جوسازی روزنامه جمهوری علیه اژه‌ای و تیمش

 

جهان: روزنامه جمهوری اسلامی در سرمقاله امروز خود که به مانند سابق بی نام است، ادعا کرده که مردم امید چندانی به نتیجه پرونده فساد اخیر ندارند. به نوشته این روزنامه افكار عمومي با استناد به سوابق قوه قضائیه، "اميدواري چنداني به نتايج رسيدگي‌هاي قضايي به تخلفاتي در اين ابعاد(فساد اخیر) ندارد."

روزنامه جمهوری اسلامی همچنین ادعا کرده است: گذشته از تجربياتي اين چنين، مسكوت ماندن و يا روند بسيار كند رسيدگي قضايي به مواردي كه در آنها نام برخي مسئولان مطرح است و افكار عمومي كم و بيش در جريان اتهامات مطرح در اين پرونده‌ها قرار گرفته است، باعث شده، اميدها نسبت به فرجام اين تخلف كم رنگ شود.

اما در شرایطی که پرونده فساد بانکی اخیر با تلاش های گسترده حجت الاسلام اژه‌ای و تیمش در حال رسیدن به نقطه مطلوب و تحقق خواسته بجای مردم است، علت "جوسازی" و "اعتمادزدایی" روزنامه جمهوری اسلامی در این باره روشن نیست. اینکه چرا مدیران این روزنامه به دنبال مخدوش کردن اعتماد عمومی ایجاد شده به دستگاه قضا در این پرونده هستند.

سرمقاله امروز روزنامه آقای مهاجری در رسانه های اپوزیسیون و خارج نشین بازتاب زیادی داشته است.

چندی پیش هم در حالی که کلینتون به بی بی سی گفته بود "آمریکا هر حمایتی از دستش بر آمد از جنبش سبز کرد" و ما به خواسته سران جنبش حمایت های خود را برجسته نکردیم، این روزنامه به پوشش این موضوع در صدا و سیما اعتراض و ادعا کرد جریان فتنه از آمریکا درخواست کمک نکرده و جریانی مستقل است.

روزنامه جمهوری اسلامی توسط مسیح مهاجری اداره می شود. وی از حامیان سرسخت آقای هاشمی رفسنجانی است و همواره مدافع جدی مواضع او بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : جوسازی روزنامه جمهوری, جوسازی علیه اژه‌ای و تیمش, نتیجه پرونده فساد اخیر, ,