قاسمي اظهارات منسوب به وي در رسانه‌هاي ضدانقلاب را تكذيب كرد؛
ضدانقلاب حيثيت‌اخلاقي كه‌نداشت،حيثيت‌حرفه‌اي‌هم براي‌خود باقي‌نگذاشته
 
حاج سعيد قاسمي اظهارات منتشر شده به نقل از وي در رسانه‌هاي ضدانقلاب را كه حاوي توهين و اتهامات زننده عليه رئيس‌جمهور است، از اساس تكذيب كرد.

اين فرمانده دوران دفاع مقدس در گفت‌وگو با رجانيوز با بيان اينكه رهبر انقلاب با درايت و تيزبيني بي‌نظير خود به آرامش در كشور و پرهيز از القاي اختلاف و دودستگي توصيه كرده بودند، افزود: جريان ضد انقلاب كه همواره نان خود را در ايجاد اختلاف و دروغ‌پراكني مي‌داند، اقدام به انتشار مطالب كذبي به نقل از بنده كرده است.

وي ادامه داد: اين بار اول نيست كه چنين تحركات ضد اخلاقي از اين جريان‌هاي منحرف بروز مي‌كند كه علاوه بر مخدوش شدن حيثيت حرفه‌اي آن‌ها،‌ هيچ حيثيت و مرز اخلاقي نيز براي خود باقي نگذاشته‌اند.

قاسمي خاطرنشان كرد: برخي رسانه‌هاي داخلي نيز بدون تحقيق اين اظهارات غيراخلاقي و كذب را بازنشر داده‌اند كه نشان از بي‌تقوايي آن‌هاست، چرا كه بر اساس نصّ صريح قرآن كريم، هر گاه فاسقي براي شما خبري آورد، بايد ابتدا در مورد صحت و سقم آن جستجو و تبيّن كرد كه جريان ضد انقلاب مصداق تمام فسق است.

وي با يادآوري اينكه جريان حزب‌الله همواره نظرات و انتقادات خود را در چارچوب اخلاق و منطق و به‌دور از هتاكي بيان مي‌كند، افزود: در ماجراهاي اخير نيز حزب‌الله بدون نظر نيست اما بر اساس تصريح رهبر معظم انقلاب با درايت از هرگونه القاي اختلاف و دودستگي خودداري كرد.

اين فرمانده دوران دفاع مقدس در پاسخ به اينكه آيا از رسانه‌هاي دروغ‌پرداز شكايت مي‌كنيد، گفت: اغلب منتشر كنندگان اين اكاذيب رسانه‌هاي بيگانه و ضدانقلاب هستند، در عين حال در قبال رسانه‌هاي داخلي منتشر كننده خبر به‌منظور بالا بردن آستانه حساسيت در باب انتشار بدون تحقيق خبر، پيگيري قضايي خواهم كرد.

گفتني است رسانه‌هاي ضدانقلاب، اظهارات از اساس كذبي را به سعيد قاسمي نسبت داده‌اند كه در اين اظهارات، توهين‌هاي زيادي به رئيس‌جمهور شده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





برچسب ها : قاسمي اظهارات منسوب به وي در رسانه‌هاي ضدانقلاب را تكذيب كرد, ضدانقلاب حيثيت‌اخلاقي كه‌نداشت, حيثيت‌حرفه‌اي‌هم براي‌خود باقي‌نگذاشته, ,