منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 699
بازدید دیروز : 793
بازدید هفته : 1861
بازدید ماه : 1492
بازدید کل : 93047
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها

يادداشتي تحليلي از دكتر مجتبي زارعي:
انتخابات یازدهم مصاف تاریخی «جنود عقل» و «قوای‌جهل» در انقلاب اسلامی است

دكتر مجتبي زارعي در جديدترين مقاله خود به تلاش كرد از منظر عقلانیت تکاملی در انقلاب اسلامی و با تکیه بر مفاهیم و آموزه‌های این قلمرو از معرفت دینی، به فهم و تحلیل وضعیت کنونی و نیروهای موافق درونی و معارض بیرونی بپردازد و آنگاه، بایسته‌ها و الزاماتی را از ذات چنین توصیفی، توصیه نماید.



ادامه مطلب

برچسب ها : انتخابات یازدهم, مصاف تاریخی جنود عقل, قوای‌ جهل, يادداشت تحليلي مجتبي زارعي, ,
توسط : ولایتمداران |

ناجي ملت آمد!/2
چگونه انحراف سیاسی در دولت رفسنجانی شکل گرفت؟/ حجاریان: با زیرکی لباس توسعه سیاسی را به قامت هاشمی پوشاندیم + فيلم

هر چند گمان می‌شود که هاشمی رفسنجانی و جریان دوم خرداد در تیرماه 84 به نقطه اشتراک رسیدند، با این حال بررسی ریشه های گفتمان های موسوم به سازندگی و اصلاحات  بیانگر آن است که پیوند عملی این دو جریان با روی کار آمدن موسوی خویینی ها به ریاست مرکز استراتژیک ریاست جمهوری در دولت هاشمی آغاز شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : انحراف سیاسی دولت رفسنجانی, زیرکی حجاریان, لباس توسعه سیاسی, ,
توسط : ولایتمداران |

رئیس سابق دانشکاه علوم پزشکی اهواز:
دكتر لنكراني حرکت خوبی را در زمینه "تبدیل علم به ثروت" ایجاد کرد/ لنکرانی مرا به یاد شهید باقری انداخت

دکتر سلطان زاده رئیس سابق دانشکاه علوم پزشکی اهواز می گوید که با دیدن دکترلنکرانی در اولین جلسه به یاد شهیدحسن باقری افتادم. ایشان حرکت خوبی را در زمینه "تبدیل علم به ثروت" در دوره وزارتش ایجاد کرد. جزء پرکارترین وزرابودند. در کمتر از یک سال، سه بار ایشان به استان خوزستان سفر کردند و مطالبی که کاربران بی باک را به خواندن این مصاحبه که سایت جبهه پایداری استان خوزستان با این چهره برجسته علمی کشور انجام داده است، دعوت می کنیم.



ادامه مطلب

برچسب ها : دکتر سلطان زاده, دكتر لنكراني, حرکت خوب لنكراني, تبدیل علم به ثروت, ,
توسط : ولایتمداران |

احیای تیم سیاسی - امنیتی ستاد موسوی در ستادهاي 92 هاشمی رفسنجانی/ تلاش اتاق فكر قيطريه، برای بازتوليد سناریوی آشوب خیابانی

تیم سیاسی امنیتی که در سال 88 به عنوان اتاق فكر طراح رفتار سياسي انتخاباتي میرحسین موسوی جمع شده بود و ستاد او را هدایت می‌کرد و نهایتا فضا را به سمت شکل‌گیری فتنه و آشوب‌های خیابانی برد، اکنون با همان ساختار به ستاد انتخاباتی اکبر هاشمی رفسنجانی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 منتقل شده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : احیای تیم سیاسی امنیتی, ستاد موسوی, ستادهاي 92 هاشمی, سناریوی آشوب خیابانی, ,
توسط : ولایتمداران |

سلسله گفتارهایي پيرامون هاشمي و دولت سازندگي-1
هاشمی رفسنجانی چگونه در جمهوری اسلامی، برجسته شد؟/ «مک فارلین» و «قطعنامه 598»؛ اوج تاثیرگذاری هاشمی

عملکرد اکبر هاشمی رفسنجانی در طول دوران مسئولیت‌های مختلف خود در کشور در طی 34 سال گذشته یکی از رویکردهای مورد علاقه مورخان تاریخ معاصر ایران است؛ چرا که هاشمی حضور پیوسته‌ای در عرصه تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی کشور داشته است و در بسیاری از نقاط حساس تاریخ انقلاب اسلامی هم حضور داشته است.



ادامه مطلب

برچسب ها : برجستگی هاشمی رفسنجانی, برجستگی در جمهوری, دولت سازندگي, مک فارلین, قطعنامه 598, تاثیرگذاری هاشمی, ,
توسط : ولایتمداران |

وقتی هاشمی دست به قلم می‌شود
تلاش هاشمي براي بازتوليد رسانه‎اي به نام بيانيه/ «بیانیه درمانی» رفسنجانی برای همراه کردن بدنه آشوبگرِ فتنه 88 در انتخابات 92
 

بیانیه اول.. بیانیه دوم... و بیانیه‌های بعدی؛ این روشی است که اکبر هاشمی رفسنجانی در روزهای اخیر در پیش گرفته تا رسانه‌ای جديد براي خود دست و پا كند و فارغ از چندين سایت‌ها و روزنامه‌هایی داخلي و شبكه هاي خارجي، که این روزها چهارنعل به حمایت از او می‌پردازند، شخصا وارد کارزار رقابت‌های انتخاباتی شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : دست به قلم هاشمی, تلاش هاشمي, بيانيه هاشمي, بیانیه درمانی رفسنجانی, همراه کردن آشوبگرِ فتنه, انتخابات 92, ,
توسط : ولایتمداران |

چرا به آیت الله مصباح یزدی اعتماد و تکیه می کنیم
 
 امام خامنه اي: «از دهه 1330 تاکنون که او را می شناخته، همواره بر مدار حق بوده است» 

به آیت الله مصباح یزدی اعتماد می کنیم و به ايشان رجوع می نماییم چراکه مدالِ علم و بصیرت و تقوا را از نائب امام زمان دریافت نموده اند:

رهبر فرزانه انقلاب همچنين اظهار داشتند: بنده هم به سهم خودم قدر آقاي مصباح را مي‌دانم. واقعا مي‌دانم كه ايشان در كشور و براي اسلام چه وزنه‌اي هستند و حقا و انصافا ما امروز نظير ايشان را – حالا به اين تعبير بگوييم – خيلي نادر نظير آقاي مصباح ممكن است وجود داشته باشد با اين وزانت علمي و عمق علمي و احاطه و وسعت و با اين آگاهي و بينش و صفا، رهبر معظم انقلاب تصريح كردند: اين سه جهت در ايشان جمع است؛ هم علم، هم بصيرت به معناي حقيقي كلمه و هم صفا. اين سه تا با هم در وجود ايشان خيلي ارزشمند است. (رهبر معظم انقلاب اسلامي با حضور در منزل آیت الله مصباح یزدی در تاريخ 20/11/89)



ادامه مطلب

برچسب ها : اعتماد به مصباح, ,
توسط : ولایتمداران |

آیا صلاحیت هاشمي براي حضور در انتخابات تاييد می شود؟
دلایل‌حقوقی بر امکان عدم احراز صلاحیت‌هاشمی برای ریاست جمهوری
 

سید حمیدرضا طالقانی:  اکبر هاشمی رفسنجانی، در انتخابات خرداد 92 کاندیدا شده است. اجماع گروهها و نحله های گوناگون دوم خردادی و جریان موسوم به اصلاحات و همچنین شرط و شروط خود او و بازي آمدن يا نيامدن، از مهمترین دلایلی است که حضور وی را قطعی نشان می دهد.



ادامه مطلب

برچسب ها : تاييد صلاحیت هاشمی, ,
توسط : ولایتمداران |

وقتی سناریوی هاشمی سوخت مي شود
چگونه پرده آخر نمايش «ميام، نميام» رفسنجانی در هزينه كردن از رهبري و مراجع ناكام ماند!؟
 

همان زمانی که اکبر هاشمی رفسنجانی از تماس خود با رهبری و مشورت با ایشان درباره حضور یا عدم حضور در انتخابات سخن گفت، مشخص شد که سناریوی برای هزینه کردن از رهبر انقلاب و مراجع وجود دارد؛ چرا که رهبر انقلاب بارها و به طور جدی تاکید کرده‌اند که به هیچ عنوان در زمینه ورود یا عدم ورد افراد در انتخابات، توصیه‌ای نمی‌کنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : سناریوی هاشمی, ,
توسط : ولایتمداران |

بسته ویژه رجانيوز از اخبار ضد انقلاب
پشت پرده حضور هاشمی در انتخابات/یادمان نرود چه کسی با تکنوکرات ها سازگار بود/ برکات حضور مشترک مشایی و هاشمی برای گفتمان انقلاب!
با نزدیک شدن به فضای انتخابات ریاست جمهوری در كنار فعاليت‌هاي سياسي داخل كشور، جستجو در  اخبار، مواضع و جهت گیری های عناصر و رسانه های ضد انقلاب مطالب جالب توجه و بعضا مهمي را از طراحي دشمن براي انتخابات پيش رو در اختيار قرار مي ده.



ادامه مطلب

برچسب ها : پشت پرده حضور هاشمی, حضور هاشمی در انتخابات, سازگار تکنوکرات ها, حضور مشترک مشایی هاشمی, ,
توسط : ولایتمداران |

رفسنجانی در دقیقه ۹۰ نامزد ریاست جمهوری شد

هاشمی رفسنجانی با حضور در ستاد انتخابات کشور، برای حضور در عرصه رقابت انتخاباتی ریاست جمهوری یازدهم ثبت‌نام کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : رفسنجانی نامزد ریاست جمهوری, ,
توسط : ولایتمداران |

گفتگوی‎خواندنی با مهدی‎محمدی پيرامون دستاورد مقاومت در سياست خارجي
دیپلماسی هسته‌ای سازشکارانه آقايان، تا صدسال دیگر هم به اینجا نمی‌رسید/ ادعای حل مشکلات بین المللی بدون هزینه، ابلهانه است/ با زیر سوال بردن هلوکاست،خیلی از اصول خدشه ناپذیر غرب متزلزل شد
سوم تير را بايد موعد احياء گفتمان انقلاب اسلامي در دهه سوم از عمر با بركت اين انقلاب شكوهمند و مردمي دانست. اين واقعيتي است كه رهبر معظم انقلاب نيز بارها و بارها بر آن تاكيد كرده، صحه گذاشته و اساسا آن را مبناي حمايت گرمتر خود از دولت گفتماني برآمده از اين واقعه قرار دادند.



ادامه مطلب

برچسب ها : مهدی ‎محمدی, دستاورد مقاومت, سياست خارجي, دیپلماسی هسته‌ای سازشکارانه, ,
توسط : ولایتمداران |

انتظار براي واكنش مدعي المعموم؛ هاشمي‎ها نيامده پروژه تقلب را كليد زدند:
عفت مرعشي 92: مگر براي اين‎ها كاري دارد راي ها را عوض كنند!/ عفت مرعشي 88: موسوي راي نياورد يعني تقلب شده ، به خيابان ها بريزد

ابوذر هاديپور: همسر اكبر هاشمي رفسنجاني در اظهاراتي مشابه اظهارات سال 88، مجددا سلامت انتخابات در جمهوري اسلامي را زير سئوال برد.



ادامه مطلب

برچسب ها : واكنش مدعي المعموم, هاشمي‎ها, پروژه تقلب, عفت مرعشي, همسر هاشمي رفسنجاني, سلامت انتخابات, ,
توسط : ولایتمداران |
افشاگری کم سابقه علي باقري،‌ از دوران تصدی سیاست خارجی توسط جریان سازش
منافع ملت رابه باد داديد و اسمش را مذاكره گذاشتيد/ درخواستهاي غرب را گرفتيد و تصويب كرديد/ انتشار مستنداتی از نامه نگاری روحانی با سه کشور اروپایی

 

 

معاون شورای عالی امنیت ملی در جمع دانشجویان دانشگاه تهران به تشریح ده دور مذاکرات هسته ایی ایران با غرب پرداخت.



ادامه مطلب

برچسب ها : افشاگری کم سابقه, علي باقري, سیاست خارجی, جریان سازش, نامه نگاری روحانی, ,
توسط : ولایتمداران |

دستاوردهاي گفتمان سوم تير در گفت‌وگو با پرويز اميني
گمان خدمت به انقلاب جدا از حاکمیت گفتمان آن خيالي باطل است/سوم تير به انحراف 16 ساله از گفتمان انقلاب پايان داد/چرخش هاشمي براي مردم باورپذير نبود
سوم تير را بايد موعد احياء گفتمان انقلاب اسلامي در دهه سوم از عمر با بركت اين انقلاب شكوهمند و مردمي دانست. اين واقعيتي است كه رهبر معظم انقلاب نيز بارها و بارها بر آن تاكيد كرده، صحه گذاشته و اساسا آن را مبناي حمايت گرمتر خود از دولت گفتماني برآمده از اين واقعه قرار دادند



ادامه مطلب

برچسب ها : دستاوردهاي گفتمان سوم تير, پرويز اميني, حاکمیت گفتمان, چرخش هاشمي, ,
توسط : ولایتمداران |

روحانی 2013 در مسیر هاشمی 2005/ کاروان دختران بی‌حجاب؛ تنها خلاقیت تکنوکرات‌ها

شاید آن وقتی که یکی از نزدیکان اکبر هاشمی رفسنجانی صراحتا حسن روحانی را "هاشمی کوچک" نامید، خیلی‌ها حرف او را باور نکردند اما انتشار عکس‌های همایش انتخاباتی حسن روحانی با حضور برخی بانوان، مشخص کرد که شاید حسن روحانی در برخی رویکردها غلظت کمتری از هاشمی داشته باشد اما در زمینه احیای "دخترانی با برچسب هاشمی 2005" کاملا به آقای تکیه‌گاه اقتدا کرده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : روحانی در مسیر هاشمی, کاروان دختران بی‌حجاب, خلاقیت تکنوکرات‌ها, ,
توسط : ولایتمداران |

تحليل جامع آیت‌الله سیدمحمد خامنه‌ای از شرايط سياسي كشور
انتخاب موسوی از سوي دشمن با عنایت به پشتیبانی هاشمی/«انتخابات آزاد» رمز عملیات براندازی بود/ائتلاف يعني هضم نامزدهای اصولگرا درون حوزه چند مداره هاشمی/

«انتخابات آزاد» کلید واژه‌ای بود که از چند ماه قبل - پیش از آن که حتی زنگ غیررسمی رقابت های انتخابات یازدهم ریاست جمهوری ایران نواخته شود - ابتدا در رسانه های غربی و شبکه های مخالف نظام در خارج کشور مطرح گردید و بلافاصله توسط برخی چهره های مشهور سیاسی و جریانات و رسانه های مرتبط با آن ها در داخل، وارد ادبیات سیاسی شد. این واژه پردازی دقیقاً مفاهیمی چون «سلامت انتخابات» و «تقلب» را به اذهان متبادر می کرد که چند ماه قبل از انتخابات دهم ریاست جمهوری به همین ترتیب و توسط همین جریانات و رسانه ها وارد عرصه سیاست شدند و  ماجراهایی آفریدند که فتنه غم انگیز و براندازی ناکام سال 88 محصول آن بود. به همین دلیل نیز از ابتدایی که واژه «انتخابات آزاد» ابتدا توسط رسانه های خارج کشور و سپس توسط چهره هایی چون آیت الله هاشمی رفسنجانی به کار گرفته شد، واکنش های قاطعی از جانب صاحب نظران و فعالان سیاسی و رسانه ای جبهه انقلاب در قبال آن اتخاذ گردید.



ادامه مطلب

برچسب ها : تحليل جامع, محمد خامنه‌ای, شرايط سياسي كشور, انتخابات آزاد, حوزه چند مداره هاشمی, ,
توسط : ولایتمداران |

سلسه نقاط ضعف دولت فعلی که باید در دولت بعدی رفع شود/ 3 تعامل ناکافی با نخبگان
نخبگان مکرر می گویند مسولان بین ما نمی آیند، این اشکال بر شما وارد است/حتی با نخبگان مخالف خودتان تعامل کنید

مهدی مقدسی: فرمایشات مهم رهبر معظم انقلاب در نخستین روز سال 92 در حرم رضوی علیه السلام حاوی نکات مهم متعددی بود که در مطالب جداگانه ای به آنها پرداخته شده است، اما یکی از مهم ترین بخش از اظهارات ایشان، تاکید بر حفظ نقاط قوت دولت فعلی و  دوری از نقاط ضعف آن، برای دولت آینده بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : نقاط ضعف دولت فعلی, تعامل ناکافی با نخبگان, ,
توسط : ولایتمداران |

واكنش وزير اطلاعات به برخي اظهار نظرهاي انتخاباتي اخير
کسی که خود را پیشگوی حوادث 88 عنوان می‌کند در حقیقت پیشگویی نکرده است، ما اطلاعات دقیقی داریم که این آقا در فتنه دست داشته است

وزیر اطلاعات بدون نام بردن از آیت الله هاشمی رفسنجانی و سید محمد خاتمی ، با بیان اینکه کسی که جزو سران فتنه بوده و نظام مانند دوتن دیگر او را محصور نکرده امروز امر بر او اشتباه نشود، گفت : کسی که خود را پیشگوی حوادث 88 عنوان می کند و می گوید "من گفتم، من بیانیه دادم" در حقیقت پیشگویی نکرده است، ما اطلاعات دقیقی داریم که این آقا در فتنه دست داشته است.



ادامه مطلب

برچسب ها : واكنش وزير اطلاعات, اظهار نظرهاي انتخاباتي, هاشمی رفسنجانی, محمد خاتمی, پیشگوی حوادث 88, ,
توسط : ولایتمداران |

تقلاي هاشمي برای بازگشت به قدرت با ارتجاع به قبل از انقلاب کوک مي‎شود
امام خميني(ره): اسرائیل باید از صحنه روزگار محو شود
هاشمی 2013: با اسرائیل سر جنگ نداریم
 

بالاخره ساز حضور رفسنجانی۷۹ ساله در انتخابات ریاست جمهوری یازدهم هم کوک شد و کنسرتی که از ماه‌ها پیش با نوازندگانی متفاوت از جناح‌ها و گروه‌های مختلف سیاسی داخل و خارج کشور شکل گرفته بود، نهایتا به بلیط فروشی رسید و شخص اکبر هاشمی رفسنجانی با بيان مواضعي كه حكايت از ارسال پيام به فراتر از داخل مرزهاي ايران دارد، اعلام کرد احتمال حضورش در انتخابات آتی، خیلی هم کمرنگ نیست.



ادامه مطلب

برچسب ها : تقلاي هاشمي, بازگشت به قدرت, ارتجاع هاشمي, ,
توسط : ولایتمداران |

دستاوردهاي گفتمان سوم تير در گفت‌وگو با حجت‌السلام روانبخش

اشكال از احمدي‎ن‍ژاد است نه گفتمان سوم‎تير؛همانطور كه ايراد مسلمان، اشكال اوست نه ايراد اسلام/ احمدي‎نژاد در نطق‎هاي انتخاباتي‎اش لنكراني را نخبه معرفي مي‎كرد

سوم تير را بايد موعد احياء گفتمان انقلاب اسلامي در دهه سوم از عمر با بركت اين انقلاب شكوهمند و مردمي دانست. اين واقعيتي است كه رهبر معظم انقلاب نيز بارها و بارها بر آن تاكيد كرده، صحه گذاشته و اساسا آن را مبناي حمايت گرمتر خود از دولت گفتماني برآمده از اين واقعه قرار دادند.



ادامه مطلب

برچسب ها : دستاوردهاي گفتمان سوم تير, روانبخش, ,
توسط : ولایتمداران |

نگاهی به تاریخ تردیدهای هاشمی درباره سلامت انتخابات

آيا پس از انقلاب، سياستمداري به اندازه هاشمي رفسنجاني در سلامت انتخابات ابراز ترديد كرده است!؟
 
 زهره میرحسینی: ادعای تقلب و امکان تقلب در انتخابات ریاست جمهوری چند بار در تاریخ 33 ساله جمهوری اسلامی از جانب چند نفر مطرح شده. یکی از پرسابقه ترین این افراد و البته رکورددار آنها که بارها پیش، پس و حین انتخابات درباره سلامت انتخابات اما و اگر و شایدهایی را مطرح کرده هاشمی رفسنجانی است. آنچه پیش رو دارید مروری است بر کارنامه تردیدهای ایشان درباره سلامت سه دوره انتخابات ریاست جمهوری. خوب است آقای هاشمی در آستانه انتخابات 92 مشخص کند که اگر ایشان یا کاندیدای مورد حمایت ایشان در این انتخابات رای نیاورند، طرفدارانشان چه باید بکنند. مانند انتخابات مجلس خبرگان انتخابات را تایید کنند یا مانند انتخابات 88 «بریزند توی خیابانها.»


ادامه مطلب

برچسب ها : تردیدهای هاشمی, سلامت انتخابات, ,
توسط : ولایتمداران |

گفت‌وگوي اختصاصي رجانيوز با حجت‌الاسلام «محسني»
خاطرات طلبه‌اي كه نزد آويني سينما را آموخت/استادمان در حوزه گفت اگر ترورهاي اول انقلاب ادامه داشت، قطعاً آويني ترور مي‌شد/تا وقتي سلوك آويني تكرار نشود، حرف او فهميده نخواهد شد

حجه الاسلام «عباس محسني» خيلي كم حاضر به گفتگو با رسانه‌ها مي‌شود و البته براي اين موضوع دلايل زيادي هم دارد. او از جمله طلبه‌هايي است كه در سال 71، همراه با چند نفر از هم‌لباسانش از حوزه‌هاي علميه عزم آموختن سينما مي‌كنند و بعد از تحقيقات فراوان، تصميم مي‌گيرند «سيد مرتضي آويني» را به عنوان استاد برگزينند و از مباحث تدريسي او استفاده كنند. هر چند كه اين جلسات چهار پنج ساعته با شهادت آويني، چندان تداوم پيدا نمي‌كند، اما بهانه‌اي مي‌شود تا او و ديگر طلبه‌ها، «آويني پ‍ژوهي» را جدي‌تر دنبال كنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : خاطرات محسني, آويني, سينما, ,
توسط : ولایتمداران |

فاز رسانه‌ای "پروژه خاتمی؛ آنگه هاشمی" کلید خورد/ روزنامه شرق: خاتمي به كانديداتوري هاشمي متمايل است

پازل جریان دوم خرداد برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری در حال تکمیل شدن است. در حالی که روز گذشته "رجانیوز" در گزارشی با استناد به آخرين اظهارات موسوي خوئيني ها به تشریح فاز جدید پروژه "خاتمی؛ آنگاه هاشمی" پرداخت، امروز یکی از روزنامه‌های دوم خردادی با اشاره به تشریح آرایش سیاسی اصلاح‌طلبان، محتمل‌ترین رویکرد این جریان برای انتخابات ریاست جمهوری را "ثبت نام همزمان هاشمی و خاتمی برای کاندیداتوری در انتخابات" و سپس کناره‌گیری یکی از این کاندیداها به نفع دیگری اعلام کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : پروژه خاتمی آنگه هاشمی, ,
توسط : ولایتمداران |

سلسله نقاط قوت دولت فعلي كه بايد در دولت بعدي حفظ شود/ 1 گفتمان انقلابي دولت
مهم ترين شاخصه دولت، گفتمان انقلابي آن است كه فضاي ارزشها را بر جامعه حاكم كرد/ به پايبندي تان به مباني انقلاب افتخار كنيد/ مردم به خاطر همين به شما اقبال كردند
 

مهدي مقدسي: فرمايشات مهم رهبر معظم انقلاب در نخستين روز سال 92 در حرم رضوي عليه السلام حاوي نكات مهم متعددي بود كه در مطالب جداگانه اي به آنها پرداخته شده است، اما يكي از مهم ترين بخش از اظهارات ايشان، تاكيد بر حفظ نقاط قوت دولت فعلي و  دوري از نقاط ضعف آن،‌ براي دولت آينده بود.



ادامه مطلب

برچسب ها : نقاط قوت دولت فعلي, ,
توسط : ولایتمداران |

پاسخی مستند به یک شبهه قدیمی به مناسبت روز جمهوری اسلامی
آیا از نظر امام خمینی (ره) و علامه مصباح یزدی، تفاوتی در ماهیت و نظریه "جمهوری اسلامی" وجود دارد؟
طی 34 سال اخیر، همواره یکی از موضوعات مورد بحث و پرچالش نظریه‌پردازان دینی و غیردینی بوده است. موضوعی که پس از پیروزی انقلاب تا به امروز، به علت شرایط متفاوت هر دوره با دوره قبل و مابعد خود، به میزان خاصی در کانون توجه قرار گرفته است.



ادامه مطلب

برچسب ها : پاسخ مستند, یک شبهه قدیمی, روز جمهوری اسلامی, نظر امام خمینی, نظر مصباح یزدی, ,
توسط : ولایتمداران |

روایت مصداقي مرتضي نبوي از سیر جریان مدیریت اجرايي کشور

تكنوكرات‎ها براي انتخابات لشكركشي كرده‎اند/سيستم امتيازات ويژه از رانت نفت، از دولت موسوي شروع و در زمان هاشمي استمرار يافت

مرتضي نبوي عضو مجمع تشخيص مصلحت نظام،عضو شورای حل اختلاف قوا، و وزیر پست، تلگراف و تلفن در دولت اول میرحسین موسوی و مدير مسئول روزنامه رسالت است كه چندي پيش در نشست "مدیریت تکنوکراسی در جمهوری اسلامی" در دانشگاه امام صادق عليه السلام سخنراني كرد.

به گزارش رجانيوز، نبوي در سخنان خود با ذكر مصاديقي شنيدني، به روايت سير جريان مديريت اجرايي كشور از دولت‌ اول ميرحسين موسوي تا دولت دوم احمدي‌نژاد و ثمرات مديريت «تكنوكرات ها» بر كشور پرداخته است.
متن كامل سخنان قابل توجه مرتضي نبوي در ادامه آمده است:


ادامه مطلب

برچسب ها : لشكر كشي تكنوكرات‎ها, لشكر كشي براي انتخابات, سیر جریان مدیریت اجرايي, ,
توسط : ولایتمداران |
پنج برداشت از سخنان مهم رهبر معظم انقلاب در مشهد
از تحقیر رژیم صهیونیستی تا اشاره ظریف به "ناکارآمدی تکنوکراتها"، مخفی بودن رای رهبری، لزوم انتخاب اصلح و امتداد گفتمان سوم تیر

 

بیانات مقام معظم رهبری در نخستین روز سال 92 در مشهد مقدس، حاوی نکات متعدد و مهمی بود که تفصیل همه آنها فرصت دیگری می طلبد، لذا در این مجال اندک به طور مختصر به چند مورد اشاره می شود:



ادامه مطلب

برچسب ها : برداشت از سخنان رهبر, سخنان رهبر در مشهد, تحقیر رژیم صهیونیستی, ناکارآمدی تکنوکراتها, مخفی بودن رای رهبری, انتخاب اصلح, امتداد گفتمان سوم تیر, ,
توسط : ولایتمداران |
تبار شناسی تکنوکرات ها و آفات متعدد 16 سال حاکمیت آنها بر کشور
چرا تکنوکرات ها لبخند انکار می زنند؟

 

«آیا هدف وسیله را توجیه می کند؟» یک سوال سنتی و قدیمی است. سوال متاخری وجود دارد که با رویکرد پدیدارشناسانه مطرح می شود و اتفاقاً مبداء تحولات متاخر است و آنهم اینکه «آیا وسیله ممکن است اهداف را تغییر دهد؟»



ادامه مطلب

برچسب ها : لبخند انکار تکنوکرات ها, حاکمیت تکنوکرات ها, ,
توسط : ولایتمداران |
تناقضی که هاشمی و اصلاح طلبان باید پاسخ دهند

 

تاریخ دوباره در حال تکرار شدن است و اصلاح طلبان دست به دامن کسی شده اند که روزی او را آماج تیر های خود قرار دادند و حتی او را عالیجناب سرخ پوش نامیدند.

9 دی پیش از این در یکی از شماره های خود به تاکتیک  توافق شده بین اصلاح طلبان و هاشمی اشاره کرد مبنی بر این که تا زمان ثبت نام بازی رسانه ای از کاندیداتوری خاتمی خبر می دهد اما هاشمی رفسنجانی ثبت نام خواهد کرد. در حال حاضر نیز بی بی سی هر روزه با ادعای کاندیداتوری خاتمی یک فاز از این پروژه را آغاز کرده است. با این همه هاشمی رفسنجانی چه کاندیدای انتخابات یازدهم باشد و چه در طراحی و زمینه سازی ورود  یکی از عناصر نزدیک به خود نقش آفرینی کند، از کنشگرهای اصلی انتخابات پیش روست. در همه انتخاباتهای قبلی هم وی صحنه آرایی های خاص و ویژه خود را داشته است. آنچه که در این میان محل بحث و بررسی است، رفتار به شدت متناقض، چند گانه و پارادوکسیکال جریان دوم خرداد و اصلاح طلبان با هاشمی و مناسبات چندگانه هاشمی با آنهاست. اصلاح‌طلبانی که در زمانی علمداران تخریب سابقه و شخصیت هاشمی بودند و کتابهای تخریبی علیه وی در تیراژهای گسترده چاپ و به کتابخانه های کشور  ارسال می کردند، امروز او را منجی خود و نظام می دانند!


ادامه مطلب

برچسب ها : تناقض هاشمی, تناقض هاشمی اصلاح طلبان, عالیجناب سرخ پوش, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 29 صفحه بعد