عضو خبرگان:پسر زبیر هم او را به نابودی کشاند

خواص بی بصیرت

ایت‌الله حسینی شاهرودی علت عملکرد منفی برخی خواص در فتنه 88 را به اتفاقاتی که درصدر اسلام به وجود آمد تشبیه کرد و گفت: برخی خواص نیز مانند زبیر به دلیل حب فرزند، در حوادث سال گذشته عملکرد نامناسبی داشتند.

"آیت‌الله سید عبدالهادی حسینی" شاهرودی نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری در گفت‌و‌گو با شبکه ایران، با اشاره به اینکه بخش عمده‌ای از اقدامات جریان فتنه به واسطه ناآگاهی افراد صورت گرفت، گفت: رهبر انقلاب به بهترین وجه مردم را در این زمینه آگاه کردند که نتیجه آن را در حماسه 9 دی مشاهده کردیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر نقش خواص در زمینه آگاهی بخشی به جامعه، تصریح کرد: برخی خواص به واسطه مشکلاتی که پیرامون آن‌ها در خانواده و یا محل کارشان بود، به وظیفه خود به خوبی عمل نکردند.

به گفته آیت‌الله حسینی شاهرودی خواص باید مانند حضرت علی (ع)، پیامبر اکرم و بزرگان دین عمل کنند و به روشنگری فضای جامعه بپردازند.

پسر زبیر عامل انحراف او شد

نماینده مردم گلستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: خواص باید با مشکلات پیرامون خود کنار آمده و مشکلات شخصی آن‌ها به خاطر مصالح اسلام، نظام و دین تاثیری در رویه آن‌ها نداشته باشد. خواص باید استقامت داشته باشند و پشت سر ولایت‌فقیه حرکت کنند.

عضو مجلس خبرگان رهبری، وقایع فتنه ۸۸ را به جنگ‌های جمل و خوارج در صدر اسلام تشبیه کرد و گفت: فتنه‌گران سال گذشته جزو همین جماعت بودند که در تاریخ اسلام هم در مورد آنان سخن گفته شده است.

آیت‌الله حسینی شاهرودی نحوه عملکرد منفی برخی خواص در فتنه ۸۸ را به اتفاقاتی که در صدر اسلام به وجود آمد، تشبیه کرد و گفت: زبیر که از یاران حضرت علی(ع) در سقیفه بود، تا جایی منحرف شد که در جمل، با ایشان وارد جنگ شد. البته او تا زمانی که فرزندش عبدالله کودک بود، مشکل نداشت اما این پسر او را به ورطه هلاکت کشاند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : عضو خبرگان:پسر زبیر هم او را به نابودی کشاند, برخی خواص نیز مانند زبیر به دلیل حب فرزند, در حوادث سال گذشته عملکرد نامناسبی داشتند, ,