در گفتگوی " بی باک" با حجت الاسلام شجونی مطرح شد
ما به رهبري حضرت امام(ره) يک انقلابي کرديم و الان هم مقام معظم رهبري سکاندار کشتی انقلاب هستند امّا نباید توقع داشته باشیم که هیچ گناه و تخلفی در کشور رخ ندهد و اگر فردی مرتکب تخلفی شد، نظام را زیر سئوال ببریم بله اگر نظام با مفسدین همراهی کرد و با آنها برخورد نکرد آنگاه باید بگوییم در کارمان گیری هست لذا اميدواريم که توفيق داشته باشيم با چنگ و دندان از نظام مقدسمان دفاع کنیم
سال جهاد اقتصادی رو به پایان است امّا بی شک عده ای نه تنها در این راستا قدمی بر نداشتند بلکه همواره سعی کرده برای عدم تحقق خواست حضرت امام خامنه ای که همان خواست ملت شریف ایران می باشد، در حد توان کارشکنی نمایند.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، به همین مناسبت خبرنگار " بی باک" آسیبهای اقتصادی و فرهنگی این موضوع در کشور را با حجت الاسلام شجونی عضو جامعه روحانیت مبارز در میان گذاشته است.

حجت الاسلام شجونی درباره مانع تراشی ها در زمینه جهاد اقتصادی، بویژه فساد اقتصادی اخیر به خبرنگار بی باک گفت: برخی افراد گرفتار بدبيني و برخی گرفتار يکبار خوش‌بيني هستند امّا حق این است که انسان واقع بین باشد.

شجونی در ادامه گفت: واقعیت اينکه انقلاب را بايد حراست و حفاظت کرد والا انقلاب آسيب مي‌بيند. شيطان نه مي‌ميرد و نه بازخريد و بازنشسته مي‌شود بلکه او تنها فريب مي‌دهد حالا طرفش خواه روحاني باشد يا نماینده و پاسدار و مديرکل بانک و ... فرقی نمی کند، شیطان کارش را با ظرافت انجام می دهد.

وی تصریح کرد: نظام چهارچوبش مقدس است. امام(ره) ، شهدا و آن معلولين و مجروحين شيميايي که قانون اساسي اينها نظام و اصول ما هستند، حالا در فروعاتش بعضا اتفاقاتی می افتد. بله يک عده آدم سودجو پيدا مي‌شود اين ديگر کار من و شما نيست که با آنها برخورد کنیم بلکه وظیفه دستگاه قضائي است که اينها را دستگير کند و اموال را به بيت المال برگرداند.

حجت الاسلام شجونی افزود: این اتفاقات در هر زماني رخ می دهد. ما روايت داريم که در زمان امام زمان (عج) زناکار شلاق مي‌خورد اين معناش چيست؟ ‌يعني در دوران حکومت امام زمان(عج) هم شيطان هست. در زمان حکومت امام عصر هم مي‌شود کسي فريب بخورد. حال برخی افراد تصور می کنند که چون حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه ای رهبران ما هستند دیگر کسی نباید در جمهوری اسلامی به زندان برود! نه اینگونه نیست بلکه همواره شيطان گروه و حزب خودش را کامل تحويل جهنم مي‌دهد.

وی افزود: ما به رهبري حضرت امام(ره) يک انقلابي کرديم و الان هم مقام معظم رهبري (حفظه الله) سکاندار کشتی انقلاب هستند امّا نباید توقع داشته باشیم که هیچ گناه و تخلفی در کشور رخ ندهد و اگر فردی مرتکب تخلفی شد، نظام را زیر سئوال ببریم بله اگر نظام با مفسدین همراهی کرد و با آنها برخورد نکرد آنگاه باید بگوییم در کارمان گیری هست لذا اميدواريم که توفيق داشته باشيم با چنگ و دندان از نظام مقدسمان دفاع کنیم تا از هر آسيبي مصون و محفوظ بماند انشاء الله.

شجونی درباره منشا این گونه اتفاقات از حیث فرهنگی و مدیریتی ابراز داشت:  چنانچه برخی می گویند مسائل اقتصادي در دنيا حرف اول را مي‌زند، در روايات هم داريم شکم و شهوت، جهنم را پر مي‌کند. شکم و شهوت يعني هم اقتصادي و هم اخلاقي، هر دو هست. اينکه يک عده مدیر و کارشناس اقتصادی بايد تربيت بشوند، بحثی نیست امّا ما در اغلب ارگانها و نهادها روحاني داريم که خدمات زیادی هم مي‌کنند امّا بهرحال آنها باید بپذيرند که ما در جنگ نرم بيشتر از جنگ سخت بايد تلاش و فعاليت کنيم، تا از اين سودجوها ، عياش ها و جنايتکاران کمتر آسيب ببينيم لذا این نوع اتفاقات باید از حیث فرهنگی هم آسیب شناسی و مورد توجه قرار گیرد.

 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : حجت الاسلام شجونی, انتقاد از نظام, سال جهاد اقتصادی, ,