سه شنبه 12/11/1359نماينده ولي فقيه در استان آذربايجان شرقي: نقش گمرك در مبارزه با قاچاق مهم و اساسي است نماينده ولي فقيه در استان آذربايجان شرقي و امام جمعه تبريز, نقش گمرك را در جامعه به‌ويژه در زمينه مبارزه با قاچاق كالا مهم ارزيابي كرد.

آيت‌الله مجتهد شبستري در ديدار مديركل و جمعي از كاركنان گمرك سهلان با ايشان گفت: مبارزه با قاچاق كه موجب خسارت فراوان مي‌شود, حائز اهميت است و بايد از سوي دستگاه‌هاي ذي‌ربط با جديت ادامه يابد.
نماينده ولي فقيه در استان آذربايجان شرقي, طرح هدفمند كردن رايانه‌ها را يكي از مواردي دانست كه زمينه مناسبي براي مبارزه با قاچاق, به‌ويژه قاچاق سوخت فراهم كرده است.
وي ضمن اشاره به مسئوليت سنگين كاركنان گمرك در قبال مردم و حفظ حقوق بيت‌المال افزود: حاكميت صداقت و امانت در گمرك مانع دستيابي افراد فرصت‌طلب به بيت‌المال و لطمه زدن به حيثيت كاركنان خدوم اين سازمان مي‌شود و اين مؤلفه‌ها بسيار مهم و اساسي هستند. امام جمعه تبريز همچنين خواستار ارتباط نزديك مديران گمرك با مسئولان اجرايي به‌ويژه نمايندگان مجلس به‌منظور استفاده از توانمندي‌هاي موجود در منطقه شد.
براساس اين گزارش در اين ديدار معاون اداري و مالي گمرك سهلان با ارائه گزارشي از عملكرد اين گمرك و خدمات و امكانات موجود در آن, نقش و جايگاه گمرك را در تسهيل تجارت, كاهش هزينه تمام‌شده واحدهاي توليدي, ايجاد اشتغال و همچنين امنيت اقتصادي و سلامت جامعه مهم ارزيابي كرد و خواستار توجه بيش از پيش مسئولان به اين بخش به‌ويژه توسعه زيرساخت‌هاي لازم به‌منظور بالا بردن مزيت‌هاي اقتصادي منطقه شد.
معاون عملياتي شركت انبارهاي عمومي سهلان نيز در اين ديدار گزارشي از وضعيت خدمات ارائه شده در اين شركت ارائه كرد و با توجه به تصويب منطقه ويژه اقتصادي سهلان, خواستار استفاده بيشتر از مزيت‌هاي گمرك سهلان با توجه به امكانات كافي در اين گمرك شد.
 
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : امام جمعه تبريز:نقش گمرك در مبارزه با قاچاق مهم و اساسي است, ,