منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 216
بازدید دیروز : 218
بازدید هفته : 216
بازدید ماه : 1370
بازدید کل : 101251
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
علامه مصباح به فرمانده سپاه چه گفت؟

رئیس موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی مشکلات فرهنگی جامعه را ناشی از بی‌توجهی‌ها به تهاجم فرهنگی و غفلت‌ از ارائه راهکارهای مناسب در مواجهه با این موضوع دانست.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی مرکز آثار آیت‌الله مصباح یزدی، آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی در دیدار با سردار جعفری فرمانده سپاه پاسداران ضمن شکرگزاری خداوند به خاطر موهبت عظیم انقلاب اسلامی اظهار داشت: سال‌ها باید بگذرد تا ابعاد این انقلاب و نقشی که در تغییر مسیر جامعه اسلامی داشته است، شناخته شود، بی‌تردید، بعد از گذشت 30 سال، بیداری اسلامی گوشه‌ای از عظمت انقلاب اسلامی را نمایان کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : علامه مصباح, فرمانده سپاه, مشکلات فرهنگی جامعه, بی‌توجهی‌ها به تهاجم فرهنگی, غفلت‌ فرهنگی, راهکارهای مناسب, تغییر مسیر, جامعه اسلامی, ,
توسط : ولایتمداران |

هر کس باما نباشد اصلاح طلب نیست!

جریان‏ها و گروههای سیاسی مخالف جمهوری اسلامی در آستانه انتخابات مجلس آتی برای تحت تأثیر قرار دادن اراده مردم جهت شرکت در انتخابات، به شکل همه جانبه تلاش می‏کنند در این اراده جمعی تزلزل ایجاد کنند.
بولتن نیوز تا روز انتخابات، مهمترین محورها و ترفندهایی که رسانه های بیگانه برای تحت تاثیر قرار دادن و کاهش مشارکت مردم به کار می گیرند را مورد بررسی و تحلیل قرار می دهد تا هشیاری های لازم مورد توجه مردم و رسانه های معتقد به مشارکت در انتخابات قرار گیرد. براین اساس، برخی اخبار مهم مندرج در سایت‏ها و رسانه‏های وابسته به گروه‏های اپوزیسیون و جریان فتنه را درباره انتخابات منعکس می‏نماییم. بخش نخست بررسی رسانه های بیگانه و تحلیل فتنه گران و مخالفان نظام، در تاریخ 7 دی ماه1390 با عنوان "تردید در حضور اصلاح طلبان در انتخابات " در بولتن نیوز منتشر شد.


ادامه مطلب

برچسب ها : اصلاح طلب, جریان‏ها و گروههای سیاسی, انتخابات مجلس, اراده جمعی, بولتن نیوز, گروه‏های اپوزیسیون, جریان فتنه, بررسی رسانه های بیگانه, ,
توسط : ولایتمداران |
پیشنهاد جالب شریعتمداری؛ مقابله به مثل!، بگرد تا بگردیم
براي سيستم اطلاعاتي و امنيتي جمهوري اسلامي ايران كه طي 32 سال گذشته در جنگي تمام عيار با تمام سرويس هاي اطلاعاتي و امنيتي دشمن كارآزموده شده و تجربيات فراوان و پيچيده اي اندوخته است، ترور نظاميان و مقامات اسرائيلي به آساني امكان پذير است.


ادامه مطلب

برچسب ها : پیشنهاد جالب شریعتمداری, مقابله به مثل, بگرد تا بگردیم, ترور نظاميان, ترور مقامات اسرائيلي, سرويس هاي اطلاعاتي و امنيتي دشمن, ,
توسط : ولایتمداران |
رسانه هایی که در زمین دشمن بازی کردند + تصاویر
این صنف از رسانه ها و اشخاص که مدام دم از ولایتمداری می زنند، با وجود دستورات صریح حضرت امام خامنه ای نسبت به پیگیری مطالبات خود از طریق قانون، چگونه می توانند عملکرد این روزهای خود را در دایره ولایتمداری تعریف و توجیه نمایند؟!
قانون مداری و تن دادن به قانون لقلقه بسیاری از سیاستمداران گردیده به گونه ای که اگر سیاسیون بداخلاق قصد تخریب یکی از شخصیتهای مخالف خود را در دستور کار داشته باشند، ابتدایی ترین بحثی که علیه وی مطرح می کنند، بحث عدم پایبندی به قانون و اخلاق می باشد امّا واقعیت این است که این موضوع نیز مانند سایر مسائل رایج در دنیای سیاست الگو برداری شده از غرب، مشمول قاعده یک بام دو هوای برخی سیاسیون می باشد.


ادامه مطلب

برچسب ها : بازی رسانه ها, بازی در زمین دشمن, تصاویر, عکس, دایره ولایتمداری, قانون مداری, تن دادن به قانون, ,
توسط : ولایتمداران |
جلسه ای که به ریاست دو شهید برگزار شد + تصویر
در این جلسه سید یحیی جعفری امام جمعه ی کرمان، ضمن تجلیل از مقام شهدا، گفت: پیروزی ما در مراحل مختلف و مقاطع انقلاب، به دلیل ایثار و فداکاری و روحیه ی شهادت طلبی بوده است.
جلسه ی شورای اداری استان کرمان صبح چهارشنبه به ریاست دو شهید گمنام در تالار شهید مرتضوی برگزار گردید.


ادامه مطلب

برچسب ها : برگزاری جلسه, ریاست دو شهید, سید یحیی جعفری, امام جمعه ی کرمان, تجلیل از مقام شهدا, ,
توسط : ولایتمداران |
انتظار افكار عمومي براي مقابله به‌مثل عليه آمران ترورها
 

 

21 دي 88؛ ترور دكتر مسعود علي‌محمدي، 8 آذر 89؛ ترور دكتر مجيد شهرياري، 8 آذر 89؛ ترور ناكام دكتر فريدون عباسي دواني، 2 مرداد 90؛ ترور داريوش رضايي‌نژاد و سرانجام 21 دي 90؛ ترور مصطفي احمدي روشن؛ اين‌ها نمونه‌هاي آشكار عمليات‌هاي تروريستي امضادار در طي دو سال اخير عليه دانشمندان و محققان ايراني به‌غير از عمليات‌هاي تروريستي كور در ساير نقاط كشور مانند بمب‌گذاري روز تاسوعا در چابهار است.



ادامه مطلب

برچسب ها : انتظار افكار عمومي, مقابله به‌مثل, آمران ترورها, ترور دكتر علي ‌محمدي, ترور, مجيد شهرياري, فريدون عباسي دواني, ترور داريوش رضايي‌نژاد, ترور مصطفي احمدي روشن, نمونه‌هاي آشكار, عمليات‌هاي تروريستي امضادار, بمب‌گذاري روز تاسوعا, ,
توسط : ولایتمداران |
پاسخ کیهان به محمد هاشمی/ حالا كه يادتان آمده ديگه چرا?
به گزارش بی باک، کیهان نوشت:
دبيركميته سياسي حزب كارگزاران مي گويد: احزاب قدرتمند در كشور ما نمي توانند رشد كنند.


محمد هاشمي با بيان اينكه «شرايط موجود كشور موجب شده نه حزب قدرتمند وجود داشته باشد نه اينكه حزب بتواند قدرت سياسي را به دست بگيرد»، به خبر آن لاين گفت: به آن معنا در ايران حزب وجود ندارد. طبق قوانين مدني و سياسي حزب قدرتمندي در ايران وجود ندارد.


ادامه مطلب

برچسب ها : پاسخ کیهان, محمد هاشمی, حزب كارگزاران, رشد احزاب قدرتمند, شرايط موجود كشور, قوانين مدني و سياسي, حزب قدرتمند, ,
توسط : ولایتمداران |

سفر سعودیها به آمریکا؛ در پاسخ به احمدی نژاد

سفر دكتر محمود احمدي‌نژاد به کشورهای آمريكاي لاتين، موجب عصبانیت و نگرانی شدید مقامات آمریکایی و غربی گردیده است تا اینکه این موضوع مقامات آمریکایی وادار کرده تا همپیمان قدیمی خود در منطقه خاورمیانه را به آمریکا فرا خوانند



ادامه مطلب

برچسب ها : سفر سعودیها به آمریکا, پاسخ به احمدی نژاد, کشورهای آمريكاي لاتين, ,
توسط : ولایتمداران |
به امید اسلامی شدن این دانشگاه؛
دانشگاه آزاد؛ از قفس هاشمی آزاد شد

پس از 29 سال ریاست جاسبی و خاندان هاشمی بر دانشگاه آزاد اسلامی، بالاخره د انشگاه آزاد ، تا حدودی آزاد شد به امید روزی که این دانشگاه به معنای حقیقی، اسلامی هم بشود. / خون شهید امروز و دعای خیر مردم ایران و تلاش نخبگان و دلسوزان نظام باعث شد که بالاخره دانشگاه آزاد اسلامی از قفس جاسبی و خاندان هاشمی رفسنجانی تا حدودی آزاد شود و فرهاد دانجشو بعنوان رئیس دانشگاه انتخاب گردد.



ادامه مطلب

برچسب ها : دانشگاه آزاد, قفس هاشمی, ریاست جاسبی, خاندان هاشمی, ,
توسط : ولایتمداران |

هدايت خواه در نطق ميان دستور: امروز هنگامه فتح قلعه هاي خيبر صهيونيست هاست نه شعب ابيطالب

نماينده بويراحمد و دنا در مجلس گفت: اينك هنگامه فتح قلعه هاي خيبر صهيونيست ها در منطقه و فتح سنگرهاي كليدي جهان توسط مستضعفان و قلع و قمع سران كفر و شرك و ديكتاتوري در نبرد بدر انقلاب اسلامي است نه شعب ابيطالب پنداري بزدل هاي واداده و سرسپردگان وابسته.



ادامه مطلب

برچسب ها : هنگامه فتح, قلعه هاي خيبر صهيونيست, هدايت خواه, نطق ميان دستور, شعب ابيطالب, نماينده بويراحمد, ,
توسط : ولایتمداران |

پاسخ هوشمندانه دكتر ولايتي به شيطنت "همشهري" درباره جبهه پايداري انقلاب اسلامي

عضو ارشد جبهه متحد اصولگرايان در پاسخ به سوالات خبرنگار ارگان رسمي شهرداري تهران كه تلاش مي كرد تا به تخريب جبهه پايداري انقلاب اسلامي بپردازد، گفت : آناني كه مي گويند انفعال، يعني مي خواهند با صراحت برخورد كنيم و دعوا مرافه راه بيفتد كه نفعي براي نيروهاي انقلاب ندارد



ادامه مطلب

برچسب ها : پاسخ هوشمندانه, دكتر ولايتي, شيطنت همشهري, جبهه پايداري انقلاب اسلامي, جبهه متحد اصولگرايان, تخريب جبهه پايداري, بهانه وحدت اصولگرايان, شهردار تهران, ,
توسط : ولایتمداران |

مصطفي احمدي روشن در انفجار خيابان سيد خندان تهران به شهادت رسيد

مصطفي احمدي روشن فارغ التحصيل رشته كارشناسي نفت از دانشگاه شريف در حادثه انفجار صبح امروز شهيد شد

شهيدي كه در عمليات تروريستي صبح امروز به مقام شهادت نائل شده، شهيد مصطفي احمدي روشن فارغ التحصيل رشته صنعت نفت از دانشگاه شريف بوده؛ وي متولد سال ۱۳۵۸ بوده است.
به گزارش پايگاه اطلاع رساني جبهه پايداري انقلاب اسلامي ، ساعت ۸:۳۰ صبح امروز يك موتورسيكلت با چسباندن يك بمب مغناطيسي به يك دستگاه پژو ۴۰۵ در خيابان سيدخندان ابتداي خيابان گل نبي اين خودرو را منفجر كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : شهادت مصطفي احمدي روشن, انفجار خيابان سيد خندان, عمليات تروريستي, ,
توسط : ولایتمداران |

 معرفي كتاب ارزنده "شورش اشرافيت بر جمهوريت" از انتشارات مركز اسناد انقلاب اسلامي

 در اين كتاب با نگاهي علمي، حوادث قبل و پس از انتخابات دهم رياست جمهوري، راهبردها و سازماندهي نيروهاي سياسي مورد بررسي قرار گرفته است.

كتاب "شورش اشرافيت بر جمهوريت" نوشته حميدرضا اسماعيلي از انتشارات مركز اسناد انقلاب اسلامي مي-باشد.
در اين كتاب با نگاهي علمي، حوادث قبل و پس از انتخابات دهم رياست جمهوري، راهبردها و سازماندهي نيروهاي سياسي مورد بررسي قرار گرفته است.
نويسنده با استفاده از نظرات عبدالكريم سروش، حسين بشيريه و سعيد حجاريان (كه ايدئولوژي اصلاحات برآيندي از افكار و آراي آن ها بوده) و راديوها و تلويزيون هاي بيگانه، كتاب "شورش اشرافيت بر جمهوريت" را در 9 فصل نوشته و تدوين كرده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : معرفي كتاب, شورش اشرافيت بر جمهوريت, حوادث انتخابات دهم, رياست جمهوري, راهبردها, سازماندهي نيروهاي سياسي, حميدرضا اسماعيلي, انتشارات مركز اسناد, انقلاب اسلامي, ,
توسط : ولایتمداران |
نظرصريح آيت الله مصباح يزدي درخصوص حلقه انحرافي و همچنين مواضع فعلي احمدي نژاد 
عمده چيزي كه مانع از اصلاح آن اشتباهات شد، دلبستگي ايشان به يك شخص خاصي بود، كه هنوز هم براي بنده اين يك معمايي است كه اين چنين آدمي با اين فراست با اين هوش با اين كارآمدي، چطور شيفته يك نفري مي شود كه از خودش ضعيف تر است و صدها نقطه ضعف در آن قابل رؤيت است. براي بنده هنوز اين معما باقي است! اما به هر حال يك واقعيتي است / شايد مقام معظم رهبري براي دوره دوم رياست ايشان وقتي متوجه شدند كه مي تواند اين فرد (مشايي) يك منشأ خطري شود، خواستند جلو آن را بگيرند؛ نامه اي كه نوشتند براي معاون اولي در واقع معنايش همين بود و اين برخورد رهبري خيلي چيز عجيبي بود! سابقه ندارد كه ايشان مثلا براي يك پستي كه وزارت هم نيست - پست وزارت را كه مجلس بايد رأي اعتماد بدهد - چنين اظهار نظري كرده باشند


ادامه مطلب

برچسب ها : نظر صريح, آيت الله مصباح يزدي, حلقه انحرافي, مواضع فعلي احمدي نژاد, ,
توسط : ولایتمداران |

سردار نقدی در دیدار با مادر حاج احمد متوسلیان:


برخورد احمد متوسلیان با ضدانقلاب الگوی مناسبی برای جذب حداکثری است
سپاه نیوز: رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: برخورد حاج احمد متوسلیان با ضدانقلاب الگوی مناسبی برای جذب حداکثری است.



ادامه مطلب

برچسب ها : برخورد احمد متوسلیان, ضدانقلاب, الگوی مناسب, جذب حداکثری, سردار نقدی, ,
توسط : ولایتمداران |

سردار شیرازی مطرح کرد


واکنش فرمانده کل قوا به قرارداد خرید 12 فروند موشک خارجی
سپاه نیوز: رئیس دفتر نظامی فرماندهی کل قوا روایتی از خرید 12 فروند موشک پس از جنگ و واکنش رهبر معظم انقلاب به آن را مطرح کرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : واکنش فرمانده کل قوا, قرارداد خرید, 12 فروند موشک خارجی, سردار شیرازی, ,
توسط : ولایتمداران |
تحلیل حقوقی رأي دادگاه فائزه هاشمی/ اين‌همه جرم و اين حكم؟
 

 

محمد سلیمانی: حجت‌الاسلام والمسلمين محسني اژه‌اي دادستان محترم کل کشور روز شنبه حكم صادر شده براي فائزه هاشمي را "معقولانه" و "با استناد به قانون" توصیف کرد. حكم صادر شده براي فائزه هاشمي در دادگاه بدوي شش ماه حبس و پنج سال از محروميت‌هاي سياسي و فرهنگي است. اين در حالي است كه ظاهراً اين حكم تنها در قبال مصاحبه‌ي موهن وي با سايت ضد انقلاب روز صادر شده و مشخص نيست چرا دستگاه قضايي به ساير جرايمي كه وي در دوره‌ي فتنه مرتكب شد، رسيدگي نكرده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : تحلیل حقوقی, رأي دادگاه, فائزه هاشمی, محمد سلیمانی, معقولانه, مصاحبه‌ي موهن, سايت ضد انقلاب روز, جرايم دوره‌ي فتنه, ,
توسط : ولایتمداران |
واکنش‌قاسمی به‌بی‎اخلاقی روزنامه‌ایران/ بحران‌توليد محتوا در جريان‌نفوذي

 

روزنامه ایران با انتشار گزینشی و تقطیع شده مصاحبه سال گذشته رجانیوز با سعید قاسمی نشان داد که در راستای هدف ویژه خود در حمایت از حلقه انحرافی شکل گرفته در دولت، نه تنها رفتار حرفه‌ای روزنامه نگاری که ‌اخلاق رسانه‌ای را نیز زیر پا می‌گذارد.



ادامه مطلب

برچسب ها : واکنش‌ قاسمی, ‌بی ‎اخلاقی, روزنامه ‌ایران, بحران ‌توليد محتوا, جريان ‌نفوذي, هدف ویژه, حمایت از حلقه انحرافی, رفتار حرفه‌ای روزنامه نگاری, ‌اخلاق رسانه‌ای, ,
توسط : ولایتمداران |
كنار گذاشتن عباسپور و غفوري‌فرد از گزينه‌هاي پيشنهادي مؤتلفه به 8+7
 

 

گزارش منتشر شده در هفته‌نامه‌ي ارگان حزب مؤتله اسلامي و اخبار رسيده از جلسات داخلي اين حزب حاكي است كه در جمع‌بندي نهايي اين حزب براي معرفي كانديداهاي مورد نظر به گروه موسوم به 8+7، نام علي عباسپور و حسن غفوري‌فرد وجود ندارد.



ادامه مطلب

برچسب ها : كنار گذاشتن عباسپور, غفوري‌فرد, گزينه‌هاي پيشنهادي, مؤتلفه به 8+7, دست وحدت مؤتلفه, جبهه متحد اصول‌گرايان, ,
توسط : ولایتمداران |
جلالي به رسايي: عباسپور و كاتوزيان خط قرمز لاريجاني در ليست 8+7 هستند

 

هفته نامه 9 دی به مدیر مسئولی حمید رسایی در خصوص انتشار لیست نامزدهای احتمالی جبهه متحد اصولگرایان توضیحاتی را ارئه کرده و نوشت: در متن یادداشت مدیر مسئول 9 دی به صراحت اعلام شده پروژه وحدت توسط برخی از شخصیت‌های دلسوز دنبال می‌شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : جلالي به رسايي, عباسپور, كاتوزيان, خط قرمز لاريجاني, ليست 8+7, ,
توسط : ولایتمداران |
بيانات راهبردي رهبر معظم انقلاب درباره انتخابات، تحريم‌ها و رقابت اخلاقي
حضور دشمن‌شكن، انتخابات سالم و رقابتي/ در شرايط بدر و خيبريم نه شعب ابي‌طالب/ برخي در انتخابات 88 برنامه‌هاي دشمن را پيش گرفتند اما با حضور مردم راه به‌جايي نبردند
 حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز(دوشنبه) در دیدار هزاران نفر از علما، فضلا، طلاب و قشرهای مختلف مردم قم در سخنان مهمی حادثه نوزدهم دی قم را مبدأ تاریخ تحولات جدید دنیا دانستند و با اشاره به نقش «صبر و بصیرت» در موفقیتهای مستمر نظام اسلامی، به تبیین دو عامل مهم ناکارآمدی توطئه های دشمنان و استمرار زنجیره های اقتدار ملت ایران یعنی ایستادگی قاطعانه نظام بر اصول، و حضور هوشمندانه مردم در صحنه پرداختند و تأکید کردند: بر خلاف تصور و تحلیل های جبهه استکبار، نظام جمهوری اسلامی امروز نه تنها در شرایط شعب ابی طالب نیست بلکه در شرایط بدر و خیبر قرار دارد و به لطف و فضل الهی حضور مردم در انتخابات آینده مجلس به عنوان یکی از مظاهر دخالت مردم در سرنوشت کشور، حضوری پرشور و دشمن شکن خواهد بود و همه مسئولان و نامزدها نیز وظیفه دارند که با پایبندی کامل به قانون، زمینه یک انتخابات سالم و رقابتی را بوجود آورند.


ادامه مطلب

برچسب ها : بيانات راهبردي, رهبر معظم انقلاب, انتخابات, تحريم‌ها, رقابت اخلاقي, حضور دشمن ‌شكن, انتخابات سالم و رقابتي, شرايط بدر و خيبر, شعب ابي‌ طالب, انتخابات 88, برنامه‌هاي دشمن, حضور مردم, سخنان مهم, حادثه نوزدهم دی قم, ,
توسط : ولایتمداران |

مروری بر مهمترین اخبار فضای مجازی گرداب

مجوز کنگره آمریکا براي تهاجم سايبري/ در دنیای "دندان آبی‌ها" چه می گذرد؟!/ فیس بوک شما را پیش بینی می‌کند!/ تا سال 2017 شما پسورد خودتان می‌شوید!/ فرمانده نیروی قدس سپاه هدف بتل‌فیلد 3 و...
به گزارش گرداب، مهم‌ترین رویدادهای خبری منعکس شده در سرویس فضای مجازی گرداب در نیمه اول دی ماه به شرح زیر است:


ادامه مطلب

برچسب ها : مروری بر مهمترین اخبار, فضای مجازی گرداب, تهاجم سايبري, دندان آبی‌ها, فیس بوک, هدف بتل‌فیلد 3, ,
توسط : ولایتمداران |

هشدار پليس فتا به طراحان و صاحبان سايت ها

پليس فضاي توليد و تبادل اطلاعات ناجا(فتا) به طراحان و صاحبان سايت ها در خصوص هدايت كاربران به سمت صفحات خاص هشدار داد.
به گزارش معاونت تشخيص و پيشگيري پليس فتا، در برخي موارد در موتورهاي جست وجوي وب و تبليغات آنلاين، روش هايي استفاده مي شود تا كاربران را به سمت صفحات مورد نظر و خاصي هدايت كنند تا يك تبليغ يا حتي يك طرز تفكر خاص را به كاربر القا كنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : هشدار پليس فتا, طراحان, صاحبان سايت ها, پليس, پليس فضاي توليد, پليس تبادل اطلاعات ناجا, فتا, تبليغات آنلاين, ,
توسط : ولایتمداران |

تحريم انتخابات بيهوده است اما جرزني نكنيم چه كنيم؟! (خبر ويژه)

«تحريم هاي انجام گرفته در قبال انتخابات هاي برگزار شده تاكنون، همگي بيهوده و در خدمت جناح حاكم جمهوري اسلامي بوده است و ايضا از موضع نااميدي و بي عملي».
اين تحليل را پايگاه اينترنتي روز آن لاين از قول يكي از ماركسيست هاي سابق كه اكنون در اروپا به سر مي برد منتشر كرد و افزود: اين نكته كه تحريم انتخابات در جمهوري اسلامي بيهوده و در خدمت جمهوري اسلام بوده، دوستان ما را نيز مي رنجاند اما بايد متذكر شوم زيرا كه عمل سياسي ما اگر در چهارچوب يك استراتژي معين نباشد، اگر عملي نباشد كه در يك بينش و راهبرد عمومي قابل دفاع باشد، ابتر و عقيم است و كمكي به ادامه راه درازي كه در پيش داريم نخواهد كرد.



ادامه مطلب

برچسب ها : تحريم انتخابات, جناح حاكم جمهوري اسلامي, پايگاه اينترنتي, روز آن لاين, ماركسيست هاي سابق, اصلاح طلبان, ,
توسط : ولایتمداران |

توجه! توجه!پيام آقاي مرگ موش را از بروكسل مي شنويد (خبر ويژه)

آقاي مرگ موش مي گويد چون جناح بروكسل نمي تواند در انتخابات مجلس حضور داشته باشد بنابراين، اين انتخابات مشروعيت ندارد.
رجب مزروعي كه با نطق مرگ موش خود در مجلس حتي داد رئيس مجلس ششم و برخي نمايندگان اصلاح طلب را درآورده بود، اكنون از بروكسل مي گويد: اصلاح طلب ها خواستار اجراي بدون تنازل قانون اساسي در اداره كشور هستند و عدم شركت در انتخابات به اين دليل است كه قانون اساسي به عنوان ميثاق ملي اجرا نمي شود. تا اينجاي كار مي شود گفت انتخابات پيش رو هيچ تطابقي با قانون اساسي ندارد.



ادامه مطلب

برچسب ها : پيام آقاي مرگ موش, پيام از بروكسل, رجب مزروعي, جناح بروكسل, انتخابات مجلس, مشروعيت انتخابات, ,
توسط : ولایتمداران |

نخستين تلفات شليك توپخانه ميرزاآغاسي در جبهه اصلاحات! (خبر ويژه)

دعواي دو طيف به اصطلاح سبز و اصلاح طلب بر سر حضور در انتخابات يا تحريم آن شدت گرفته است.

در حالي كه دست كم 700 نفر از اصلاح طلبان نامزد انتخابات شركت كرده اند، طيف هاي معتدل اين جريان معتقدند نبايد فرصت انتخابات را دست كم گرفت و با افتادن در چاه گروهك هاي منحله خارج نشين، مهر اخراج از حاكميت و رقابت هاي سياسي را پاي پرونده خود زد. اما عناصر تندرو به انضمام سقوط كردگان كه دنبال همدم براي روزهاي ورشكستگي خود مي كردند اصرار دارند خيانت در سال پيش طيفي از اصلاح طلبان را به رخ آنان كشيده و آنان را به ادامه راه سقوط و خودزني وادار كنند.



ادامه مطلب

برچسب ها : شليك توپخانه, ميرزا آغاسي, جبهه اصلاحات, حضور در انتخابات, تحريم انتخابات, روزهاي ورشكستگي, اصلاح طلبان, ,
توسط : ولایتمداران |


ادامه مطلب

برچسب ها : تهديد قدرت, قدرت الكترونيك ايران, واشنگتن تايمز, سلاح اتمي, شكار هواپيماي جاسوسي, ,
توسط : ولایتمداران |

وزير كشور خبر داد
آغاز تبليغ رسمي نامزدهاي انتخابات مجلس از 4 اسفند

وزير كشور، آغاز تبليغات انتخاباتي را چهارم اسفند ماه اعلام كرد.
وزير كشور گفت: تبليغات رسمي داوطلبان نمايندگي مجلس نهم پس از تأييد نهايي هيأت هاي نظارت از چهارم اسفند آغاز مي شود و 24 ساعت قبل از برگزاري انتخابات سكوت تبليغاتي شروع خواهد شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : آغاز تبليغ رسمي, نامزدهاي انتخابات مجلس, داوطلبان نمايندگي مجلس نهم, تأييد نهايي, هيأت هاي نظارت, سكوت تبليغاتي, ,
توسط : ولایتمداران |


گفت: رجبعلي مزروعي معروف به آقاي مرگ موش كه به خارج كشور گريخته و از بلژيك پناهندگي گرفته است اعلام كرده كه بايد انتخابات مجلس را تحريم كنيم!
گفتم: ولي بعد از آن كه خاتمي انتخابات را تحريم كرد 862 تن از مدعيان اصلاحات يعني دو برابر دوره قبل براي نامزدي مجلس ثبت نام كردند، فكرش را بكن كه اگر تحريم نمي كرد چي مي شد؟!



ادامه مطلب

برچسب ها : آقا موشه, طنز سیاسی گفت و شنود, رجبعلي مزروعي, پناهنده بلژيك, تحريم انتخابات مجلس, مدعيان اصلاحات, سران فتنه, سايت ضد انقلابي, سايت بالاترين, ,
توسط : ولایتمداران |

الف: آنچه در پي مي آيد فقط اندكي از بسيارهاست؛
1- اواسط دهه 60 بود. آن روزها، آمريكا از يكسو براي پيشگيري از سرايت الگوي انقلاب اسلامي به ساير ملت هاي مسلمان در شيپورهاي تبليغاتي خود مي دميد كه در ايران اتفاق مهمي نيفتاده است! و در همان حال، هجوم همه جانبه اي را در عرصه هاي نظامي، سياسي و اقتصادي عليه جمهوري اسلامي ايران سامان داده و به ميدان آورده بود. در گرماگرم اين پروژه دوسويه، حضرت امام (رضوان الله تعالي عليه) خطاب به آمريكا فرمود «اگر مي گوئيد در ايران هيچ اتفاق مهمي نيفتاده است، چرا اينهمه سر و صدا و هياهو مي كنيد»؟!



ادامه مطلب

برچسب ها : سرايت الگوي انقلاب اسلامي, تاریخ انقلاب اسلامی ایران, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 ... 76 77 78 79 80 ... 85 صفحه بعد