بنیادباران بدون تکمیل مدارک به امضای وزیر وقت رسید

 مدیر کل سیاسی وزارت کشور گفت: نام این بنیاد باران نیست، سه کلمه دارد که مخفف آن «آرا» است و بدون تکمیل مدارک به امضای وزیر وقت رسیده است.

به گزارش ایسنا، محمود عباس زاده مشکینی، مدیر کل سیاسی وزارت کشور با بیان اینکه عده‌ای افکار عمومی دنیا را کوچک می‌پندارند و می‌گویند جنبش‌های منطقه متاثر از جنبش سبز است گفت: نسبت اینها مانند نسبت نیل با زگیل یا به قول یکی از دوستان نسبت نیل با بیل است.

مشکینی افزود: اتفاقاتی که ما می بینیم ادامه انقلاب اسلامی و خیزش اسلام علیه لیبرالیسم است، اما سناریوی سبز و نه جنبش سبز در ایران یک حرکت لیبرالی علیه اسلام بود.

آشکار شدن چهره نفاق برخی خواص بی‌بصیرت، از برکات 25 بهمن است

دبیر کمیسیون ماده 10 احزاب در بخش دیگری از سخنانش، آشکار شدن چهره نفاق برخی حتی برای خواص بی‌بصیرت را از برکات 25 بهمن خواند و گفت: بعد از یک‌سال تلاش و تبلیغ حتی در مناطق جنوب شهر، جز حداکثر چند نفر در این تهران 10 میلیونی موفق نشدند جمع کنند.

بنیاد باران بدون تکمیل مدارک به امضای وزیر وقت رسید

مدیر کل سیاسی وزارت کشور در بخش دیگری از سخنانش درباره بنیاد باران گفت: نام این بنیاد باران نیست، سه کلمه دارد که مخفف آن «آرا» است و بدون تکمیل مدارک به امضای وزیر وقت رسیده است.

گفتنی است، عباس‌زاده مشکینی، چندی پیش گفته بود که در تاریخ ۹ مرداد ۸۴ پروانه فعالیت بنیاد باران، بدون رعایت هیچ کدام از ضوابط تصویب شده و آیین نامه مذکور، با امضای وزیر کشور وقت صادر می‌شود.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : بنیادباران بدون تکمیل مدارک به امضای وزیر وقت رسید, مدیر کل سیاسی وزارت کشور گفت: نام این بنیاد باران نیست, سه کلمه دارد که مخفف آن «آرا» است و بدون تکمیل مدارک به امضای وزیر وقت رسیده است, ,