بنابر گزارشات خبرنگار " بی باک" از ساعت 11 امروز اعضای شاخص حزب الله قم در دفتر یکی از نمایندگان مجلس در قم جمع شده اند تا برای نحوه مقابله با این موضوع تصمیم گیری کنند. / از شواهد امر چنین بر می آید که با توجه به حواشی استاندار منصوب شده و رضایت مردم از استاندار قبلی، به فرض اصرار دولت بر انتصاب خود، آقای پیریایی از ناموفق ترین و ناکارآمد ترین استانداران بعد از انقلاب در قم خواهد.

بعد از عزل استاندار روحانی قم و انتصاب استاندار حاشیه دار همدان به جای وی، موج اعتراضات برای مقابله با این تصمیم اخیر دولت در حال گسترده شدن است که با توجه به دستورات موکد ولی امر مسلمین مبنی بر اجتناب از ملتهب کردن فضای کشور این اقدام در جای خود بسیار جای تامل و تاسف دارد.

به گزارش سرویس سیاسی بی باک، بعد از سالهای سال اخیرا روند پیشرفت و عمران و آبادانی در قم شتاب نسبتا مناسبی گرفته است و شرایط کشور نیز کم کم رو به آرامش می رود که خبر انتصاب یک استاندار حاشیه دار بار دیگر فضای شهر قم را ملتهب کرد.

جمع زیادی از علما، نخبگان، مردم و اصناف که استاندار جدید را منسوب به یک جریان مطرود می دانند، برای تجمع در مقابل استانداری برنامه ریزی کرده اند که مسئولین و دلسوزان استان برای پیشگیری از ملتهب شدن فضای استان و رفع این مشکل از طریق مذاکره تا کنون با این موضوع مخالفت کرده اند.

بنابر گزارشات خبرنگار " بی باک" راس ساعت 11 امروز اعضای شاخص حزب الله قم در دفتر یکی از نمایندگان انقلابی مجلس جمع شده اند تا برای نحوه مقابله با این موضوع تصمیم گیری کنند.

حزب الله قم صریحا مخالفت خود را با این انتصاب اعلام کرده و از نمایندگان استان خواسته اند که برای پیشگیری از اتفاقات ناخوشایند تمام تلاش و کوشش خود را بکار گیرند.

یکی از اعضای شاخص حزب الله به خبرنگار ما گفت: شهر مقدس قم نه جای منافقین و نه جای فتنه و انحراف است و حزب الله حاضر است برای دفاع از ارزشهای اسلامی و انقلابی و دفاع از حریم ولایت و مرجعیت جان خود را تقدیم کند.

وی همچنین اظهار داشت: با توجه به اعتراضات بزرگان حوزه و مسئولین و مردم استان به این موضوع بسیار بعید می دانم که دولت تصمیم خود را اجرایی کند و اگر خدایی نکرده در این امر تجدید نظر نشود، حزب الله به رسالت انقلابی خود عمل خواهد کرد.

از شواهد امر چنین بر می آید که با توجه به حواشی استاندار منصوب شده و رضایت مردم از استاندار قبلی، به فرض اصرار دولت بر انتصاب خود، آقای پیریایی از ناموفق ترین و ناکارآمد ترین استانداران بعد از انقلاب در قم خواهد بود زیرا عموم مسئولین و نخبگان استان حاضر به همکاری با وی نخواهند بود و آنرا استاندار دلخواه خود می دانند لذا بسیار عاقلانه و مدبرانه است که دولت در تصمیم خود تجدید نظر کند و اثبات نماید که به خواست و دیدگاه مردم و علما احترام خاصی قائل است.

گفتنی است؛ در همین حین جمعی از دانشجویان قمی با ارسال نامهای انتقادی به وزیر کشور نظرات خود را درباره انتصاب استاندار جدید این استان بیان کردند.

 این نامه که هر ساعت بر تعداد حامیان آن در بین دانشجویان افزوده می شود و با هماهنگی مجمع تشکل های دانشجویی استان قم کلید خورد و حالا با حمایت شدید دانشجویان این شهر و دانشجویان قمی سراسر کشور مواجه شده است. 

دانشجویان قمی که معتقدند استاندار جدید قرابت زیادی به جریان انحرافی دارد و یکی از13 امضاکننده نامه استاندارها در زمان خانه‌نشيني رئيس‌جمهور است خواستار تغییر این تصمیم از سوی وزارت کشور هستند. متن کامل نامه دانشجویان را می توانید در زیر بخوانید:

بسمه تعالي

وزير محترم كشور

جناب آقاي مصطفي محمد نجار

سلام عليكم

امضاء كنندگان نامه حاضر جمعي از دانشجويان قمی دانشگاههاي کشور هستيم كه بر اساس وظيفه شرعي و همچنين شناختي كه از مسائل جاري و شرايط فعلي كشور و به ويژه استان مقدس قم داريم مطالبي را پيرامون انتصاب استاندار جديد قم به عرض مي رسانيم.

بدون شك عزل و نصب مديران در قوه مجريه از اختيارات هيئت محترم دولت است اما معرفي آقاي" كرم رضا پيريايي" به عنوان استاندارجديد قم موجي از حيرت و تعجب را در ميان كساني كه با مواضع، گرايش هاي سياسي و سوابق عملكرد اجرايي ايشان آشنايي بيشتري دارند، برانگيخت.

جناب آقاي نجار و مردم شريف قم

لازم است جهت استحضار شما برخي مواضع و سوابق آقاي پيريايي رايادآوري كنيم:

آقاي پيريايي كه در سال 88 به واسطه وابستگي درازمدت و حمايت نزديك معاون اول محترم رئيس جمهور به سمت استانداري همدان منصوب شدند، بنا به نظر اغلب مردم همدان عملكرد مديريتي ضعيفي داشته اند. از تاريخ 29/2/91 كه خودشان خبرجدايي از استانداري همدان رامنتشر كردند ابتدا قرار بود ايشان به جاي آقاي سعيدمرتضوي، رياست ستاد مبارزه با قاچاق كالا را به عهده بگيرند كه با كمال تعجب براي استانداري قم معرفي شدند!


يكي از موارد نارضايتي مردم همدان از سوءمديريت ايشان منصوب كردن افرادي از قوميت خود (غير بومي استان) به سمتهاي مديريتي بدون توجه به توانمندي آنان بود تا جايي كه افرادي كه در حد يك كارمند ساده يا كارشناس بودند را به مديريتهاي حساس منصوب مي كرد.

آقاي پيريايي يكي از 13 استانداري بود كه در هنگام خانه نشيني رئيس جمهور، نامه كذايي استانداران به مقام معظم رهبري را امضا كرده و عليرغم اينكه اغلب استانداران مذكور پس از روشن شدن ماهيت واقعي اهداف آن نامه امضاي خود را پس گرفته و از جريان انحرافي دولت اعلام برائت نمودند، لكن ايشان هنوز اعلام برائت نكرده و به انحاء مختلف از اين كار طفره مي رود!

پذيرش مسئوليت استانداري در قم در كمترين حد انتظار، نيازمند داشتن توان و ظرفيت تعامل با حوزه هاي علميه، مراجع معظم تقليد و علماست و توجه به نصايح دلسوزانه آنان بايد مد نظر همه مسئولين استان و كشور باشد. در حالي كه آقاي پيريايي در طول بيش از دو سال استانداري خود در همدان و عليرغم پيگيريهاي روحانيون و حوزه هاي علميه حتي يكبار دعوت براي حضور و پاسخگويي در جمع فضلا و اساتيد حوزه علميه را نپذيرفت، چگونه مي توان از ايشان انتظار تعامل با حوزه هاي علميه را داشت؟ اين مسئله تاجايي پيش رفت كه طلاب و مسئولين حوزه هاي علميه همدان به وسيله مصاحبه و بيانيه و اعلام مواضع رسمي نسبت به ايشان انتقاد نموده و رسماً اعلام كردند وي به حوزه هاي علميه بي احترامي نموده و هيچگاه او را به حوزه علميه راه نخواهند داد! (كليه اين مطالب در روزنامه جوان و نشريات محلي استان همدان منتشر و ثبت و ضبط شده است.) ايشان كه تاب تحمل انتقاد دلسوزانه يكي از ائمه جمعه استان همدان را ندارد و اقدام به شكايت از آن امام جمعه محترم مي كند، چگونه مي تواند حتي شنونده مطالبات حوزيان در مركز تشيع باشد؟

آقاي پيريايي حتي اگر وابستگي به جريان انحرافي دولت نداشته باشد، از لحاظ فكري قرابت زيادي با اين جريان دارد. شاهد اين مدعا علاقه مندي و ارتباط سايت شخصي ايشان با سايتهاي تابلودار و شناخته شده جريان انحراف است. هم اكنون هر كس مي تواند با مراجعه به سايت ايشان تبادل لينك و تبليغ سايتهاي تابلودار جريان انحراف كه از ذكر اسامي آنها خودداري مي كنيم را مشاهده كند!

اگر چه براي يك مدير يا شخصيت رسانه اي درحال حاضر اين وابستگي فكري جرم نيست(!)، اما انتصاب چنين فردي به سمت استانداري آن هم براي استان مقدس قم كه مهد ولايتمداري و خاستگاه انقلاب اسلامي و ارزشهاي آن است چه معني دارد؟

اگر چه مردم ولايتمدار و جوانان انقلابي همدان نيز با جلوگيري از سخنراني آقاي پيريايي به عنوان سخنران پيش از خطبه نماز جمعه همدان در نهم دي سال90 موضع صريح خود را نسبت به ايشان اعلام نمودند، اما تصور كنيد با توجه به مطالب گفته شده آيا حضور ايشان در قم به صلاح است؟


 

 

در پيش بودن انتخابات رياست جمهوري و نقشه هاي جريانات سياسي غيرخودي براي سوء استفاده از ظرفيتهاي سياسي قم، برگزاري همايش مشكوك هفته گذشته در قم به نام جوانان(!)، توزيع بيانيه مخفيانه حمايت صريح از سركرده جريان انحراف در حاشيه نماز جمعه هفته قبل قم آن هم با سوء استفاده از نام طلاب و جوانان قم و ... آيا همگي نشان از قطعه هاي يك برنامه درازمدت و هدفمند بودن اين حركتها توسط جريان خاص براي قم نيست؟

نكته آخر اينكه روش كنار گذاشتن ناگهاني و نحوه ابلاغ بركناري به استاندار قم ما رابه ياد ماجراي عزل آقاي متكي و ردپاي همان جريان خاص انداخت!

خلاصه اينكه: جناب آقاي نجار، مردم شريف قم

آنچه وظيفه ما دانشجويان امضاء كننده اين نامه فقط به وسيله" گفتن" است، مشاهده ي ردپاي حضور جريان انحراف در قم بنابر شواهد روشن ذكر شده است. با اين شرايط انتصاب فرد جديد معرفي شده براي استانداري قم به هيچ وجه به صلاح قم نيست و شايسته است از معرفي و آغاز به كار رسمي ايشان جلوگيري كنيد.

والسلام عليكم و رﺣﻤﺔ ا... و بركاته

9/4/1391


 

دانشجويان قمي دانشگاههاي قم و سراسر كشور

 
1- علي پور حسين - دانشگاه بوعلي سينا همدان

 
2- محمدرضا تويسركاني - دانشگاه بوعلي سينا همدان

 
3- احمدعلي اباذري - دانشگاه بوعلي سينا همدان

 
4- روح ا... احمدي فردويي - دانشگاه بوعلي سينا همدان

 
5- حسين ابراهيمي - دانشگاه قم

 
6- شكرا... ثاني - دانشگاه آزاد قم

 
7- ابوالفضل شاهمرادي - دانشگاه قم

 
8- رضا عقدايي - پيام نور قم

 
9- مهدي حضرتي - دانشگاه قم

 
10- مریم نوش آبادی - دانشگاه علوم پزشکی قم.

 
11- بهزاد معبودی – دانشگاه آزاد اسلامی قم

 
12- احمدرضا نظری -.پردیس قم دانشگاه تهران

 
13- زکیه کریمی - داروسازی دانشگاه شهیدبهشتی

 
14- فرامرز محسن پور - علمي كاربردي صنايع قم

 
15- زهره سعادتمند- پیام نور قم

 
16- زهره محمدی - دانشگاه تهران

 
17- م.عسگری راد - دانشگاه قم

 
18- م.محمدی - دانشگاه آزاداسلامی قم

 
19- ساره نیازی- دانشگاه قم

 
20- میثم حاجی احمدی – دانشگاه آزاد اسلامی قم

 
21- رضا دلیری پور - دانشگاه آزاد اسلامی قم

 
22- معصومه عباسی - دانشگاه فرهنگ و معارف قم

 
23- موسوی زاده – دانشگاه پیام نورقم

 
24- سهیلاصباح - دانشگاه پیام نور قم

 
25- پیام فلاح - دانشگاه پیام نور

 
26- ع. ایزد دوست – دانشگاه آزاد اسلامی قم

 
27- فائزه کوشکی- پیام نور قم

 
28- عليمحمد سلیمانی - دانشگاه آزاداسلامی قم

 
29- ع.جلالی- دانشگاه قم

 
30- محمد صالحی – دانشگاه آزاد اسلامی قم

 
31- ز حبیبی- دانشگاه پیام نور قم

 
32- خ.خوشدست - دانشگاه قم

 
33- سيد احمد علويان- دانشگاه اراك

 
34- فرید کوشکی- دانشگاه آزاد اراک

 
35- امیرفلاح-شهاب دانش -قم

 
36- محمدرضا امینی - دانشگاه صنعتی قم

 
37- م.امامی- دانشگاه قم

 
38- فاطمه شوشتری - دانشگاه قم

 
39- نفیسه ذاکر - دانشگاه پیام نور قم

 
40- حکیمه رستم خانی - دانشگاه پیام نور قم

 
41- سمیه محمدی - دانشگاه پیام نور قم

 
42- منا یزدیان - پیام نور قم

 
43- فاطمه آفرین - پیام نور قم

 
44- صالحه - پیام نور قم

 
45- فاطمه یارمحمدی - پیام نور قم

 
46- فاطمه شریفی- پیام نور قم

 
47- نرگس وافی- پیام نور قم

 
48- زهرا ملایی-دانشگاه پیام نور قم

 
49- طاهره عبدالله پور- پیام نور قم

 
50- مریم محمدی- پیام نور قم

 
51- فضه فلاح- دانشگاه پیام نور قم

 
52- ح.فروزان فر- دانشگاه پیام نور قم

 
53- اعظم نظری- دانشگاه قم

 
54- محدثه پورصفایی- دانشگاه مفید

 
55- ف نقوی- دانشگاه قم

 
56- ز نقوی - دانشگاه الزهرا

 
57- فاطمه رجبی - دانشکده فنی کریمه اهل بیت(ع)

 
58- علی مومنی - دانشگاه کاشان

 
59- فائزه سعادتمند- دانشگاه پيام نور قم

 
60- عليرضا محمدي - دانشگاه آزاد اسلامی قم واحد شاه سیدعلی

 
61- فرهادقاسمي - -دانشگاه آزاد اسلامی قم واحد شاه سیدعلی

 
62- محمد مهدی حبیبی- دانشگاه پیام نور استان قم

 
63- حجت الله تجری - دانشگاه خوارزمی

 
64- ز-حیدری - دانشگاه علمی کاربردی واحدفرهنگ و هنر

 
65- محبعلي احمدي - دانشگاه پيام نور بيرجند

 
66- رضا دوستي - دانشگاه پيام نور بيرجند

 
67- محمد هادی حبیبی - دانشگاه علوم پایه دامغان

 
68- محمد مسلمی - دانشگاه قم

 
69- معصومه مقدم- پیام نورقم

 
70- م.سنگ تراشان - دانشگاه آزاد اسلامی قم

 
71- فاطمه اسلامی فر - دانشگاه صنعتی

 
72- ز.جعفری - دانشگاه صنعتی قم

 
73- جعفر حسن خانی. دانشگاه قم

 
74- محمدرضا محمدی - دانشگاه شریف

 
75- فاطمه اکرمی - دانشگاه آزاد قم

 
76- سهیلا قانع – دانشگاه آزاد همدان

 
77- مهسا عبدالعظیمیان- پیام نور ملایر

 
78- فهیمه درستکار - دانشگاه بوعلی

 
79- زهراافخمی - دانشگاه قم

 
80- نرگس احمدی- دانشگاه قم

 
81- ناظری-دانشگاه صنعتی قم

 
82- مریم کریمی - دانشگاه قم

 
83- فاطمه نظری - دانشگاه آزاد اسلامی واحد قم

 
84- محمد ذابحی - دانشگاه مفید قم

 
85- علي لايقي- حسابداري آزاد قم

 
86- صادق منصوريان مديريت آزاد قم

 
87- ميثم ونكي فراهاني حقوق آزاد قم

 
88- محمد متفكريان حقوق آزاد قم

 
89- مهدي تاجيك علوم سياسي آزاد قم

 
90- سجاد قدسي حسابداري آزاد قم

 
91- علی شمس آبادی - دانشگاه مفید

 
92- محسن سلمان - پردیس قم دانشگاه تهران

 
93- حسن ولی زاده - دانشگاه امیر کبیر

 
94- احمدرضا کلانتری - پردیس قم دانشگاه تهران

 
95- مهدی امین - پردیس قم دانشگاه تهران

 
96- مریم کریمی - دانشگاه قم

 
97- علیرضا بیگدلی – دانشگاه آزاد اسلامی قم

 
98- حسین امینی – دانشگاه صنعتی قم

 
99- م.ملاهاشم - دانشگاه قم

 
100- احسان سعیدی - دانشگاه قم

 
101-محمد حسين آقاكوچكي - پيام نور تهران

 
102- امين كياني- دانشگاه قم

 
103- عليرضا وزيري لنجاني-دانشگاه آزاد قم

 
104- شهاب صفا خيل - دانشگاه آزاد قم

 
105- سجاد سهيلي - دانشگاه قم

 
106- اكرامي- پيام نوراستان قم

 
107 - رضا رحيمي- دانشگاه آزاد قم

 
108- حسين شمس الديني - دانشگاه آزاد قم

 
109- علي سهراب زاده - دانشگاه آزاد قم

 
110- امير حسين برقعي - دانشگاه قم

 
111- محسن لاله - دانشگاه آزادقم

 
112 - رضا پناهي بالا جوب - دانشگاه آزاد قم

 
113- محمد باقری – دانشگاه قم

 
114- علی زمانی کسبی - دانشگاه علمی کاربردی ملایر

 
115- زهرا عظیمی - علوم پزشکی همدان

 
116- مریم عظیمی- دانشگاه بوعلی سینا همدان

 
117- محبوبه سادات ادياني - دانشگاه آزاد قم

 
118- مرضيه فرزادنيا - دانشگاه آزاد قم

 
119- ميترا مرادي - دانشگاه آزاد قم

 
120- ز.محرري - دانشگاه آزاد قم

 
121- سودابه سلماني - دانشگاه آزاد قم

 
122- افسانه فداكار - دانشگاه آزاد قم

 
123- ربيعه سوزنچي - دانشگاه صنعتي اصفهان

 
124- داودی- پیام نور قم

 
125- محمد چراغی - دانشگاه علوم پزشکی قم

 
126- حاجی زاده - دانشگاه پویش قم

 
127-خلیفه شوشتری- دانشگاه قم

 
128-مطهره نظری- دانشگاه امیر کبیر

 
129-روح الله بیگی-دانشگاه پیام نور ساوه

 
130-س.ف اسدالهی -تربیت مدرس

 
131-ناهید پزشکی - علوم پزشکی قم

 
132-مهدیه رسولی- دانشگاه پبام نور قم

 
133-مهدیه امیری-علوم پزشکی قم

 
134- رقیه جلالی-علوم پزشکی قم

 
135-مینا اسداللهی -علوم پزشکی قم

 
136- آزاده بیرانوند -علوم پزشکی قم

 
137- زهرا مردانی -علوم پزشکی قم

 
138- عطیه ملکی- علوم پزشکی قم

 
139- هانیه دائمی - علوم پزشکی قم

 
140- عذرا سادات میر علمی -علوم پزشکی قم

 
141- ملیحه سادات قربانی -علوم پزشکی قم

 
142-فائزه کاظمی -علوم پزشکی قم

 
143- مهدیه گرمابی،دانشگاه کرمان

 
144- ف صالحی -دانشگاه الزهرا

 
145-ز-نعیمی - دانشگاه علامه طباطبایی

 
146-مریم دوست پرست - دانشگاه آزاد همدان

 
147-محسن اقبال دوست- دانشگاه قم

 
148- اسماعیل فضلی زاده - دانشگاه قم

 
149-علیرضا حسنی-دانشگاه پیام نور قم

 
150-فرزانه اسداللهی -دانشگاه علوم پزشکل قم

 
151-امیرهوشنگ بیگی-دانشگاه آزاد قم

 
152-روح الله بیگی-دانشگاه پیام نور ساوه

 
153-حسن صالحي -دانشگاه آزاد قم

 
154- ز . احمدي كافشاني - دانشگاه مفيد قم

 
155-ابوالفضل حقیقت -دانشگاه آزاد قم

 
156-علی قاسمی - دانشگاه آزاد قم

 
157-شهرام صافی- دانشگاه آزاد قم

 
158-حمید یزدی -دانشگاه آزاد کاشان

 
159-احمد صادق - دانشگاه کاشان

 
160-زینب رهنما - دانشگاه صنعتی همدان

 
161-عباس بهادری - دانشگاه فنی شیراز

 
162- محسن باقري - دانشگاه آزادقم

 
163- رضا عيوضي - دانشگاه مفيد قم

 
164 - ساجد صمدي - دانشگاه مفيد قم

 
165 - علي اخروي - دانشگاه مفيد قم

 
166 - محمد حسن صادق پور - دانشگاه صنعتي قم

 
167 - روح ا... نجفي - دانشگاه پيام نور قم

 
168 - محمد حسين آزادبخت - دانشگاه مفيد قم

 
169 - محمد رضا حسيني - دانشگاه آزاد قم

 
170 - ابوذر داداش پور - دانشگاه آزاد قم

 
171 - حسين رضا اصغري - دانشگاه پيام نور كهك

 
172 - قاسم جابري وسفي - پيام نور كهك

 
173- كاميار كاملي - پيام نور ساوه

 
174- ف . حسنخاني - مركز آموزش عالي پويش قم

 
175- پ - خسروي - ازدانشگاه پويش قم

 
176- ب- اندرزجاني - ازدانشگاه پويش قم

 
177- رضا ابوطالبي- دانشگاه پرديس قم

 
178 - كريم محمد حسني- دانشگاه پرديس قم

 
179- حميد محمدي آباده - دانشگاه پرديس قم

 
180- رامين رضواني - مركزآموزش عالي حكمت قم

 
190- بهاره جوهری - دانشگاه پیام نور قم

 
191- رضاحاصلی - دانشگاه آزادهمدان

 
192- سید علیرضا رسولی - دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : حزب الله قم, مقابله با استاندار, پیریایی, ,