يارانه‌ نقدي از اين پس ماهانه پرداخت مي‌شود

 

سخنگوي كميسيون انرژي مجلس گفت: از اين به بعد يارانه‌هاي نقدي به طور ماهانه پرداخت شود و قرار شد كه دولت اين تصميم را به اجرا در آورد.

سيد عماد حسيني سخنگوي كميسيون انرژي مجلس شوراي اسلامي در گفت‌و‌گو با فارس، به جلسه امروز اعضاي اين كميسيون اشاره كرد و اظهار داشت: اعضاي كميسيون در جلسه امروز افزايش نامتعارف قيمت گاز مصارف خانگي و عمومي را با حضور مسئولين ذيربط مورد بررسي قرار دادند.

وي افزود: با توجه به شرايطي كه هم اكنون در كشور حاكم است و نگراني‌هايي كه مردم در خصوص افزايش قيمت گاز دارند اعضاي كميسيون امروز بررسي‌هاي را با حضور مسئولين شركت ملي گاز و فرزين سخنگوي كار گروه تحول اقتصادي داشتند.

حسيني ادامه داد: در جلسه امروز نمايندگان عضو كميسيون نگراني خود را از نحوه محاسبه گاز مصرفي اعلام كردند و گفتند كه قرار بود افزايش قيمت گاز با شيب 5 ساله انجام شود ولي افزايش كنوني قيمت گاز با شيب ملايم و 5 ساله نيست.

سخنگوي كميسيون انرژي مجلس اظهار داشت: در ادامه جلسه مسئولين شركت ملي گاز و فرزين توضيحاتي دادند و گفتند كه با توجه به اينكه پرداخت يارانه‌ها به صورت نقدي صورت مي‌گيرد مشكلي نخواهيم داشت و اگر مردم در مصرف يارانه‌هاي نقدي مديريت داشته باشند مشكلي پيش نخواهد آمد.

وي گفت: اعضاي كميسيون اعلام كردند كه اگر در بحث هدفمندي يارانه‌ها از كارت انرژي استفاده مي‌شد و قبوض با كارت انرژي پرداخت مي‌شد مشكلي پيش نمي‌آمد، لذا اعضاي كميسيون تاكيد كردند كه وجود كارت انرژي مي‌توانست در اين زمينه موثر واقع شود.

سخنگوي كميسيون انرژي مجلس تاكيد كرد: بر اساس تصميمي كه در جلسه امروز كميسيون گرفته شد قرار شد از اين به بعد يارانه‌هاي نقدي به طور ماهانه پرداخت شود و قرار شد كه دولت اين تصميم را به اجرا در آورد.

حسيني ادامه داد: در جلسه امروز قرار شد كه اگر از كارت انرژي استفاده نشود يارانه‌ها به طور ماهانه به مردم پرداخت شود تا مردم بتوانند مديريت پرداخت قبوض خود را در دست بگيرند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : يارانه‌ نقدي از اين پس ماهانه پرداخت مي‌شود, ,