رييس جمهور: جهان در آستانه يك تحول بزرگ است

تهران - رييس جمهوري با اشاره به تحولات منطقه خاورميانه و شمال افريقا گفت: جهان اكنون در آستانه تحول بزرگي قرار دارد زيرا امروز بشريت براي دريافت حقيقت به تكاپو افتاده است.
به گزارش خبرنگار سياسي ايرنا، محمود احمدي‌نژاد صبح امروز دوشنبه در ديدار جمعي از مردم، مسئولان كشوري و لشكري، سفرا و نمايندگان كشورهاي اسلامي با رهبر معظم انقلاب اسلامي، با تبريك ولادت پيامبر اكرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) به محضر رهبر معظم انقلاب، ملت ايران و جهان بشريت افزود: نور وجود پيامبر اكرم(ص) كه آيينه خدا است تمام ذرات عالم را نوراني و آنان را به ذات حق رهنمون كرده است.
وي حضرت محمد(ص) را مدينه علم و صاحب علم الكتاب دانست و گفت: تمام وجود نوراني پيامبر رحمت، خير و بركت براي همه عالم است.
رييس جمهوري با بيان اينكه اگر مردم جهان پيامبر اسلام را بشناسند تمام آرزوهاي فطري و الهي خود را در او متجلي مي‌بينند، افزود: امروز شاهديم كه بشريت براي دريافت حقيقت در تكاپو است و جهان در آستانه يك تحول بزرگ قرار دارد.
وي تصريح كرد: امروز در نقطه مقابل تحقيرها، انسان‌كشي، ظلم و غارتگري مستكبران، تحقق عدالت به سرعت به يك آرمان جهاني تبديل مي‌شود.
احمدي نژاد با بيان اينكه اين روزها حاكميت دوستي و برادري در روابط انساني و اجتماعي در برابر ترويج نفرت و دشمني و ناپاكي مستكبران گسترش مي‌يابد، تاكيد كرد: اين حاكميت اكنون در جهان به يك مطالبه عمومي تبديل شده است.
رييس جمهوري افزود: با وجود آنكه استكبار در حال طراحي نقشه هاي پيچيده شيطاني است، اما انسانها در حال بيدار شدن هستند و به فضل خدا دوران نابودي مستكبران به سر رسيده است.
احمدي‌نژاد با بيان اينكه دوران كنوني دوران برپايي حاكميت عدل و عشق در سايه استقرار توحيد است، تاكيد كرد: اين مساله فقط در سايه حكومت جهاني با هدايت انسان كامل موعود (عج) و همراهي حضرت مسيح و ساير صالحان ممكن خواهد بود.
رييس جمهوري افزود: وقتي مظلومان جهان براي توحيد و قسط بپا مي‌خيزند، زمينه براي حكومت صالحان فراهم مي‌شود.
احمدي نژاد، جمهوري اسلامي ايران را فرياد بلند اين دعوت الهي دانست و گفت: خدا را سپاس كه ملت ايران در اين مسير نوراني، محكم و استوار ايستاده است و در پيمودن آن ذره‌اي ترديد به خود راه نخواهد داد.
وي تصريح كرد: ملت ايران تحت رهبري الهي تا تحقق همه آرمان‌هاي الهي و انساني و پاكي با قدرت، اميد و ايمان به راه خود ادامه خواهد داد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : رييس جمهور: جهان در آستانه يك تحول بزرگ است, رييس جمهوري با اشاره به تحولات منطقه خاورميانه و شمال افريقا گفت: جهان اكنون در آستانه تحول بزرگي قرار دارد زيرا امروز بشريت براي دريافت حقيقت به تكاپو افتاده است, ,