حمله خمپاره ای تروریست ها به حرم حضرت زینب (س)

این خمپاره از سوی جنگجویان تروریست به سمت این حرم مقدس پرتاب شده اما بحمدالله عمل نکرد و آسیبی به حرم حضرت زینب سلام الله علیها وارد نشد / چندی پیش نیز انفجار یک بمب در نزدیکی حرم حضرت زینب سلام الله علیها موجب آسیب دیدن بخش هایی از آن حرم مطهر گردید.
 
به گزارش بی باک به نقل از شیعه آنلاین، اخبار رسیده از حومه دمشق، پایتخت سوریه حاکی از آن است که ساعتی پیش بر اثر درگیری شدید میان نیروهای ارتش و امنیتی سوریه با جنگجویان تروریست که از سوی عربستان سعودی، قطر، ترکیه، آمریکا و اسرائیل حمایت می شوند، یک خمپاره به داخل صحن حضرت زینب کبری سلام الله علیها پرتاب شد.

گفته می شود این خمپاره از سوی جنگجویان تروریست به سمت این حرم مقدس پرتاب شده اما بحمدالله عمل نکرد و آسیبی به حرم حضرت زینب سلام الله علیها وارد نشد.

گفتنی است چندی پیش نیز انفجار یک بمب در نزدیکی حرم حضرت زینب سلام الله علیها موجب آسیب دیدن بخش هایی از آن حرم مطهر گردید. پیش از این نیز تروریست ها چندین بار اعلام کرده بودند که به حرم مطهر حضرت زینب و حضرت رقیه سلام الله علیهما که در مرکز دمشق قرار دارد، حمله خواهند کرد.

این تروریست ها چند ماه پیش در دو عملیات مختلف با فاصله زمانی کوتاه، دو امام جماعت حضرت زینب و حضرت رقیه سلام الله علیهما را نیز به شهادت رساندند.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : حمله خمپاره ای, حمله تروریست ها, حمله به حرم زینب, حرم حضرت زینب, ,