سردار سلامی :


داشتن جامعه ای مانند ایران آرزوی تمامی ملت های مسلمان است
سپاه نیوز: جانشین فرمانده کل سپاه گفت: امروز داشتن جامعه ای مانند ایران، آرزوی تمامی ملت های مسلمان است.
به گزارش سپاه نیوز؛ سردار سرتیپ "حسین سلامی" روز شنبه در مراسم آغاز فعالیت رسمی سپاه امام حسن مجتبی (ع) استان البرز افزود: امام (ره) امت اسلام را زنده کرد و نمادهای الحاد و کفر را از این سرزمین ها زدود و با تابش پرتوهای درخشان خورشید اندیشه اش به ملت و کشورما برکت و قداست بخشید.
وی با تاکید بر اینکه امام (ره) سه عنصر عظمت، شکوه و افتخار را در کشور ما جاودانه و ریشه دار کرد ،اظهار داشت: رهبرمعظم انقلاب بعد از امام (ره) کشتی نجات امت را از میان امواج سهمگین و فتنه های منحصر بفرد تاریخی عبور داده است واین نشان از آن دارد که گوهر اندیشه های اسلامی را از منبع فیاض وحی دریافت می کند.
وی نقش شهیدان و جانبازان هشت سال دفاع مقدس را رمز ماندگاری انقلاب اسلامی دانست وادامه داد: هیچ صحنه ای از روزشمار تقویم حیاتمان نیست که نام های بی نشان و بلند آوازه الهی در آن ثبت نشده باشد و رمز جاودانگی و عزیز ماندن ملت ما برگرفته از سیمای شعور، شور و فداکاری است که در مردان ایران اسلامی ، جلوه سرخ یافته.
وی همچنین با تسلیت ایام وفات دخت پیامبراسلام ، حضرت فاطمه (س) را عطیه الهی بر پیامبر اکرم (ص) دانست و گفت: خداوند تمام چهره زنانه اسلام را در قاب زیبای سیما و سیرت فاطمه (س) به همه تاریخ عرضه کرده است.
وی سیره حضرت زهرا (س) را درامتداد تدبیر، تفکر و فضیلت الهی والگویی مناسب برای تمامی تاریخ عنوان کرد وافزود: فاطمه (س) یک حیات جاری در متن زندگی ما است و باید این جریان ناب و طاهر در فضای خانه، روستا و شهر ما جاری و منتشر شود.
سردار سلامی در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه انقلاب اسلامی افق های بلندی از سعادت را فراروی بشریت بازکرد، گفت: امام (ره) سیلی خیره کننده ای را برصورت استکبار وارد کرد که تا سال های دور، دنیای استکبار گیج و سردرگم نمی توانست عکس العملی منطقی به این طوفان سهمگین انقلاب نشان دهد.
وی ویژگی امام (ره) را احیای یک دنیای نبوی در زمان کنونی دانست و گفت: عصر پس از امام (ره) و دوران جانشینی مقام معظم رهبری، عصر بخود آمدن قدرت های استکباری است.
جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به اینکه دشمن بخوبی، پدیده انقلاب را شناخته و بخود آمده است، گفت: دشمن این موضوع را خوب می دانست که اگر با تمامی امکانات خود به جنگ با انقلاب نیاید بطور یقین منافع خود را از دست خواهد داد، بنابراین از زمین هوا و دریا تمامی قدرت خود را بکار برد تا انواع فتنه ها را ساماندهی کند.
وی عصر کنونی را عصر واکنش ها وتوطئه های مدرن دشمن دانست و افزود: دشمن درصدد امتداد داخلی خط فتنه از خارج به درون کشور بوده است.
سردار سلامی به قدرت رهبری درمدیریت بحرانهای فراروی انقلاب اشاره وتصریح کرد: مدیریت بی بدیل رهبر معظم انقلاب توانسته کشور را از امواج بحران و فتنه دشمن مصون نگه دارد، که این نشان از حکمت بالغه معظم له بوده است.
وی با اشاره به اینکه تمامی فتنه هایی که در زمان امام (ره) بصورت تک تک خود را نشان می داد در زمان مقام معظم رهبری بصورت جمعی اتفاق افتاده است، گفت: جامعه ما جامعه ای است که همانند خورشید بر تارک جهان می درخشد و نام ملت ایران با عظمتی مثال زدنی در جهان عنوان شده به شکلی که داشتن جامعه ای اسلامی مانند ایران آرزوی تمامی ملت های مسلمان جهان است.
جانشین فرمانده کل سپاه تمامی مرزها هنر، اندیشه و علم را توسط متفکران ایرانی ادر حال فتح شدن دانست و افزود: تمامی ارکان جامعه درحال پیشرفت وامروزتحریم ها به فرصت تاریخی برای پیشرفت ملت ایران تبدیل شده است و دشمن هرتدبیری که می اندیشد باطل می شود.
سردار سلامی تصریح کرد:امروز که از مرز جهاد دفاعی و نظامی عبورکرده ایم و توانسته ایم یک امنیت پایداردر کشور ایجادکنیم گام در مسیر جهاد اقتصادی گذاشته ایم و باید با قدرت از آن عبور کنیم.
وی با تاکید بر اینکه سپاه و بسیج اعجاز تفکر و اندیشه امام (ره) بوده است، خاطر نشان کرد: تنها نیروی مسلح جهان که توانست ظرف 32 سال در برابر ارتش های دیگر قد علم کند، سپاهیان و بسیجیان بوده اند زیرا پشت سر رهبری حرکت می کنند.
سردار سلامی رهبری را معیار تشخیص حق از باطل دانست و افزود: وقتی ایشان در مسیری حرکت می کنند، سپاهیان نیز باید در پشت سر مقتدای خود همین مسیر خود را ادامه دهند.
وی با اشاره به اینکه نام امام حسن مجتبی (ع) در بین 31 سپاه استانی نبود و پس از تشکیل سپاه استان البرز نام این امام معصوم را برای این سپاه تازه تاسیس برگزیده ایم، خاطر نشان کرد: اعضای سپاه امام حسن مجتبی (ع) مطمئن باشند که امکانات سپاه سید الشهدا (ع) که در این استان استقرار یافته و هم اکنون به تهران منتقل شده است، عادلانه تقسیم خواهد شد.
جانشین فرمانده کل سپاه به سپاهیان استان البرز توصیه کرد که خود را درگیر نام این سپاه نکنند وتصریح کرد: هر نامی که برای این سپاه و بعد از گردش کار دوباره در ستاد کل نیروهای مسلح تعیین شود باید عاملی باشد برای قرار گرفتن در مسیر صحیح که همانا ولایتمداری و پاسداری از نظام اسلامی است.
وی در پایان گفت که فرماندهی سپاه امام حسن مجتبی (ع) را فعلا سردار "بهرام حسینی مطلق" برعهده خواهد داشت.
 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : داشتن جامعه ای مانند ایران آرزوی تمامی ملت های مسلمان است, ,