سخنگوي پايداري:جلیلی بهترین گزینه سکانداری قوه مجریه در ۸ سال آینده است

سخنگوی جبهه پایداری با بیان اینکه جلیلی نماد گفتمان انقلاب اسلامی و مقاومت برابر نظام سلطه است، گفت: جلیلی بهترین گزینه سکانداری قوه مجریه در ۸ سال آینده است.

 
سید امیر حسین قاضی‌زاده نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس با اشاره به حضور سعید جلیلی در عرصه انتخابات ریاست‌جمهوری، گفت: آقای سعید جلیلی بهترین گزینه برای سکان‌داری قوه مجریه در 8 سال آینده است.
 
وی با بیان اینکه سعید جلیلی نماد استقامت در مقابل نظام سلطه و زیاده‌خواهی‌ها دشمنان انقلاب اسلامی است، تصریح کرد: شخصاً فکر می‌کنم در شرایط کنونی می‌توان آقای دکتر جلیلی را در کنار آقای دکتر حدادعادل نمایندگان گفتمان انقلاب اسلامی در انتخابات 92 دانست.
 
قاضی‌زاده افزود: امروز که ایران اسلامی در جایگاه الهام بخشی  به ملت‌هاست و تلاش دارد ملت بحرین، یمن و دیگر کشورهای اسلامی را از دست نظام سلطه نجات دهد، این آقای سعید جلیلی است که در خط مقدم مبارزه با نظام سلطه ذره‌ای از حقوق ملت ایران کوتاه نمی‌آید.
 
سخنگوی جبهه پایداری تاکید کرد: آنچه سعید جلیلی در مذاکرات هسته‌ای انجام داده نمادی از مقاومت ملت ایران و برگرفته از آموزه‌های دینی بوده است. 
 
نماینده مردم مشهد با انتقاد از برخی تخریب‌های که علیه سعید جلیلی صورت می‌گیرد، افزود: با مشکلات امروز به دوگونه می‌توان رفتار کرد؛ عده‌ای نگاهشان نگاه سازش و عده‌ای نگاهشان مبتنی بر مقاومت؛ برخی می‌خواهند همانند انورسادات عمل کند، مصر ثروتمند که رویه سازش را در پیش گرفته بود و سیاست، فروش سیاست و خرید اقتصاد را دنبال می‌کرد، امروز وضعیت بسیار بدی دارد از میان 25 میلیون مصری که در قاهره زندگی می‌کنند، 5میلیون نفر ساکن قبرستان‌ها هستند و این نتیجه سیاست سازش است.
 
قاضی‌زاده گفت: برخی که اکنون کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری هستند و در زمانی تیم مذاکره کننده ایران را رهبری می‌کردند در حالی ادعای سازش را دارند که نمی‌خواهند پاسخ بدهند ما با چه هزینه‌ای باید روابطمان را با عربستان، قطر و ترکیه بهبود ببخشیم؟ آیا می‌توان به بهانه بهبود روابط به چند کشور از حق ملت و دولت سوریه به نفع ترورییست‌ها گذشت؟ این رفتار کجایش با اسلام و احکامی اسلام و ارزش‌های انقلاب همخوانی دارد؟
 
وی افزود: اکنون که دشمن می‌خواهد ما را در محاصره قرار دهد برای پیشرفت همه جانبه باید فرهنگ اقتصاد مقاومتی داشته باشیم به همین دلیل است که مقام معظم رهبری اقتصادی مقاومتی را مطرح کرده‌اند.
 
قاضی‌زاده خاطر نشان کرد: اینکه مقام معظم رهبری می‌فرمایند رئیس‌جمهور آینده باید مصداق ربنا الله ثم استقاموا باشد به این معناست که رئیس‌جمهور آتی باید در مقابل دشمن مقاومت کند نه اینکه دم از سازش بزند.
 
سخنگوی جبهه پایداری با تاکید بر اینکه ملت ایران خواهان حمایت از اسلام و بیداری اسلامی در منطقه هستند، گفت: با سیاست سازش نمی‌توان از بیداری اسلامی دفاع کرد؛ مردم ما نمی‌خواهد که دولت ایران پشت بشار اسد را خالی کنند تا سلفی‌های خونخوار به جان مردم سوریه بیافتند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : سخنگوي پايداري, جلیلی بهترین گزینه سکانداری, ,