عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره):

مهدی هاشمی حلقه واصل بین فتنه گران داخلی و خارجی است

آقای هاشمی یک مرتبه با طرح بحث تقلب در خطبه های نماز جمعه تهران توانست مقدمات فتنه 88 را آماده سازد. امثال تاج زاده و ابطحی و افراد دیگری که در فتنه 88 نقش داشتند، خودشان اعتراف می کنند که "تقلب" رمز و کلید فتنه سال 88 بود و آقای هاشمی با طرح بحث تقلب توانست آبروی سی ساله جمهوری اسلامی را خدشه دار کند و فتنه عمیق و سنگینی مثل 88 را پدید بیاورد. هاشمی با طرح بحث تقلب می خواهد دوباره نظر اپوزیسیون و مخصوصا کشورهای غربی را به خودش جلب کند.
به گزارش سرویس سیاسی پایگاه 598، حجت الاسلم هاشمی رفسنجانی در دیدار اخیر خود با اعضای شورای انجمن اسلامی دانشکده فنی دانشگاه تهران بار دیگر با تکرار مواضع قبلی خود که بارهای بار توسط رهبری معظم انقلاب پاسخ داده شده و مردم ایران اسلامی به بهانه های مختلفی جواب های دندان شکنی به این ادعاها داده اند به لزوم برگزاری انتخابات آزاد و منطبق با قانون اساسی پرداخته است.

به همین منظور در گفتگویی با حجت الاسلام والمسلمین جلالی از اعضای هیئت علمی موسسه آموزشی پژوهشی امام خمینی(ره) به بررسی هدف آقای هاشمی در بیان موضاع قبلی خود پرداخته ایم.

حجت الاسلام و المسلمین جلالی در خصوص طرح مسائلی چون انتخابات آزاد از سوی حجت الاسلام هاشمی رفسنجانی بیان داشتند: آقای هاشمی یک مرتبه با بحث طرح تقلب در خطبه های نماز جمعه تهران توانست مقدمات فتنه 88 را آماده سازد. امثال تاج زاده و ابطحی و افراد دیگری که در فتنه 88 نقش داشتند خودشان اعتراف می کنند که "تقلب" رمز و کلید فتنه سال 88 بود و آقای هاشمی با طرح بحث تقلب توانست آبروی سی ساله جمهوری اسلامی را خدشه دار کند و فتنه عمیق و سنگینی مثل 88 را پدید بیاورد.

مسئول دفتر علامه مصباح یزدی افزودند: البته آقای هاشمی فکر می کنند که دوباره آن ترفند جواب می دهد اما ایشان خبر ندارند که طرف مقابل فرزندان انقلاب و امت حزب الله کیز و زیرک می باشند و مومن از یک سوراخ مار دو مرتبه گزیده نمی شود و آن کلاهی که در فتنه 88 بر سر بخشی از جامعه گذاشته شد دیگر جواب نمی دهد و تکرار این حربه ناکارآمد است و تکرار مجدد این طرح ها فقط افشا کننده نقشه این افراد در انتخابات سال آینده است.

عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی(ره) گفت: آقای هاشمی با طرح بحث تقلب می خواهند دوباره نظر اپوزیسیون و مخصوصا کشورهای غربی را به خودش جلب کند و خلاصه در روزهای آخر با طرح این گونه مسائل در جامعه جهانی نظری را جلب کرده باشند و این سخنان جز تخلیه اعتقادات خودش هیچ فایده ای ندارد.

جلالی تصریح نمود: با این که در فتنه 88 نقشه از بیرون از مرزها هدایت می شد اما اجرا در درون اتفاق افتاد، بنابراین مسبب افراد داخلی نیز محسوب می شوند و آنها فکر می کنند با تجربه های فتنه سال 88 می توانند نقشه قبل را اجرایی کنند.

ایشان با توجه به نقش آفرینی مهدی هاشمی در وقایع سال 88 اظهار داشتند: پسر آقای هاشمی در خارج از کشور ارتباطات خوبی را با معاندین نظام برقرار کرده است و مهدی هاشمی تماس هایی را با داخل برقرار می کنند و افراد حاضر در اتاق فکر خارج از کشور همانند آقایان کدیور، مهاجرانی، عمادالدین باقی، گنجی، سروش و بازرگان از طریق مهدی هاشمی با افراد تحت امر آقای هاشمی و اصلاح طلبان ارتباط دارند و حلقه وصل اتاق فکر خارج با نیروهای داخل مهدی هاشمی است که مرتب پیام ها را بین دو طرف رد و بدل می کند.

وی افزود: نقشه و طرحی که در سال 88 پیاده شد سوخته شده است و تمامی مسائلی که ذهن این افراد وجود دارد تدابیر آن توسط مسئولان نظام دیده شده است و قطعا این دفعه فتنه ای رخ نخواهد داشت. مردم هنوز از جریان اصلاحات و فتنه گران عصبانی اند و روشنگری خوبی اتفاق افتاده است و علی رغم دشواری انتخابات سال آینده و کاندیداهای بسیاری که در ریاست جمهوری داریم اما فتنه ای انشاء الله رخ نخواهد داد.

مسئول دفتر علامه مصباح یزدی بیان داشت: آقای هاشمی بر این نظر است که در انتخابات آتی نباید سراغ عبور کردن از مرزها و عبور از خاتمی بروند و همچنین نباید به سراغ چهره های معتدل اصلاح طلب چون عارف و خرازی بروند و ایشان بر این نظر است که باید در بین اصولگرایان معتدل فردی را انتخاب کنیم و انتخاب یک اصولگرای معتدل در سمت ریاست جمهوری هم نیازهای جریان اصلاحات را برطرف می کند و هم می توانیم بین جریان اصولگرایی اصیل اختلاف بیاندازد.

حجت الاسلام جلالی گفت: سخن از حضور آقای هاشمی در انتخابات فقط برای اسطوره سازی از آقای هاشمی برای متمایل کردن راست های سنتی به سمت ایشان است و به نظر می آید که اینبار هاشمی از یک اصولگرای معتدل که همان راست سنتی است که نام اصولگرایی را پوشش قرار داده است حمایت خواهند کرد.
 

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : مهدی هاشمی, حلقه فتنه گران, مقدمات فتنه 88, انتخابات آزاد, جلالی, ,