منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2714
بازدید دیروز : 850
بازدید هفته : 3595
بازدید ماه : 9032
بازدید کل : 86658
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
نظر حقوقي رئيس گروه حقوق دانشگاه تهران در مورد نحوه تهيه و تصويب بودجه؛
غفلت از تصويب "قانون‌ تنظيم‌بودجه" ريشه مناقشات/ چرا هميشه مولود "بودجه" در مجلس تغيير جنسيت داده مي‌شود؟

 

دكتر غلامحسين الهام (رئيس گروه حقوق دانشگاه تهران): موضوع بودجه يكي از موجبات چالش ميان دولت و مجلس به‌ويژه در سال‌هاي اخير بوده است. سوابق برخي استفسارهاي مجلس شوراي اسلامي از شوراي نگهبان در دوره‌هاي قبل نيز كاشف از آن است كه اين مسئله قبل از دولت نهم نيز محل مناقشه بوده است. به نظر مي‌رسد با نگاه حقوقي به اين پديده آن هم بر مبناي قانون اساسي شايد بتوان حل معضل كرد. اگر بتوان سر "سياست" را بر بالين "حقوق" نهاد، اميد به حل مبنايي مسائل مي‌رود.



ادامه مطلب

برچسب ها : نظر حقوقي رئيس گروه حقوق دانشگاه تهران در مورد نحوه تهيه و تصويب بودجه, غفلت از تصويب "قانون‌ تنظيم‌بودجه" ريشه مناقشات/ چرا هميشه مولود "بودجه" در مجلس تغيير جنسيت داده مي‌شود؟, ,
توسط : ولایتمداران |

امریکا دیگر یک “امپراطوری” نیست!

 
حجت‌الاسلام والمسلمين میراحمدرضا حاجتی

خورشید بخت و اقبال تمدن امريكایى رو به غروب نهاده است و آرمانهاى ادعایى اومانیسم و لیبرالیسم، همچون حقوق بشر و... در وراى ظهور حقیقت غرب خود بنیاد، بیش از پیش رنگ مى‏بازد. دلایل متقن و قراین متعدد حاکى از آن است که امريكا گرفتار حادثه است. (۲) رویکرد میلیتاریستى و نظامى‏گرى دولت ایالات متحده نه تنها شاخصه توانمندى این کشور تلقى نمى‏گردد که خود برهانى بر افول زود هنگام این امپراطورى است.



ادامه مطلب

برچسب ها : امریکا دیگر یک “امپراطوری” نیست!, ,
توسط : ولایتمداران |
مردم يمن در 15 استان مهم‌اين‌کشور عليه عبدالله صالح تظاهرات کردند

 

صدها هزار یمنی در پانزده استان یمن پس از برگزاری نماز جمعه علیه علی عبدالله صالح رئیس جمهور این کشور تظاهرات کردند و خواستار کناره گیری وی از قدرت شدند



ادامه مطلب

برچسب ها : مردم يمن در 15 استان مهم‌اين‌کشور عليه عبدالله صالح تظاهرات کردند, صدها هزار یمنی در پانزده استان یمن پس از برگزاری نماز جمعه علیه علی عبدالله صالح رئیس جمهور این کشور تظاهرات کردند و خواستار کناره گیری وی از قدرت شدند, ,
توسط : ولایتمداران |
درگیری منافقین با نیروهای‌عراقی در اردوگاه اشرف

 

منابع عراقی از وقوع درگیری منافقین و نیروهای عراقی در اردوگاه اشرف خبر دادند



ادامه مطلب

برچسب ها : درگیری منافقین با نیروهای‌عراقی در اردوگاه اشرف, منابع عراقی از وقوع درگیری منافقین و نیروهای عراقی در اردوگاه اشرف خبر دادند, ,
توسط : ولایتمداران |

بروجردي : بيانيه شوراي همكاري خليج فارس غير قابل قبول است

رئيس كميسيون امنيت ملي و سياست خارجي مجلس با اشاره به بيانيه شوراي همكاري خليج فارس كه در آن ايران را به دخالت در امور داخلي كشورهاي عضو اين شورا متهم كرده، گفت: اين بيانيه غير قابل قبول است و سياست ما در قبال كشورهاي عربي عضو خليج فارس، سياستي شفاف و روشن است.



ادامه مطلب

برچسب ها : بروجردي : بيانيه شوراي همكاري خليج فارس غير قابل قبول است, ,
توسط : ولایتمداران |

يك سرلشكر وابسته به رژيم مبارك مدعي شد شوراي عالي نيروهاي مسلح مصر اجازه نخواهد داد خميني ديگري در مصر روي كار بيايد.



ادامه مطلب

برچسب ها : يك سرلشكر وابسته به رژيم مبارك مدعي شد شوراي عالي نيروهاي مسلح مصر اجازه نخواهد داد خميني ديگري در مصر روي كار بيايد, ,
توسط : ولایتمداران |

يك سرلشكر وابسته به رژيم مبارك مدعي شد شوراي عالي نيروهاي مسلح مصر اجازه نخواهد داد خميني ديگري در مصر روي كار بيايد.



ادامه مطلب

برچسب ها : يك سرلشكر وابسته به رژيم مبارك مدعي شد شوراي عالي نيروهاي مسلح مصر اجازه نخواهد داد خميني ديگري در مصر روي كار بيايد, ,
توسط : ولایتمداران |

هشدار شديداللحن آيت الله وحيد به جريان انحرافي

عضو مجلس خبرگان با اشاره به ديدار چندي پيش جمعي از اعضاي جامعه مدرسين با آيت الله وحيد خراساني اعلام كرد كه وي در اين ديدار انتقادات شديدي را نسبت به جريان انحرافي در كشور مطرح كرد.

آيت الله كعبي عضو مجلس خبرگان رهبري در گفت وگو با جهان، با اعلام اين مطلب افزود: ديدار خصوصي برخي از اعضاي جامعه مدرسين حوزه علميه قم با استاد عظيم الشان و مرجع بزرگوار تقليد حضرت آيت الله العظمي وحيد خراساني دامت بركاته در فضايي صميمي و همراه با تجليل و تكريم مقام منيع مرجعيت و نيز بهره مندي از رهنمودهاي معظم له همراه بوده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : هشدار شديداللحن آيت الله وحيد به جريان انحرافي, ,
توسط : ولایتمداران |

بيانيه مهم جامعه مدرسين حوزه علميه قم
سكوت علماي جهان اسلام در برابر جنايات آمريكاخيانت به قرآن و رسول الله(ص) است

جامعه مدرسين حوزه علميه قم طي اطلاعيه اي تاكيد كرد كه امروز سكوت هر مسلمان در برابر جنايات بحرين خيانتي آشكار به قرآن كريم و سيره پيامبرمكرم اسلام(ص) است.
متن كامل بيانيه جامعه مدرسين به شرح ذيل است:



ادامه مطلب

برچسب ها : بيانيه مهم جامعه مدرسين حوزه علميه قم, سكوت علماي جهان اسلام در برابر جنايات آمريكاخيانت به قرآن و رسول الله(ص) است, جامعه مدرسين حوزه علميه قم طي اطلاعيه اي تاكيد كرد كه امروز سكوت هر مسلمان در برابر جنايات بحرين خيانتي آشكار به قرآن كريم و سيره پيامبرمكرم اسلام(ص) است, ,
توسط : ولایتمداران |
نامه سرگشاده 23 دفتر جامعه اسلامي دانشجويان به آيت‌الله لاريجاني:
قوه‌قضائيه جهادگونه با‌مفسدان‌اقتصادي برخورد كند

 

خبرگزاري فارس: 23 دفتر جامعه اسلامي دانشجويان طي نامه‌اي سرگشاده خطاب به آيت‌الله آملي لاريجاني خواستار برخورد قاطع و جهادگونه قوه قضائيه با مفاسدان اقتصادي شدند.

به گزارش فارس، متن نامه سر گشاده 23 دفتر جامعه اسلامي دانشجويان به آيت‌الله صادق آملي لاريجاني رئيس قوه قضائيه به شرح ذيل است:



ادامه مطلب

برچسب ها : نامه سرگشاده 23 دفتر جامعه اسلامي دانشجويان به آيت‌الله لاريجاني:قوه‌قضائيه جهادگونه با‌مفسدان‌اقتصادي برخورد كند, ,
توسط : ولایتمداران |
علت نام‌گذاري سال 90 بنام "جهاد اقتصادي" در اوج قيام‌هاي مردمي
 
اسلام گرایی و مطالبات دینی، مردمی بودن قیام‌ها، روح استکبارستیزی و توجه به عزت و کرامت انسانی از دست رفته توسط حاکمان دیکتاتور عربی ماهیت اصلی خیزش‌های مردمی منطقه را بیان می‌کند.

ادوارد سعید از اولین کسانى بود که در جهان غرب به نقد شرق شناسی پرداخت او در کتاب "اسلام رسانه‏ها"، اسلام رسانه‏ها را اسلامى می‌داند که وجود خارجى ندارد و محصول رسانه‏هاى تبلیغاتى غربى براى ترساندن انسان غربی از جهان اسلام و مسلمانان است تا افکار عمومى غربى‏ها به سلطه غرب بر شرق و قتل و غارت شرق و کشتار مردم مسلمان توسط آمریکا و صهیونیسم رضایت دهد و دم بر نیاورد. (ادوارد سعید، اسلام رسانه‏ها، ترجمه اکبر افسرى (تهران: نشر توس، 1379))



ادامه مطلب

برچسب ها : علت نام‌گذاري سال 90 بنام "جهاد اقتصادي" در اوج قيام‌هاي مردمي, ,
توسط : ولایتمداران |
وقتي متهم‌كنندگان دولت به ارضای "شهوت خرج كردن" و "قدرت طلبی" منشور اخلاقي مي‌نويسند!

 

وقتی در جواب یک انتقاد(1)، منشور اخلاقی(2) منتشر می‏شود، طبیعی‏ترین انتظار از بانیان آن منشور، مراعات آن است!

چندی پیش رجانیوز برخورد غیرمنطقی و غیرمنصفانه احمد توکلی با اجرای موفق قانون هدفمند کردن یارانه‏ها و نیز سوء استفاده رسانه‏های بیگانه از مواضع غیرمنصفانه او را متذکر شد.(3) ماجرا از این قرار است که در ماه‌های پایانی سال گذشته، سایت خبری الف در واکنش به مطلب انتقادی جانب سکوت را برگزید و در عوض یادداشتی منتشر کرد که بیشتر حکم منشوری اخلاقی داشت. نگارنده ذیل عنوان "تكلیف امروز ما در برابر چشم‏های ناپاک دشمن" نوشته بود: «ما از چند ماه پیش با جدی شدن اجرای قانون هدفمندكردن یارانه‌ها، نقد آن را متوقف كردیم... اكنون زمان نقد مبانی این قانون و روش اجرایی دولت نیست. حتی نباید كلمه‌ای به زبان آورد تا دشمنان این كشور را كه در تلاش برای به شكست كشاندن این كار بزرگ، امیدوار كند. امروز اگر حتی دوستی از روی غفلت، نیش و كنایه‌ای هم بزند، به هیچ وجه نباید به خود بگیریم چرا كه لشگر رسانه‌ای دشمن منتظر است تا یك كلمه در نقد عملیات جاری از قلم یا زبان ما تراوش كند تا از كاه كوهی بسازد و مردم را مأیوس كند.»



ادامه مطلب

برچسب ها : وقتي متهم‌كنندگان دولت به ارضای "شهوت خرج كردن" و "قدرت طلبی" منشور اخلاقي مي‌نويسند!, ,
توسط : ولایتمداران |
گلدستون از چه چیزی ابراز تاسف کرد؟

 

در پی جنگ 22 روزه اسرائیل در نوار غزه در سال 2008 میلادی که یک‌بار دیگر خوی توحش صهیونیست ها را به جهانیان ثابت کرد و با جنایات و حشیانه آن ها در قبال زنان و کودکان بی گناهی که تنها گناهشان حضور در سرزمین آبا و اجدادی‌شان است همراه بود، شورای حقوق بشر سازمان ملل متحد به نمایندگی از سازمان ملل، کمیته حقیقت یابی را تشکیل داد تا تجاوزگری رژیم صهیونیستی به نوار غزه را مورد بررسی قرار دهد و در مورد کلیه حوادث مربوط به نقض قوانین بین المللی حقوق بشر که در تمام مدت عملیات نظامی انجام شده از تاریخ 27 دسامبر سال 2008 میلادی تا 18 ژانویه سال 2009 میلادی در منطقه غزه به وقوع پیوسته است، تحقیق و بررسی کند.



ادامه مطلب

برچسب ها : گلدستون از چه چیزی ابراز تاسف کرد؟, ,
توسط : ولایتمداران |

هرالد تريبيون: آمريكا چوب رفتار عربستان در بحرين را خواهد خورد (خبر ويژه)

محافل رسانه اي غرب، نقش آفريني نظاميان سعودي در سركوب انقلاب اسلامي بحرين را اقدامي از سر وحشت و داراي تبعات سنگين براي آمريكا مي دانند.
روزنامه هرالد تريبيون در اين باره نوشت: سركوب معترضان بحريني توسط نظاميان عربستان پيامدهاي فوري براي سياست هاي آمريكا در منطقه دارد. آمريكامجبور است ميان اميد به دموكراسي يا اعتماد به سركوب مخالفان يكي را انتخاب كند و انتخاب روش دوم دشمني ها با آمريكا را افزايش خواهد داد.
اين روزنامه مي نويسد: عربستان همچنان نگران افزايش نفوذ ايران است. بعد از انقلاب ايران در سال 1979، عربستان سعودي دشمني خود با ايران را از طريق حمايت از جنگ صدام و حمله وي به ايران نشان داد. حال يك دهه پس از آن كه معلوم شده توازن منطقه اي به نفع ايران در حال تغيير است، عربستان سعودي فشار سنگيني را متوجه بحرين كرده است. اما به گفته مصطفي اللباد مدير مركز مطالعات منطقه اي و استراتژيك الشرق اگر اپوزيسيون سياسي در بحرين به پيروزي برسد، عربستان حيثيت خود را در اين منطقه از دست مي دهد.



ادامه مطلب

برچسب ها : هرالد تريبيون: آمريكا چوب رفتار عربستان در بحرين را خواهد خورد (خبر ويژه), ,
توسط : ولایتمداران |

سانسور نظرات آيت الله وحيد در دفاع از نظام و انقلاب
چه كسي نظرات آيت الله وحيد را سانسور مي كند؟ (خبر ويژه)

به گزارش مشرق، آيت الله وحيد خراساني كه بارها بر حمايت از ولايت فقيه تاكيد كرده اخيراً حفظ نظام را از اوجب واجبات دانسته است. اما متاسفانه يكي از فرزندان آيت الله وحيد خراساني برخلاف مشي ايشان، تلاش شاياني مي كند كه نظرات حمايتي آيت الله وحيد از ارزش هاي انقلاب اسلامي سانسور شود!
يك منبع آگاه در گفت وگو با خبرنامه دانشجويان گفت: اخيراً آقاي كعبي ديداري با آيت الله وحيد داشت كه در اين ديدار آقاي كعبي با شرح شيطنت هاي دشمنان انقلاب از آيت الله وحيد خواسته بود كه مواضع خود را براي دفاع از انقلاب رسانه اي كند و از همين رو بود كه آيت الله وحيد تاكيد فرمودند حفظ نظام از اوجب واجبات است.



ادامه مطلب

برچسب ها : چه كسي نظرات آيت الله وحيد را سانسور مي كند؟ (خبر ويژه), سانسور نظرات آيت الله وحيد در دفاع از نظام و انقلاب, ,
توسط : ولایتمداران |

شهادت كديورافندي و اكبر پونز عليه فتنه سبز (خبر ويژه)

مواضع غيرقانوني و رياكارانه آمريكا موجب شده حتي محافل ضدانقلاب ارتزاق كننده از بودجه اين رژيم هم ولو به صورت ظاهري از اين رويكردها ابراز برائت كنند.
محسن كديور مدير سايت جرس با اشاره به احتمال خارج كردن گروهك منافقين از فهرست گروههاي تروريستي مورد نظر وزارت خارجه آمريكا نوشت: هيلاري كلينتون با انتخاب دشواري در قبال ايران مواجه است. گروهي در ميان ايرانيان خارج از كشور سعي كرده اند كه كرسي جنبش دموكراسي خواهي ايران را به خود اختصاص دهند و اين موجب نگراني رهبران [؟!] سبز شده است. نمونه كامل چنين گروهي سازمان مجاهدين خلق است كه توسط دولت آمريكا به عنوان سازمان تروريستي شناخته مي شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : شهادت كديورافندي و اكبر پونز عليه فتنه سبز (خبر ويژه), هيلاري كلينتون با انتخاب دشواري در قبال ايران مواجه است, ,
توسط : ولایتمداران |

مركز مطالعات استراتژيك و بين المللي آمريكا: جنگ نامتقارن ايران با آمريكا در منطقه كاملا موفق بوده است

مركز مطالعات استراتژيك و بين المللي آمريكا (CSIS) طي گزارشي با ارزيابي توان جنگ نامتقارن ايران تاكيد كرد ايران با استفاده از اين راهبرد در مقابله با آمريكا در منطقه موفق بوده است.
اين مركز مطالعات استراتژيك، با اشاره به سخنان سرلشگر عطاءالله صالحي فرمانده ارتش جمهوري اسلامي ايران پيرامون جنگ نامتقارن در دكترين نظامي كشورمان در روزهاي نخستين سال جديد ميلادي نوشت: اين سخنان در ارزيابي نحوه رقابت استراتژيك ايران با آمريكا سودمند است و اطلاعات باارزشي در خصوص موضع گيري ايران در قبال حضور نظامي آمريكا در منطقه، واكنش ها به اين حضور و در نهايت شيوه برخورد استراتژيك اين كشور با آمريكا ارائه مي دهد. البته در خصوص پيشرفت هاي ايران در جنگ نامتقارن نبايد به گفته ها و شنيده ها بسنده كرد و بايد به عملكرد اين كشور نيز توجه خاصي كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : مركز مطالعات استراتژيك و بين المللي آمريكا: جنگ نامتقارن ايران با آمريكا در منطقه كاملا موفق بوده است, ,
توسط : ولایتمداران |

گفت: پيام تسليت آقاي هاشمي رفسنجاني به مناسبت درگذشت مرحوم حاج ميراسماعيل موسوي، با استقبال گسترده و ذوق زدگي گروه ها و جريانات ضد انقلاب روبرو شده است.
گفتم: يعني چه؟! خب! آن مرحوم شخص مومن و متديني بود و پيام تسليت به مناسبت فوت ايشان عيب و اشكالي ندارد كه گروه هاي ضد انقلاب را ذوق زده كند؟!



ادامه مطلب

برچسب ها : مجلس ختم (طنز سیاسی گفت و شنود), پيام تسليت آقاي هاشمي رفسنجاني به مناسبت درگذشت مرحوم حاج ميراسماعيل موسوي, با استقبال گسترده و ذوق زدگي گروه ها و جريانات ضد انقلاب روبرو شده است, ,
توسط : ولایتمداران |
نگاهی به کاریکاتورهای عربی
كاريكاتور: زبان اصلاحات تا سواری عربی!

 

رسانه های جهان عرب هر روز ایده های انتقادی خود درباره مسائل مختلف داخلی، منطقه‌ای و بین المللی را در قالب کاریکاتور بیان می کنند که به برخی از این کاریکاتورها اشاره می شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، در کاریکاتورهای امروز کشتار وحشیانه مردم لیبی به دست رژیم قذافی و اوضاع ناآرام دیگر کشورهای عربی بیشترین توجه رسانه های عرب را به خود جلب کرده است.

جلوگیری از سقوط!



ادامه مطلب

برچسب ها : كاريكاتور: زبان اصلاحات تا سواری عربی!, ,
توسط : ولایتمداران |
اختصاصي رجانيوز؛
نقاشي‌هاي ديدني در مورد انقلاب مصر؛ الشعب يريد اسقاط النظام

 

نقاشي‌هاي زير مربوط به روزهاي منتهي به انقلاب مصر و پس از آن است كه هر كدام با يك عنوان مشخص و ناظر به يكي از اين تحولات مهم منتشر شده است.

رجانيوز پيش از اين نيز نقاشي‌هايي از اعتراض‌هاي مردم بحرين و سركوب خشونت‌آميز آن‌ها از سوي نيروهاي رژيم‌هاي آل‌خليفه و آل‌سعود منتشر كرده بود.

اين سبك كار شباهت زيادي به نقاشي‌هاي مربوط به روزهاي اول انقلاب ايران در سال 57 دارد كه بخشي از آن‌ها اكنون در حوزه هنري انقلاب اسلامي موجود است.



ادامه مطلب

برچسب ها : نقاشي‌هاي ديدني در مورد انقلاب مصر؛ الشعب يريد اسقاط النظام, ,
توسط : ولایتمداران |
چرا امریکا مایل نیست پرونده هسته‌ای ایران بسته شود؟
 

 

یک تحلیلگر برجسته روس با انتشار تحلیلی مبسوط استدلال کرده است که در برنامه هسته ای ایران هیچ مشکلی وجود ندارد ولی امریکا مایل نیست این پرونده بسته شود چرا که می خواهد همچنان ابزاری برای فشار به ایران داشته باشد.



ادامه مطلب

برچسب ها : چرا امریکا مایل نیست پرونده هسته‌ای ایران بسته شود؟, ,
توسط : ولایتمداران |
مشروح اظهارات رئيس‌جمهور در نشست خبري با رسانه‌هاي داخلي و خارجي؛
سرنوشت اوباما ننگين‌تر از بوش/مقابله به‌مثل‌ايران در تحريم سوخت هواپيماها/ 250 متخلف را به قوه‌قضائيه معرفي کرديم
 
رئیس‌جمهوری اسلامی ایران با یادآوری فریب‌کاری رئیس‌جمهور امریکا در بیان شعار تغییر، پیش‌بینی کرد که اوباما به مراتب ننگین‌تر و زشت‌تر از رئیس‌جمهور قبلی امریکا صحنه سیاست این کشور را ترک خواهد کرد.


ادامه مطلب

برچسب ها : مشروح اظهارات رئيس‌جمهور در نشست خبري با رسانه‌هاي داخلي و خارجي, سرنوشت اوباما ننگين‌تر از بوش/مقابله به‌مثل‌ايران در تحريم سوخت هواپيماها/ 250 متخلف را به قوه‌قضائيه معرفي کرديم, ,
توسط : ولایتمداران |
انديشكده هريتيج:
دولت اوباما بي‏بي‏سي را به رسانه‏هاي آمريكايي ترجيح مي‏دهد

انديشكده آمريكايي هريتيج با اشاره به كمك آمريكا به بي‏بي‏سي تأكيد كرد كه اين‏گونه به‏نظر مي‌رسد دولت اوباما اين رسانه بريتانيايي را به رسانه‌هاي آمريكايي شناخته شده در جهان و تحت حمايت مالي خود ترجيح مي‌دهد.



ادامه مطلب

برچسب ها : انديشكده هريتيج:دولت اوباما بي‏بي‏سي را به رسانه‏هاي آمريكايي ترجيح مي‏دهد, : انديشكده آمريكايي هريتيج با اشاره به كمك آمريكا به بي‏بي‏سي تأكيد كرد كه اين‏گونه به‏نظر مي‌رسد دولت اوباما اين رسانه بريتانيايي را به رسانه‌هاي آمريكايي شناخته شده در جهان و تحت حمايت مالي خ,
توسط : ولایتمداران |
عضو فقهاي شوراي نگهبان:
جهاد اقتصادي را به سنگر مبارزه با استكبار تبديل مي‌كنيم

عضو فقهاي شوراي نگهبان گفت: جهاد اقتصادي را با تمام توان به سنگر مستحكم براي مبارزه با آخرين دسيسه‌هاي استكبار جهاني تبديل مي‌كنيم.



ادامه مطلب

برچسب ها : جهاد اقتصادي را به سنگر مبارزه با استكبار تبديل مي‌كنيم, عضو فقهاي شوراي نگهبان گفت: جهاد اقتصادي را با تمام توان به سنگر مستحكم براي مبارزه با آخرين دسيسه‌هاي استكبار جهاني تبديل مي‌كنيم, ,
توسط : ولایتمداران |
بازخواني پيام تاريخي بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي؛
سران خائن عربستان سعودي نوكران آمريكا هستند

امام خميني(ره) سران عربستان سعودي را "خائن " و "نوكران آمريكا " توصيف و تأكيد كرده‌اند كه اينها كاري جز تأمين منافع آمريكا و اسرائيل انجام نمي‌دهند.



ادامه مطلب

برچسب ها : سران خائن عربستان سعودي نوكران آمريكا هستند, بازخواني پيام تاريخي بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي, ,
توسط : ولایتمداران |
تحليل و بررسي دكتر حسن عباسي از زمينه‌ها و پيامدهاي تحولات اخير جهان/1
مدل"كوسه‌ببري"براي تحميل ليبرال‌دموكراسي و پايان‌تاريخ/ رهبري با هنرنمايي استراتژيك بهانه‌هاي غرب را ناكام گذاشتند
 دكتر حسن عباسي در يكي از جلسات درس‌هاي هفتگي خود در اسفند ماه 89 به بررسي تفصيلي ريشه‌هاي تحولات اخير جهان پرداخت.

رجانيوز، متن كامل اين تحليل ارزشمند را در سه بخش ارائه مي‌كند. در بخش اول و پيش‌رو، دكتر عباسي با تشريح جنگ‌هاي جهاني اول و دوم و سپس تعبير از دوره 45 ساله پس از جنگ جهاني دوم به جنگ جهاني سوم، تحولات اخير را در راستاي آماده‌شدن غرب براي جنگ جهاني چهارم و سال 2012 مي‌داند.



ادامه مطلب

برچسب ها : تحليل و بررسي دكتر حسن عباسي از زمينه‌ها و پيامدهاي تحولات اخير جهان/1, مدل"كوسه‌ببري"براي تحميل ليبرال‌دموكراسي و پايان‌تاريخ/ رهبري با هنرنمايي استراتژيك بهانه‌هاي غرب را ناكام گذاشتند, ,
توسط : ولایتمداران |
پس از آزادي اجدابيا و البريقه؛
شهر سرت تا 48ساعت آينده آزاد مي‌شود

با پيشروي ارتش انقلابي ليبي به سمت غرب و با آزادسازي دو شهر مهم اجدابيا و البريقه در جنوب بنغازي، اين اميد را در انقلابيون به وجود آورده است كه با عبور از شهرهاي راس لانوف و بن جواد خود را به شهر مهم سرت برسانند.



ادامه مطلب

برچسب ها : شهر سرت تا 48ساعت آينده آزاد مي‌شود, با پيشروي ارتش انقلابي ليبي به سمت غرب و با آزادسازي دو شهر مهم اجدابيا و البريقه در جنوب بنغازي, اين اميد را در انقلابيون به وجود آورده است كه با عبور از شهرهاي راس لانوف و بن جواد خود را به شهر مهم سرت برسانند, ,
توسط : ولایتمداران |

انتقاد شديد آلمان از جنگ‌افروزي ساركوزي

وزير امور خارجه آلمان، سخنان رئيس‌جمهور فرانسه مبني بر تهديد نظامي ديگر كشورهاي عربي را به شدت به باد انتقاد گرفت.



ادامه مطلب

برچسب ها : انتقاد شديد آلمان از جنگ‌افروزي ساركوزي, خبرگزاري فارس: وزير امور خارجه آلمان, سخنان رئيس‌جمهور فرانسه مبني بر تهديد نظامي ديگر كشورهاي عربي را به شدت به باد انتقاد گرفت, ,
توسط : ولایتمداران |
راه‌حل گلايه‌هاي رهبر انقلاب در مورد اخلاق‌سياسي و اصلي- فرعي كردن مسائل چيست؟
 بی‏تعارف این یک نقد جدی به جریان ارزش‌گرا است که با سخنان و مواضع رهبر انقلاب سطحی برخورد می‏کند. کمتر مواضع رهبری مورد تجزیه و تحلیل قرار می‏گیرد یا مبنای آسیب‏شناسی و طرح‏ریزی‏های جدی و مبنایی می‏شود. عمدتا این گونه است که بیانات ایشان در مقطعی گذرا تنها تکرار یا نهایتا تأیید می‏شود و خیلی زود هم به فراموشی سپرده می‏شود و این اصلا سنت پسندیده و مطلوبی برای آنان که ادعای ولایت‌مداری دارند، نیست.


ادامه مطلب

برچسب ها : راه‌حل گلايه‌هاي رهبر انقلاب در مورد اخلاق‌سياسي و اصلي- فرعي كردن مسائل چيست؟, بی‏تعارف این یک نقد جدی به جریان ارزش‌گرا است که با سخنان و مواضع رهبر انقلاب سطحی برخورد می‏کند, ,
توسط : ولایتمداران |
در چارچوب خواسته‌هاي مردم بحرين؛
حزب وفاق بحرين ميانجي‌گري كويت در گفت‌وگو با آل‌خليفه را پذيرفت

حزب الوفاق بحرين به طور مشروط و در چارچوب خواسته‌هاي مردم اين كشور،‌ پيشنهاد ميانجي‌گري كويت براي گفت‌وگو با رژيم آل‌خليفه را پذيرفت.



ادامه مطلب

برچسب ها : حزب وفاق بحرين ميانجي‌گري كويت در گفت‌وگو با آل‌خليفه را پذيرفت, حزب الوفاق بحرين به طور مشروط و در چارچوب خواسته‌هاي مردم اين كشور, ‌ پيشنهاد ميانجي‌گري كويت براي گفت‌وگو با رژيم آل‌خليفه را پذيرفت, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل صفحه بعد