تمجید رئیس مجلس از شهردار تهران
رئیس مجلس شورای اسلامی در غیاب قالیباف، حسابی از او تعریف و تمجید کرد و او را مدیری پرتوان و سرزنده و به دنبال رای حلال بخواند.
دیروز شهردار تهران در افتتاح پروژه بزرگراه امام علی (ع) حضور نیافت تا رئیس مجلس شورای اسلامی در غیاب قالیباف، حسابی از او تعریف و تمجید کند و او را مدیری پرتوان و سرزنده و به دنبال رای حلال بخواند.
 
به گزارش سرویس سیاسی بی باک، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در صبح جمعه در مراسم افتتاح بزرگراه امام علی(ع) که در محل تقاطع بزرگراه امام علی- بزرگراه شهید محلاتی برگزار شد طی سخنانی اظهار داشت: افتتاح این پروژه بزرگ بر روز میلاد امام مسلمین خوش سلیقگی شهرداری تهران است.

لاریجانی با اشاره به مشکلات امروز کشور اظهار داشت: این مشکلات ناشی از چند موضوع است اول اینکه سوءتدبیر عاملی است که صبر را بوجود می آورد مشکلاتی که از گرانی و تورم در کشور وجود دارد ننتیجه سوءتدبیر است اگر تدبیر بود و افراط و تفریط نمی شد، مردم گرفتاری و مشکلات امروز را نداشتند.

وی به پروژه امام علی(ع) اشاره کرد و گفت: در این پروژه تدبیر درست بکار گرفته شد و همت قوی کنار آن بوجود آمد و از زمان برای خدمت استفاده کردند نه برای کارهای دیگر.

رئیس مجلس گفت: مدیران می توانند وقت خود را صرف امور حاشیه ای یا صرف خدمت به مردم کنند اگر این زمان صرف خدمت به مردم شود، آبادانی در کشور بوجود می آید و اگر تصمیم درست گرفته شود و مدیران وقت خود را صرف امور دیگر نکنند، خیلی از مشکلات دیگر حل می شود.

لاریجانی با اشاره به سخنان امام علی(ع) در پرهیز نکوهش مستی مال و مستی قدرت اذعان کرد: امام علی(ع) انظار می دهد که انسان عاقل کسی است که دچار مستی مال نشود.

وی ادامه داد: اگر کسی مستی قدرت پیدا کرد وقتش را صرف اموری که خدمتگزاری به مردم است، نمی کند و به اموری که اختلاف ایجاد می کند، خواهد پرداخت.

لاریجانی گفت: گاهی ما در کشور دچار این مساله می شویم که افراد در مسندهایی قرار می‌گیرد که کشور را دچار اختلاف می کنند و به جای ایجاد وحدت بین آحاد مردم اختلافات را دامن می‌زنند و به این شکل کارها پیش نمی رود.

رئیس مجلس شورای اسلامی افزود: این در حالی است که ما در اجتماع باید حواسمان جمع باشد تا اختلافات کاهش یابد و فضای کار و همت جایگزین اختلافات شود، اما برخی بجای اینکه در مسیر کار وقت صرف کنند دنبال دعوا می روند افراد را جابجا می کنند یا اینکه می گویند این فرد با من خوب نیست او را برمی دارند و برای بخش های مختلف مشکل ایجاد می کنند.

وی اظهار داشت: اگر کسی می خواهد دچار بدمستی قدرت نشود قصدش باید خدمت به مردم باشد وفاق ایجاد کند همت ها را بسیج کند.

لاریجانی با اشاره به پروژه بزرگراه امام علی تصریح کرد: نمونه این کارها زیاد می شود انجام داد، اما اگر مشکلاتی در کشور است به این دلیل است که این سنت در کشور رعایت نشده است و در این صورت مدح و ستایش بلاوجه و مستی قدرت در کشور اتفاق می افتد. انسان عاقل باید از این امور بپرهیزد و از ظرفیت های علم، قدرت و جوانی برای خدمت به مردم استفاده کند.

وی گفت: پروژه بزرگراه امام علی نمونه خدمتگزاری به مردم است و نشان می دهد که اگر از ظرفیت مدیران ما به خوبی استفاده شود، مردم هم در این زمینه همکاری می کنند.

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به قرار داشتن در سالروز آزادی خرمشهر و حضور خانواده شهدا در مراسم افتتاح بزرگراه امام علی (ع) گفت: عرض تعظیم و ارادت خدمت خانواده شهدا دارم آن اراده ها باعث شد خرمشهر آزاد شود و این پیروزی صرفا یک پیروزی میدانی نبود بلکه سرافرازی سیاسی برای ملت بود و یک عملیات نظامی بود که دستاوردهای عظیم سیاسی برای ایران به همراه داشت و دشمنان فهمیدند با دژ محکمی روبرو هستند.

لاریجانی گفت: امیدوارم نتیجه انتخابات ریاست جمهوری هم به گونه ای باشد که باعث سرافرازی ملت و نشانه اقتدار ملی کشور شود و کشورهای غربی متوجه شوند با تیم ورزیده و عاقلی طرف هستند که نمی توانند به آنها زور بگویند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در توصیه به کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: خیلی باید حواس ها جمع باشد، غربی ها و دشمنان روی صحبت های شما دقت می کنند مبادا صحبت ها به اختلافات و مشاجرات درونی تبدیل شود و سعی شود در تبلیغات حقوق ملت مخدوش نشود. آنها می خواهند از این روزنه ها استفاده کنند.

نماینده قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ملت بستر را به میدان قوی برای اراده ملی کشور تبدیل می کند که دشمنان متوجه شوند ملت برای تعیین سرنوشت مستحکم است و از میراث امام(ره) برای آبادانی کشور استفاده می کنند و آرمان های شهدا را محقق کرده و با حضور خود می خواهند این نتایج را ببینند.

وی در توصیه به کاندیداها که مبادا زمینه را برای رخنه دشمن فراهم کنند، گفت: این میدان می‌تواند نتیجه ای مثل حماسه خرمشهر برای کشور داشته باشد البته اگر به قصد قربت انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ابراز امیدواری کرد زمینه حماسه سیاسی مدنظر رهبری در انتخابات ریاست جمهوری فراهم شود.

لاریجانی در بخش دیگری از سخنان خود به عدم حضور قالیباف شهردار تهران در این مراسم اشاره کرد و گفت: ایشان دنبال رأی حلال هستند اینجا نیستند اما روحشان اینجا حاکم است.

لاریجانی از همت و غیرت شهردار تهران بر اجرایی شدن این پروژه بزرگ سپاسگزاری کرد و گفت: بزرگراه امام علی(ع) نمونه ای از تصمیم بزرگ گرفتن و همت جدی داشتن برای عمران و آبادانی کشور است.

وی قالیباف را مدیری پرتوان و سرزنده خواند و تصریح کرد: شهردار تهران نشان داد با این کارها توانمندی خوبی برای آبادانی شهر تهران داشته است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : تمجید رئیس مجلس, تمجید از شهردار تهران, ,