دادستان کل کشور از پرونده جدید فائزه هاشمی خبر داد
هتاکی های فائزه هاشمی برایش گران تمام می‌شود
 

 

 

سخنان اخیر فائزه هاشمی رفسنجانی و هتاکی وی نسبت به مسئولان اجرایی کشور که در روزهای اخیر با واکنش افکار عمومی و برخی نشریات روبرو شده بود، سبب شده تا یک پرونده جدید و مجزا برای وی در دادستانی تهران گشوده شود.

به گزارش رجانیوز، حجت‌الاسلام غلامحسین محسنی اژه‌ای دادستان کل کشور و سخنگوی قوه قضائیه در یازدهمین نشست خبری خود با نمایندگان رسانه‌ها در پاسخ به سؤال خبرنگاری مبنی بر مصاحبه فائزه هاشمی با یک سایت ضدانقلاب و اهانت‌های وی به جریان اصولگرا گفت: ‌ من هم موضوع را دیده‌ام و واقعاً برخی از مطالب آن قابل تعقیب است.

وی ادامه داد: ‌ این موضوع به اطلاع دادستان نیز رسیده است و وی گفته که موضوع در حال رسیدگی است و پرونده‌ای جدا برای این موضوع باز شده است.

گفتنی است چند روز پیش سایت ضدانقلاب «روز آن‎لاین» که توسط برخی همکاران سابق نشریات اصلاح‌طلب که اکنون به خارج از کشور پناهنده شده‌اند، مدیریت می‌شود، در گفت‌وگویی که از فائزه هاشمی رفسنجانی منتشر کرد، نوشته که فائزه هاشمی مسئولان اجرایی کشور را عده‌ای اراذل و اوباش و لات و رجّاله خوانده است.
 

فائزه هاشمی که گویا به بهانه توهین‌های یک فرد به وی، در این گفت‌وگو شرکت کرده بود، خود گوی سبقت را از نامبرده ربوده و گفته بود: «در زمان شاه این شعبان بی‌مخ و دار و دسته‎اش بودند که مثل همین اراذل و اوباش با رفتار وحشیانه و جمع کردن رجّاله‌ها و لات‌ها، با مخالفان خودشون برخورد می‌کردند. حالا هم متاسفانه همون ادبیات و همون روش با نام اسلام، انقلاب، دفاع از ارزش‌ها و این حرف‌ها انجام می‌‎شه. اداره مملکت الآن با همین رجّاله‌ها و اراذل و اوباش است. آدم چی می‌‏تونه به این جریان بگه و چه انتظاری می‌‎تونه داشته باشه؟»


پیش از این هم دادستان تهران از تشکیل پرونده برای فائزه و برادرش مهدی به دلیل همراهی و هدایت جریان آشوب 88 خبر داده بود. فائزه هاشمی همچنین چند ماه پیش در جریان آشوب‌های پراکنده آخرسال 89 بازداشت و پس از چند ساعت آزاد شد. وی درحالی مدعی شده بود که برای خرید لباس به میدان هفت تیر رفته که قبلا هم علت حضور خود در میان اغتشاشگران در خیابان آزادی را خرید ساندویچ عنوان کرده بود.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : دادستان کل کشور از پرونده جدید فائزه هاشمی خبر داد, دادستان کل کشور از پرونده جدید فائزه هاشمی خبر داد, ,