده شهداء, واکنش حسن خمینی, حسن خمینی و اشراقی‎ها, ,
توسط : ولایتمداران |

یادداشت تحلیلی دکتر زارعی درباره مذاکرات اخیر ایران و 1+ 5

تیم مذاکره کننده این هشدارها را جدی بگیرد!/ مگر مذاکرات قبلی محرمانه نبود که سیر تا پیاز آن را فاش می‌کردند؟!

دکتر علی اصغر زارعی در یادداشتی به واکاوی آخرین مذاکره جمهوری اسلامی ایران با 1+ 5 پرداخت.

به گزارش رجانیوز، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در این یادداشت که هفته نامه نه دی آن را منتشر کرد، هشدارهای جدی هم به تیم مذاکره کننده داشت.
متن کامل این یادداشت در ادامه آمده است.


ادامه مطلب

برچسب ها : یادداشت تحلیلی دکتر زارعی, مذاکرات اخیر ایران, مذاکرات 1+ 5, ,
توسط : ولایتمداران |
واكنش کوچک زاده به اظهارات روحاني در نطق میان دستور

 

دوره پذیرش داوطلبانه پروتکل از طرف مجلس گذشت/امام فرمود ما را نترسانید از اینکه نظامی می‌آورید، ما نظامی‌های شما را اینجا دفن می‌کنیم

 

نماینده تهران در صحن مجلس گفت: ما نباید در میان دانشجویان نامطلع از خزانه خالی صحبت کنیم؛ اگر خزانه خالی خالی هم باشد آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.



ادامه مطلب

برچسب ها : واكنش کوچک زاده, اظهارات روحاني, نطق میان دستور روحاني, ,
توسط : ولایتمداران |

مذاکرات هسته‌ای در مسیر نقض حاکمیت ایران

بازی آمریکا با برگه «پروتکل الحاقی» برای تصویب قطعنامه شورای امنیت علیه ایران/ نظر روحانی در سال 86 درباره پروتکل الحاقی چه بود؟

کمیل نقی‌پور: هر چند قرار شده است محتوای مذاکرات ایران و 1+5 در ژنو محرمانه بماند اما بر اساس اخبار  رسمی و تایید شده از سوی مقامات ایرانی روند مذاکرات را به سمت پذیرش پروتکل الحاقی از سوی ایران نشان می دهد.



ادامه مطلب

برچسب ها : مذاکرات هسته‌ای, مسیر نقض حاکمیت ایران, کمیل نقی‌پور, پروتکل الحاقی, نظر روحانی, ,
توسط : ولایتمداران |

مدعیان نظرسنجی مذاکرات را از مردم پنهان کردند!

علیرضا معاف

نگرانی نخبگان و سیاسیون از تکرار «اقدامات نابجا» در مذاکرات هسته‌ای با اعلام «محرمانه بودن» مذاکرات از طرف ایرانی به شدت بالاگرفته است؛ از آن طرف ابراز شادی و تعجب و شگفت‌زدگی طرف آمریکایی و اروپایی از پیشنهادهای سخاوتمندانه ایران و اخبار ضد و نقیضی که رسانه‌های صهیونیستی از محتوای مذاکرات منتشر‌ می‌کنند مزید بر علت این نگرانی شده است. ظریف وزیر امور خارجه پرحاشیه ایران پس از آنکه در فیس‌بوک نوشت: «محرمانه بودن یکی از شرایط توفیق مذاکرات است» هفته گذشته هم در کنفرانس خبری اعلام کرد: «ما جزئیات را منتشر نمی‌کنیم و جزئیات را در اتاق مذاکرات مطرح می‌کنیم»، او درباره پروتکل الحاقی نیز همین مضمون را تکرار کرد ولی در حالی که سخنگوی اشتون به شرح جزئیات مذاکرات پرداخت، کا‌ترین اشتون نیز گفت: «ما توافق کردیم درباره جزئیات صحبت نکنیم»! این ادعا در حالی مطرح شده که طرف‌های غربی معمولا محتوای مذاکرات را برای فضاسازی بیشتر در رسانه‌ها نشت و درز می‌دهند و بدیهی است که قبل و بعد از مذاکرات به لابی‌گری و استجازه از مقامات رژیم صهیونیستی می‌پردازند و آن‌ها را کاملا در جریان مباحث قرار می‌دهند. با این وجود و در حالی که معمولا صهیونیست‌ها و لابی ایپک و کنگره آمریکا و محافل مشابه در جریان جزئیات مذاکرات قرار می‌گیرند، از نگاه طرف ایرانی محرمانه تلقی کردن مذاکره چه مفهومی جز ساده‌انگاری می‌تواند داشته باشد و نامحرم مذاکرات جز افکار عمومی ملت ایران و نمایندگان مجلس و رسانه‌های ایرانی چه کسانی دیگر می‌توانند باشند!



ادامه مطلب

برچسب ها : مدعیان نظرسنجی, پنهان کردن مذاکرات, ,
توسط : ولایتمداران |
آقاتهرانی: نقل های جدید از امام یعنی همه جوانانی که شهید شدند اشتباه می کردند!

 

نایب رئیس کمیسیون فرهنگی مجلس درباره اظهارات اخیری که به امام خمینی(ره) منتسب می‌شوند، گفت: حرف‌های تازه می‌شنویم اما اشکال ندارد، بالاخره انسان افراد را می‌شناسد؛ کمی به افراد مهلت بیشتری بدهید تا خودشان را بهتر معرفی کنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : نظرات امام, آقاتهرانی, مطالب دروغ به امام, ,
توسط : ولایتمداران |
علامه مصباح یزدی در دفتر رهبر انقلاب در قم:
برخی خود را طلبکار انقلاب می‌دانند/ خیال می‌کنند کلید حل همه مشکلات، مسائل اقتصادی است/ راحتی مومنین در بهشت است؛ نه در دنیا

 

آیت الله محمدتقی مصباح یزدی رییس مؤسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) چهار شنبه گذشته در دفتر مقام معظم رهبری در قم در ادامه تفسیر سوره والعصر، پیروی از خواهش های نفسانی را یکی از عواملی دانست که انسان را از راه حق باز می دارد و اظهار داشت: اینها کم کم از یاد خدا غافل می شوند و سپس شیطان قرین شان می شود و دیگر کسی نمی تواند آنها را هدایت کند.



ادامه مطلب

برچسب ها : مصباح یزدی, طلبکار انقلاب, حل مشکلات مسائل اقتصادی, راحتی مومنین, ,
توسط : ولایتمداران |
گزارش جذاب خبرنگار عرب از یک هفته حضور در پایگاه های جبهة النصرة/2
فرمانده میدانی «داعش» که بدون تحصیل دینی فتوا به سربریدن مخالفین می داد/ دلایل گروه های تکفیری سوریه برای کشتن غیرنظامیان

 

 

 

در قسمت اول این مطلب، ضمن اشاره به چرایی اهمیت پرداختن به موضوع عقاید و رفتارهای گروه های سلفی جهادی تکفیری و تأکید بر لزوم شناخت دقیق و منصفانه این گروه ها برای داشتن درک صحیح از دشمن، ترجمه بخشی از گزارش عمر کاید را خواندیم و دیدیم که چطور عمر کاید وارد پایگاه جبهة النصرة در ریف دمشق شده و با فرمانده آن گروه در آنجا به نام ابومالک همراه شد. بخشی از صحبت های صریح آنها را هم مرور کردیم. با هم بخش دوم این گزارش را می خوانیم:



ادامه مطلب

برچسب ها : دلایل گروه های تکفیری, گروه های تکفیری سوریه, دلایل کشتن غیرنظامیان, پایگاه های جبهة النصرة, ,
توسط : ولایتمداران |
فریاد "مرگ بر آمریکا" ی ملت در "جمعه شفافیت و صداقت با مردم"/ دولت مردم را در جریان محتوای مذاکرات بگذارد+ تصاویر

 

طی یک ماهه اخیر، جریاناتی در کشور به طور همزمان و موازی تلاش کرده اند تا با بیان خاطرات و نقل قول های مخدوش از امام راحل؛ وجهه استکبارستیزانه و ضد آمریکایی جمهوری اسلامی ایران را زیر سوال ببرند. به موازات مانور رسانه ای این جریان و رسانه های همسو  با آنها، چندهفته است که نمازگزاران جمعه در سراسر کشور پس از اقامه نماز جمعه با برپایی راهپیمایی و تظاهرات، بر موضع ضدآمریکایی جمهوری اسلامی تاکید کرده و اقداماتی که در راستای زیر سوال بردن این رکن اساسی انقلاب صورت می گیرد را محکوم می کنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : محتوای مذاکرات دولت, جمعه شفافیت و صداقت, محتوای مذاکرات هسته ای, بسته پیشنهادی, ,
توسط : ولایتمداران |

حضور آقازاده و حاشیه‎هایی که در سفرهای استانی هاشمی تمامی ندارد

شعار «مرگ بر امریکا» مردم کرمانشاه و پاسخ تمرین شده حامیان هاشمی رفسنجانی/ هاشمی: فشردگی مراسم زیاد است؛ سخنرانی را به پایان می‎برم / حضور مهدی هاشمی در مراسم سخنرانی پدر + عکس

جدیدترین سفر استانی هاشمی رفسنجانی به کرمانشاه که به بهانه حضور در مراسم بزرگداشت آیت الله اشرفی اصفهانی عصر دیروز انجام شده بود، باز هم حاشیه ساز شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : حاشیه‎های سفرهای استانی هاشمی, ,
توسط : ولایتمداران |

رهبر معظم انقلاب در پیامی به مناسبت کنگره عظیم حج:

هر گفته و عملی که موجب اختلاف مسلمانان شود حرام شرعی است/«اتحاد در زير لواي توحيد» و «شناخت دشمن و مقابله با نقشه‌های او» دو راه علاج اوضاع امروز دنیای اسلام

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به مناسبت کنگره عظیم حج، فرا رسيدن موسم حج را عيد بزرگ امت اسلامي و فرصتی معجزه‌گر برای علاج آسیب‌پذیری‌های دنیای اسلام خواندند و با اشاره به تلاش تمام عیار جبهه استکبار جهانی و شبکه جنایتکار صهیونیسم برای سرکوب و عقیم کردن بیداری اسلامی و به حاشیه راندن مسائل اساسی همچون نجات فلسطين و ملتهاي مسلمان تأکید کردند: «اتحاد و برادري مسلمانان در زير لواي توحيد» و «شناخت دشمن و مقابله با نقشه‌ها و شيوه‌هاي او» از بارزترین درس‌های حج و علاج بنياني و اساسي برای اوضاع محنت‌بار امروز دنیای اسلام است.



ادامه مطلب

برچسب ها : پیام حج رهبر, کنگره عظیم حج, ,
توسط : ولایتمداران |
رویکرد خطرناک موسسه نشر و تنظیم آثار امام(ره) برای حمایت از خاطرات جعلی
«سندی نداریم که امام با حذف مرگ بر آمریکا مخالفت کرده باشد!»/ لطفا به وصیتنامه امام (ره) مراجعه کنید

 

روند انحراف در عملکرد موسسه تنظیم و نشر اثار امام خمینی(ره) که بعد از فتنه 88 اوج گرفته بود، اکنون به حدی از بزرگی و گسترش رسیده که مسئولان این موسسه به جای استناد به مکتوباتی که از بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران باقی مانده، دیگر افرادی را که خاطرات جعلی و انحرافی خود را به ایشان نسبت می‌دهند، مورد استناد قرار داده و بر اساس نظر دیگران درباره مشی فکری امام خمینی(ره) نظرسازی می‌کنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : رویکرد موسسه آثار امام, حمایت از خاطرات جعلی, انحراف در عملکرد موسسه, ,
توسط : ولایتمداران |

گزارشی از رونمایی"لشکر خوبان" و بیانات رهبر انقلاب در دیدار دست‌اندرکاران آن

«لشکر خوبان» روایت خوب و نگارش بسیار ممتازى دارد/ از آغاز دفاع مقدّس، دست‏هاى شيطانى نمی‏خواستند شكوه اين حادثه منعكس شود

پایگاه اطلاع‌رسانی دفتر حفظ و نشر حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای متن بیانات ایشان را در دیدار راوی، نویسنده و برخی از دست‌اندرکاران کتاب "لشکر خوبان" منتشر کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : رونمایی لشکر خوبان, بیانات رهبر انقلاب, ,
توسط : ولایتمداران |
تلاش های ناشیانه برای بازگشت به ایران کلید خورده است؟ + فیلم
آقای مهاجرانی! ننگ همسویی با صهیونیست‎ها در فتنه 88 با یک مصاحبه پاک نمی‌شود/ نتانیاهو وقتی از جنبش سبز حمایت کرد خوب بود و الان بد؟

 

عطاالله مهاجرانی وزیر فرهنگ و ارشاد دولت اصلاحات و معاون رییس جمهور در دولت سازندگی، طی گفتگویی با شبکه بی بی سی فارسی به انتقاد از اظهارات اخیر نخست وزیر رژیم صهیونیستی درباره جمهوری اسلامی و مردم ایران پرداخته است.



ادامه مطلب

برچسب ها : تلاش های ناشیانه, بازگشت به ایران, عطاالله مهاجرانی, ,
توسط : ولایتمداران |
بازخوانی مواضع آشکار امام خمینی درباره مخالفان شعار مرگ بر امریکا
باید به آن آخوند مزدور که فریاد مرگ بر آمریکا را خلاف می‌داند گفت تاسی به رسول خدا خلاف است؟/ امید امام به شنیدن مرگ بر امریکا ازکلیساها


ادامه مطلب

برچسب ها : مواضع آشکار امام خمینی, مخالفان شعار مرگ امریکا, ,
توسط : ولایتمداران |

تذکر نمايندگان مجلس به وزير ارشاد درباره مميزي نشدن كتاب‌هاي هاشمي

سيزده نماينده مجلس شوراي اسلامي در تذكري به وزير فرهنگ و ارشاد اسلامي خواستار رعايت قانون مميزي كتاب درباره همه از جمله آقاي هاشمي رفسنجاني شدند.



ادامه مطلب

برچسب ها : تذکر نمايندگان مجلس, تذکر به وزير ارشاد, مميزي نشدن كتاب‌هاي هاشمي, ,
توسط : ولایتمداران |

درخواست سردار مجاهد دفاع مقدس از رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

مهدی را نیز مثل من به دادگاه معرفی کنید/ آنها که تماس با اوباما را عنایت خدا می‏دانند اثبات کرده‎اند که رد صلاحیتشان بی‏مناسبت نبود

" من از آقای هاشمی می‌خواهم مثل سال 68 که من را به خاطر ماجرای پادگان کرج به سازمان نیروهای مسلح معرفی کردند خود ایشان مهدی هاشمی را به قوه قضاییه بدهند تا به موضوعات رسیدگی شود." عبارت فوق بخشی از نطق میان دستور اسماعیل ( محمد ) کوثری، عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس است که صبح دیروز در مجلس بیان شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : درخواست سردار دفاع مقدس, محمد اسماعیل کوثری, درخواست کوثری از رفسنجانی, ,
توسط : ولایتمداران |
پاسخ امام(ره) به آخوند مزدوری که خواستار حذف شعار "مرگ بر آمریکا" شد

 

 جهان نیوز - هاشمی رفسنجانی، در گفت‌وگویی که سایت رسمی مرتبط با ایشان آن را منتشر کرده، مدعی شده است که امام خمینی موافق حذف شعار «مرگ بر آمریکا» بوده است. ابتدا آنچه را که هاشمی مدعی آن شده است عیناً و بی‌کم‌وکاست نقل می‌کنیم و سپس به نقد آن می‌پردازیم.



ادامه مطلب

برچسب ها : پاسخ امام, آخوند مزدور, خواستار حذف شعار, شعار مرگ بر آمریکا, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 85 صفحه بعد