هشدار چهره هاي سياسي كشور به رئيس جمهور احمدي نژاد مراقب اقدامات جريان نفوذي در دولت باشد

در پي ماجراهاي اخير در خصوص وزير اطلاعات، جمعي از چهره هاي سياسي كشور نسبت به اقدامات جريان نفوذي در دولت به رئيس جمهور هشدار داده و بر لزوم تبعيت كامل از ولايت فقيه تاكيد كردند.
آيت الله ابوالقاسم خزعلي نماينده مردم خراسان رضوي در مجلس خبرگان رهبري با اشاره به مخالفت رهبر انقلاب با بركناري وزير اطلاعات اظهار داشت: همه مسئولان موظفند از فرمايشات مقام معظم رهبري تبعيت كنند.
وي بر همين اساس به حضور جريان انحرافي و نفوذي در دولت اشاره و تصريح كرد: آقاي احمدي نژاد نبايد اجازه دهد كه نفوذي ها بر وي تاثير گذاشته و فرصت چنين برنامه ها و اقداماتي را داشته باشند.
عضو مجلس خبرگان رهبري با تاكيد بر اينكه وقتي رهبر معظم انقلاب دستور داده اند كه آقاي مصلحي در سمت خود باقي بماند، هيچ كس حق تخلف از نظر ايشان را ندارد، خاطر نشان كرد: ما به طور قاطع از نظر رهبر انقلاب حمايت مي كنيم.
همچنين آيت الله واعظ طبسي در ديدار با پرسنل و فرماندهان ارتش خراسان رضوي در مشهد اظهار داشت: هيچ قدرتي نمي تواند در برابر امام جامعه كه مقام معظم رهبري است تصميم گيرنده باشد و مشروعيت همه عزل و نصب ها با رهبري نظام است. توليت آستان قدس رضوي افزود: علت اصلي در راس حكومت قرار گرفتن ولايت فقيه، آسيب نديدن عزت و ارزش هاي ديني است و تا زماني كه ارزش هاي ديني در جامعه در صدر باشد، مشكلي نمي تواند مانع پيشرفت و توسعه كشور شود.
احمد توكلي- نماينده مردم تهران در مجلس شوراي اسلامي- نيز درباره نقش تيم نفوذي و منحرف در دولت درخصوص اتفاقات اخير در وزارت اطلاعات اظهار داشت: نمي دانم كه چقدر كلمه نفوذي درخصوص آنها معنا دارد اما اين تيم منحرف بوده و متهم به فساد است. رئيس مركز پژوهش هاي مجلس همچنين در پايان تاكيد كرد: طبيعي است كه اين طور كج رفتاري ها نيز تحت تاثير اين تيم است. همچنين حجت الاسلام سيدعباس نبوي با اشاره به القاي اختلاف ميان رئيس جمهور و مقام معظم رهبري توسط سايت هاي يك جريان منحرف اظهار داشت: نقد دولت نهم و دهم در موارد متعددي به حالت تخريب و افراط كشيده شده و در عين حال انتقادات دلسوزانه علما و شخصيت هاي سياسي در هياهوهاي مختلف گم شده است از اين رو عدم توجه به اين نوع نصيحت ها توسط رئيس جمهور زمينه مناسبي را براي نقدهاي مخرب عليه حيثيت وي و دولت ايجاد كرده است. وي بر همين اساس ادامه داد: بنده معتقدم در موضوع عزل مصلحي بايد چشم خود را روي اظهارنظرهاي تخريب كننده عليه دولت دهم و شخص احمدي نژاد بست و آنها را چندان جدي نگرفت چرا كه موضوع اصلي اقدام و رفتار احمدي نژاد در اين قضيه است.
اين كارشناس مسائل سياسي با بيان اينكه به نظر مي رسد احمدي نژاد به صورت عامدانه بين خود و رهبري فاصله موثري را ايجاد مي كند، تصريح كرد: اينكه چه كساني در اين قضيه موثر بوده و نقش مشايي در اين مسئله چيست، جاي تأمل دارد.
وي افزود: اقداماتي كه منجر به اين نوع تصميمات در زمينه وزارت اطلاعات شده خلاف قواعد اوليه مديريت و به خصوص مديريت اسلامي است؛ اگر قرار است كه سلسله تصميماتي در يك چارچوب منطقي و عقلايي اتخاذ شود بايد همان طور كه رئيس جمهور در مورد نقاط ضعف وزراي خود حق تصميم گيري دارد، اين حق به يك وزير نيز داده شود تا در مورد زير مجموعه خود تصميم گيري كند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : هشدار چهره هاي سياسي كشور به رئيس جمهور احمدي نژاد مراقب اقدامات جريان نفوذي در دولت باشد, ,