منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 45
بازدید دیروز : 793
بازدید هفته : 1207
بازدید ماه : 838
بازدید کل : 92393
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

پاسخی مستند به یک شبهه قدیمی به مناسبت روز جمهوری اسلامی
آیا از نظر امام خمینی (ره) و علامه مصباح یزدی، تفاوتی در ماهیت و نظریه "جمهوری اسلامی" وجود دارد؟
طی 34 سال اخیر، همواره یکی از موضوعات مورد بحث و پرچالش نظریه‌پردازان دینی و غیردینی بوده است. موضوعی که پس از پیروزی انقلاب تا به امروز، به علت شرایط متفاوت هر دوره با دوره قبل و مابعد خود، به میزان خاصی در کانون توجه قرار گرفته است.



ادامه مطلب

برچسب ها : پاسخ مستند, یک شبهه قدیمی, روز جمهوری اسلامی, نظر امام خمینی, نظر مصباح یزدی, ,
توسط : ولایتمداران |

روایت مصداقي مرتضي نبوي از سیر جریان مدیریت اجرايي کشور

تكنوكرات‎ها براي انتخابات لشكركشي كرده‎اند/سيستم امتيازات ويژه از رانت نفت، از دولت موسوي شروع و در زمان هاشمي استمرار يافت

مرتضي نبوي عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام،عضو شورای حل اختلاف قوا، و وزیر پست، تلگراف و تلفن در دولت اول میرحسین موسوی و مدير مسئول روزنامه رسالت است كه چندي پيش در نشست "مدیریت تکنوکراسی در جمهوری اسلامی" در دانشگاه امام صادق عليه السلام سخنراني كرد.

به گزارش رجانيوز، نبوي در سخنان خود با ذكر مصاديقي شنيدني، به روايت سير جريان مديريت اجرايي كشور از دولت‌ اول ميرحسين موسوي تا دولت دوم احمدي‌نژاد و ثمرات مديريت «تكنوكرات ها» بر كشور پرداخته است.
متن كامل سخنان قابل توجه مرتضي نبوي در ادامه آمده است:


ادامه مطلب

برچسب ها : لشكر كشي تكنوكرات‎ها, لشكر كشي براي انتخابات, سیر جریان مدیریت اجرايي, ,
توسط : ولایتمداران |
پنج برداشت از سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در مشهد
از تحقیر رژیم صهیونیستی تا اشاره ظریف به "ناکارآمدی تکنوکراتها"، مخفی بودن رای رهبری، لزوم انتخاب اصلح و امتداد گفتمان سوم تیر

 

بیانات مقام معظم رهبری در نخستین روز سال 92 در مشهد مقدس، حاوی نکات متعدد و مهمی بود که تفصیل همه آنها فرصت دیگری می طلبد، لذا در این مجال اندک به طور مختصر به چند مورد اشاره می شود:



ادامه مطلب

برچسب ها : برداشت از سخنان رهبر, سخنان رهبر در مشهد, تحقیر رژیم صهیونیستی, ناکارآمدی تکنوکراتها, مخفی بودن رای رهبری, انتخاب اصلح, امتداد گفتمان سوم تیر, ,
توسط : ولایتمداران |
تبار شناسی تکنوکرات ها و آفات متعدد 16 سال حاکمیت آنها بر کشور
چرا تکنوکرات ها لبخند انکار می زنند؟

 

«آیا هدف وسیله را توجیه می کند؟» یک سوال سنتی و قدیمی است. سوال متاخری وجود دارد که با رویکرد پدیدارشناسانه مطرح می شود و اتفاقاً مبداء تحولات متاخر است و آنهم اینکه «آیا وسیله ممکن است اهداف را تغییر دهد؟»



ادامه مطلب

برچسب ها : لبخند انکار تکنوکرات ها, حاکمیت تکنوکرات ها, ,
توسط : ولایتمداران |
تناقضی که هاشمی و اصلاح طلبان باید پاسخ دهند

 

تاریخ دوباره در حال تکرار شدن است و اصلاح طلبان دست به دامن کسی شده اند که روزی او را آماج تیر های خود قرار دادند و حتی او را عالیجناب سرخ پوش نامیدند.

9 دی پیش از این در یکی از شماره های خود به تاکتیک  توافق شده بین اصلاح طلبان و هاشمی اشاره کرد مبنی بر این که تا زمان ثبت نام بازی رسانه ای از کاندیداتوری خاتمی خبر می دهد اما هاشمی رفسنجانی ثبت نام خواهد کرد. در حال حاضر نیز بی بی سی هر روزه با ادعای کاندیداتوری خاتمی یک فاز از این پروژه را آغاز کرده است. با این همه هاشمی رفسنجانی چه کاندیدای انتخابات یازدهم باشد و چه در طراحی و زمینه سازی ورود  یکی از عناصر نزدیک به خود نقش آفرینی کند، از کنشگرهای اصلی انتخابات پیش روست. در همه انتخاباتهای قبلی هم وی صحنه آرایی های خاص و ویژه خود را داشته است. آنچه که در این میان محل بحث و بررسی است، رفتار به شدت متناقض، چند گانه و پارادوکسیکال جریان دوم خرداد و اصلاح طلبان با هاشمی و مناسبات چندگانه هاشمی با آنهاست. اصلاح‌طلبانی که در زمانی علمداران تخریب سابقه و شخصیت هاشمی بودند و کتابهای تخریبی علیه وی در تیراژهای گسترده چاپ و به کتابخانه های کشور  ارسال می کردند، امروز او را منجی خود و نظام می دانند!


ادامه مطلب

برچسب ها : تناقض هاشمی, تناقض هاشمی اصلاح طلبان, عالیجناب سرخ پوش, ,
توسط : ولایتمداران |
یک بام و دو هوای داعیه داران وحدت اصولگرایان
سال گذشته؛ در غیاب فتنه گران و جریان انحرافی باید اصولگرایان وحدت کنند/ امسال؛ نصف اعضای 7+8 کاندیدای ریاست جمهوری می شوند!

 

 زمستان سال 90، بخش زيادي از اخبار رسانه هاي مختلف مربوط به "وحدت اصولگرايان" در انتخابات بود. جبهه متحد اصولگرايان با مدل 7+8 اعلام موجوديت كرد تا بتواند براي انتخابات مجلس نهم، ليست واحدي عرضه كند تا اصولگرايان با وحدت با هم، وارد عرصه رقابت شوند.



ادامه مطلب

برچسب ها : یک بام و دو هوا, داعیه داران وحدت اصولگرایان, وحدت اصولگرايان, جبهه متحد اصولگرايان, جبهه پايداري انقلاب اسلامي, ,
توسط : ولایتمداران |

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری:

اصلاح‌ طلبان‌ به‌ دنبال فساد زایی بودند/ مکتب ایرانی را قبول نداریم

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری انقلاب اسلامی کشور گفت: وقایع گذشته نشان می‌دهد که اصلاح‌طلب‌ها به‌دنبال فسادزایی بودند نه فسادزدایی.



ادامه مطلب

برچسب ها : اصلاح‌ طلبان‌, فساد زایی, جبهه پایداری, مکتب ایرانی, روانبخش, مصطفی کواکبیان, ,
توسط : ولایتمداران |

سرلشکر قاسم سلیمانی:، فرمانده سپاه قدس
اگر سوریه یک «همت» یا «خرازی‌ها» داشت وضعیتش این‌گونه نبود

فرمانده سپاه قدس گفت: اگر دولت و کشور سوریه یک «همت» یا «خرازی‌ها» از خودش داشت، وضعیتش این‌گونه نبود و هیچ‌یک از این اتفاقات در این کشور رخ نمی‌داد.



ادامه مطلب

برچسب ها : سرلشکر قاسم سلیمانی, فرمانده سپاه قدس, دولت و کشور سوریه, ,
توسط : ولایتمداران |
افشاگری رابط کروبی با ضدانقلاب درباره مثلث سرویسهای اطلاعاتی غرب، ضد انقلاب و سران فتنه

 

مستند «مثلث» پیرامون مصاحبه با محمود زمانی که خود را بخش مهمی از پروژه‌های سیاسی- امنیتی و اطلاعاتی غرب و نقطه ثقل سرویس‌های اطلاعاتی آمریکا و انگلیس می‌داند از رسانه ملي منتشر شد. در اين متن مستند، رابط كروبي با ضد انقلاب افشاگري هاي تكان دهنده اي را انجام داده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : افشاگری رابط کروبی, رابط کروبی با ضدانقلاب, ضد انقلاب و سران فتنه, مصاحبه با محمود زمانی, مستند مثلث, ,
توسط : ولایتمداران |
كارآمدي اقتصادي دردوره مديريت هاشمي رفسنجاني؛ مضحك‎ترين اظهار نظر سياسي روزهاي اخير/ آقاي هاشمي، ياد دولت شما با تورم 50 درصدي عجين شده است

رجانيوز: هاشمي رفسنجاني در آخرين ديدار انتخاباتي خود به يك تناقض "تاريخي" دچار شده است.

رئيس مجمع تشخيص مصلحت نظام كه اين روزها به اتكا رسانه هايي كه در اختيار دارد در تلاش است نقش پدري براي احزاب اصلاح طلب ايفا و طرح هاي انتخاباتي ارئه كند، روز گذشته با اعضاي شوراي مركزي حزب اعتدال و توسعه ديدار و گفتگو كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : مضحك ‎ترين اظهار نظر, اظهار نظر سياسي, روزهاي اخير, هاشمي رفسنجاني, تناقض تاريخي, تورم 50 درصدي, آخرين ديدار انتخاباتي, ,
توسط : ولایتمداران |
سخنان مهم حجت الاسلام و المسلمین پناهیان:
کسی که خیانت می‌کند باید دل از او بکنیم/ در مبارزه با هر جریان انحرافی کوتاه نیایید
 

 

هفته گذشته حجت الاسلام و المسلمین علیرضا پناهیان با حضور در اردوی جهاد اکبر اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان مستقل دانشگاه‌های سراسر کشور که در مشهد مقدس در حال برگزاری است، به مباحث انتخاباتی پرداخت و نسبت به برخی مسائل اخیر چون انتخابات آزاد، بداخلاقی‌های سیاسی و جریان‌های انحرافی سخن گفت.



ادامه مطلب

برچسب ها : پناهیان, مبارزه با جریان انحرافی, انتخابات آزاد, بداخلاقی‌های سیاسی, اردوی جهاد اکبر, اتحادیه انجمن‌های اسلامی, ,
توسط : ولایتمداران |

خاطراتی برای تاريخ يا کسب وجهه در آستانه انتخابات!؟
آيا هاشمي‎رفسنجاني به آخرين وصيتي كه امام (ره) درباره آيت‎الله خامنه‎اي به او داشت، عمل كرده است!؟

در شرایطی که چهرههای نزدیک به هاشمی رفسنجانی از جمله علی فلاحیان، محمد سعیدی کیا، حسن روحانی از حضور خود در انتخابات خبر می‌دهند، رسانه‌های وابسته به وی تلاش دارند با پرش از اتفاقات فتنه سال ۸۸، از اکبر هاشمی رفسنجانی یک مدافع «تمام قد» از نظام و رهبر انقلاب بسازند.



ادامه مطلب

برچسب ها : خاطراتی برای تاريخ, کسب وجهه, آستانه انتخابات, هاشمي ‎رفسنجاني, خامنه ‎اي, وصيت امام, ,
توسط : ولایتمداران |

لنكراني در نشست بصيرت قم:
تصميم جبهه پايداري معرفي كانديدا است/رفتار برخي از وابستگان دولت به رفتار كارگزاران شباهت دارد
"تصميم جبهه پايداري انقلاب اسلامي براي معرفي كانديدا" از جمله سخنان سخنگوي اين جبهه بود كه شب گذشته در سلسله نشست‌هاي بصيرت كه به مناسبت بزرگداشت دهه فجر انقلاب اسلامی در مسجد اهل بیت(ع) قم برگزار شد،‌ بيان كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : لنكراني بصيرت قم, تصميم جبهه پايداري, معرفي كانديدا جبهه پايداري, وابستگان دولت, رفتار كارگزاران, ,
توسط : ولایتمداران |

مسئول دفتر علامه مصباح یزدی مطرح کرد؛
سازمان هاي جاسوسي به دنبال پرورش روحانيوني به عنوان عوامل خود در قم هستند به همين دليل روي آن ها سرمايه گذاري وسيعي كرده و حتي تا سطح مرجعيت آن ها را بالا مي برند و تشكل هاي جديدي به راه مي اندازند كه نمونه بارز آن شريعت مدار در اوايل انقلاب بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : پروژه مرجع سازی, مقابله با نظام, مسئول دفتر مصباح, حسين جلالي, ,
توسط : ولایتمداران |

خاطرات خواندني آيت الله خامنه‌اي از مبارزات مشهد و حمله به بيمارستان امام رضا‌(ع)/1

روايت مسجدي با 20 ماموم كه آوازه‌اش كل مشهد را گرفت/ به خبرنگاران خارجي گفتم كه اين پوكه‌ها يادگاري ماست به دنيا نشان دهيد!
شش سال بعد از پيروزي انقلاب اسلامي، مقام معظم رهبري كه آن روزها رداي رياست جمهوري را بر دوش داشت، در گفت‌وگويي تلويزيوني به بيان خاطراتي از مبارزات قبل از انقلاب خود پرداختند.


ادامه مطلب

برچسب ها : خاطرات خواندني خامنه‌اي, مبارزات مشهد, ,
توسط : ولایتمداران |

ده قاب رجانیوز به مناسبت پیروزی انقلاب اسلامی

خاطره امام از ملاقات مجاهدین خلق در نجف/ ابراهیم یزدی در ملاقات با مامورین سفارت آمریکا چه گفت؟/ انقلاب اسلامی از دیدگاه شهید چمران / فیلم جالب از درگیری های انقلاب

 

دِين بزرگي كه انقلاب اسلامي بر نسل‏هاي ديروز، امروز و فرداي ايران اسلامي دارد، هم بها با قطره قطره خون شهيداني است كه براي پيروزي، اعتلاء و ماندگاري اين انقلاب پربركت ريخته شده است، پس بي مناسبت نيست كه هر بهره برده اي از اين چشمه فيض جوشان، در حد وسع خود اداي ديني كند به انقلاب امام و امام انقلاب. رجانيوز به مناسبت فرارسيدن دهه نور و فجر انقلاب اسلامي، هر روز تحفه اي ناقابل را تقديم ساحت قدسي شهداي انقلاب اسلامي و امام شهدا مي‏كند، باشد كه مقبول افتد.


ادامه مطلب

برچسب ها : خاطره امام, ملاقات مجاهدین خلق, ابراهیم یزدی, ملاقات با مامورین آمریکا, ,
توسط : ولایتمداران |
اصلاح‌قانون‌انتخابات بخشی از تاکتیک انتخابات آزاد

 

قاسم روانبخش در گفتگوی تفصیلی با «نسیم»: اصلاح قانون انتخابات که در مجلس دنبال شد، بخشی از تاکتیک 'انتخابات آزاد' هاشمی رفسنجانی برای دور زدن شورای نگهبان بود/ انتخابات آینده دو قطبی میان جبهه پایداری و جریان هاشمی است/ جرم مهدی هاشمی از دو زورگیر اعدام شده کمتر نیست
 
عضو شورای مرکزی جبهه پایداری در بخش دیگری از این گفتگوی تفصیلی با بیان اینکه "مردم شعار زیاد شنیده‌اند، نگاه می‌کنند ببینند صداقت کجاست"، اظهار داشت: فرد اصلح برای ریاست جمهوری کسی است که بتواند گفتمان دهه پیشرفت و عدالت را مانند یک سرباز در رکاب ولی فقیه زمان به سرعت جلو ببرد.
 
مهمترین محورهای سخنان حجت‌الاسلام قاسم روانبخش، عضو ارشد جبهه پایداری در گفتگو با «نسیم» بدین شرح است:


ادامه مطلب

برچسب ها : اصلاح ‌قانون ‌انتخابات, تاکتیک انتخابات آزاد, قاسم روانبخش, جرم مهدی هاشمی, ,
توسط : ولایتمداران |
نظام سلطه در تدارک فتنه‌ی بزرگ‌تر

 

واکاوی بیانات امام خامنه‌ای (مد ظله العالی) در 19 دی 1391
نظام سلطه، به ‌سرکردگی آمریکا، با طراحی عملیات مخفی و بی‌ثبات‌سازی علیه جمهوری اسلامی ایران، اجرای سناریوی هوشمند و چندمرحله‌ای «فشار‌ـ‌بی‌ثباتی‌ـ‌مذاکره» را در دستور کار قرار داده که نقطه‌ی کانونی آن انتخابات ریاست جمهوری در خردادماه 1392 است. در این طراحی، از یک ‌سو تلفیق مدل‌های پیاده‌شده در کشورهای مختلف و ترمیم نقاط ضعف در فتنه‌ی 88 مد نظر قرار گرفته است و از سوی دیگر، سعی می‌شود تا با ایجاد آشفتگی اقتصادی، ایجاد اعتراض و آشوب اجتماعی و سیاسی در بستر انتخابات کلید بخورد.



ادامه مطلب

برچسب ها : نظام سلطه, تدارک فتنه‌ی بزرگ‌تر, بیانات امام خامنه‌ای, 19 دی 1391, فرصت انتخابات, چالش و تهدید, ,
توسط : ولایتمداران |

سخنگوي جبهه پايداري در نشست طرح بصيرت و معرفت:

مناديان"انتخابات آزاد" خودشان سال‌ها مجري انتخابات بوده‎اند/ برخي حاضرند نظام را قرباني خانواده و يا رفيق خود كنند

جلسه ای دیگر از سلسله مباحث طرح معرفت و بصیرت با حضور علاقه مندان در دفتر جبهه پایداری استان فارس واقع در خیابان هدایت شیراز برگزار گردید.



ادامه مطلب

برچسب ها : سخنگوي جبهه پايداري, طرح بصيرت و معرفت, مناديان انتخابات آزاد, باقری لنکرانی, ,
توسط : ولایتمداران |

گفتگوي تفصيلي رجانيوز با دبيركل جبهه پايداري

بن‎مايه رياست‎طلبي نفسانيت است/به كانديداي اصلح برسيم، حتما معرفي‌مي‌كنيم/ عمل به وظيفه را به ائتلاف با كانديداي دولت و ديگر گروه‌ها محدود نمي‌كنيم/جواني و نشاط كانديدا معيار مهمي است

 

دغدغه اش براي رعايت تقوا و اجراي جزئيات اخلاق ديني، شايد كمتر كسي را متقاعد مي‎كرد كه او به عرصه سياست وارد مي شود كه هيچ، قرار است در اين عرصه به صورت جدي هم نقش آفريني كند و شايد همين اخلاق مداري او بود كه اين روزها حجت الاسلام مرتضي آقاتهراني را از بسياري سياستمداران فعال در عرصه سياسي كشور متمايز كرده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : گفتگوي تفصيلي رجانيوز, دبيركل جبهه پايداري, رياست‎طلبي نفسانيت, كانديداي اصلح, مرتضي آقاتهراني, ,
توسط : ولایتمداران |

روح الله حسينيان با اشاره به انتخابات رياست جمهوري مطرح كرد:

در اين 8 سال دست كساني كه فكر مي‌كردند انقلاب ارث پدرشان است قطع شد/ در انتخابات 92 چاره‌ای جز ادامه گفتمان 84 وجود ندارد
 

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری درباره ویژگی‌های انتخابات آینده گفت: در انتخابات 92 چاره‌ای جز بازگشت به گفتمان اصیل 84 وجود ندارد و این کار با رجوع به نیروهای اصیل شدنی است.



ادامه مطلب

برچسب ها : روح الله حسينيان, انتخابات رياست جمهوري, گفتمان 84, ,
توسط : ولایتمداران |
بازخواني وي‍ژگي هاي رييس جمهور اصلح در بيانات رهبر معظم انقلاب/1
اخلاص، نشاط جواني، مردمي بودن و توانايي كار اجرايي، ويژگي رييس‏جمهور انقلابي

 

انتخابات دهم رياست جمهوري كه در 24 خرداد 92 برگزار مي شود، يكي از مهم ترين رويدادهاي سياسي جمهوري اسلامي در دهه 1390 شمسي است كه تاثير مستقيمي بر تحولات یک دهه آتی کشور، منطقه و جهان خواهد داشت.



ادامه مطلب

برچسب ها : وي‍ژگي هاي رييس جمهور, رييس جمهور اصلح, بيانات رهبر معظم انقلاب, انتخابات دهم, ,
توسط : ولایتمداران |
بيانات مهم رهبر انقلاب در جمع هزاران نفر از مردم قم
بيش از 30 انتخابات آزاد برگزار کرده‌ایم برخی دائما نگویند «انتخابات آزاد»/ كار اجرا كوچك نيست ممكن است كسانى كه در سطوح ديگر كار ميكنند، ابعاد اين سنگينى را تشخيص ندهند
 

 

حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند: کسانی که راجع به انتخابات توصیه هایی می کنند حواسشان باشد به دشمن کمک نکنند؛ دائم نگویند انتخابات باید آزاد باشد.



ادامه مطلب

برچسب ها : بيانات مهم رهبر انقلاب, مردم قم, انتخابات آزاد, ,
توسط : ولایتمداران |
يادداشت شريعتمداري در واكنش به سياه‎نمايي ورشكستگان اصلاحات و كارگزارن
دشمني ورشكستگان سياسي نه با دولت كه با رويكردهاي انقلابي آن است/ اگر انتقادي هست، به تشابه عملكردبا ورشكستگان اصلاح طلب است!

 

نزديك شدن به ايام انتخابات رياست جمهوري و پايان دوره هشت ساله رياست جمهوري احمدي نژاد سبب شده است تا برخي جريانات سياسي خصوصا جريانات نزديك به كارگزاران و اصلاحات، با بهانه انتقاد از دولت، به سياه نمايي نسبت به دستاوردهاي حاكميت گفتمان انقلاب اسلامي در سال هاي اخير بپردازند و به اين شيوه راه را براي ارتجاع به مدل از كار افتاده كارگزاراني و اصلاح طلبانه باز كنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : واكنش شريعتمداري, سياه‎ نمايي ورشكستگان, ورشكستگان اصلاحات و كارگزارن, ,
توسط : ولایتمداران |
مشروح سخنان مهم علامه مصباح يزدي در ديدار با جمعيت ايثارگران
با حسن‎ظن هم نمي‏توان رفتار ساكتين فتنه راتوجيه‎كرد/ امروز هر ورشکسته‎اي برای فریب ما دم از وحدت می زند/ وحدت بدون حجت شيطاني است
 

 

در ماه های منتهی به انتخابات یازدهم ریاست جمهوری، رفت و آمد گروه ها و جریانات سیاسی به بیوت و دفاتر علما و مراجع رونق زیادی گرفته است. از دیدارهای خصوصی و نیمه خصوصی گرفته تا دیدارهای پرسرو صدا و همراه با رپرتاژهای خبری، در این میان نیز برخی گروه ها با اهدافی سازنده و خیرخواهانه با علما و مراجع دیدار می کنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : سخنان مصباح يزدي, ديدار با جمعيت ايثارگران, رفتار ساكتين فتنه, دم از وحدت, وحدت بدون حجت , ,
توسط : ولایتمداران |
پرو‍ژه جديد براي احياي فتنه گران در عرصه سياسي كشور
سياه نمايي مطلق و "منجي سازي" از هاشمي با توسل به حواشي دولت دهم

 

هفت سال از سوم تير 84 مي گذرد. دولت نهم در عمل توانست طراز خوبي براي يك دولت انقلابي و كارآمد در بسياري از عرصه ها باشد و هنوز خاطره شيرين آن 4 سال در ميان توده هاي مردم زنده است؛ هرچند حواشي زائد و گفتمان سوزي در دولت دهم سبب شد كه هم مسير خدمت رساني دولت را دچار آسيب كرد و هم منجر به طلبكاري چهره هايي شد كه از ابتدا با انتخاب احمدي ن‍ژاد به خاطر شعارهاي انقلابي و مواضع اصولي او مشكل داشتند.


ادامه مطلب

برچسب ها : پرو‍ژه جديد, احياي فتنه گران, عرصه سياسي كشور, سياه نمايي مطلق, منجي سازی از هاشمي, حواشي دولت دهم, ,
توسط : ولایتمداران |
مساله ریزش‌ها و رویش‌ها را جدی بگیریم

 

حجت الاسلام آقاتهرانی

برخی بر این باورند که فتنه سال 88 حادثه و واقعه ای بود که به یکباره از زمین برکشید و بعد از چندی خاموش شد. کم و بیش نیز این را شنیده ایم که برخی جریان کربلای حسینی و عاشورای سال 61 را نیز حادثه ای بیش نمی دانند، در حالی که اگر مراجعه ای به روایات و بیانات معصومین علیهم السلام داشته باشیم می بینیم بحث خانه نشینی حضرت علی(ع) را حادثه ای اتفاقی نمی بینند بلکه آن را فتنه ای می دانند.


ادامه مطلب

برچسب ها : حجت الاسلام آقاتهرانی, ریزش‌ها و رویش‌ها, فتنه سال 88, ,
توسط : ولایتمداران |
ارتجاع؛ موریانه‌ای که ریشه انقلاب را می‌خورد

 

مهدی خانعلی‌زاده

 

الف- «ارتجاع» در معنی لغوی به معنای «بازگشت» است و در مفهوم سیاسی به معنای مخالفت با پیشرفت و تحول در بنیادهای اجتماعی، اقتصادی، سیاسی و یا روابط اجتماعی، اقتصادی، سیاسی موجود می‌باشد. همچنین خواهان «خنثی شدن» این‌گونه تحولات و «بازگشت به گذشته» نیز ارتجاع نامیده می‌شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : ارتجاع, ریشه انقلاب, مهدی خانعلی‌زاده, هاشمی رفسنجانی, ,
توسط : ولایتمداران |
هاشمی از 9 دی چه خاطره ای دارد ؟

 

محمد حسن صادق پور

در روزهای اخیر و در سومین سال روز نهم دی ، هر یک از گروه های مردمی و سیاسی از هر طیف و گرایش که معتقد به اصول انقلاب بودند ، این روز را پاس داشتند و به عظمت این حماسه همیشه ماندگار عاشورایی که بر مدار ولایت مداری امت مسلمان ایران رقم خورد معترف شدند.



ادامه مطلب

برچسب ها : خاطره هاشمی, 9 دی, محمد حسن صادق پور, ,
توسط : ولایتمداران |
يادداشتي در تحليل موافقين و مخالفين احمدي نژاد
پديده احمدي‌نژاد در كشاكش دوستان و دشمنان

 

حسن شجاعي علي‌آبادي - شايد بعضي‌ها - حتّی بعضی مخلصين انقلاب، نه بيگانه‏ها و بددلها؛ حتّی نزديكان - در طول بعضی از سال‌های گذشته تصورشان اين بود كه شعارهای اصلی انقلاب؛ سربلندی اسلام، مسئله‏ عدالت، مسئله‏ مبارزه با استكبار، تلاش و مجاهدت برای رفع استضعاف از مستضعفان، ديگر روزگارش تمام شده است! بعضی البته جسارت و گستاخی كردند و همين‌ها را نوشتند و گفتند! اشتباه مي‌كردند، معلوم بود؛ مي‌دانستيم اشتباه مي‌كنند. اما اين گستاخی، دل‌ها را خراش مي‌داد. امروز به همت ملت ايران، با انتخاب ملت ايران، دولتی سر كار آمده است كه شعارهای اصلی انقلاب، شعارهای اساسی و اصولی اوست. گفتمان مفاهيم انقلاب اسلامی، امروز گفتمان رائج و غالب است؛ اين خيلی اهميت دارد. من البته اين را پيش‏بينی مي‌كردم. من شايد حدود هفت سال، هشت سال قبل از اين، در جلسه‏ كارگزاران نظام اسلامی كه در همين حسينيه تشكيل شد، دلائلی آوردم بر اينكه دشمنان انقلاب كه خيال مي‌كنند مي‌توانند انقلاب را به فراموشی بسپرند و قربانی كنند و از رويش عبور كنند، اشتباه مي‌كنند؛ گفتم نمي‌توانيد؛ مي‌دانستيم اشتباه مي‌كنند. بحمداللَّه ملت ايران همت كردند و آنچه كه مي‌خواستيم، شد. ( امام خامنه‌اي ۱۳۸۶/۰۴/۰۹)



ادامه مطلب

برچسب ها : تحليل, موافقين و مخالفين, احمدي نژاد, شجاعي علي‌آبادي, دوستان و دشمنان, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 29 صفحه بعد