خروج آل‌خليفه از دايره دين

 

يك فعال بحريني اعلام كرد كه تخريب مساجد و سوزاندن قرآن كريم، بر اساس تصميم رژيم حمد بن عيسي پادشاه بحرين اتخاذ شده و اين امر رژيم حاكم را در رده كفار قرار مي‌دهد زيرا با چنين اقدامي از دايره دين اسلام خارج شده است.

به گزارش فارس، جعفر علوي در گفت‌وگو با شبكه خبري العالم اعلام كرد: اقدام اين رژيم در تخريب مساجد و سوزاندن نسخه هاي قرآن كريم جنگ عليه دين است.

وي تصريح كرد در حالي مساجد تخريب مي شوند كه محل‌هاي فساد مانند تفريحگاه‌ها و سالن‌هاي رقص و محل‌هاي فروش مشروب آزادانه فعاليت مي‌كنند.

علوي از سياست برخورد دوگانه برخي دولت ها و نهادهاي بين المللي درباره حوادث بحرين و كشورهاي ديگر انتقاد كرد و گفت: اين مواضع بيانگر زشت‏ترين حالت هاي نفاق سياسي به شمار مي‌آيد.

وي از اقدام برخي رسانه هاي جمعي در گزينش حوادث بحرين براي تحقق هدف هاي خاص خود به‎گونه‎اي كه برخي حوادث را پوشش مي دهند و برخي ديگر را ناديده مي گيرند؛ انتقاد كرد و افزود: آزادگان جهان بايد از انسان هاي مظلوم بدون در نظر گرفتن دين، مذهب و اعتقادات آنها دفاع كنند.

علوي از كشورها و نهادهايي كه از ملت بحرين در سختي ها، محنت و رنج دفاع نمودند و درباره بروز فاجعه كربلا در بحرين ابراز نگراني كردند؛ تمجيد و قدرداني كرد.

وي درباره سكوت عربي در قبال حوادث بحرين تاكيد كرد: اغلب حكومت هاي عربي تفاوتي با رژيم بحرين ندارند. آنها در وهله اول به فكر منافع خود هستند و نسبت به ملتهاي خود ظلم و ستم مي كنند.

علوي گفت: در اروپا برخي مواضع در حمايت از مردم بحرين و در انتقاد از رژيم حاكم بحرين به‏ويژه در پارلمان اروپا اتخاذ شده است.

وي درباره موضع‎گيري آمريكا در قبال بحران بحرين افزود: آمريكا شريك رژيم بحرين در جنايت هايش عليه مردم اين كشور به شمار مي رود زيرا گلوله‏ها، تانك‏ها و بالگردهاي آپاچي به‎كار گرفته شده عليه ملت همه ساخت آمريكاست و بنا به تصميم واشنگتن عليه مردم بحرين استفاده مي شود.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : خروج آل‌خليفه از دايره دين, ,