درخواست خبرگان ملت از قوه قضائيه/ محاكمه و مجازات‌قانوني سران‌فتنه و عوامل اصلي‌آشوب

 

خبرگان ملت در بيانيه نهمين اجلاس رسمي مجلس خبرگان رهبري (دوره چهارم) حركت مذبوحانه عده‌اي عوامل بيگانه و خائن به وطن را كه در روز 25 بهمن ماه امسال اتفاق افتاد، محكوم نموده و از قوه قضاييه مصرانه خواستار محاكمه و مجازات قانوني سران فتنه‌گر و عوامل اصلي اغتشاش شدند

به گزارش ايرنا، خبرگان ملت همچنين با دعوت از همگان به وحدت و اخلاق سياسي تاكيد كردند هرگونه اغتشاش بي‌نظمي و حرمت‌شكني چه به عنوان برخورد با بي‌بصيرتان جامعه و چه براي همراهي با فتنه‌گران جز همنوايي با دشمنان قسم خورده ملت ايران و جدايي از خيل عظيم مردم مومن و انقلابي معناي ديگري نمي‌تواند داشته باشد.

خبرگان ملت در ادامه بيانيه خود ضمن تبريك ايام سالگرد انقلاب شكوهمند انقلاب اسلامي به همه آزادي‌خواهان و به‌ويژه ملت خداجوي ايران تصريح كردند: شجره طيبه انقلاب اسلامي به دست توانمند حضرت امام(ره) در دل‌هاي مستضعفان جهان غرس شد و هر لحظه به اذن خدا ثمر مي‌دهد و پيوسته آثار اين شجره طيبه فرآورده‌هاي هدايت‌گرانه آن شكوفاتر خواهد بود.

در اين بيانيه با اشاره به حضور با صلابت و دشمن شكن مردم خداجوي و با بصيرت ايران اسلامي در راهپيمايي 22 بهمن تاكيد شده است: خدا را شاكريم كه افتخار نمايندگي كساني را داريم كه همواره با صبر و بصيرت فراگير و انقلابي خود توانسته‌اند پشتوانه عظيم انقلاب اسلامي باشند و در مقابل فتنه‌آفريني‌هاي مستمر منافقان داخلي و هجمه‌هاي سنگين خارجي بهترين مواضع را اتخاذ كنند.

نمايندگان مجلس خبرگان همچنين در اين بيانيه تصريح كردند كه مردم انقلابي با حضور ميليوني خود نشان دادند كه پيشاپيش بسياري از نخبگان حركت مي‌كنند.

در اين بيانيه با اشاره به اينكه انقلاب اسلامي در عمر 32 ساله خود هيچ‌گاه از دشمني مستكبران و استعمارگران نياسوده خاطر نشان شده است : به لطف الهي اين انقلاب از دسيسه‌ها و دام‌هاي آنان با موفقيت رسته است.

خبرگان ملت تاكيد كردند:دليل اين همه موفقيت انقلاب اسلامي چيزي جز لطف الهي، رهبري هوشمندانه نظام و بصيرت و استقامت مردم نمي‌تواند باشد.

خبرگان رهبري در عين حال در اين بيانيه تصريح كردند كه با رصد كردن هميشگي وضعيت داخلي و خارجي نظام، هر روز بيش از پيش صلاحيت و شايستگي رهبري را در مديريت جامعه اسلامي و به ويژه در خنثي سازي توطئه‌هاي دشمنان خارجي و عوامل داخلي آنان مشاهده مي‌كنند و به پاس نعمت گرانقدر مقام معظم رهبري خاضعانه خداوند منان را شكرگزار است و پيوسته به انتخاب شايسته خود مي‌بالند.

نمايندگان خبرگان رهبري در اين بيانيه ضمن بيعت مجدد با رهبر معظم انقلاب طول عمر با عزت و موفقيت رهبري عالي‌قدر نظام اسلامي را از خداوند منان طلب و مردم خداجوي ايران را به قدرشناسي بيشتر از اين نعمت الهي توصيه كردند.

خبرگان رهبري در ادامه اين بيانيه مسئوليت روحانيت و حوزه‌هاي علميه را بعد از سفر پرخير و بركت مقام معظم رهبري به استان قم و فرمايشات داهيانه ايشان، در راستاي تحول ، رشد و بالندگي مضاعف، يادآور مي‌شود.

نمايندگان خبرگان رهبري همچنين در اين بيانيه آورده‌اند كه در موقعيت كنوني كه انقلاب اسلامي با صلابت تمام، پنجه در پنجه استكبار انداخته و در بخش اسلامي عربي خاورميانه و شمال آفريقا عوامل بيگانه را به خاك مذلت مي‌كشاند؛ همگان را به وحدت و اخلاق سياسي دعوت مي‌كنيم، ايجاد هرگونه اغتشاش، بي‌نظمي و حرمت‌شكني چه به عنوان برخورد با بي‌بصيرتان جامعه و چه براي همراهي با فتنه‌گران جز هم‌نوايي با دشمنان قسم خورده ملت ايران و جدايي از خيل عظيم مردم مومن و انقلابي ، معناي ديگري نمي‌تواند داشته باشد.

خبرگان رهبري در اين بيانيه افزودند: به خصوص حركت مذبوحانه عده‌اي از عوامل بيگانه و خائن به وطن را كه در روز 25 بهمن سال جاري اتفاق افتاد محكوم كرده و ضمن تشكر از تلاش نيروهاي امنيتي در برقراري امنيت شهروندان، از قوه محترم قضاييه مصرا خواستاريم سران فتنه‌گر و عوامل اصلي اغتشاش را هرچه سريع‌تر محاكمه و به مجازات قانوني برسانند.

نمايندگان خبرگان رهبري همچنين ضن تقدير از خدمات سه قوه و به خصوص دولت در اجراي موفق برنامه خطير هدفمند كردن يارانه‌ها، دقت و احتياط در نحوه اجراي طرح را خواهان شده و از حسن همكاري مردم صميمانه تشكر كرده اند.

خبرگان رهبري همچنين موفقيت بيشتر دولت و مردم را در همه زمينه‌ها از درگاه خداوند مسالت كرده و به مردم شريف ايران اطمينان داده اند كه هدفمند كردن يارانه‌ها گامي اساسي در بهروزي زندگي هموطنان خواهد بود. انشاءالله.

خبرگان رهبري در ادامه بيانيه همت بلند دانشمندان و نخبگان توانمند ايراني را در فتح قله‌هاي رفيع علم و دانش ارج نهادند و اين موفقيت‌ها را به آنان تبريك گفتند و ترور ناجوانمردانه برخي از دانشمندان اين عرصه را به دست عوامل مزدور موساد و سيا محكوم كرده و ضمن تبريك و تسليت شهادت اين عزيزان؛ به سران استكبار يادآور شدند كه با ارتكاب چنين اعمال زشتي نه تنها قادر نخواهند بود ملت فهيم ايران را از راه خود باز دارند؛ بلكه به شهادت رساندن هر يك از آنان رويشي عظيم را در علم و تقوي به دنبال خواهد داشت كه جز شرمندگي دشمنان دستاورد ديگري نخواهد داشت.

خبرگان رهبري همچنين در اين بيانيه افزودند: پيوستن موج عظيم ملت‌هاي مسلمان را به جنبش بيدارگرايي اسلامي، تبريك گفته و آنان را به كسب بصيرت بيشتر و صبر و استقامت در برابر دشمنان، دعوت كرده و به آنان توصيه مي‌كنيم كه: 'و لا تهنوا و لا تحزنوا و انتم الاعلون ان كنتم مومنين' و آنان را مژده مي‌دهيم كه: 'الا ان نصر الله قريب' و از استكبار جهاني اكيدا مي‌خواهيم از مداخله در امور كشورهاي به پاخاسته اسلامي پرهيز كنند.

نمايندگان خبرگان رهبري همچنين در اين بيانيه به انديشمندان جهان اسلام يادآور شدند كه موقع امتحان بوده و آبرو و حياتشان در گرو سربلندي در اين امتحان است.

خبرگان رهبري افزودند: اين شماييد كه مي‌توانيد در كنار اسلام و مردم باشيد و يا خداي ناكرده جانب حكومتگران ظالم و از خدا بي‌خبر را بگيريد. شرايط كنوني بهترين وقت است كه اتهام شعار 'نحن مع من غلب' را از دامن خود پاك كنيد و در صف مردم قرار گيريد و خلاء رهبري را در بين آنان پر كنيدو با جمع كردن آنان زير پرچم توحيد، اجازه ندهيد عوامل استكبار ميوه اين حركت‌هاي مبارك را بچينند و يا آنان را به سمت و سوي ديگري جهت دهند.

خبرگان رهبري ضمن تقدير و تشكر از خدمات آيت الله هاشمي رفسنجاني طي سال‌هاي مسئوليت در مجلس خبرگان و اخلاق كريمانه و سعه صدرشان در رابطه با آيت‌الله مهدوي كني، براي ايشان كه داراي سوابق درخشاني در عرصه علم و عمل است، در سنگر رياست خبرگان آرزوي توفيق كرده اند.

در پايان، ياد و خاطره امام بزرگوار، يادگاران امام و مرحوم دكتر بروجردي داماد ايشان و شهداي انقلاب اسلامي و همه شهيدان جنبش بيدارگرايي اسلامي را گرامي داشته و مسلمانان منطقه را به پاسداري از اين خون‌هاي گرانبها توصيه مي‌كنيم.

و آخر دعوانا ان الحمدلله رب العالمين و نساله ان يعجل في فرج مولانا صاحب الزمان(عج)

به گزارش خبرنگار ايرنا، اجلاس نهم دوره چهارم مجلس خبرگان رهبري كه صبح ديروز سه شنبه آغاز بكار كرد، عصر امروز (چهارشنبه) و دقايقي قبل با صدور بيانيه به كار خود پايان داد.

مراسم پاياني اين اجلاس به رياست آيت‌الله 'محمد يزدي ' و درغياب آيت‌الله ' محمد رضامهدوي ‌كني ' در محل سابق مجلس شوراي اسلامي برگزار شد.

آيت الله مهدوي كني در نشست صبح ديروز سه شنبه مجلس خبرگان با اكثريت آرا براي مدت دو سال به عنوان رييس جديد اين مجلس برگزيده و جايگزين آقاي هاشمي رفسنجاني شد.

آيت‌الله 'قربانعلي دري نجف‌آبادي ' بيانيه پاياني اجلاس را قرائت كرد.

آيت‌الله يزدي نيز با قدرداني از خبرگان ملت براي برگزاري خوب اين اجلاس ، از همه دست اندركاران برگزاري اجلاس، تقديركرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : درخواست خبرگان ملت از قوه قضائيه/ محاكمه و مجازات‌قانوني سران‌فتنه و عوامل اصلي‌آشوب, ,