تحريم انتخابات بيهوده است اما جرزني نكنيم چه كنيم؟! (خبر ويژه)

«تحريم هاي انجام گرفته در قبال انتخابات هاي برگزار شده تاكنون، همگي بيهوده و در خدمت جناح حاكم جمهوري اسلامي بوده است و ايضا از موضع نااميدي و بي عملي».
اين تحليل را پايگاه اينترنتي روز آن لاين از قول يكي از ماركسيست هاي سابق كه اكنون در اروپا به سر مي برد منتشر كرد و افزود: اين نكته كه تحريم انتخابات در جمهوري اسلامي بيهوده و در خدمت جمهوري اسلام بوده، دوستان ما را نيز مي رنجاند اما بايد متذكر شوم زيرا كه عمل سياسي ما اگر در چهارچوب يك استراتژي معين نباشد، اگر عملي نباشد كه در يك بينش و راهبرد عمومي قابل دفاع باشد، ابتر و عقيم است و كمكي به ادامه راه درازي كه در پيش داريم نخواهد كرد.
اين ضدانقلاب فراري مي افزايد: من بارها و تقريبا در مقطع هر انتخابات-بخوان تحريماتي- اين ادعا را مطرح كرده ام كه تحريم كنندگان تنها عليه خود اقدام مي كنند. در اسفند سال 81 وقتي حاميان اصلاح طلبان در انتخابات شوراي شهر با آنان قهر كردند و شوراها را به آبادگران سپردند در مقاله اي نوشتم كه رأي ندهندگان نتيجه انتخابات را به زيان خود رقم زدند و تاكتيك تحريم، سپردن يك مركز مهم به رقيب و نهايتا مضر به حال اصلاح طلبان بوده است.
وي اين را هم نوشته كه اگر حضور در انتخابات نبود نه ماجراي دوم خرداد و نه اتفاقات سال 88 امكان وقوع نداشت بنابراين شعار تحريم انتخابات در آن ايام درست نبود. وي در عين حال ادعا مي كند اكنون موقع تحريم است!
يادآور مي شود شكست فتنه سبز با حضور انبوه مردم و روشن شدن انهدام پايگاه اجتماعي فتنه پس از روشن شدن حقايق، جبهه ضد انقلاب و همكاران داخلي آنها را به اين صرافت انداخته كه به بهانه تحريم از وزن كشي امتناع كنند!


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : تحريم انتخابات, جناح حاكم جمهوري اسلامي, پايگاه اينترنتي, روز آن لاين, ماركسيست هاي سابق, اصلاح طلبان, ,