انگلیس؛ نقطه امید فتنه‌گران

 

يك پايگاه اينترنتي وابسته به اپوزيسيون از مهاجراني و مزروعي و اعضاي گروه موسوم به شوراي هماهنگي سبز خواست منابع مالي و ارتزاق خود را مشخص كنند. خودنويس همچنين از اعطاي ويزاي برخي كشورهاي اروپايي به يكي از مقامات سابق و متواري خبر داده است.

به گزارش کیهان، اين پايگاه اينترنتي كه از رضا ربع پهلوي حمايت مي كند، نوشت: آقاي مهاجراني اكنون چگونه در سايه استعمار پير (انگليس) گذران امور مي كند؟ بعيد است پس انداز حقوق كارمندي حتي وزارت و وكالت بتواند هزينه زندگي و تحصيل فرزندان ايشان در بلاد كفر را تامين كند. البته همه مطمئنيم كه حتي لكه خاكستري بر دامن ايشان نيست. جناب مزروعي چطور؟ باقي دوستان چطور؟ منابع مالي «جرس» از كجا تامين مي شود. از اعضا و شفافيت... در مورد «شوراي هماهنگي» نمي پرسم چون بيشتر حالت شوخي است.

خودنويس همچنين به نقل از يك منبع نزديك به اتحاديه اروپا، از «اعطاي ويزاي 4 ساله يك كشور اروپايي به يكي از مقام هاي سياسي سابق كه از مرداد 88 از ايران خارج شده» خبر داد و نوشت: «اين فرد كه مورد اعتماد يكي از كشورهاي اتحاديه اروپا است، بيش از يك گذرنامه در اختيار دارد. وي بعد از خروج از ايران در مرداد 1388 از دو طريق مختلف گذرنامه هاي ديگري در اختيار گرفته و در شهريورماه 88، ويزاي شنگن چهارساله از يكي از كشورهاي اتحاديه اروپا دريافت كرده است. اين ويزا تا يك سال بعد از پايان مهلت نيز قابل تمديد است. يك منبع مطلع كه با اتحاديه اروپا همكاري دارد به خودنويس گفت: اين فرد بايستي اهميت بسيار زيادي براي يكي از كشورهاي اتحاديه اروپا داشته باشد كه چنين ويزايي (خارج از عرف) برايش صادر شده است.

ياد آور مي شود سرويس اطلاعاتي و وزارت خارجه انگليس به همراه شبكه رسانه اي اين كشور نقش گسترده اي در راه اندازي فتنه سبز و كودتاي مخملي ناكام سال 88 داشتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : انگلیس, نقطه امید فتنه‌گران, مهاجراني و مزروعي, شوراي هماهنگي سبز, خودنويس, منابع مالي جنبش سبز, ,