در شبکه های مسیحی چه می گذرد
در میان شبکه های مسیحی شبکه نجات گوی سبقت را در ادعای صحبت کردن با خداوند ربوده است تا آنجایی که 'کشیش صفا' مجری مطرح این شبکه مدعی می شود که 'با خداوند در آسمان، گلف بازی می کند'!
به گزارش بی باک به نقل از جام نیوز، کشیش هرمز شریعت در تاریخ 25 دی (15ژانویه)پیرامون گفتگوی خداوند مدعی شد: «بیایید صدای خداوند را بشنویم...خداوند با ما صحبت می کند و ما را با اسم صدا می کند. مرا با اسم هرمز صدا می زند .شنیدن صدای خداوند برای مسیحیان طبیعی است»

وی در ادامه افزود :« خداوند می خواهد روز و شب با ما صحبت کند. خدا می خواهد با بزرگ و کوچک ما حرف بزند گوش ما باید به صدای خداوند آشنا باشد اگر مقداری تمرکز کنیم صدای خداوند را می شنویم که به ما می گوید چکار کنیم به چه کسی تلفن بزنیم»

شایان ذکر است که در میان شبکه های مسیحی شبکه نجات گوی سبقت را در ادعای صحبت کردن با خداوند ربوده است تا آنجایی که "کشیش صفا" مجری مطرح این شبکه مدعی می شود که با خداوند در آسمان، گلف بازی می کند.

کشیش هرمز شریعت با این ادعای جدید در مسابقه شنیدن صدای خداوند بر رقیب پر مدعای خود پیشی گرفته و حتی تلفن زدن به اشخاص را هم از طرف خداوند می شنود.


 

در این میان کارشناس شبکه دیگر مسیحی صراحتا در مقابل این ادعاها موضع گیری کرده و می گوید: «ما مسیحیان نباید اینقدر ادعا کنیم که خداوند با ما حرف می زند و با این کار خواسته های خودمان را گردن خداوند نیاندازیم، جرات داشته باشیم و بگوییم؛ خودمان می خواهیم این کار را بکنیم نه این که بگوییم خداوند به ما گفته که این کار را انجام دهیم.»
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : شبکه های مسیحی, مسابقه شنیدن صدای خداوند, شبکه نجات, ادعای صحبت کردن با خداوند, کشیش صفا, گلف بازی با خدا, ,