پروژه تکرای رسانه علیه جمهوری اسلامی ایران

آیا نیروهای سپاه پاسداران در میان 48 گروگان هستند؟

العربیه نیز که به انعکاس تصویری ایرانی های ربوده شده پرداخته مدعی است که چند تن از نیروهای نظامی و امنیتی در میان آنان دیده می شود.تصویر منتشر شده از سوی شبکه العربیه از روی فیلمی است که نیروهای شورشی سوریه در اختیار آنان گذاشته اند،هر چند شبکه «perss tv» در خصوص فیلم دریافتی از سوی شبکه العربیه افشا کرده که آن فیلم به صورت زنده دریافت شده است.
شبکه العربیه با انتشار تصویری از 48 زائر ربوده شده ایران در سوریه مدعی شده است که در میان آنان نیروهای سپاه پاسدارن حضور دارند.

 
به گزارش سرویس بین الملل بی باک؛ این شبکه خبری به نقل «ال شمیر» فرمانده نیروهای سوری که زائرین ایرانی ربوده است ، عنوان کرده که این گروه ایرانی را از قبل شناسایی کرده و در بین افراد ربوده شده نیروهای سپاه پاسداران نیز حضور دارند.

 
سرکرده این گروه تروریستی با استناد به کارت پایان خدمت تن چند از زائرین که ربوده شده اند مدعی است که این افراد از نیروهای رسمی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی هستند.

 
العربیه نیز که به انعکاس تصویری ایرانی های ربوده شده پرداخته مدعی است که چند تن از نیروهای نظامی و امنیتی در میان آنان دیده می شود.تصویر منتشر شده از سوی شبکه العربیه از روی فیلمی است که نیروهای شورشی سوریه در اختیار آنان گذاشته اند،هر چند شبکه «perss tv» در خصوص فیلم دریافتی از سوی شبکه العربیه افشا کرده که آن فیلم به صورت زنده دریافت شده است و این شبکه با نیروهای شورشی ارتباط مستقیم دارد.

 

 
حضور نیروهای امنیتی و نظامی جمهوری اسلامی ایران چند وقت است که از سوی رسانه های عرب زبان منتشر می شود و این امر به بهانه های مختلفی صورت گرفته است.

 
چندی پیش نیز نیروهای شورشی سوریه با ربودن چند تن از مهندسان ایرانی در سوریه مدعی شده بودند که این افراد از نیروهای نظامی ایران هستند و برای اثبات آن نیز اقدام به انتشار تصاویری از کارت پایان خدمت چند تن از پرسنل ایرانی کردند.

 
در حال حاضر ، مجدداً این امر از سوی رسانه های همچون العربیه و الجزیره و برخی شبکه و سایت های کشورهای غربی دنبال می شوند.و به دنبال سیاه نمایی ، تخریب و فضا سازی علیه جمهوری اسلامی ایران هستند.

 
این رویکرد به دنبال این است که با پرداختن به حضور نیروهای ایرانی و خرید نوعی مشروعیت از این طریق راه ورود نیروهای خارجی را به سوریه باز کنند و این در حالی صورت می گیرد که سوریه و به خصوص دمشق برای ایرانی ها یک شهر مذهبی محسوب می شود و هر ساله ایرانی ها برای زیارت به این کشور مسافرت می کنند.

 
روز گذشته 48 تن از زائرین که در حال بازگشت به سمت کشور بودند در جاده منتهی به فرودگاه دمشق با کمین نیروهای شورشی سوریه مواجهه شدند و از آنجا به مکان نامعلومی منتقل شده اند.شاهدان عینی مهاجمین را از نیروهای ارتش آزادی بخش سوریه دانسته اند

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : نیروهای سپاه پاسداران, 48 گروگان, نیروهای شورشی سوریه, زائران ربوده شده ایران, ,