راه‌اندازی نمایشگاه دائمی پاسخ به شبهات دینی

 

در نمایشگاه دائمی پاسخ به شبهات دینی که در قم راه اندازی شد، بیش از 300 عنوان كتاب را به معرض دید عموم گذاشته است.

به گزارش خبرگزاری برنا، مسئول فروش غرفه كتاب پاسخ در ششمین نمایشگاه کتاب گفت: غرفه كتاب پاسخ كه زیر نظر مركز پاسخگویی به شبهات فعالیت می كند , در این نمایشگاه تعداد بیش از 100 عنوان كتاب در زمنیه پاسخگویی به شبهات را ارائه كرده است.

احمد رمضانی ادامه داد: مركز مطالعات و پاسخگویی به شبهات گلچینی از آثاری كه حول محور شبهه پژوهشی تولید شده را در این نمایشگاه ارائه كرده است.

وی با اشاره به تعداد آثار منتشر شده در مركز پاسخگویی به شبهات تصریح كرد: این مركز تاكنون بیش از 50 عنوان كتاب منتشر كرده كه آخرین كتاب، كتاب "تاریخ تدوین قرآن" است كه سوال های مطرح شده درباره تدوین قرآن را پاسخ داده است.

رمضانی همچنین از رونمایی نرم افزار "پاسخ" خبر داد و اظهار داشت: این نرم افزار با بیش از 8 هزار پرسش و پاسخ به شبهات دینی به زودی رونمایی می شود كه پاسخ ها به صورت تفصیلی به شبهات مختلف در ده موضوع پاسخ داده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این كه نمایشگاه دائمی پاسخ به شبهات دینی در قم راه اندازی شده است، خاطرنشان كرد: در این نمایشگاه كه اوایل بهمن ماه امسال راه اندازی شد، آثاری كه به شبهات پاسخ داده ارائه می شود، بیش از 300 عنوان كتاب جمع آوری شده كه اگر دانشجو یا مبلغی شهبه ای داشته باشد می توانند با مراجعه به این نمایشگاه، گلچینی از آثار ارائه شده را مشاهده کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : راه‌اندازی نمایشگاه دائمی پاسخ به شبهات دینی, در نمایشگاه دائمی پاسخ به شبهات دینی که در قم راه اندازی شد, بیش از 300 عنوان كتاب را به معرض دید عموم گذاشته است, ,