منوی اصلی
موضوعات سایت
مطالب جدید
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
معرفی سایت

سایت خبری تحلیلی ولایتمداران سایتی است با هدف اشاعه فرهنگ ولایت پذیری و ولایت مداری و دفاع از حریم ولایت و ولایتمداران.
مطالب ثابت
همرزمان
نویسندگان
لوگوی دوستان
امکانات دیگر


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 35
بازدید دیروز : 106
بازدید هفته : 141
بازدید ماه : 1681
بازدید کل : 101562
تعداد مطالب : 5454
تعداد نظرات : 280
تعداد آنلاین : 2




در اين وبلاگ
در كل اينترنت
چاپ این صفحه
ابر برچسب ها
ابهام در زمان بررسي بودجه 91 با آغاز تعطيلات پياپي مجلس

 

بنا بر اعلام معاون پارلماني رييس جمهور، لايحه‌ بودجه 91 هفته آينده تقديم مجلس شوراي اسلامي مي‌شود، اين درحالي است كه رسما مجلس آخرين روزهاي كاري خود را در سال جاري سپري مي‌كند.

به گزارش ايسنا، مجلس شوراي اسلامي هفته‌ آينده و هفته پس از آن جلسه‌ علني خواهد داشت اما بنا بر برخي شنيده‌ها موضوع تشكيل جلسه‌ مجلس شوراي اسلامي در هفته چهارم بهمن ماه هنوز نامشخص است. 



ادامه مطلب

برچسب ها : بررسي بودجه 91, تعطيلات پياپي مجلس, ,
توسط : ولایتمداران |
اظهارات اوباما پس از تصويب تحريم نفت ايران در اروپا

 

باراك اوباما از اقدام اتحاديه اروپا در تصويب تحريم نفت ايران استقبال و اعلام كرد كه اين اقدام نشان دهنده اتحاد جامعه بين‌المللي در رفع آن چه تهديد برنامه‌ هسته‌يي ايران خواند، است.

به گزارش ايسنا، خبرگزاري آلمان گزارش داد: باراك اوباما، رييس‌جمهور آمريكا روز دوشنبه در بيانيه‌اي اعلام كرد آمريكا به اعمال تحريم‌هاي جديد به منظور افزايش فشار بر ايران ادامه خواهد داد. 

 



ادامه مطلب

برچسب ها : اظهارات اوباما, تصويب تحريم نفت, بيانيه‌ باراك اوباما, ,
توسط : ولایتمداران |
واكنش وزارت نفت به تحريم نفتي

 

وزارت نفت جمهوری اسلامی ایران دوشنبه شب (سوم بهمن) به دنبال تصمیم عجولانه اتحادیه اروپا مبنی بر تحریم نفت ایران، بیانیه‌ای را منتشر کرد.

در این بیانیه تاکید شده است، اتحادیه اروپا با تحریم نفت ایران عملا نفت، این ابزار غیرسیاسی را وارد بازی‌ها و مطامع سیاسی کرده و قطعا تبعات این تصمیم عجولانه به‌غیر از اروپا، کشورهای دیگر جهان را نیز متاثر خواهد ساخت.



ادامه مطلب

برچسب ها : واكنش وزارت نفت, تحريم نفتي, تصمیم عجولانه اتحادیه اروپا, بیانیه وزارت نفت, ,
توسط : ولایتمداران |

 دكتر غلامحسين الهام در دانشگاه ايلام عنوان كرد

راه‌حل جلوگيري از دعوا يا معامله‌گري ميان مجلس و دولت در شرايط "نه رياستي، نه پارلماني" +فيلم

 

دكتر غلامحسين الهام عضو سابق حقوقدان شوراي نگهبان كه مسئوليت‌هاي متعدد حقوقي و قضايي را در كارنامه‌ي خود دارد، روز پنج‌شنبه گذشته مهمان همايش "انتخابات مجلس؛ بايدها و نبايدها" بود تا به بررسي جايگاه حقوقي مجلس و دولت و نحوه تعامل ميان اين دو قوه بپردازد.



ادامه مطلب

برچسب ها : الهام, راه ‌حل, جلوگيري از دعوا, معامله ميان مجلس و دولت, فيلم, انتخابات مجلس, بايدها و نبايدها, دانشگاه ايلام, ,
توسط : ولایتمداران |
نامه تشکل‌های اصفهان به آیت الله مظاهری

 

در پی بهبودی بیماری حضرت آیت الله مظاهری و بازگشت به اصفهان تشكل‌هاي دانشجويي شهر اصفهان و شورای مرکزی تشکل رویش نیروهای انقلاب اسلامی این استان نامه‌هایی جداگانه  خطاب به این مرجع تقلید نوشتند.



ادامه مطلب

برچسب ها : نامه تشکل‌های اصفهان, نامه به مظاهری, ,
توسط : ولایتمداران |
"ما باید به سلطه غرب بر آب‌های منطقه پایان دهیم"

 

فرمانده نيروي دريايي ارتش جمهوري اسلامي با بيان اينكه کشور ما تمام مؤلفه هاي لازم براي تبديل شدن به يک قدرت دريايي را دارا است گفت: ما بايد به سلطه بیگانه ها بر آب‌هاي منطقه ای پايان دهيم.



ادامه مطلب

برچسب ها : فرمانده نيروي دريايي ارتش, پایان سلطه غرب, سلطه غرب بر منطقه, ,
توسط : ولایتمداران |
اشراف کامل پلیس به فیس بوک

 

امروزه شبکه‌های اجتماعی همچون فیس‌بوک یکی از پرطرفدارترین شبکه‌های مجازی در ایران است و سرگرمی‌بسیاری از جوانان ایرانی تنها گذراندن ساعاتی در این فیس‌بوک است. این در حالی است که پلیس فتای ناجا با ابراز نگرانی در این مورد، به تازگی به خطرهای این شبکه مجازی اشاره کرده است و قصد دارد به کاربران هشدارهای موجود را بدهد.



ادامه مطلب

برچسب ها : اشراف کامل پلیس, اشراف به فیس بوک, فیس ‌بوک, هشدارهای موجود, پلیس فتای ناجا, ,
توسط : ولایتمداران |

دستيار و مشاور عالي فرمانده معظم كل قوا در یادواره شهیدعبدالله میثمی:


شهیدان قطب نمای حرکت و ملاک تشخیص حق از باطل هستند
سپاه نیوز: دستیار و مشاور عالی رهبر معظم انقلاب با اشاره به حرکت دشمن در از بین بردن هویت ملت های مسلمان از جمله ایران گفت: شهدا قطب نمای حرکت در جامعه هستند و عملکرد آنها ملاک تشخیص حق از باطل است.



ادامه مطلب

برچسب ها : يحيي صفوي, شهیدان, قطب نمای حرکت, ملاک تشخیص حق, یادواره شهیدعبدالله میثمی, ,
توسط : ولایتمداران |
تحریم نفتی اروپا علیه ایران 6 ماه به تاخیر افتاد

 

مقام های اتحادیه اروپا اعمال کامل تحریم های نفتی علیه ایران را تا شش ماه به تعویق انداختند

به گزارش مهر به نقل از خبرگزاری رویترز، دیپلمات های اتحادیه اروپا امروز از اعمال تحریم های جدید نفتی و مالی علیه ایران و بانک مرکزی جمهوری اسلامی خبر دادند، اما در همین حین عنوان کردند که این تحریم‌ها تا پایان توافق های فعلی بطور عملی اجرایی نخواهد شد.



ادامه مطلب

برچسب ها : تاخیر تحریم نفتی اروپا, تحریم نفتی ایران, ,
توسط : ولایتمداران |
بسيج دانشگاه خواجه نصير: نامه به علامه مصباح در پازل دشمن بود

 

مسئول بسيج دانشجويي دانشگاه خواجه نصير الدين طوسي با اشاره به انتشار نامه توهین آمیز بر علیه علامه مصباح گفت: هدف از نوشتن این نوع نامه‌ها اختلاف‌افکنی بین افراد است که یکی از مقاصد اصلی دشمنان نیز همین می‌باشد. مطمئنا افرادی که این نامه را نوشته اند چه در دانشگاه باشند و چه نباشند با نوشتن این نامه در پازل دشمن بازی کرده اند.



ادامه مطلب

برچسب ها : بسيج دانشگاه خواجه نصير, نامه به علامه مصباح, پازل دشمن, نامه توهین آمیز, مصطفی مستاجران, ایجاد فتنه, ,
توسط : ولایتمداران |
تاكتيك نخ‌نماي «دست پيش گرفتن» و تكرار گاف استراتژيك «تبليغ رقيب»
وقتي تخريب جاي رقابت اخلاقي و ارائه برنامه براي اداره بهتر كشور را مي‌گيرد +فايل جزوه پاسخ به شبهات عليه جبهه پايداري
 
 انتشار يك جزوه با موضوع پاسخ به شبهات و اتهام‌زني‌ها عليه جبهه پايداري در روزهاي گذشته موجب شد كه ابتدا يكي از سايت‌هاي نزديك به آقاي قاليباف با انتشار مطلبي از اين جزوه به بولتن‌سازي عليه آيت‌الله مهدوي‌كني ياد كند و در ادامه نيز جبهه متحد اصول‌گرايان تحت تأثير يك طيف ماجراجو، حيثيت خود را براي واكنش نشان دادن به اين جزوه هزينه كرد.


ادامه مطلب

برچسب ها : تخريب جاي رقابت, رقابت اخلاقي, ارائه برنامه, اداره بهتر كشور, جزوه پاسخ به شبهات, بولتن ‌سازي, آيت‌الله مهدوي‌كني, ,
توسط : ولایتمداران |
تاثیرگذاری مستند صدا و سیما به حدی بود که بی بی سی فارسی مجبور به خود زنی شد
 
بی بی سی فارسی به پونه قدوسی فحش داد تا مظلوم نمایی کند.

به گزارش بی باک به نقل از جام نیوز، شبکه بی بی سی فارسی برنامه "نوبت شما"ی یکشنبه 22 ژانویه (2 بهمن) خود را به موضوع تغییر رئیس دانشگاه آزاد اختصاص داد.


ادامه مطلب

برچسب ها : گاف جدید, بی بی سی فارسی, پونه قدوسی, مستند صدا و سیما, خود زنی بی بی سی, ,
توسط : ولایتمداران |
در گفت و گو با " بی باک" مطرح شد
پس از انتشار خبر کذب یکی از رسانه های حامی جبهه متحد اصولگرایان پیرامون رایزنی محمد کریم شهرزاد، نماینده مردم اصفهان برای خروج از لیست جبهه پایداری و پیوستن به لیست جبهه متحد، یکی دیگر از رسانه های حامی جبهه متحد اصولگرایان این سناریوی شایعه پراکنی و "دروغ برای رسیدن به هدف" را با خبر کذب دیگری ادامه داد.


ادامه مطلب

برچسب ها : تکذیب دکتر شهرزاد, تکذیب اخبار رسانه های قالیباف, انتشار خبر کذب, خروج از لیست جبهه پایداری, لیست جبهه متحد, ,
توسط : ولایتمداران |
آدرس‌هاي غلطي كه بازار سكه و ارز را ملتهب كرد
 

 

نرخ سكه و ارز در سال جاري نوسان‌هاي زيادي را پشت سر گذاشته و در دوره‌هاي كوتاه مدت، افزايش‌هاي قابل توجهي را تجربه كرده است، به‌طوري كه در اثر افزايش نرخ ارز، ارزش پول ملي كشور كاهش يافته و علاوه بر كاهش قدرت خريد مردم، شكاف ميان نرخ ارز رسمي و بازار كه تا سال گذشته رقم كمي بود، اكنون به بيش از 500 تومان رسيده است.



ادامه مطلب

برچسب ها : آدرس‌هاي غلط, بازار سكه و ارز, بازار ملتهب, قدرت خريد مردم, اثر افزايش نرخ ارز, ارزش پول ملي, تحريم جديد امريكا, ,
توسط : ولایتمداران |
توصيف جالب يک ضدانقلاب فراری از عريان شدن گلشيفته فراهانی
اما روز سوم و در پرسش مجدد مبنی بر آنکه نفت دارید؟ مالک را پاسخ شنید: شما کارت را بکن! چه کار داری ما نفت داریم یا نداریم.
تصویر برهنه ای که گل شیفته فراهانی از خود اخیراً منتشر کرده مُبدل به جنجال بزرگی در عرصه اینترنت و یا حتی گپ و گفتهای سیاسیون نیز شده است.


ادامه مطلب

برچسب ها : توصيف جالب, توصيف ضد انقلاب فراری, عريان شدن گلشيفته فراهانی, ,
توسط : ولایتمداران |
لئون پانتا، وزیر دفاع آمریکا روز شنبه اعلام کرد ناو هواپیمابر "یو اس اس انترپرایز" که حدود یک ماه دیگر راهی خاورمیانه خواهد شد، از تنگه هرمز عبور خواهد کرد. این ناو تا پایان سال جاری میلادی از رده خارج می‌شود!
 
فارس به نقل از بنگاه سخن‌پراکنی دولتی انگلیس نوشت: پانتا که در جمع حدود ۱۷۰۰ نفر از نیروهای نیروی دریایی آمریکا صحبت می‌کرد همچنین یادآوری کرد که دو ناو هواپیمابر دیگر آمریکا، با نام‌های "یو اس اس کارل وینسون" و "یو اس اس آبراهام لینکلن" در حال حاضر در خلیج فارس مستقر هستند.


ادامه مطلب

برچسب ها : ناو تاریخ‌ مصرف گذشته, ناو آمریکا, خلیج فارس, لئون پانتا, وزیر دفاع آمریکا, ,
توسط : ولایتمداران |
به مناسبت فرارسیدن ایام وفات پیامبر اسلام و شهادت امام حسن مجتبی علیهما السلام هم اندیشی در گفتگویی کوتاه نظر حجت الاسلام طائب استاد حوزه و دانشگاه و کارشناس تاریخ اسلام را در خصوص تطبیق عصر وفات پیغمبر و بعد از آن با دوران بعد از انقلاب اسلامی را جویا شدیم که متن آن در ادامه آمده‌است.


ادامه مطلب

برچسب ها : دوران امام حسن, طائب استاد حوزه, وفات پیغمبر, امام حسن مجتبی, ولایت حضرت امیرامومنین, وضعیت خیبر و بدر, ,
توسط : ولایتمداران |
شهادت می دهم که آقای دکتر افروغ اندیشمند متعهد و متدینی است که نه به راحتی و نه حتی به سختی هویت دینی خود در دفاع از نظام اسلامی و اندیشه مترقی ولایت فقیه را از دست نخواهد داد.
مهر :
نماینده مردم تهران در مجلس در اعتراض به واکنش‌های تند علیه عماد افروغ طی یادداشتی با برشمردن سوابق انقلابی وی خطاب به منتقدان نوشت: افروغ اندیشمند متدینی است که نه به راحتی و نه حتی به سختی هویت دینی خود در دفاع از نظام اسلامی و اندیشه ولایت فقیه را از دست نخواهد داد.


ادامه مطلب

برچسب ها : یادداشت نادران, دفاع از عماد افروغ, متن کامل یادداشت نادران, ,
توسط : ولایتمداران |
سرکرده گروهک تروریستی پژاک اعتراف کرد

سرکرده گروهک تروریستی پژاک با اشاره به همکاری ملت کرد با سپاه پاسداران در نبرد با پژاک می گوید: بالاخره بخواهیم و نخواهیم مخالفین حکومت در ایران بر سر یک اصل اتفاق نظر دارند که اصل "ولایت فقیه "نمی گذارد حکومت ایران سرنگون شود.



ادامه مطلب

برچسب ها : سرکرده گروهک تروریستی پژاک, اصل ولایت فقیه, مانع سرنگونی حکومت ایران, همکاری ملت کرد, نبرد با پژاک, عبدالرحمان حاجی احمدی, سویل اقلیم کردستان, گریلاهای پژاک, ,
توسط : ولایتمداران |
با توجه به پایان یافتن دوره 5 ساله ریاست فعلی قوت گرفت
با توجه به پایان گرفتن دوره 5 ساله ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام که سر رسید آن اسفندماه سال جاری است، برخی منابع از احتمال تغییر ریاست مجمع تشخیص مصلحت نظام و همچنین ریاست مرکز تحقیقات استراتژیک و احتمال انتخاب افراد دیگری از بین اعضای فعلی مجمع و یا خارج از مجمع به جای روسای فعلی سخن گفته اند...


ادامه مطلب

برچسب ها : تغییر ریاست مجمع, مجمع تشخیص مصلحت نظام, ,
توسط : ولایتمداران |

جزئیات دیدار حسيني با سیدحسن نصرالله

 

 
«سیدمحمد حسینی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی از نتایج سفر چهار روزه خود به لبنان و دیدار با «سیدحسن نصرالله» گفت.
 
«سیدمحمد حسینی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در گفت‌وگو با فارس در خصوص دیدار با «سیدحسن نصرالله» دبیرکل حزب‌الله لبنان، گفت: دیدار با آقای سیدحسن نصرالله از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، ایشان با توجه به محدودیت‌هایی که به لحاظ امنیتی دارند و دسترسی به ایشان کمتر وجود دارد، فرصت تقریبا سه ساعته‌ای ایجاد شد تا نقطه نظرات و دیدگاه‌های ایشان را به ویژه در زمینه مسائل فرهنگی بشنویم. ایشان با اشراف و احاطه‌ای که به مسائل جهان اسلام و دقت‌های خوبی که دارند، نظرات خوبی ارائه کردند.


ادامه مطلب

برچسب ها : جزئیات دیدار حسيني, دیدار با سیدحسن نصرالله, اهمیت پیوند با ولایت, ,
توسط : ولایتمداران |
درمان آشفتگي جبهه اصلاحات با رایزنی و مشارکت در کنار مردم

 
 
بخش قابل توجهی از این گروه معتقد به مشارکت فعال در انتخابات، با هدف پیروزی نامزدهای اصلاح طلب و مشارکت حداکثری مردم در پای صندوق ها هستند./ عده ای از چهره های فعال دوره های قبل اردوی اصلاح طلبان با انتقاد از شرایط کنونی و عدم مشارکت فعال و سکوت برخی از همفکران خود معتقدند که در فرصت باقی مانده باید به حمایت از نامزدهای اصلاح طلب اقدام کنند و علاوه بر این که ستادهای اصلاح طلبان را باید فعال کنند.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : درمان آشفتگي جبهه اصلاحات, رایزنی و مشارکت, کنار مردم, جلسات انتخاباتي اصلاح طلبان, ديدار انتخاباتي خاتمي و هاشمي, ,
توسط : ولایتمداران |

درخواست محاکمه وهابیهای تکفیری

 
 
 
هراز نیوز :یک روحانی شیعه در عربستان با محکوم کردن حمله رسانه های رژیم سعودی به شیعیان، خواستار محاکمه سریع صادرکنندگان فتواهای تکفیری در این کشور شد.


ادامه مطلب

برچسب ها : درخواست محاکمه, وهابیهای تکفیری, محاکمه وهابیهای تکفیری, حمله رسانه ها, رژیم سعودی, حمله به شیعیان, عبدالکریم الحبیل, خطیب جمعه منطقه ربیعیه, ,
توسط : ولایتمداران |
 
 
معترضان ضد سرمایه‌داری هتلی را در سانفرانسیسکو اشغال کردند
 

خبرگزاری فارس: صدها تن از معترضان ضد سرمایه‌داری آمریکا پس از اعتراض سراسری در مقابل دادگاه‌های فدرال در سراسر این کشور اقدام به اشغال یک هتل خالی در سانفرانسیسکو کردند.



ادامه مطلب

برچسب ها : معترضان, معترضان ضد سرمایه‌داری, سانفرانسیسکو, اشغال هتل, ,
توسط : ولایتمداران |
اردشیر قوام زاده، برترین محقق سرطان جهان شد

 

اردشیر قوام زاده، استاد دانشگاه علوم پزشکی تهران و رئیس مرکز تحقیقات سرطان این دانشگاه برترین محقق جهان در زمینه تحقیقات سرطان و خون شد.

 



ادامه مطلب

برچسب ها : اردشیر قوام زاده, برترین محقق, محقق سرطان جهان, زندگي نامه قوام زاده, ,
توسط : ولایتمداران |
رييس‌جمهور: تحريم‌ بر ملت ايران اثري نداشته و نخواهد داشت/ ملت در مقابل تجاوز و تهديد از خود دفاع مي‌كند

 

رييس جمهور با تأكيد براينكه تحريم‌ها تاثيري در روند پيشرفت و حرکت روبه رشد ملت ايران نداشته و هيچ گاه نخواهد داشت، گفت:‌ هر کس بخواهد با تجاوزگري و تهديد حق ملت ايران را تضييع کند، ملت ايران متناسب با آن از خود دفاع خواهد کرد.

دكتر محموداحمدي‌نژاد در مصاحبه با شبكه تلويزيوني «تلويزاي» مكزيك در پاسخ به سوالي درباره تهديدات سران دولت آمريكا عليه جمهوري اسلامي ايران در خصوص موضوع هسته‌اي با تاكيد بر اينكه دوران ادبيات استعماري و ديكتاتوري به پايان رسيده است، تصريح كرد: موضوع هسته‌اي ايران به يك موضوع كاملا سياسي تبديل شده و بر همگان روشن است كه آمريكا و متحدين وي به دنبال بهانه‌اي براي جلوگيري از پيشرفت ملت ايران هستند، چرا كه آنها قصد دارند بطور كامل برخاورميانه مسلط شده و رژيم صهيونيستي را تثبيت كنند و ايران را مانع اين گونه اهداف خود مي‌دانند؛ ضمن اينكه اينگونه سخنان و تهديدات ادامه دشمني چند ده ساله دولت آمريكا و سلطه‌گران با ملت ايران است. 

 



ادامه مطلب

برچسب ها : رييس‌جمهور, دفاع ملت, تجاوز و تهديد, مصاحبه, شبكه تلويزيوني, شبكه تلويزاي مكزيك, محمود احمدي‌نژاد, ,
توسط : ولایتمداران |
آیا گلدن‌گلوب می‌تواند معیاری برای شایستگی «جدایی نادر...» باشد؟

 

سعید مستغاثی منتقد سینما

-------------------------------
فیلم سینمایی «جدایی نادر از سیمین» مورد اقبال، انتخاب و گزینش بسیاری از انجمن‌ها، مراکز و نهادهای سینمایی و نقد فیلم قرار گرفته است. اما آیا این استقبال مثلاً انجمن منتقدان لندن یا لس آنجلس


ادامه مطلب

برچسب ها : گلدن ‌گلوب, معیاری شایستگی, جدایی نادر از سیمین, سعید مستغاثی, ,
توسط : ولایتمداران |
روانبخش: پيوستن به جبهه متحد يك بحث تمام‌شده است

 يك عضو جبهه پايداري گفت: پيوستن به جبهه متحد از بحث‌هايي است كه تمام شده و شعار وحدت ديگر اكنون بي معنا‌ست

به گزارش ايسنا، حجت‌الاسلام و المسلمين قاسم روانبخش عضو جبهه پايداري و از شاگردان آيت‌الله مصباح يزدي كه در مسجد علي‌ابن موسي‌الرضا (ع) منطقه 18 سخن مي‌گفت، پس از مرور اجمالي دوران پيامبر اكرم (ص) و تاكيد بر اهميت واقعه غدير اظهارداشت: يكي از نگراني‌هاي پيامبر (ص) اين بود كه بعد از خودشان چه كسي هدايت مردم را عهده‌دار خواهد بود، لذا حضرت علي (ع) را به عنوان جانشين برگزيدند و غدير بحث ولايت و جانشيني بود. 

 



ادامه مطلب

برچسب ها : روانبخش, پيوستن به جبهه متحد, بحث تمام ‌شده, شعار وحدت, جبهه پايداري, اهميت واقعه غدير, غدير, بحث ولايت, رحلت پيامبر, ,
توسط : ولایتمداران |
شبهه‌زدایی در پیاده‌رو

 

مهدي فاطمي صدر

من البته نه‌می‌فهمم چه می‌شود که کسی در تلویزیون جمهوری به قواره‌ی هفتاد میلیون نفر به ولایت فقیه خدشه کند و وقتی هفتاد نفر پی تجمع به‌روند فریادش بلند شود؟! و جالب نفر بعد است که برای رفع شبهات شب قبل آورده‌اند و او هم پس از نالیدن از نه‌بود فضای نقد، منتقدین را "گروه فشار" خطاب می‌کند؛ و نفر بعدتر می‌نویسد: بس‌یاری از این واکنش‌هایی که علیه ایشان رخ داد، واکنشی نیست که با منطق اسلام سازگار باشد. و اگر بیم این نه‌بود که جوان‌های حزب‌اللهی به خاطر حمیت در دفاع از امر ولایت بده‌کار این جماعت شوند این‌ها را نه‌می‌نوشتم، که بحث از ولایت و حوزه و فقه را اساساً در صلاحیت روشن‌فکران مدرن مکلا و معمم نه‌می‌دانم.



ادامه مطلب

برچسب ها : شبهه‌زدایی در پیاده‌رو, مهدي فاطمي صدر, گروه فشار, منطق اسلام, نقد منطقی, خدشه‌های عماد افروغ, پارک ملت, ,
توسط : ولایتمداران |
کدام تخریب؟ کدام توهین؟ چرا صریح و روشن سخن نمی‏ گویید؟ چه شده که یک جزوه دانشجویی که صرفا در یک وبلاگ شخصی به صورت پی‏ دی‏ اف منتشر شده این قدر شما را نگران کرده؟
 
اخیرا رسانه های منسوب به شهردار تهران که سابقه تحریف، شایعه پراکنی و تخریب های متعددی را علیه نیروهای ارزشی و انقلابی در کارنامه خود دارند، شانتاژ و هیاهوی عجیبی براه انداختند و از انتشار بولتن های تخریبی علیه آیت الله مهدوی کنی با صرف هزینه های میلیاردی و بصورت گسترده خبر دادند که البته سایر رسانه های حامی جبهه متحد اصولگرایان نیز با اینکه اصل ماجرا را به خوبی می دانستند، چشم بسته به دنبال آنها راه افتادند و در این هیاهو نقش آفرینی عجیبی نمودند و آش را آنقدر شور کردند تا اینکه متاسفانه جبهه متحد اصولگرایان _ که این روزها بخاطر حضور برخی مردودین فتنه در جریان خود، مطرود جنبش های دانشجویی و مردمی شده است _ در اقدامی عجیب سناریوی شانتاژ رسانه های قالیبالف را با صدور یک بیانیه تکمیل کرد و با این کار خود بر دروغ بزرگ صرف هزینه های میلیاردی علیه آیت الله مهدوی کنی مهر تائید زد.


ادامه مطلب

برچسب ها : هیاهوی جدید, رسانه های قالیباف, شهردار تهران, تحریف, شایعه پراکنی, تخریب های متعدد, نیروهای ارزشی و انقلابی, مردودین فتنه, مطرود جنبش های دانشجویی, جبهه متحد اصولگرایان, صرف هزینه های میلیاردی, آیت الله مهدوی کنی, استقامت در منطقه ممنوعه, جریان سوم تیر, رقابتی سالم, جوابیه جبهه دانشجویی, ,
توسط : ولایتمداران |


صفحه قبل 1 ... 71 72 73 74 75 ... 85 صفحه بعد