جزئیات دیدار مهم کمیته پنج نفره جبهه پایداری با دکتر جلیلی
از اعلام موضع صریح و شفاف جلیلی در قبال فتنه و انحراف تا تاکید بر باقی ماندن در صحنه انتخابات تا آخرین لحظه/ ابراز رضایتمندی طرفین از دیدار شبانه جبهه پایداری و دکتر جلیلی

اعضای کمیته پنج نفره جبهه پایداری شب گذشته با دکتر سعید جلیلی دیدار کردند.

به گزارش رجانیوز ، حجت الاسلام سقای بی‌ریا، حجت‌الاسلام نبویان، حجت‌الاسلام روانبخش، دکتر زارعی و مهندس نیلی ، شب گذشته به نمایندگی از جبهه پایداری در دیداری با دکتر جلیلی، به بیان ابهامات و سوالات خود با این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری پرداخته‌اند.
 
در این دیدار که نزدیک به سه ساعت به طول انجامید و تا پاسی از شب ادامه داشته، فضای بسیار صمیمی و دوستانه‌ای حاکم بوده است و دکتر جلیلی پر نشاط و فعال به سوالات کمتیه پنج نفره جبهه پایداری پاسخ داده است.
 
این در حالی است که بنا بر کسب اطلاع خبرنگار رجانیوز، دکتر جلیلی پس از این دیدار که نیمه شب به اتمام رسیده است، جلسه دیگری را نیز در دستور کار داشته است.
 
هر چند هنوز جزئیات و اطلاعات دقیقی از نشست دو و نیم ساعت کمیته پنج نفره جبهه پایداری و دکتر جلیلی منتشر نشده است، اما گزارش‌ها از رضایتمندی طرفین پس از اتمام جلسه نسبت به نتیجه این نشست حکایت دارد.
در این دیدار دکتر جلیلی به همه سوالات اعضای کمیته پنج نفره با جدیت پاسخ داده که بر مبنای این پاسخ‌ها، قرابت و وحدت گفتمانی قابل توجهی در میان دغدغه‌های طرفین مشاهده شده است.
 
دکتر جلیلی مهمترین دغدغه خود را ترویج گفتمان امام و انقلاب اسلامی عنوان کرده و به ابراز موضع صریح و شفاف نسبت به جریان فتنه و انحراف پرداخته است.
 
در این دیدار، اخلاص برای خدا، اطاعت از رهبر و صداقت با مردم به عنوان مولفه‌های اصلی مد نظر برای انتخاب کاندیدای اصلح مشهود بوده و عزت و غیرت ملی به عنوان دغدغه اصلی دکتر جلیلی مطرح شده است.
 
بر اساس اطلاع کسب شده توسط خبرنگار رجانیوز، پس از جلسه این اطمینان برای اعضای کمیته پنج نفره حاصل شده است که دکتر جلیلی برای رئیس جمهور شدن به میدان رقابت‌های انتخاباتی آمده و تا آخر نیز در صحنه باقی خواهند ماند و به نفع هیچ کاندیدایی انصراف نخواهد داد.
 
جلیلی در این دیدار همچنین عنوان کرده است که انتخابات برای او  هم طریقیت و هم موضوعیت دارد. یعنی علاوه بر این که مجرایی برای رقابت در رسیدن به کرسی ریاست جمهوری است، از سوی دیگر یک موقعیت مناسب برای تبلیغ گفتمان امام و انقلاب اسلامی است.
 
در مجموع این نشست برای طرفین رضایت بخش بوده و به نظر می‌رسد امروز و پس از برگزاری جلسه شورای مرکزی جبهه پایداری و ارائه گزارش این نشست به اعضای شورای مرکزی، جبهه پایداری به صورت رسمی حمایت خود از دکتر جلیلی را اعلام کند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : دیدار جبهه پایداری, دیدار با جلیلی, ,