دیدگاه احمدی نژاد درباره ولایت فقیه در 9دی
 

 

سیزدهمین شماره هفته نامه 9دی امروز شبنه منتشر شد. به گزارش رجانیوز این هفته نامه تیتر یک خود را به تبیین دیدگاههای رئیس جمهور درباره ولایت فقیه اختصاص داده است. 9دی در مطلبی با عنوان «احمدی نژاد درباره ولایت فقیه چگونه می اندیشد؟» پس از نقل سخنان احمدی نژاد با بیان این نکته که وی با چنین دیدگاههایی توانست 18 و 25 میلیون رأی را در سالهای 84 و 88 کسب کند ضمن یادآوری خاطره تلخ معاون اولی مشائی و تأخیر رئیس جمهور در اجرای حکم رهبری، بیان می کند انتظار از احمدی نژاد، عدم تعلل در اجرای حکم حکومتی رهبر انقلاب در خصوص وزارت اطلاعات است.

سرمقاله شماره سیزدهم 9 دی یادداشتی به قلم دکتر غلامحسین الهام است. دکتر الهام در این یادداشت که با عنوان «پیامبر و نصرت مؤمنین؛ حکم رهبری و نصرت دولت» منتشر شده است، حکم رهبر انقلاب در خصوص عدم پذیرش استعفای مصلحی را علاوه بر وجه قانونی و حقوقی مصداق نصرت مؤمنان دانسته و نسبت به جریانی انحرافی و شیطانی که قصد حقیرکردن ولایت و بی نیازکردن دولت از نصرت الهی را دارد هشدار داده است.
 
هفته نامه خبری- تحلیلی 9دی همچنین در گزارشی تحلیلی با عنوان «تکرار تلخ ماجرای مشائی در برکناری مصلحی» ضمن ارائه گزارشی کامل از وقایع هفته گذشته در خصوص برکناری وزیر اطلاعات به بیان موضع گیریهای برخی جریانات مخالف حزب الله و ارائه تحلیل در این باره پرداخته است.
 
در صفحه سیاست هفته نامه جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی، ضمن گفتگو با حجت الاسلام ذوالنور درخصوص برخورد با سران فتنه، مطالب دیگری مانند: «آیا آمریکا پشت حوادث خاورمیانه است؟» به قلم مهدی محمدی و «ما پشیمان نیستیم!» از حسین قدیانی نیز منتشر شده است. همچنین انتشار لیست کامل 13 نفره اصولگرایان برای انتخابات مجلس و جریان سرپرستی مشائی بر وزارت اطلاعات را می توانید در سایه روشن سیاست 9دی بخوانید.
 
«ابهامات بودجه فرهنگی دولت» عنوان مطلبی است که به انتقاد از بی نظارتی بودجه هزار میلیارد تومانی فرهنگی دولت می پردازد. صفحه اقتصاد 9دی علاوه بر این، در گفتگویی با دکتر خرمی به تحلیل رشد اقتصادی و عدم اعلام آن از سوی دولت پرداخته و در یادداشتی ضمن بیان سابقه تحریمها علیه ایران تلاشهای بی شائبه دولت در خصوص مبارزه با تحریمها را تبیین کرده است.
 
صفحه هنر و رسانه 9دی در یادداشتی توسط وحید یامین پور به نقد قصه های تلخ و سیاه و اضطراب آور سریالهای تلویزیونی پرداخته است. صفحه هنر و رسانه همچنین بررسی پیامدهای منفی برخورد سلیقه ای با مستند «ظهور بسیار نزدیک است» و انتقاد از سکوت صدا و سیما در قبال این مستند را در قالب مقاله ای از حجت الاسلام علی جعفری منتشر کرده است.
 
صفحه بلاگستان 9دی از این شماره در سلسله مطالبی قصد دارد تا خوانندگان را با پشت پرده و گردانندگان سایتهای مطرح خبری کشور مانند: رجانیوز، تابناک، الف، جهان نیوز، خبر آنلاین و .... آشنا کند.
 
علاوه بر موارد یاد شده این مطالب را نیز می توان در جدیدترین شماره 9دی مطالعه کرد: «پاسخ شاگرد آیت الله به مدعی شاگردی» که نقدی است از حجت الاسلام روانبخش بر مقاله منتشر شده در روزنامه جمهوری اسلامی در نقد سخنان آیت الله مصباح؛ «بیات، مشوق صدور فتوا برای فتنه گران» نام مطلبی از سلسله مطالب خواندنی تبارشناسی قبائل فتنه است که در صفحه جریان شناسی 9 دی منتشر شده است. همچنین: «سلسله مباحث اخلاقی حجت الاسلام آقا تهرانی درباره راههای کنترل ذهن» در صفحه آخر؛ گفتگو با سهیل کریمی مدیر هم وبلاگی در صفحه بلاگستان؛ «کمپین بی ثباتی در سوریه» در صفحه بین الملل؛ «دفع حداکثری و جذب حداقلی؟!» در خصوص راهبرد جریان نفوذ، «رأفت اسلامی برای فتنه گران نیست» و «دست برتر نهاد ناظر در انتخابات مجلس» در صفحه سیاست؛ «بررسی تأثیر کاهش نرخ سود سپرده های بانکی بر اجاره بها» در صفحه اقتصاد؛ «انقلاب اسلامی نشانه مرگ تراژدی غرب» به قلم علیرضا شفاه در صفحه اندیشه و «معرفی مستند مسخ کامل» در صفحه هنر و رسانه.
 
9دی هر هفته شنبه ها در کلیه مراکز مطبوعاتی عرضه می گردد.

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : دیدگاه احمدی نژاد درباره ولایت فقیه در 9دی, ,